آخرین اخبار

يزدي به وزير ارشاد و روحاني: خجالت بکشيد! سياسي

يزدي به وزير ارشاد و روحاني: خجالت بکشيد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - يزدي به وزير ارشاد و روحاني: خجالت بکشيد!

آيت الله يزدي در اظهاراتي از رئيس جمهور و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به شدت انتقاد کرد.

آيت الله محمد يزدي در ديدار جمعي از اساتيد و دانشجويان بسيجي دانشگاه علمي و کاربردي شهرداري قم گفت: قرآن فرمود« خدا هميشه درکمين گاه کساني هست که در زمين ظلم مي کنند».

رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: مردم اتفاقات انقلاب و قبل از آن راديده و مطلع هستند، کشور در استعمار بيگانگان بود و حاکميت مردمي نبود و مجموع حاکميت دنبال مفساد، بي عفتي و ترويج بي ارزشي ها بود. درگذشته سعي مي کردند دين را بکوبند، حق را از بين ببرند و دين را منحصر در گوشه اي از مسجدي مي شد، ديد و حتي مردم براي نماز خواندن خجالت مي کشيدند. آن قدر دشمن عليه علم و فضيلت و دين صحبت کرده بود که حوزه و مراکز عملي و حتي بعضي از علما باورشان آمده بودکه کسي به دين و مذهب کاري نداشته باشد.

استاد حوزه علميه اظهارداشت: مثل هاي معروفي را رواج مي دادند که شما نمي توانيد کاري کنيد، لوله اي نمي توانيد درست کنيد. درعين حال ادعا مي کردند که انقلاب سفيد کردند و زنان را به بي عفتي دعوت مي کردند.

آيت الله يزدي گفت: وقتي به مازندران براي تبليغ مي رفتم از بي حجابي زنان و فساد و فحشاء جامعه خجالت مي کشيدم و علنا کاري کرده بودند که دور حرم ديوار بود و خيابانهاي ديگر فحشاء بود.

رئيس جامعه مدرسين حوزه افزود: اخيرا آماري در مورد جشن 2 هزار و 500 ساله خواندم که خيلي عجيب بود. فساد و بي بندو باري و … موج مي زد. اين اوضاع آن زمان بود، ولي يکدفعه روحاني مجاهد از منطقه يخچال قاضي فرياد زد که اي علماي اسلام کجاييد که اسلام را بردند و با جشن دارند، اسلام را از بين مي برند.

وي عنوان کرد: اگر بخواهيم فرصت داده هاي انقلاب را در اين 4 دهه تنظيم کنيم، فرصت بلند بالايي خواهي بود. مسئله استقلال و رهايي از بيگانگان که 2 هزار 500 سال تحت تسلط استکبار و استعمار بودند. اولين برکت انقلاب رهايي از وابستگي به بيگانه اينکه خودمان هستيم اداره مي کنيم، اگر نقص داريم و بي عرضه هستيم، خودمان هستيم، اگر توان هم داريم، باز خودمان هستيم. زماني که شاه فرار کرد، 35 ميليون جمعيت بود، الان 80ميليون، در گذشته امکاناتي نبود اما الان قابل مقايسه باگذشته نيست. همين قم که اصلا دِه هم به حساب نمي آوردند، اما الان قم به يکي از مهمترين شهرهاي مذهبي کشورتبديل شده است.

استاد حوزه علميه اظهارداشت: دراين 4 دهه انواع نقشه ها را کشيدند، ولي به فرموده امام راحل هيچ غلطي نتوانسته کنند و الان اين آدم نامتعال آمريکايي(ترامپ) که هيچ يک از تعهدات بين المللي را قبول ندارد، دنبال اين بود که حاکميت اسلام را بگيرند و مانندگذشته شود، ولي امروز با گذشته قابل مقايسه نيست که همين دشمن گفته از براندازي صرف نظر کرديم، چون ديگر قدرت براندازي راندارد.

وي ادامه داد: تا امروز هم نتوانسته اند کاري کنند و آنهايي که فکرمي کنند که مي توانند با تحريم برگردند گفتند که ديگر قدرت نداريم چون نسل جوانان بسيجي کاري کردند که دشمن بگويد ديگرنمي توانيم کاري کنيم.

رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه افزود: اما دشمنان بدانند اين نظام تثبيت شده است و هر کاري کنند، به جاي نمي رسند. الان خودمان هستيم، اگر مجلس و قوه قضاييه وساير قوا بد باشند، مال خودمان است و اين همان معناي آزادي است.

وي عنوان کرد: آمريکا و اسرائيل دشمنان درجه يک ايران هستند وتا حالا هر کاري بود عليه ايران کردند،ولي ناموفق بودند ولي اينها گفته اند دست از فتنه نخواهيم برداشت.

رئيس سابق مجلس خبرگان رهبري اظهارداشت: دومين برکت، پيشرفت علمي و پزشکي است.در اين مسئله هم پيشرفت ايران قابل مقايسه با گذشته نيست. ايران در بحث فناوري هم فوق العاده پيشرفت داشته است. اينها ثمره اسلام است. اسلام که تنها نماز و روزه نيست.

آيت الله يزدي گفت: امروز متاسفانه بعضي فرزندان نسل چهارم و بچه هاي پولدار بي درد که معلوم نيست، پولها را ازکجا آورده اند، ماشين صد ميليوني سوار مي شوند و در خيابان حرکاتي انجام مي دهند، يا دخترش با وضع بد وارد خيابان مي شود،خيال مي کند چنين و چنان است. بايد از اين کار خجالت کشيد.

وي گفت: بايد از اين همه خون شهيد به دليل بي حجابي و بد حجابي دختران خجالت کشيد. متأسفانه بعضي از شهرها در بحث حجاب بدتر از قم عمل مي کنند.

رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه افزود: حجاب از ضروريات اسلام است. کسي که عليه حجاب حرف مي زند، هر کسي مي خواهد باشد، بايد مواظب باشد در مورد حجاب چه مي گويد، بايد بلد باشد وقتي از اسلام حرف مي زند، چه مي گويد. ما انقلاب کرديم، تا کسي بي حجاب نباشد، زير گلويش را باز نکند و هرچه دلش خواست عليه اسلام و انقلاب حرف نزند.

وي افزود: اگر رئيس جمهور مي باشيد، بايد به مردم خدمت کنيد. مشکل مردم را حل کنيد. اگر اسلام را بيان مي کنيد، به اندازه علمتان و فهمتان بگوئيد. نبايد بيش از اين گفت. حجاب از ضروريات دين است و منکرش کافر است.

وي عنوان کرد: به اين وزير ارشاد هم مي گويم، براي چه هر روز بزرگداشت برگزار مي کنيد، در يکي از اين سالن ها هر روز خواننده اي مي آوريد، اسم آن را وزارت ارشاد اسلامي مي گذاريد، بايد از اين خانواده شهداء خجالت کشيد. مي گويند ما قرآن و جلسه قرآن هم داريم. واقعا مي خواهيد قرآن هم نداشته باشيد، مگر جرأت داريد عليه قرآن حرف بزنيد. مردم انقلاب کرده اند که قوانين با اسلام تنظيم شود و اسلام حاکم باشد و قضات آن با احکام اسلامي قضاوت کنند و مجلس شوراي اسلامي با قوانين اسلام تطبيق شود.

آيت الله يزدي گفت: انقلاب امت را زنده کرده است. بدانيد اگر بچه هاي شما ميدان نمي رفتند و در دفاع از آل الله جان فشاني نمي کردند الان مي بايست در ايران مي جنگيديم.

منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد