آخرین اخبار

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد حوادث

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

  بزرگنمايي:

چه خبر - مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، از کشف پرونده فقدان خانمي 50 ساله و ادامه تحقيقات جهت کشف بقاياي جسد وي خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علي وليپور گودرزي در توضيح اين خبر گفت: در 21 بهمن 97 خانمي با مراجعه به کلانتري 152 خزانه به مأمورين اعلام کرد که مدت سه ماه است که خواهرش به نام مريم (50 ساله) از منزل خارج شده اما پس از آن مراجعتي به منزل و يا تماسي با او نداشته است.

با تشکيل پرونده فقداني، پرونده جهت ادامه تحقيقات در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت؛ خواهر فقداني در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: مريم ارديبهشت ماه سال جاري از همسر خود طلاق گرفت و پس از آن دو نفري با يکديگر در خانه اي واقع در مسعوديه زندگي مي کنيم؛ حدودا سه ماه پيش مريم از خانه خارج شد و پس از آن هيچ اطلاعي از او ندارم؛ چندين نوبت به درب منزل همسر سابقش به نام عليرضا ( 70 ساله) در منطقه نظام آباد رفتم تا شايد اطلاعي از او پيدا کنم اما عليرضا مدعي است که از خواهرم هيچ اطلاعي ندارد.

کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران در ادامه رسيدگي به پرونده اطلاع پيدا کردند که عليرضا سال گذشته با مريم ازدواج کرده و پس از مدتي در ارديبهشت ماه از يکديگر متارکه کردند و در حال حاضر عليرضا به همراه پسرش مصطفي ( 42 ساله) زندگي مي کند؛ همچنين کارآگاهان متوجه شدند که مصطفي پيش از اين در منطقه پرديس زندگي مي کرده اما به علت اعتياد شديد به مصرف موادمخدر، همسرش از وي متارکه کرده است.

در ادامه رسيدگي به پرونده، کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي اطلاع پيدا کردند که در طول مدت سه ماهي که از فقدان مريم گذشته، بيش از 30 ميليون تومان از حساب مريم و طي چندين مرحله خارج شده است؛ لذا کارآگاهان با بررسي تراکنش مالي حساب فقداني به چندين مرکز تجاري، رستوران و ... مراجعه و در بررسي تصاوير بدست آمده از دوربين هاي مداربسته ي تعدادي از اين مراکز موفق به شناسايي تصوير مصطفي پسر همسر سابق مريم شدند؛ لذا طي هماهنگي با شعبه چهارم بازپرسي دادسراي ناحيه 27 تهران، مصطفي دستگير و به اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

همزمان با دستگيري مصطفي، کارآگاهان اداره يازدهم اطلاع پيدا کردند که عليرضا در طول مدت سه ماه گذشته قصد داشته تا يک نوبت با قرص به زندگي خود پايان دهد که به بيمارستان منتقل و مورد درمان قرار گرفته است.

با جمع بندي اطلاعات بدست آمده از عليرضا و پسرش، فرضيه ي وقوع جنايت و قتل مريم توسط اين پدر و پسر قوت پيدا کرد اما آنها کماکان منکر هرگونه اطلاع داشتن از سرنوشت مريم بودند؛ در ادامه کارآگاهان جهت انجام تحقيقات ميداني به محل زندگي عليرضا و مريم در منطقه افسريه مراجعه کردند که در آنجا عليرضا لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که او مريم را در مورخه 6 ابان 97 به قتل رسانده است .

عليرضا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: چند روز قبل از جنايت، مريم طي چندين نوبت تماس تلفني از من خواسته بود تا با هم ملاقات کنيم تا اينکه ساعت 8 صبح همان روز ، مريم به خانه آمد؛ پس از خوردن صبحانه، مريم مطالبه ي چند ميليون توماني را کرد که مدعي بود آن را جهت خريد يخچال به من قرض داده است و همين موضوع باعث آغاز درگيري لفظي من با او شد.

با چاقوي آشپزخانه ضربه اي به گردن مريم زدم ؛ مريم روي زمين افتاد و همانجا جان داد ؛ تا حدود ساعت 12:00 منتظر ماندم تا نهايتا به پسرم زنگ زدم ؛ مصطفي پس از رسيدن به خانه و ديدن جسد مريم ، جسد او را مثله کرد و پس از بسته بندي ، جسد را با ماشين مصطفي به جاده هراز منتقل کرديم؛ بسته هاي حاوي اعضاي بدن مريم را در دره هاي جاده هزار انداخته و پس از آن به تهران آمديم.

خانه را تخليه کرده و قصد داشتم تا خانه را اجاره دهم؛ طي اين مدت نيز خودم به همراه مصطفي که او نيز پس از متارکه از همسرش تنها بود، در خانه اي ديگر در منطقه افسريه مي کرديم.

سرهنگ کارآگاه علي وليپور گودرزي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهم اصلي پرونده به ارتکاب جنايت ، پرونده از اداره يازدهم پليس آگاهي به اداره ويژه قتل ارجاع و متهمان جهت انجام تحقيقات تکميلي و کشف بقاياي جسد در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند

منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت