آخرین اخبار

پدر بي رحم از ناگفته هاي جنايتش پرده برداشت حوادث

پدر بي رحم از ناگفته هاي جنايتش پرده برداشت

  بزرگنمايي:

چه خبر - تشريح صحنه جنايت توسط پدري که دختر3ساله اش را با چاقو کشت

مرد 23 ساله اي که در يک نزاع خونين خانوادگي دختربچه معصوم را با فروکردن «خنجر خشم» در قلب کوچکش به قتل رسانده بود، در حالي که قطرات اشک، چشمانش را شست و شو مي داد، توسط کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي به محل جنايت هدايت شد تا جزئيات و چگونگي وقوع اين جنايت هولناک را در حضور قاضي ويژه قتل عمد مشهد تشريح کند.
متهم اين پرونده جنايي که در پي عصبانيت آني، دعواي خونين خانوادگي را در منزل ميزبان به راه انداخته بود در حالي که حلقه هاي قانون دستانش را مي فشرد از خودروي پليس در شهرک شهيد بهشتي معروف به شهرک عرب ها پياده شد و مسير طولاني راهروي محصور را در پيش گرفت: تا در نقطه قتل دخترش ايستاد. گزارش خراسان حاکي است : با دستور قاضي کاظم ميرزايي، اين مرد جوان که عبدا... نام دارد مقابل قاب دوربين قوه قضاييه قرار گرفت تا ناگفته هاي اين جنايت را که تاکنون پنهان کرده بودافشا کند چرا که او بعد از تناقض گويي هاي متعدد در پاسخ به سوالات تخصصي قاضي ميرزايي، وقتي در تنگناي بازجويي ها راه گريز را بسته ديد اعتراف کرد که براي فرار از مجازات موضوعاتي را به دروغ ذکر کرده بود!
مرد 23 ساله در حالي که بيان مي کرد ندانسته و ناخواسته دخترم را کشتم به قاضي شعبه 211 دادسراي عمومي و انقلاب مشهد گفت: در ساعات اوليه دستگيري وقتي گفتم کارد را از روي اپن آشپزخانه برداشتم، خودم فهميدم که شما اين دروغ مرا باور نکرديد! آن لحظه سعي مي کردم به هر طريقي ماجرا را طور ديگري جلوه دهم اما به راحتي مي فهميدم که شما حرف هاي مرا باور نداريد . اکنون هم تلاش هايم براي اثبات دروغم بي فايده بود بنابراين تصميم گرفتم همه حقيقت ماجرا را آن گونه که رخ داد بيان کنم تا دوباره گرفتار سوالات پيچ در پيچ شما نشوم!
عبدا... ادامه داد: بله! همان طور که شما مي دانيد من کارد بزرگ را از داخل چمدان مسافرتي برداشتم. اين کارد را به عنوان يادگاري از مشهد خريدم و درون چمدان مسافرتي گذاشتم تا از اين سفر خاطره اي داشته باشم اما با همان کارد قلب دخترم را شکافتم!
مرد جوان با گفتن اين جملات اشک هايش را پاک کرد و افزود: وقتي دعواي خانوادگي شروع شد من به طرف چمدان رفتم تا کارد را بيرون بکشم در اين هنگام زن صاحبخانه (ميزبان) که عمه همسرم است متوجه موضوع شد و خودش را روي چمدان انداخت تا من کارد را بيرون نياورم ولي ديگر ديرشده بود، خشم و عصبانيت در سراسر وجودم ريشه داشت و آن لحظه به هيچ چيز ديگري نمي انديشيدم. کارد را که بالاي سر بردم ناگهان باباجعفر (ميزبان) تيغه آن را در هوا گرفت ولي من بي رحمانه آن را به دستش کشيدم که خون سرازير شد وقتي تيغه به حالت کلنگي رو به پايين فرود آمد احساس کردم به جايي گير کرده است چرا که به سختي آن را دوباره بيرون آوردم و بالاي سر بردم. آن لحظه تيغه کارد به قلب دخترم فرو رفته بود و من نفهميدم.
وقتي حبيب (پدر زنم) نجمه (دختر 3ساله) را در آغوش گرفت و به طرف پله هاي راهرو فرار کرد تازه فهميدم که دخترم قرباني اين خشم وحشتناک شده است يک لحظه با خودم گفتم او (پدر زنم) عامل آغاز اين نزاع خانوادگي بود به همين خاطر از پشت سر ضربات کارد را بر پيکر او فرود آوردم در حالي که او پيکر غرق در خون دخترم را درآغوش گرفته بود تا او را از مرگ نجات دهد! با آن که دو ضربه محکم به پشت سرش زدم و خون از محل فرودآمدن تيغه کارد بيرون زد ولي پدر زنم نوه کوچکش را رها نکرد و با همان حال زخمي به سوي بيمارستان رفت!
متهم در ادامه تشريح جزئيات اين ماجرا اضافه کرد: نجمه تنها فرزندم بود و اکنون چنان عذاب وجدان گلويم را مي فشارد که گويي خفه مي شوم! يک لحظه عصبانيت يک عمر پشيماني برايم گذاشت و همين عذاب وجدان و کابوس هاي شبانه حتي از اعدام برايم سخت تر است.
در آغاز بازسازي صحنه قتل سرهنگ بهرام زاده(افسر پرونده ) خلاصه اي از چگونگي وقوع ماجرا را مقابل دوربين قوه قضاييه شرح داد و در پايان نيز قاضي کاظم ميرزايي، با صدور قرار بازداشت موقت، متهم به قتل را روانه زندان کرد تا ديگر مراحل قانوني اين پرونده جنايي طي شود.

سابقه خبر

بامداد چهارم مرداد گذشته، نزاعي خونين در يکي از منازل شهرک شهيد بهشتي مشهد در حالي رخ داد که عبدا... جوان 23 ساله آباداني به همراه خانواده اش مهمان شوهرعمه همسرش در مشهد بودند اما در ساعات پاياني شب برخي از مهمانان و خانواده ميزبان تصميم گرفتند براي تفريح به پارکي در همان نزديکي بروند اما عبدا... ناگهان عصباني شد و گفت: دختر کوچک من شيطنت مي کند و احتمال دارد حادثه اي رخ دهد! اين جمله با مخالفت پدرزن او روبه رو شد.
«حبيب» (پدرزن) گفت: بچه ها در خانه زنداني نيستند بگذار براي ساعتي به پارک بروند و لذت ببرند! بنابراين گزارش، همين کشمکش هاي لفظي ناگهان به درگيري کشيد و مرد 23 ساله با برداشتن «خنجر خشم» از چمدان مسافرتي 3 نفر را مجروح کرد و دخترش را نيز به قتل رساند که ساعاتي بعد با حضور قاضي ويژه قتل عمد در محل حادثه و صدور دستوري از سوي وي بازداشت شد. متهم به قتل ابتدا سعي کرد مقابل قاضي ميرزايي با اظهاراتي متناقض مانند اين که فرزندم سقوط کرده است، خود را بيگناه جلوه دهد اما دقايقي بعد وقتي در تنگناي سوالات تخصصي قرار گرفت به قتل نجمه کوچولو با ضربه کارد اقرار کرد.


seemorghcom/news
منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت