آخرین اخبار

امير قلعه نويي : از 4 داور هرگز نمي گذرم!! بعد از نود

امير قلعه نويي : از 4 داور هرگز نمي گذرم!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي جالب امير قلعه نويي

برخي دوستان را مي‌بينم ياد سال 81 مي‌افتم. اينکه من به کنفرانس خبري آمدم و سکوتم را شکستم، چند دليل داشت. دليل اولش اين بود که به خاطر تبريک‌هاي است که مي‌خواهم به مردم خوزستان و فوتبال و فضاي خوب بگويم که متأسفانه خيلي جاها نيست. هر چقدر تبريک بگويم کم است، چه براي فضاي فوتبال و چه مسائل فني.

امروز فوتبال ما را تنبيه کرد!

وي افزود: واقعاً من خودم وقتي بازي تمام شد فکر کردم 30 دقيقه گذشته است! به جز سه چهار دقيقه آخر که فولاد روي درواز ما فشار آورد، در ساير دقايق واقعاً آنقدر فوتبال زيبايي بود، لذت برديم. به قطبي هم تبريک مي‌گويم که تيم خوبي درست کرده است. يقيناً با وجود قطبي و اين امکانات در سال‌هاي نه چندان دور فولاد قدرتمندي خواهيد ديد. بازي خيلي خوبي بود و هم تيم فولاد و هم ما مي‌توانستيم برنده باشيم. به نوعي امروز فوتبال ما را تنبيه کرد. جلوي تيم فولاد و در اين فضا وقتي اين همه فرصت را تبديل به گل نکني،‌ حقت است که ببازي!

از بازي مقابل پرسپوليس تا به امروز 8 امتياز از ما گرفته‌اند!

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان خاطر نشان کرد: البته تيم فولاد هم مي‌توانست برنده باشد. فوتبال امروز ما را تنبيه کرد. درست است يک امتياز گرفتيم، اما خوشحالم فولاد با اين شرايط وقتي جلوي ما مساوي مي‌کند هوادارانش خوشحال هستند. اين قدرت سپاهان را نشان مي‌دهد که متأسفانه از بازي برابر پرسپوليس تا به امروز هشت امتياز از ما گرفته‌اند و من از چهار داور را تا زنده‌ام نمي‌گذرم، ممبيني، ترکي،‌ فغاني و اشکان خورشيدي. اين‌ها خاطرات بد زندگي من هستند و يک روز با فيلم و مدارک اينها را مي‌خواهم بگويم.

بايد حداقل 50 استاديوم مانند فولاد آرنا داشته باشيم

قلعه‌نويي در ادامه تصريح کرد: شرايط ما مي‌توانست الان خيلي بهتر باشد، اما يکسري مسائل نه دست من قلعه‌نويي است و نه دست افراد ديگر. شما نگاه کنيد از بعد از بازي برابر پرسپوليس،‌ مقابل استقلال خوزستان و ديگر تيم‌ها چه شده است. تازه اينها کارشناسي‌هايي است که روي من زاويه دارند و چيزهايي ديگر را ننوشته‌اند! اينکه من امروز آمده‌ام فقط به خاطر اين بود که مي‌خواستم به مردم خوزستان و آن عزيزاني که اين استاديوم را درست کردند، تبريک بگويم. دست تک تک آنها را مي‌بوسم. ان‌‌شاءالله باقيات الصالحات باشد. هر چند در کشور ثروتمندي مثل ايران بايد خيلي شرايط اقتصادي و ورزشي بهتر باشد. ما بايد حداقل 50 استاديوم اين شکلي داشته باشيم.

قطبي مي‌تواند فولاد خوزستان را به جايگاه قبلي‌اش برساند

وي ادامه داد: با اين وجود بازهم تشکر مي‌کنم. سال نو را هم تبريک مي‌گويم. تيم ما زحمت زيادي کشيد، ولي مزد زحمات‌مان را بعضي دوستان خراب کردند که آن هم دست من قلعه‌نويي نيست. اينکه چه فضايي است هم نمي‌دانم. به افشين قطبي هم تبريک مي‌گويم. من مطمئنم آمدن قطبي و رفتاري که او دارد، مي‌تواند فولاد خوزستان را به جايگاهي مانند سال‌هاي قبل که وقتي تيم ملي تشکيل مي‌شد از 11 بازيکن،‌ هفت بازيکن آن خوزستاني بودند، برساند. قطعاً با علمي که قطبي دارد اين کار انجام خواهد شد.

برخي مي‌توانند با 5 سوت معمولي پدر يک تيم را در بياورند

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در خصوص تيم داوري گفت: واقعاً بايد به آنها تبريک گفت. اينها داوراني بودند که فضاي مسموم ديگر داوران را ندارند. يک مسئله را بايد به شما بگويم. برخي داوران قديمي هستند که مي‌توانند با پنج سوت معمولي پدر يک تيم را در بياورند. ان‌شاءالله اين داوران جديد اين مسائل را ياد نگيرند.
ما در بازي با تراکتورسازي روي هوا پريده‌ايم و حالا منجر به گل شده يا نشده، اما داور همان‌جا خطا گرفته است. ما در حال گل زدن بوده‌ايم، اما داور اَلکي سوت زده است. شما خودتان ببينيد در فضاي ورزشگاهي با 70 هزار تماشاگر چقدر زمان مي‌برد شما دوباره به حالت عادي خود برگرديد؛ حداقل پنج دقيقه. پنج سوت اين مدلي بزنند، مي‌توانند سر يک تيم را ببرند.
داوراني که اين‌گونه هستند، خودشان مي‌دانند. ان‌شاءالله اين داوران جوان به سمت خوبي بروند. از آقاي زاهدي‌فرد و تيم داوري‌شان تشکر مي‌کنم که واقعاً داوران خوبي هستند. اميدوارم اين مسائل را ياد نگيرند و آن داوران قديمي هم زودتر بازنشسته بشوند تا اين فضاي مسموم را به داوران جوان تزريق نکنند.

داوران 2 جام را از من گرفتند

قلعه‌نويي در واکنش به اين مسئله که گويا منظور او داوراني چون محسن ترکي، هدايت ممبيني، عليرضا فغاني و اين افراد هستند که برخي از آنها از داوري بازنشسته شده‌اند، گفت: باشد، من افراد قبل را مي‌گويم. مي‌دانم چه مي‌گويم، چون آنها دو جام را از من گرفتند.

آن زمان که سپاهان در 4 جبهه مي‌جنگيد و محرومش کرده بود کسي از عدالت حرفي نمي‌زد؟!

وي در خصوص اينکه آيا از برنامه‌ريزي فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ براي مسابقات ليگ راضي هستند يا نه، خاطرنشان کرد: يک سال سپاهان در چهار جبهه و در چهار جام مي‌جنگيد. ضمن اينکه محرومش کرده بودند و در شهرستان‌ها بازي مي‌کرد و در خانه خودش هم نبود. نمي‌دانم چرا آن موقع کسي دم از عدالت نمي‌زد؟!
سپاهان در جام باشگاه‌هاي جهان، جام حذفي، ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا بود. برنامه آن زمان هست. سپاهان هر سه روز يک بار بازي مي‌کرد. ضمن اينکه به خاطر آن سرباز در خانه هم نبودند و فکر مي‌کنم سپاهان به شهرهاي اطراف مانند کاشان مي‌رفت. آن زمان ظلم نبود، اما اکنون ظلم است. يک پنالتي که نمي‌گيرند، يک اوت که نمي‌گيرند، ظلم مي‌شود. واقعاً ما در مورد برنامه‌ريزي به آقاي فتاحي هم گفتيم که طوري برنامه‌ريزي کنند تا عدالت صورت بگيرد. ما پيش از اين مي‌توانستيم با ذوب‌آهن بازي کنيم، اما بازي ما را گرفتند و به تيم ديگري دادند، اما بازهم تشکر مي‌کنم.

از وقتي فتاحي آمده با وجود فشردگي‌ها برنامه‌ريزي خيلي بهتر شده است

سرمربي تيم فوتبال سپاهان افزود: از وقتي آقاي فتاحي آمده، بازهم با وجود فشردگي‌ها برنامه‌ريزي خيلي بهتر شده است. خودتان مي‌دانيد در آن دو ماهي که تيم ملي زمان را گرفت، به باشگاه‌ها فشار آمد. در گذشته که تيمي به ليگ قهرمانان آسيا مي‌رفت، نه پولي بود و نه پرواز مستقيمي از شرق به غرب وجود داشت.
ما (استقلال) با بوريرام تايلند بازي داشتيم و همان زمان به آقاي تاج گفتيم که بازي ذوب‌آهن ما را تعويق بيندازيد، چون ما بايد شرق آسيا برويم. ما در اصفهان با ذوب‌آهن بازي کرديم، به تهران برگشتيم و پنج روز بعد در تايلند با بوريرام بازي داشتيم، نه 10 روز بعد. الان متأسفانه اين مسائل باب شده و تيم‌هاي شهرستاني انگار زحمت بي‌خودي مي‌کشند و در حق‌شان اجحاف مي‌شود. ما هر چيزي که عدالت درون آن باشد، تمکين مي‌کنيم. اميدوارم فوتبال ما به سمتي برود که قشنگ باشد، مانند نگاه آقاي قطبي و برخي مربيان به فوتبال، اما زحمت برخي از ما بي‌خودي است.


منبع : 90tv.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون