آخرین اخبار

بهانه جديد: تيام گفت خانواده‌اش راضي به بازگشت او به ايران نيستند! استقلال

بهانه جديد: تيام گفت خانواده‌اش راضي به بازگشت او به ايران نيستند!

  بزرگنمايي:

چه خبر - تيام تمايلي به بازگشت ندارد!پندار توفيقي، معاون ورزشي باشگاه استقلال درباره ماندن تيام در استقلال، گفت‌: هميشه در فصل نقل‌ و انتقالات چنين شايعاتي به وجود مي‌آيد که مثلا يک بازيکن مي‌خواهد با مبلغ بالايي به يک کشور حوزه خليج فارس برود و اين باعث مي‌شود فشار هوادار به خصوص در فضاي مجازي افزايش پيدا کند.
وي افزود: ممکن است اين فشارها کاري کند که باشگاه بازيکناني را جذب کند که کاربردي را براي تيم نداشته باشند. ما پارسال که تيام را جذب کرديم دو هفته‌ با او مذاکره کرديم تا به ايران بيايد. يکسري از دلالان ايراني از حضور چنين بازيکناني در کشور جلوگيري مي‌کردند. ما او را راضي کرديم که فقط به ايران بيايد و او را ببيند. بازيکني نبود که حاضر باشد در ايران قرارداد بندد. آن زمان او تقريبا کارش با باشگاه‌هاي قطري تمام شده بود و حتي تيم‌هاي قطري ويزاي کار نيز براي تيام فرستاده بودند. ما از قطر او را راضي کرديم که به استانبول بيايد و بعد از آن شبانه او را به تهران آوردم.
توفيقي ادامه‌ داد: با هماهنگي که با افتخاري انجام داده بوديم، تا فرداي آن روز کارهاي قراردادي ما طول کشيد که تيام دو شرط براي امضاي قرارداد با ما داشت. نخست اين که من نيم فصل در ايران بيشتر نمي‌مانم و همين چند بازي را مي‌خواهم در کنار استقلال باشم و مي خواست به اين وسيله "ترانسفر مارکتينگ " براي خود ايجاد کند. از آن طرف نيز ما هم براي جذب مهاجم تحت فشار بوديم. ما نيز متقابلا به او پيشنهاد داديم که به جاي يک نيم فصل، سه نيم فصل با استقلال قرارداد ببندد تا در صورت جدايي مبلغي نيز به باشگاه ما برسد. 300 هزار دلار با تيام قرارداد داشتيم که 200 هزار دلار آن را براي فسخ قرارداد گذاشتيم.
معاون ورزشي باشگاه استقلال در گفت‌وگو با "راديو ايران"، ‌اضافه کرد: همه آنهايي که در فوتبال ايران و بستن قرارداد کار کرده‌اند مي‌دانند که نمي‌توانيم با بازيکني همانند تيام به گونه‌اي قرارداد ببنديم که 300 هزار دلار به او بدهيم و 3 ميليون دلار براي فسخ قراردادش بگذاريم. دوستاني که امروز حرف‌هايي را در اين باره مي زنند سال گذشته کفش‌هاي ما پاي آنها نبوده که بدانند ما چه کاري انجام داده‌ايم و شرايط چگونه است. اين قراردادي که ما با تيام امضا کرديم قرارداد خوبي به حساب مي‌آيد. تيام در تيم ما درخشيد اما چند بازي مصدوم بود و قبل از اين که به ايران بيايد چند ماه بدون تيم بود که علت آن هم وجود همين مصدوميت‌ها بود.
او افزود: تيام در سفري که به کويت داشت به ما اطلاع داد که مي‌خواهد خانواده‌اش را به مکه ببرد که بعد از آن شايعه پيشنهاد باشگاه الکويت پيش آمد که مشخص نيست چقدر اين پيشنهاد مهم است. ما مستندي نديديم. من طي مکالماتي که با تيام چه به صورت صوتي و چه تصويري و چه پيامکي داشتم و همه آنها موجود است، ايشان مدير برنامه جديدي را به من معرفي کرد. من به صورت مستقيم با اين مهاجم سنگالي صحبت کردم و رابطه خوبي با او دارم. سيستم فرهنگي او با ما متفاوت است و شخص ديگري را به عنوان مدير برنامه به ما معرفي کرد که من با او درباره مطرح شدن پيشنهاد الکويت مذاکره کردم. جا به جا شدن چنين مبالغي در کويت براي ما غير قابل باور بود. من مي‌خواستم با او و تيام در کشوري به غير از کويت مذاکره کنيم زيرا اين کشور به سختي به ايراني‌ها ويزا مي‌دهد. ما حتي بليت پرواز و هتل براي او گرفتيم و با افتخاري و يکي از حاميان باشگاه براي مذاکره به ترکيه سفر کرديم.
وي افزود: ما شش صبح به استانبول رسيديم و هفت صبح که مي‌خواستيم جلسه را برگزار کنيم با اين قضيه مواجه شديم که تيام حضور ندارد. مدير برنامه‌اش به ما اطلاع داد که تيام در کويت با مشکلاتي براي گذرنامه‌اش مواجه شده و نتوانسته به ترکيه سفر کند. من به او گفتم که اين چيزي نبود که بخواهيد از ما پنهان کنيد. من حتي پيش از سوار شدن به هواپيما نيز از مدير برنامه‌هاي او پرسيدم و وي به من جواب داد که ما در فرودگاه هستيم. اين به اين معني بود که هم تيام و هم مدير برنامه‌اش به ترکيه سفر کرده‌اند و اين بر خلاف چيزي بود که ما فرداي آن روز ديديم. ما همان جا به صورت تصويري با تيام صحبت کرديم و او نيز بهانه پاسپورت و رفتن به مکه را بار ديگر بيان‌ کرد. تيام به من گفت‌ که شما با همين مدير برنامه‌هاي من صحبت‌هاي خود را انجام دهيد و نتايج را به من اطلاع دهيد تا من کارها را انجام دهم. جلسه ما از هفت صبح تا چهار، پنج بعد از ظهر طول کشيد و بحث‌هايي درباره قرارداد تيام صورت گرفت.
معاون ورزشي باشگاه استقلال درباره جلساتش با مدير برنامه‌هاي تيام ‌اضافه کرد: ما سعي کرديم کاري را انجام دهيم که براي فوتبال ايران مهم است و سعي کنيم اين بازيکن را براي ادامه‌ بازي‌هايمان نگه داريم. باشگاه نيز با حامي خصوصي خود به طور کامل از اين قضيه حمايت کرده‌اند و پيشنهاد خود را به تيام داديم. سپس قرار شد که ظرف 24 ساعت تيام به ما پاسخ دهد. ديروز (شنبه) يک ساعت با اين مهاجم سنگالي صحبت کردم و او به من گفت‌ که مشکل در حال‌ حاضر به هيچ وجه پولي و مادي نيست و يک بهانه جديد آورد. او به ما گفت‌ که گرفتاري‌هاي خانوادگي و مشکلات شخصي همانند دعوت به تيم‌ ‌ملي فوتبال سنگال دارد.
او ادامه داد: من به او پاسخ دادم که اگر قرار باشد از تيمي به تيم‌ ‌ملي‌ات دعوت شوي آن تيم استقلال خواهد بود. درخشش او در لباس استقلال در ليگ قهرمانان آسيا مي‌تواند پايه گذار حضورش در تيم‌ ‌ملي فوتبال سنگال شود. سپس تيام ادامه‌ داد که من پيشنهاد از تيم‌هاي ترکيه‌اي و حوزه خليج فارس دارم و خانواده‌ من راضي به بازگشت من به ايران نيستند و مشاوران من نيز همين عقيده را داشتند. من نيز به تيام گفتم ما شش ماه در ايران براي تو تمام امکانات را فراهم کرده‌ايم و رفتار مردم ايران با خود را ديدي و امنيت بي نظير ايران را نيز ملاحظه کردي. نتيجه‌ اين شد که ما هنوز پيگير وضعيت او هستيم و منتظر هستيم که اين مهاجم سنگالي به ما پاسخ دهد.
او در پايان درباره امضاي قرارداد با اميد سينک و الله‌يار صياد منش نيز گفت‌: به جز تيام با ساير اسامي ليست وينفرد شفر مذاکره کرديم و تعدادي را نيز نهايي کرديم. بازيکني باقي‌ نخواهد ماند و ما به طور تمام و کمال ليست مربي آلماني را جذب خواهيم کرد.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد