آخرین اخبار

صحبت هاي خواندني برانکو ايوانکويچ در برنامه نود از قهرماني تا اختلاف با مسلمان پرسپوليس

صحبت هاي خواندني برانکو ايوانکويچ در برنامه نود از قهرماني تا اختلاف با مسلمان

  بزرگنمايي:

چه خبر -

حضور برانکو ايوانکويچ در برنامه نود

برانکو ايوانکويچ سرمربي تيم پرسپوليس تهران پس از کسب دومين قهرماني متوالي به همراه اين تيم در ليگ برتر، دوشنبه شب مهمان برنامه نود بود تا پاسخگوي سوالات عادل فردوسي پور باشد و در مورد شرايط پرسپوليس در اين فصل صحبت کند.
برانکو در ابتدا گفت:« سلام و سال نو مبارک. قهرماني و نتايج فوق العاده را به بازيکنان و تماشاگران تبريک مي گويم. از زحمات آقاي گرشاسبي و مديريت باشگاه و کادر پزشکي و از همه مهم تر هواداران که يار دوازدهم ما هستند تشکر مي کنم.»
سرمربي پرسپوليس ادامه داد:« من وقتي به پرسپوليس آمدم اين تيم موقعيت بسيار بدي داشت و در انتهاي جدول بود اما من به تيمم و همکارانم اعتقاد داشتم و مطمئن بودم که اين تيم با قدرت بر مي گردد. دو سال پيش وقتي در تهران به ذوب آهن باختيم، من اعلام کردم که ما براي قهرماني خواهيم جنگيد و آن سال ليگ را بخاطر تفاضل گل از دست داديم.
امسال معتقدم که بهترين سال پرسپوليس را رقم زديم. سوپرکاپ را گرفتيم،به جمع 4 تيم برتر آسيا رسيديم،به راحتي قهرمان ليگ شديم و يک بازي قبل پايان مرحله گروهي به دور بعد ليگ قهرمانان آسيا رسيديم. در ضمن بازيکنان تاثير گذاري نظير طارمي، سروش رفيعي و اميد عاليشاه را هم از دست داديم.»
برانکو گفت:« موافق نيستم که ما رقيبان قوي و قدرتمندي نداشتيم. درست است که تيم هاي سپاهان و تراکتور و ذوب آهن مشکلاتي داشتند اما ما با فرم مستمري توانستيم ادامه دهيم و از روز اول به دنبال کسب امتيازات بوديم و سعي کرديم فراز و نشيب نداشته باشيم. حتي در بازي هايي هم که شکست خورديم استحقاق باخت را نداشتيم.
هدف هميشگي ما اين است که همه بازي ها را ببريم و قهرمان همه جام ها شويم اما نبايد فراموش کرد که تيم بايد توازن داشته باشد. شما ملاحظه مي کنيد که مهاجمان ما خوب گل مي زنند و خط دفاع ما به لطف سيد جلال و بيرانوند خيلي قوي است.بايد به سيد جلال حسيني تبريک بگويم بابت ششمين قهرماني اش در ليگ برتر. همه اين ها نتيجه کار کردن با يک مجموعه قوي است.»
سرمربي پرسپوليس در مورد درخشش علي عليپور گفت:« من به عليپور بابت اين فصل درخشان تبريک مي گويم. او لياقت دعوت شدن به تيم ملي را داشت. سه سال پيش وقتي من آمدم او خيلي جوان بود و 19 سال داشت. خودش روز به روز نشان داد مي خواهد بهتر و بهتر شود. نشان داد که مي خواهد حرف گوش کند و نتيجه اش را الان مي بينيد. عليپور هميشه يک خطر مداوم براي دروازه حريف است. او کيفيتش را نه فقط در بازي هاي داخلي بلکه در بازي هاي بين المللي هم نشان داده است. ما هنوز سه بازي ديگر در ليگ داريم و من انتظار دارم او بهترين نمايشش را داشته باشد. از همه مهم تر اين است که او در خدمت تيم است يعني در کنار گل هايي که مي زند به ساير بازيکنان هم کمک مي کند.»
برانکو در مورد وحيد اميري گفت:« او يکي از علت هاي کيفيت بالاي تيم ماست. اميري کاملا در خدمت تيم است و قطعا وحيد اميري بازيکني است که به طور استثنايي پر انرژي و مثبت است. او هيچ بازي اي را نمي تواند بد بازي کند چون انقدر مي دود و تلاش مي کند تا نقايص را جبران کند.»
سرمربي پرسپوليس ادامه داد:« من نمي دانم بازي محافظه کارانه يعني چه. من فقط مي دانم که کمترين گل را خورديم،بيشترين گل را زديم،بيشترين برد را داريم و قهرمان ليگ هستيم.در دو بازي اخير مقابل نسف و پديده محکم و هجومي بازي کرديم. مقابل سايپا بيش از 500 پاس داديم و 82 درصد مالکيت توپ داشتيم. نمي دانم کجاي اين محافظه کاري است؟وقتي بهانه اي براي کسي نماند رو به اين حرف ها مي آوردند که پرسپوليس دفاعي است. در حاليکه فلسفه پرسپوليس فوتبال هجومي و مدرن و محکم است.خودتان مي دانيد من زياد طرفدار خريد بازيکن جديد نيستم با اين حال بازيکناني مثل منشا، بشار رسن،سيامک نعمتي،شجاع خليل زاده و شايان مصلح را جذب کرديم.اين ها به تيمي آمدند که در صدر جدول بود و قطعا انتظارات از آن ها بسيار متفاوت بود. طبيعتا زمان مي برد تا با شرايط جديد تطبيق پيدا کنند.در پست هافبک دفاعي ما در ابتداي فصل مشکل داشتيم چون کمال عمل جراحي داشت و احمد نوراللهي از فوتبال به دور بود و فقط ربيع خواه را داشتيم. با توجه به نفرات مان دو سيستم بازي را آماده کرديم.يکي 4-4-2 خطي و ديگري 4-4-2 لوزي.الان در پست هافبک دفاعي وضعيت خوبي داريم چون همه بازيکنان در اين پست آماده هستند و حتي از حسين ماهيني هم در آنجا استفاده مي کنيم. »
او در بخش ديگري از حرف هايش آنجا که فردوسي پور از او درباره محسن مسلمان پرسيد اين واکنش را نشان داد:«چرا درباره بقيه بازيکنان از من سوال نمي کنيد؟چرا همه درباره مسلمان مي پرسند.شما جواب بدهيد که او را به جاي کدام بازيکن بازي بدهم؟»
برانکو درباره محسن مسلمان و شرايط او در تيم گفت:« قبل از هرچيز بايد توضيح بدهم که من با هيچ بازيکني مشکل ندارم. از آن ها فقط مي خواهم که زحمت بکشند و بجنگند. مسلمان بخشي از تيم ماست و بازيکن ماست. نمي دانم چرا اين اواخر همه درباره مسلمان از من سوال مي کنند. شما به من بگوييد مسلمان را جاي کسي مي گذاشتم؟ جاي اميري يا فرشاد احمدزاده؟مسلمان قطعا کيفيت بالايي دارد اما چرا کسي از بشار رسن که ملي پوش عراق است سوالي نمي پرسد؟ بازيکني آينده دار و با کيفيت. من در تيم به دنبال نتيجه گرفتن هستم. ولي خب مشکل اينجاست که همه نمي توانند بازي کنند.بازهم تکرار مي کنم که هيچ مشکلي با مسلمان ندارم. من فقط از بازيکن حرفه اي گري و کار حداکثري مي خواهم. ما مقابل استقلال در دربي شکست خورديم اما در نيمه دوم 80 درصد مالکيت توپ داشتيم بخاطر همين نمي توانم از بازيکنان انتقاد کنم چون حداکثر توان خود را مي گذارند.»
برانکو در مورد دربي برگشت و شکست تيمش در آن بازي گفت:« اگر به آن بازي برگرديم من بازهم همان نفرات را به زمين مي فرستادم اما با ارنجي متفاوت. شايد من اشتباه کردم و همين باعث شد تا در نيمه اول از سطح خودمان دور باشيم اما در نيمه دوم تيم برتر زمين بوديم.»


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد