آخرین اخبار

سورپرايز استقلال براي هوادارانش استقلال

سورپرايز استقلال براي هوادارانش

  بزرگنمايي:

چه خبر - تحرکات پنهاني، اما در سکوت استقلالي ها

باشگاه استقلال با وجود سونامي که در قبال بازيکنان خارجي ناکارآمد نيم‌فصل نخست در اولين روز از تعطيلات زمستاني ايجاد کرد در يکي، دو هفته گذشته روز‌هاي آرامي را پشت سر گذاشت. طرفداران استقلال با اميد به اينکه باشگاه در انديشه جايگزيني نفراتي بهتر به جاي الحاجي گرو و مارکوس نيوماير است، روز‌ها منتظر شنيدن خبر عقد قرارداد با خريد‌هاي جديد بودند غافل از اينکه سران استقلال اين بار قصد ندارند بي‌گدار به آب بزنند، چون نه ديگر مجالي براي اشتباه هست نه پولي که بخواهد دود شود و به آسمان برود!

در اين بين، اما تحرکات سران استقلال هر چند به صورت مخفيانه بدون وقفه ادامه پيدا کرد تا برنامه‌ها و رايزني‌ها براي عقد قرارداد با بازيکنان مد نظر طي شود. کار به جايي رسيد که اميرحسين فتحي سرپرست باشگاه يکي، دو سفر 24 تا 48 ساعته پنهاني به حاشيه خليج فارس داشت بلکه با بازيکن مد نظر به توافق برسد. در شرايطي که يکي، دو روز بيشتر به بازگشت وينفرد شفر باقي نمانده تا تمرينات استارت بخورد، نگاهي انداختيم به آخرين تحرکات استقلالي‌ها در بازار زمستاني که مي‌تواند سورپرايز‌هاي بزرگي براي طرفداران در پي داشته باشد.


بيا با هم بريم سفر

طي دو، سه هفته گذشته پرواز‌هاي تهران به دبي و بالعکس معمولاً مهماناني از باشگاه استقلال داشت که بيشتر بليت‌ها به نام يک نفر صادر شده بود؛ اميرحسين فتحي. سرپرست باشگاه رفته رفته در حال ثبت رکوردي جالب توجه در سفر به آن سوي آب‌هاي خليج فارس بود، اما اينکه هدف از اين سفر‌هاي متوالي چه بود؟ کمتر کسي در باشگاه حاضر به شفاف‌سازي در قبال آن بود. سرپرست استقلال که در اين روز‌ها بيشتر روي عملي کردن برنامه‌هاي تدوين شده در نشست با وينفرد شفر بود حداقل دو تا سه سفر به دبي داشت که هر کدام از اين سفر‌ها يک تا دو روز به طول انجاميده است. يکي از نزديکان استقلال با تأييد اينکه ممکن است عايدي اين سفر‌ها خريد يک مهاجم جديد و خارجي باشد به نوعي از سوغات بزرگ سرپرست باشگاه رونمايي کرد، مهاجمي که گفته مي‌شود وينفرد شفر نيز در جريان کامل مذاکرات با او قرار دارد.


بليت سرور صادر شد

هفته هاست يکي از نام‌هاي نزديک به فهرست استقلال ستاره سابق اين تيم از آسياي ميانه است. سرور جپاروف به عنوان گزينه‌اي که در تمام ماه‌هاي گذشته سايه اش روي سر هافبک‌هاي اين تيم سنگيني مي‌کرد با ورود يکي از اسپانسر‌هاي موافق بازگرداندن اين بازيکن به ماجراي مطالبات جپاروف عملاً مسير بازگشت سرور از تاشکند به تهران را هموار کرد تا از او به عنوان يکي از خريد‌هاي خارجي قطعي استقلال نام برده شود. آخرين اخبار پيرامون مرد سال سابق قاره کهن اينکه بليت پرواز سرور جپاروف و خانواده اش به تهران براي اواخر هفته جاري رزرو و ارسال شده تا اولين سورپرايز استقلالي‌ها با آغاز دور جديد تمرينات در جمع استقلالي‌ها ديده شود.


3 خروجي و 2 ورودي

سواي از سياست‌هاي کلي باشگاه در قبال خريد‌هاي خارجي، اما موضوع ورودي و خروجي بازيکنان داخلي استقلال در زمستان هم مي‌توانست جالب توجه باشد. در حال حاضر سه بازيکن تمايل خود را براي جدايي از جمع آبي‌پوشان نشان داده‌اند که آخرين نفر ميثم تيموري يکي ديگر از خريد‌هاي تابستاني، اما ناکام باشگاه بود. مدافع چپ فصل قبل پارس جنوبي مصدوم وارد اردوي استقلال شد و حالا که به شرايط بازي رسيده چندان در برنامه‌هاي تاکتيکي شفر جايي ندارد تا در همان مسيري قرار بگيرد که فرشاد محمدي‌مهر قرار دارد.

علاوه بر اين دو خريد تابستاني از شگفت‌انگيز‌هاي فصل قبل در جم يکي از جوانان جوياي نام استقلال هم براي کسب تجربه بيشتر درخواست جدايي قرضي داده تا فهرست خروجي‌ها به سه نفر برسد. در مقابل استقلال هم روي دو خريد داخلي از ساير باشگاه‌ها دست گذاشته که يکي هافبک و ديگري مدافع چپ است گر چه در راه جذب آن‌ها هنوز به توافقي نرسيده و کمي اوضاع پچيده شده است.


پرونده تمديدي‌ها در اولويت نيست

شش بازيکن سرشناس استقلال قراردادشان در پايان فصل به پايان مي‌رسد و طبق قوانين نقل و انتقالاتي حاکم بر سازمان ليگ آن‌ها مشکلي با آغاز مذاکرات با تيم‌هاي خواهان ندارند. همين اتفاق نگراني‌ها پيرامون جدايي آن‌ها را به اوج خود رساند، اما در واکنش به اين نگراني‌ها و جنجال‌هاي به راه افتاده سران استقلال اعلام کردند در حال حاضر بيشتر روي خريد‌هاي جديد تمرکز دارند تا اينکه بخواهند به پرونده تمديدي‌ها زوم کنند. بنا به اعلام استقلال موضوع تمديد قرارداد بازيکنان کليدي در طول نيم‌فصل دوم و بر اساس برنامه‌اي مدون روي ميز مديران باشگاه قرار خواهد گرفت. رحمتي، حسيني، منتظري، خسرو حيدري، فرشيد باقري، وريا غفوري و... از جمله بازيکناني هستند که قراردادشان به پايان مي‌رسد.


مکث

اميرحسين فتحي و وينفرد شفر قصد دارند براي خارج شدن از زير بار فشار‌هاي کاذب تا چند روز آينده از سه سورپرايز زمستاني خود رونمايي کنند که دو سورپرايز مد نظر خارجي و يکي ديگر داخلي خواهد بود.


منبع: خبرورزشي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد