آخرین اخبار

علم‌الهدي: اگر جواب من فحش است، آن ناسزا را به فرزندان من ندهيد سياسي

علم‌الهدي: اگر جواب من فحش است، آن ناسزا را به فرزندان من ندهيد

  بزرگنمايي:

چه خبر - دل آدم کباب مي‌شود،وقتي فرزند 1زن ضعيفه مي‌گويد تو گيلاس خوردي مزه‌اش چيست؟

حجت‌الاسلام سيداحمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي نماز جمعه مشهد عنوان کرد: ابزار شيطان در عداوت بين بندگان اين است که با استخدام حسادت و رقابت سعي مي‌کند بين عناصر حزب‌الهي ايجاد عدات کند. بنابراين هميشه مساله رقابت ابزار شيطاني است.
وي با اشاره به اين ماه ذي القعده، گفت: ماه ذي‌القعده ماه امام رضا(ع) است و خدا ماه ميقات موسي و نائل شدن موسي به مقام الهي را ماه امام رضا(ع) قرار داده است
علم‌الهدي يادآور شد: دهه اول اين ماه دهه کرامت اعلام شده است، برنامه‌هاي اين دهه به خصوص توسط آستان قدس در راستاي جهاني‌سازي امام رضا(ع) است و در تمام استان‌ها و روستاهاي کشور و کشورهاي خارجي با برنامه‌ريزي ارزشمند آستان اين کار صورت مي‌گيرد.
وي ادامه داد: يک برنامه فرهنگي اين ايام اين است که مقام زن را از ديدگاه اسلام به دنيا نمايش مي‌دهد. مراسم جايزه جهاني گوهرشاد يک حرکت انقلابي است که نشان مي‌دهد زنان فرهيخته‌اي نه تنها در گذشته بلکه در دنياي امروز به خصوص در جريان ولايتمداري وجود دارند که گاهي شناخته نمي‌شوند. اين افراد در کل دنيا شناسايي شدند و در اين جايزه جهاني گوهرشاد و در دهه کرامت معرفي مي‌شوند.
خطيب نماز جمعه مشهد با بيان اينکه مراسم جايزه جهاني گوهرشاد نقش اسلام در تربيت و عظمت بخشي زن را ثابت مي‌کند، گفت: يکي از خانم‌هاي امسال کسي است به کامرون رفته و آنجا 6 درصد شيعه بودند و در عين فقر بسر مي‌بردند و در برنامه‌اي اين مردم را در جريان ثروت و تمکن قرار داده است و اشتغال‌زايي کرده است.
خانم ديگري با تجربيات خارج از کشور آمده و فصل بزرگي در اين موقعيت به پا کرده است. خانم ديگري در عرصه مبارزه وارد شده به گونه‌اي که گلوله دشمن در بدنش است و مي‌گويد تا پيروزي اسلام دست از مبارزه بر نمي‌داريم، اين‌ها حرکتي عظيم است.
وي با تاکيد بر اينکه آستان قدس يک جريان و نمايشگاه دستاورد انقلاب 40 ساله براي ماست، گفت: کسي که وضعيت اين آستان را قبل از انقلاب در نظر داشته باشد مي‌بيند که قبلا 3 هکتار بوده و الان حرم در 53 هکتار قرار گرفته است؛ تحولي که به برکت انقلاب و مديريت انقلابي صورت گرفته است و اين حرم با عظمت و صحن‌ها بوجود آمده است.
خطيب جمعه مشهد يادآور شد: آيت الله طبسي در پهنه 30 ساله مديريت اين تحولات را ايجاد کرد و بعد از رحلت ايشان رهبري با منشوري که صادر کردند، آقاي رئيسي را رهنمودي دادند که نتيجه اجراي اين رهنمودها ايجاد بيش از 2 هزار در اين موقعيت خاص اقتصادي شده است و محروميت‌زدايي آستان نه تنها در اين استان و در سراسر کشور و فقراي شيعه آغاز شده و در اين سال‌ها نمودار آن قابل توجه است.
وي با تاکيد بر اينکه آستان قدس با تحول اخير خود به مديريت عظيم محروميت‌زدايي در پهنه کشور در آمده است، خاطرنشان کرد: خوب است مسئولان حرکات و برنامه آستان قدس را در عرصه اشتغال و محروميت‌زدايي به عنوان الگوي خود قرار دهند. بزرگان و مسئولان بدانند، آستان قدس در پهنه محدود اقتصادي دست به حرکات بزرگ زد و در فشار اقتصادي موفق شد. اگر در پهنه عظيم دارايي کشور مسئولان دست به اين حرکت بزنند، مردم مشکلي نخواهند داشت.
علم‌الهدي خطاب به مسئولان گفت: اينکه چشم به دروازه غرب بدوزيم و به دست دشمن نگاه کنيم کي تحريم را برداند، درست نيست. 5 سال اين راه را ادامه داديم آنها که مي‌گفتند حتي مشکل آب خوردن هم با رفع تحريم برطرف مي‌شود الان به اين نتيجه رسيدند که بايد خودمان مشکلات را حل کنيم.
برادران و خواهران، ما مسلمانيم، قرآن داريم. خدا مي‌فرمايد اي مردم، اموال خود را که باعث پايداري زندگي شماست، به دست سفها ندهيد. گاهي پول و ملکي شخصي است اما يک زمان کل اموال به مردم تعلق دارد، اين يعني اقتصاد کشور. اگر قرار شد در حاشيه شهري خانواده‌اي در اوليات زندگي لنگ باشد اين به خاطر مديريت نااهلانه اقتصادي است.
امام جمعه مشهد تاکيد کرد: اينکه اقتصاد مملکت مديريت شود و در فاصله 3 ماه از دل مديريت 2 تن سکه استخراج کنند و ارز فراوان به دست يک عده بيفتد نشان مي‌دهد مديريت يا خائنانه است يا سفيهانه است. ان‌شاءالله خيانتي در کار نبوده است.
دل آدم کباب مي‌شود، وقتي يک زن ضعيفه پريشان مي‌گويد فرزند من مي‌گويد تو گيلاس خوردي مزه‌اش چيست؟ آن وقت 30 ميليون دلار مملکت با ارز 4200 به فردي داده شود که ميوه خارجي وارد کند، آن هم از ثروت عمومي مردم. براي اينکه چه کسي بخورد و لذت ببرد؟ مگر فقير بيچاره پول ميوه خارجي دارد؟ اين چه مديريتي است؟
علم‌الهدي با اشاره به زمزمه تغيير تيم اقتصادي دولت گفت: خوشبختانه الان خودشان متوجه شدند بايد مديريت را عوض کنند. دولت تصميم گرفته تيم اقتصادي خود را عوض کند. اين آيه قرآن را بخوانيد حرف مرا گوش ندهيد، اگر حرف من را قبول نداريد و در فضاي مجازي به من فحش مي‌دهيد، به فرزندان و بچه‌هاي من چرا فحش مي‌دهيد؟ اگر جواب من فحش است آن فحش را به فرزندان من ندهيد، برويد آيه قرآن را بخوانيد.
امام جمعه مشهد با اشاره به ويژگي افرادي که در کابينه قرار خواهد گرفت، گفت: اين افراد بايد فراجناحي باشند و از همه ظرفيت‌ها و انسان‌هاي متفکر بايد استفاده کنيد. روي قدرت‌يابي يک جناح تکيه نکنيد. دوم اين اين افراد جديد کساني باشند که بدانند آمريکا و اروپا با ما دشمن است و مثل يک سرباز بروند در ميدان غرب و استکبار با طرح و برنامه مشکل مردم را حل کنند.
خصوصيت سومي که اين عزيزان بايد داشته باشند است است که اين‌ها در حل مشکلات ببينند ما چه داريم. روزي گفتند چند صد ميليون ارز را گرفتيم اما خبري از برگشت اين ارزها نشد. مفسد اقتصادي ستون پنجم دشمن است، آمريکا با ما جنگ اقتصادي دارد، کسي که اخلال اقتصادي ايجاد مي‌کند اگر در هر کشوري او را پيدا کنند محاکمه و اعدام مي‌کنند.
مفسد اقتصادي در عين جنگ به دشمن کمک مي‌کند. مسئولان، مردم را راضي کنيد اين مردم آرام نمي‌گيرند. اگر بنا شد با اخلالگر درست برخورد نشود، مردم نااميد مي‌شوند درحاليکه بايد دشمن را نااميد کنيم نه مردم را. اميدواريم در اين تغييرات اخير، مسئولان اين جهات را در نظر بگيرند.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد