آخرین اخبار

جزئيات صحبت هاي برانکو در کنفرانس خبري؛ ديگر طارمي را نميخواهيم پرسپوليس

جزئيات صحبت هاي برانکو در کنفرانس خبري؛ ديگر طارمي را نميخواهيم

  بزرگنمايي:

چه خبر - حرف آخر برانکو درباره جذب مهدي طارمي

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درنشستي که صبح امروز (دوشنبه) در باشگاه پرسپوليس برگزار کرد، گفت: تصميم گرفتيم يک روز قبل از سفر به قطر نشست خبري برگزار کنيم. در ليست‌مان 26 بازيکن داريم که ماهيني و انصاري مصدوم هستند. ماهيني تا نوروز براي بازي آماده مي‌شود. انصاري هم تا 4 ماهه آينده آماده مي‌شود. انتظارداريم پايان فصل، انصاري برگردد. برنامه بازي‌هاي ما هنوز رسما قطعي نشده است. برنامه بازي‌هاي ما بسيار فشرده خواهد بود يعني هر 3 يا 5 روز يک باري بازي خواهيم داشت. در ليگ برتر و ليگ قهرمانان و جام حذفي.

او ادامه داد: هميشه بلندپروازي‌هاي ما مثل روز اول است. يعني جنگيدن براي قهرماني و برد در بيشترين بازي‌ها. از اين مسووليت‌مان فرار نمي‌کنيم. چون اين بدهي ما به هواداران‌مان است. بزرگي باشگاه پرسپوليس اين وظيفه را بر عهده ما مي‌گذارد. دنبال بهانه‌جويي نيستيم. البته کار بسيار سخت خواهد بود. الان 3 تيم سپاهان، پرسپوليس و پديده در يک سطح هستند و استقلال و تراکتورسازي هم به ما نزديک هستند. اولين بازي ما برابر سپيدرود در جام حذفي در 11 بهمن است که به احتمال زياد بدون ملي پوشان‌مان بازي مي‌کنيم. براي اين بازي آماده هستيم.
برانکو درباره بازيکنان جدا شده از اين تيم گفت: بازيکناني که باشگاه را ترک کردند بهاروند، علوان زاده، عباسيان و منشا هستند. نادري به صورت قرضي به ما اضافه شده است و در مرحله توافق با آقاي بوديمير بازيکن خارجي هستيم.


وي افزود: فردا به اردوي 12 روزه قطر مي‌رويم. ترديدداشتيم که به آنتاليا برويم يا قطر. اما من تجربه 3 ساله در اردوي آنتاليا دارم. در کنار اين که هواي خوبي دارد اما بارندگي زيادي است. به خاطر همين تصميم گرفتم در قطر اردو برگزار کنيم چون همه امکانات لازم براي تمرين موجود است.
او در مورد جذب مهاجم جديد از کرواسي با وجود اين که مهدي شريفي هم در تيم هست بيان کرد: شريفي مي‌تواند به تيم کمک کند. شريفي و بوديمير دو تيپ مهاجم متفاوت هستند. البته قوچان نژاد هم مطرح شده بود. براي هر پستي دنبال بازيکن باشيم هميشه دو يا سه کانديدا وجود دارد. بايد عرض کنم باشگاه پرسپوليس بودجه مشخصي دارد و من به اين موضوع احترام مي گذارم واصلا دلم نمي‌خواهد اين سقف شکسته شود. بين قوچان نژاد و بوديمير هم تفاوتي وجود دارد. بوديمير بازيکن محوطه جريمه است. قد او بالاي 180 است. انتظار دارم خودش را خيلي زود با تيم تطبيق دهد. او را به خاطر اين که کروات است جذب نکرده‌ايم. اما او را بهتر از بازيکنان ديگر مي‌شناسم. من خيلي دنبال اين نيستم که حتما بازيکن خارجي جذب کنيم. ما 3 بازيکن خارجي داريم. رادوشوويچ، بشار و احتمالا بوديمير. شريفي هافبک نفوذي و بازيکن بال کنار است و دقيقا مثل ترابي است.
وي در مورد جدايي منشا هم بيان کرد: اين تصمي ممن بوده است. من مربي هستم که تصميم مي گيرم. منشا خيلي به تيم خدمت کرده است. من و باشگاه از او ممنون هستيم. پرسپوليس مدام به دنبال با کيفيت‌ها است. شايد روش بازي پرسپوليس جوابگوي نوع بازي او نبوده است. نتايج نشان داده است که فلسفه باشگاه پرسپوليس درست بوده است. ما روش‌مان را به خاطر يک شکست يا يک بازيکن عوض نمي‌کنيم. طبيعي است ما از منشا انتظارات بيش‌تري داشتيم. او در 26 بازي براي ما دو گل زد. باز هم از اوتشکر مي‌کنيم. باشگاه مسير خودش را دارد و منشا هم مسير خودش را.

او در مورد اين که آيا نگران رفتن منشا به يک تيم مدعي در ليگ برتر نيست؟ هم گفت: منشا در فهرست فروش ماست. تصميم خودش است که کجا برود. اين ارزيابي باشگاه است که چقدر به خاطر رضايت نامه‌اش پول بگيرد. من دخالتي ندارم و نگراني از حريفانم ندارم. تمرکزم روي تيم خودم است. و تلاش مي‌کنم هم به صورت تيمي و هم فردي پيشرفت کنيم.
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران درباره جام ملت‌هاي آسيا و حريفان ايران بيان کرد: کاتانچ، سرمربي تيم ملي عراق، رفيق من است. بيش از بيست سال است که با هم دوست هستيم. او منطقه ما را خيلي خوب مي‌شناسد. 4 سال پيش هم سرمربي امارات بوده است. عراق به صورت سنتي تيم خوبي دارد. من به جز بشار و همام شناخت ديگري از تيم‌شان ندارم. مقابل همه تيم‌ها بايد بازي کرد. واضح‌تر بگويم دليلي نمي‌بينم عراق بتواند ايران را ببرد.
وي در مورد ارزيابي‌اش از تيم ملي ايران هم گفت: در حال حاضر فقط مي‌دانم ايران تيم قوي دارد. انتظار دارم ايران به فينال بازي‌ها برسد. اگر ما به فينال ليگ قهرمانان رسيديم با يک ملي‌پوش به نام بيرانوند، دليلي نمي‌بينم ايران با بلند پروازي‌اش به فينال نرسد.


برانکو در مورد اين که گفته مي‌شود پرسپوليس بازيکنان کمي جذب کرده است توضيح داد: ما بازيکن جديد زياد گرفتيم. رفيعي، کريمي، ترابي، نادري، شريفي، شيري و احتمالا بوديمير. البته اگر بازيکن جوان مناسبي هم ببينيم او را مي‌سنجيم. بازيکني که ارزش سرمايه گذاري داشته باشد. ما بازيکناني گرفتيم که آماده بازي هستند. سينا مريدي قراردادش 3 ساله است و باشگاهش حاضر نشد او را آزاد کند و يک رقم نجومي مي‌خواست. نادري را به صورت قرضي خواستم تا ظرفيتش را بسنجيم. او بازيکني است که مي‌تواند در دفاع وسط و چپ بازي کند. هر چند تا 6 ماه آينده انصاري هم بهبود پيدا مي‌کند. پرسپوليس بارسلونا نيست و من اين موضوع را درک مي‌کنم. نمي‌خواهيم بازيکني را از خارج فقط به خاطر اين که خارجي است بياوريم. نمي‌خواهيم بازيکني بياوريم که از بازيکنان فعلي بهتر نباشد. بازيکن عالي قيمتي کم‌تر از دو ميليون يورو ندارد. پرسپوليس در حال حاضر چنين موقعيتي ندارد و من اصراري ندارم که بي‌دليل يک بازيکن جذب کنيم چون بازيکن 200 هزار دلاري خارجي از بازيکن ايراني بهتر نيست. مگر اين که مثل ماجراي بشار به خال بزنيم. من هم اجازه نمي‌دهم سقف قرارداد باشگاه شکسته شود. بوديمير هم از منشا ارزان‌تر است. بشار يکي از آينده‌دارترين بازيکنان است و بعد از اين که از جام ملت‌ها برگردد با او براي تمديد قراداد مذاکره مي‌کنيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد تغييرات در ترکيب تيمش با توجه به اضافه شدن بازيکنان جديد بيان کرد: در روزهاي آتي اين موضوع مشخص مي‌شود. ما رقابت را در تيم افزايش داده‌ايم. مبارزه براي هر پست بسيار زياد است. انتظار دارم بازيکنان جديد انرژي مضاعف به تيم بدهند.
او درباره شايعات جذب طارمي هم عنوان کرد: من نمي‌دانم اين صحبت‌ها از کجا شروع شد. مدير برنامه او به باشگاه نيامده است و هيچ پيشنهادي نداده است. فکر مي‌کنيد باشگاهش او را مجاني آزاد مي‌کند تا به پرسپوليس بيايد؟ قطعا نه. اين پروسه‌اي است که من نمي‌توانم منتظرش بمانم. پرسپوليس قطعا تيم بهتري نسبت به الغرافه است. قرارداد او هم دو برابر قراردادش در اين‌جاست. اين مسائل در سايت‌ها مطرح مي‌شود. ما ديگر به طارمي فکر نمي‌کنيم.


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد