آخرین اخبار

بايرن مونيخ و رئال مادريد؛ نبرد انتقامي ليگ هاي خارج

بايرن مونيخ و رئال مادريد؛ نبرد انتقامي

  بزرگنمايي:

چه خبر - جدال بايرن مونيخ و رئال مادريد

دور رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام يک ديدار به پايان خواهد رسيد. در اين ديدار حساس بايرن مونيخ در ورزشگاه آليانس آره‌نا از رئال مادريد پذيرايي مي‌کند.

نگاهي آماري به اين ديدار
دو تيم بايرن مونيخ و رئال مادريد تا الان 18 بار به مصاف هم رفته‌اند که نتيجه‌ آن هشت پيروزي براي رئال مادريد، 9 پيروزي براي بايرن مونيخ و يک تساوي بوده است.
جدال رئال مادريد با بايرن مونيخ در نيمه نهايي، پنج بار اتفاق افتاده است. نخستين بار دو تيم در فصل 1999-2000 به مصاف هم رفتند که در ديدار رفت رئال با دو گل به پيروزي رسيد و در ديدار برگشت با نتيجه‌ 2 بر يک تن به شکست داد تا کهکشاني‌ها به فينال راه پيدا کنند و در نهايت جام قهرماني را بالاي سر برند.
در فصل بعد يعني 2000-2001 باز هم دو تيم رئال مادريد و بايرن مونيخ در نيمه نهايي به مصاف هم رفتند که اين بار بايرن توانست در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به پيروزي برسد و در نهايت با پيروزي برابر والنسيا در فينال جام قهرماني را بالاي سر برد.
رويارويي سوم دو تيم در نيمه نهايي اين بار هم به سود بايرن مونيخ بود. در ديدار رفت بايرن مونيخ توانست با نتيجه‌ 2 بر يک به پيروزي برسد و در ديدار برگشت هم اين رئال بود که با نتيجه‌ 2 بر يک به پيروزي رسيد تا کار به ضربات پنالتي‌ کشيده شود و در نهايت بايرن به فينال راه پيدا کند، هر چند که در نهايت برابر چلسي تن به شکست داد.
در فصل 2013-2014 برتري مطلق با رئال مادريد بود تا جايي که کهکشاني‌ها در ديدار رفت با يک گل به پيروزي رسيدند و در ديدار برگشت هم با چهار گل در آلمان به پيروزي رسيدند تا به فينال راه پيدا کنند و در نهايت رئال با شکست اتلتيکومادريد قهرمان شود.
در فصل قبل هم دو تيم رئال مادريد و بايرن مونيخ در يک چهارم نهايي به مصاف هم رفتند که برتري مطلق با تيم زيدان بود. رئال مادريد در ديدار رفت با نتيجه‌ 2 بر يک و در ديدار برگشت هم با نتيجه‌ 4 بر 2 به پيروزي رسيد و در نهايت هم جام را بالاي سر برد.
اين بار هم در فصل 2017-2018 دو تيم قدرتمند رئال مادريد و بايرن مونيخ به مصاف هم خواهند رفت و بايد ديد که در نهايت چه تيمي مي‌تواند جام را بالاي سر ببرد.

بازيکنان مصدوم
بايرن مونيخ در اين ديدار مانوئل نوير، آرتورو ويدال و کومان را در اختيار ندارد اما خبر خوب براي باواريايي‌ها اين که توليسو و آلابا به شرايط بازي رسيده‌اند و مي‌توانند به ميدان بروند.
رئال مادريد هم در وضعيت خوبي به مصاف بايرن مي‌رود. خبر خوب براي رئال اين که ناچو هم به شرايط بازي رسيده است. البته با بازگشت راموس اين بازيکن به همراه واران در ترکيب اصلي به ميدان خواهند رفت.

دو مربي از دو نسل متفاوت اما پرافتخار و باهوش
زين الدين زيدان با وجود اين که مربي جواني است اما در ليگ قهرمانان اروپا خيره کننده ظاهر شده است. او دو بار با رئال مادريد جام قهرماني در ليگ قهرمانان را بالاي سر برده و در فصل جاري هم توانسته تيم را به نيمه نهايي برساند.
زيدان نشان داده که استاد شکست دادن مربيان بزرگ و صاحب‌سبک است. از آنچلوتي گرفته تا گوارديولا و مورينيو و آلگري و در حال‌ حاضر نوبت به هاينکس رسيده است.
بايرن مونيخ هم سرمربي بسيار باکلاس و صاحب سبکي دارد. هاينکس 20 سال پيش توانست رئال مادريد را به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا برساند و با بايرن مونيخ هم يک بار قهرماني در اين رقابت بزرگ را به دست آورده و به دنبال يک قهرماني ديگر است تا وداعي باشکوه با باوارياي‌ها داشته باشد.

RRR مقابل bbC
جدال بايرن مونيخ برابر رئال مادريد تقابلي بين بازيکنان بزرگ فوتبال اروپا است. در يک دهه اخير آرين روبن و فرانک ريبري، بهترين بازيکنان بايرن مونيخ بوده‌اند و توانسته‌اند بازي‌هاي درخشاني را براي باواريايي‌ها به نمايش بگذارند.
اين دو بازيکن با تجربه در دوران کارلو آنچلوتي از روزهاي اوج خود فاصله گرفتند و در بيشتر بازي‌ها نيمکت نشين شدند و همين باعث شد تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند اما با بازگشت هاينکس اين دو بازيکن فرصت بيشتري براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي پيدا کردند و بار ديگر به روزهاي اوج خود برگشته‌اند.
روبن در 33 بازي زير نظر هاينکس توانسته هفت گل به ثمر رساند و 12 پاس گل بدهد. اين‌ در حالي است که فرانک ريبري هم در 30 بازي که بعد از آمدن هاينکس براي بايرن مونيخ انجام داده شش گل به ثمر رساند و شش پاس گل هم داده است.
اما اميد نخست بايرن براي گلزني در ديدار برابر رئال بدون شک روبرت لواندوفسکي است راه گل زدن به رئال مادريد را خيلي خوب بلد است.
لواندوفسکي بهترين فصل خود با بايرن مونيخ را پشت سر مي‌گذارد. او در 43 بازي که با پيراهن بايرن در فصل جاري به ميدان رفته توانسته 39 گل به ثمر رساند و چهار پاس گل بدهد. او با پيراهن دورتموند در يک بازي چهار گل به رئال مورينيو زد تا نشان دهد که راه گل زدن به رئال را خيلي خوب بلد است.
هاينکس اميد زيادي به درخشش اين سه بازيکن با تجربه خود برابر رئال مادريد دارد و بايد ديد که آيا آنها مي‌توانند رئال آماده زيدان را از ليگ قهرمانان حذف کنند.
اما از طرف ديگر وضعيت مثلث رئال مادريد اصلا خوب نيست. کريم بنزما بعد از آن که مدت‌ها در ترکيب اصلي رئال مادريد به ميدان رفت اين بار زيدان تصميم گرفت که او را نيمکت نشين کند و گرت بيل هم که جايگاه خود را در ترکيب اصلي از دست داد و خبرهاي زيادي درباره جدايي او از کهکشاني‌ها به گوش مي‌رسد.

CR7 اميد رئال براي صعود؛ تيم‌هاي آلماني مورد علاقه کريس
کريستيانو رونالدو در چهار سال اخير سه بار توانسته با رئال مادريد قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در هر سه قهرماني بيشترين سهم را داشته است.
اين بازيکن پرتغالي در فصل جاري هم بسيار آماده و سر حال نشان داده است تا جايي که يک تنه زمينه ساز حذف پاري ‌سن‌ ژرمن و يوونتوس دو مدعي اصلي کسب عنوان قهرماني بود و در چهار بازي برابر اين دو تيم هفت گل به ثمر رسانده است.
رونالدو بدون شک اميد اصلي رئال براي گذشتن از سد بايرن خواهد بود. اين بازيکن پرتغالي همواره برابر تيم‌هاي آلماني عملکرد خوبي از خود نشان داده است. 9 گل به بايرن مونيخ در شش بازي، هفت گل به بورسيادورتموند در 9 بازي، هفت گل به شالکه در چهار بازي و سه گل به ولفسبورگ در دو بازي به خوبي نشان مي‌دهد که کريس رئالي‌ها راه گل زدن به بايرن را خيلي خوب بلد است و بايد اين بار ديد که او آيا مي‌تواند باز هم به بايرن گل بزند و زمينه را براي صعود رئال به دور بعد فراهم کند يا نه..


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ليگ قهرمانان اروپا؛ جنگ بارسلونا و ليورپول!

شگفتي در ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس با رونالدو حذف شد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا: برد ارزشمند بارسلونا مقابل منچستر

آژاکس رئال مادريد را در هم کوبيد!!

معجزه در پاريس؛ برد منچستريونايتد در آخرين دقيقه مقابل پاري سن ژرمن

انتقام سخت رونالدو از اتلتيکومادريد؛ حذف نماينده اسپانيا

بايرن مونيخ – ليورپول؛ جنگِ سرخ ها براي صعود

شاهکار ليورپول و بارسلونا براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان اروپا

خاطره ژوليو سزار از نوشته جالب لباس مورينيو

با بهترين پنالتي‌زن لاليگا آشنا شويد!

رکورد جديد ليونل مسي در دنياي فوتبال

رئال مادريد بازهم به بارسلونا باخت

بارسلونا با تحقير رئال مادريد به فينال جام حذفي رفت

قرعه کشي ليگ اروپا: بازي سخت سردار و زنيت با تيم اسپانيايي

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ شب عجيب يوونتوس و منچسترسيتي

امشب ديدار حساس ليورپول و بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا

ليگ قهرمانان اروپا: برد رئال مادريد با خوش شانسي

ليگ قهرمانان اروپا: شکست تلخ منچستر مقابل پاريس

آغاز دوباره هيجان ليگ قهرمانان اروپا: امشب منچستريونايتد - پاري سن ژرمن

چلسي توسط منچسترسيتي درهم کوبيده شد

امشب ساعت 23:30 بارسلونا - رئال‌مادريد + ترکيب احتمالي دو تيم

برد راحت منچستريونايتد مقابل آرسنال

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس با رونالدو منچستريونايتد را شکست داد

تحقير شدن رئال مادريد توسط بارسلونا با 5 گل!!

پيروزي عجيب منچستريونايند مقابل يوونتوس در لحظات پاياني

شکست غيرمنتظره بارسلونا در خانه در ديداري با 7 گل

تير خلاص رونالدو باعث برد يوونتوس مقابل ميلان

گوارديولا بازهم منچستريونايند و مورينيو را شکست داد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ شب عجيب ليگ قهرمانان براي ليورپول

ديدار حساس منچستريونايتد - آرسنال امشب در تئاتر رؤيا‌ها

امشب نبرد گلادياتور‌ها : يوونتوس - اينتر ميلان

با پيروزي مقابل اينتر ميلان؛ يوونتوس دست نيافتني تر شد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ اينتر ميلان صعود نکرد اما ليورپول رستگار شد!

شب عجيب ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس و منچستر باختند

شکست تلخ منچستر يونايتد مقابل ليورپول

بازي هاي هيجان انگيز در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان + تاريخ بازي ها

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ ريش هاي مسي درآمد بارسلونا طوفاني شد!

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ منچستر و رئال ناکامان بزرگ

شعار حيا کن رها کن در نيوکمپ بارسلون!

درخشش مسي در اولين بازي ليگ قهرمانان اروپا

نتايج ليگ قهرمانان اروپا: همه بردند بجز منچسترسيتي

امشب بازي هيجان انگيز ليورپول – پاري سن ژرمن در ليگ قهرمانان اروپا

پايان طلسم رونالدو در تيم يوونتوس

بارسلونا حريفش را به خاک و خون کشيد!!

بحراني شدن شرايط مورينيو در منچستريونايتد؛ شکست سنگين مقابل تاتنهام

شکست برايتون مقابل ليورپول در حضور عليرضا جهانبخش

اشتباهات عجيب دروازه بان ليورپول باعث قهرماني رئال مادريد شد!

اتلتيکومادريد با اقتدار قهرمان ليگ اروپا شد

کشتن بارسلونا و روياهايش با 5 گل!

افتضاح داوري در شب تساوي رئال مادريد و بارسلونا