آخرین اخبار

افشاگري ناباورانه حسين هدايتي عليه کي روش: مي‌خواهيد فيلم‌ها را منتشر کنم! بعد از نود

افشاگري ناباورانه حسين هدايتي عليه کي روش: مي‌خواهيد فيلم‌ها را منتشر کنم!

  بزرگنمايي:

چه خبر - پاسخ هدايتي به اظهارات کارلوس کي روش

حسين هدايتي در واکنش به اظهارات سرمربي تيم ملي درباره انتقال شبانه دو بازيکن از استقلال به پرسپوليس در اردوي تيم‌ملي در يک فايل پاسخ داد.

هدايتي گفت: کي‌روش بايد خودش را به يک روانشناس نشان دهد. عليرغم اينکه فکر مي‌کردم ايشان فردي جنتلمن، بادانش و باشخصيت هستند اما متوجه شدم فردي دروغگو، بزدل و .. هستند و براي اثبات اين موضوع حاضرم در هر محکمه‌اي حضور پيدا کنم و اسناد آن را ارايه کنم. او چگونه حاضر است به انسان‌هايي که خادم اين فوتبال بوده‌اند تهمت بزند. سرمايه ملي ما بازيکنان‌مان هستند چه در نسل‌هاي قبل و چه نسل فعلي هستند؛ آنها افتخارآفريني کردند نه فقط سرمربي!

آقاي کي‌روش اگر آن ماه‌هايي که حقوق معوقه خود را نگرفته بودي و بليت گرفتي بودي تا شبانه ايران را ترک کني ... در زمان مديريت کفاشيان، اگر به دعوت همان علي کريمي اسطوره فوتبال کشورمان به هتل نمي‌آمدم، شما دو شب قبل از پرواز به استراليا شبانه ايران را ترک کرده بودي!

فراموش کرديد که به من گفتيد آقا پاداش تيم‌ملي را هنوز نداده‌اند و من با يک فقره چک پاداش تيم‌ملي را براي شما صادر و همان شب تقديم‌تان کردم.

فراموش کرديد که 3 سال پيش من به دعوت شما ساعت 8 شب به هتل آزادي آمدم. فراموش کرديد من در جمع بازيکنان و روي ميز شام در همان زمان کفاشيان وقتي پيراهن با امضاي بازيکنان عزيز به من هديه داديد در چند دقيقه صحبت با ملي‌پوشان چه تعريف و تمجيدهايي از ما کرديد. خاطرتان هست که گفتيد کاش پرزيدنت (رييس) فوتبال ايران آقاي حسين هدايتي بود؟
مي‌خواهيد فيلم‌هاي آن زمان که دوستان از طريق موبايل صحبت‌هاي شما را ضبط کردند براي به جا آمدن حافظه‌تان از بازيکنان و آقاي نمازي و دوستان ديگر بگيرم و در فضاي مجازي منتشر کنم تا مردم ببينند؟ اين چه اظهارنظري بود که انجام داديد؛ من ساعت 1:30 شب به هتل آزادي آمدم؟ من ساعت 8 شب با مهدي تاج رييس فدراسيون فوتبال، محمدرضا ساکت و مترجم شما، پيرواني و شما دور يک ميز شام در ساعت 8 شب نشستيم.


آن شب به شما گفتم چه کنم که عليه مردم کشورم و کشور جمهوري اسلامي ايران مصاحبه نکني؟ شما از آقاي وزير گله‌مند بوديد و من به خاطر اينکه براي فوتبال ايران حاشيه درست نکنيد گفتم چه مي‌خواهيد که فراهم کنم. گفتي 7 ماه است که حقوق نگرفته‌ام و من براي بار دوم 7 ماه حقوق عقب افتاده شما را پرداخت کردم. فراموش کرديد که گفتيد من لباس ندارم و اين امکاناتي که به ما مي‌دهند خيلي ضعيف است و اين لباس برند دار نيست. گفتم چه برندي نياز داريد؛ آديداس، نايکي يا ... گفتيد آديداس! آنجا از ساکت خواهش کردم تا بهترين لباس آديداس را براي شما فراهم کند و وجه آن را تامين کردم تا سريعا براي شما تامين شود.
گفتم (با اشاره به کي‌روش) ديگر چه مي‌خواهيد؟ گفتيد کره براي هر برد 15 هزار دلار به بازيکنان هديه مي‌دهد. در حضور آقايان تاج و ساکت و پيرواني و مترجم‌تان، گفتم آقاي تاج چقدر مي‌توانيد تامين کنيد که گفت 2 هزار و 500 دلار. گفتم 5 هزار دلار آن را من نفري مي‌دهم که مي‌شود 7 هزار و 500 دلار و 50 درصد پاداش را نسبت به کره براي شما فراهم مي‌کنيم. گفته بوديم امکانات کشور ما محدود است و شما مي‌دانستي اگر دنبال اين توقعات هستيد مي‌توانستيد در کره مربيگري کنيد! اگر ملت ما را دوست داريد با اين امکانات ما کنار بيا. همان شب تشکر کرديد و گفتيد 7 هزار و 500 دلار هم خوب است.
آقايان تاج، ساکت و پيرواني خاطرتان هست آن شب در هتل گفتم نگران نباشيد و قول‌هايي که دادم عمل مي‌کنم. آقاي تاج گفت من قول‌هاي ايشان را ضمانت مي‌کنم ولي شما آقاي کي‌روش گفتيد نيازي به ضمانت نيست و خودم هدايتي را بيشتر از شما قبول دارم.
همان شب بحث بازيکنان ملي را اشاره کرديد. من 8 شب آمدم و 12 شب خواب هستم و 1:30 هتل نمي‌آيم که اگر هم بيايم برايم افتخار است که براي تيم ملي و پرسپوليس 3 صبح هم جايي حاضر شوم ولي آن شب 8 به هتل آمدم.
سيد جلال مي‌تواند شهادت دهد که براي حفظ بازيکنان پرسپوليس 3 صبح هم جلسه داشتم ولي آن شب 1:30 نبود و ساعت 8 شب بود. آن شب من مي‌خواستم با بازيکنان ملاقات کنم که تاج و ساکت گفتند به کي‌روش بگو و من از شما خواستم که با بازيکنان ملاقات کنم و شما گفتي نه اشکالي ندارد و به مترجم دستور داديد اتاق رزرو کرديد براي من و گفتيد هر بازيکني را مي‌خواهد به اتاقش ببريد و من گفتم اتاق رزرو نمي‌خواهم و در اتاق يکي از بازيکنان مشغول مي‌شوم. 2-3 نفر را ملاقات کردم و نيم ساعت هم زمان نبرد. شما با روي خوش اجازه داديد هر بازيکني را ملاقات کند.
من شما را فردي صادق، راستگو و شجاع مي‌دانستم ولي ديدم دروغگو هستيد و صداقت نداريد. انقدر با من احساس صميميت کرديد که من را به شکار در افريقا دعوت کرديد حالا شدم دوست دلال‌ها؟ نمي‌خواهم از شخص خاصي حمايت کنم ولي احتمالا خود شما دلال هستيد.
من در فوتبال کشور نه سمتي دارم و نه مشغول هستم و تنها به عنوان يک هوادار فعاليت مي‌کنم و افتخار مي‌کنم براي پرسپوليس و فوتبال ملي هرکاري بتوانم انجام دهم. هر وقت دستور دادند دور شو و هزينه نکن اطاعت کردم و هر وقت خواستند حاضر شدم. خواهش مي‌کنم مغلطه نکنيد. اگر اختلافي داريد سر من خرابش نکنيد و اجازه دهيد زندگي‌ام را بکنم.
هر جا به من نيازي باشد با درخواست مسئولان ذيربط پاي کار هستم. اجازه دهيد به فعاليت‌هاي اقتصادي خودم برسم. نه قصد تيم‌داري و فعاليت در فوتبال دارم و نه مي‌خواهم سمتي در فوتبال داشته باشم. بس کنيد و انقدر دروغ عليه من نگوييد.
هرچند من بايد خويشتنداري مي‌کردم و در آستانه حضور تيم ملي در جام جهاني روسيه اين صحبت‌ها را مطرح نمي‌کردم و بايد همه حمايت کنيم تا شما نتيجه بگيري و افتخار آفريني کني تا از گروه صعود کنيم. از قدرنشناسي شما حسرت مي‌خورم. در جام ملت‌هاي آسيا بعد از هر برد پاداش بازيکنان را يادتان رفته که هميشه از من تشکر مي‌کرديد؟ اين مزد زحمات و خدمات من است؟ فراموش کرديد در بازي آخر و ميهماني آخر گفتم اگر من اين امکانات نظير پاداش و لباس تيم ملي را فراهم کردم شما چه قولي به من مي‌دهيد؟ گفتيد من هم قول مي‌دهم تيم را موفق و پيروز به جام جهاني ببريم و من با شما دست دادم.
من به عنوان يک شهروند و علاقه‌مند به فوتبال و کشورم و نظام وارد شدم و هيچ سمت و مسئوليت و وظيفه‌اي نداشتم. کمي قدرشناس باشيد. از دوستاني که از حرف‌هاي من مي‌رنجند عذرخواهي مي‌کنم ولي حق دارم از خودم دفاع کنم. شما با چه اجازه‌اي عليه اسطوره فوتبال کشورمان با اين ادبيات صحبت مي‌کني؟ سال‌ها زحمت کشيده شده است تا اسطوره‌اي مثل کريمي در کشور ما پرورش پيدا کند. امثال کي‌روش مهاجر هستند و مي‌روند.
آقاي کي‌روش شما اجازه نمي‌دهي يک مربي داخلي کنارت پرورش پيدا کند و به مفاد قراردادت عمل نکردي.
واقعا متاسفم، من الان هم لازم باشد کمک مي‌کنم و حمايت خواهم کرد ولي اين گونه اتهامات را بس کنيد. من شما را دوست داشتم آقاي کي‌روش ولي اينگونه اظهار نظرات غلط را انجام داديد و ناسپاسي کرديد و قضاوت را به عهده مردم مي‌سپارم.


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون