آخرین اخبار

کوچک کردن شکم با 10 ماده غذايي خوشمزه!! تناسب و زيبايي

کوچک کردن شکم با 10 ماده غذايي خوشمزه!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - براي کوچک کردن شکم چي بخوريم؟

اگرچه نخوردن غذاي زياد راه‌حل اصلي کاهش وزن است اما غذاهاي خاصي وجود دارند که به شما در کاهش وزن کمک مي‌کنند. در اين مقاله به بحث و بررسي درباره اين مواد غذايي سالم که به کاهش وزن در شما کمک مي‌کنند خواهيم پرداخت.
برخي مواد غذايي از جمله آووکادو، ماست، تخم‌مرغ، ميوه، لوبيا و ... براي کوچک کردن شکم بسيار مفيد هستند. اکثر اين مواد ميزان فيبر بالايي دارند و با تامين کالري‌هاي مفيد به روند کاهش وزن شما کمک زيادي مي‌کنند.
بيشتر اين غذاها در رژيم‌هاي غذايي سالم وجود دارند و در يک چيز مشترک هستند: آنها سرشار از فيبر اند که باعث مي‌شود شما تا زمان بيشتر احساس سيري کنيد و چگالي انرژي کمتري را حس کنيد به اين معني که شما مي‌توانيد به مقدار کافي مواد غذايي را مصرف کنيد بدون آن که بخواهيد بيش از حد کالري به بدنتان برسانيد. مواد غذايي که در اين مقاله به آن اشاره مي‌شود را در برنامه‌غذايي خودتان جا دهيد تا بتوانيد راحت‌تر به وزن ايده‌آل خود برسيد.

بيشتر بدانيد : روشهاي کوچک کردن شکم در خانه

کوچک کردن شکم با آووکادو

آووکادو مملو از چربي تکثير نشده، فيبر غذايي، پتاسيم و مواد شيميايي است. بر اساس مطالعات معتبر علمي، افرادي که آووکادو مصرف مي‌کنند شاهد شاخص توده‌بدني، وزن و اندازه دورکمر کمتري نسبت به کساني هستند که به اين غذاي سبز بي‌توجهي مي‌کنند. با اين که آووکادو داراي کالري بيشتري نسبت به ديگر ميوه‌جات و سبزيجات است، با داشتن چربي کافي و ترکيب فيبر خوب مي‌تواند به شما در کاهش وزن کمک نمايد. شما مي‌توانيد کمي از آن را به سالاد، ساندويچ و ... اضافه کنيد. بنابراين براي کوچک کردن شکم خود مصرف آووکادو را شروع کنيد.

کوچک کردن شکم با تخم‌ مرغ

تخم‌ مرغ مملو از پروتئين، چربي و مواد غذايي ضروري بدن مانند ويتامين دي و کولين با کيفيت بالاست. اين پروتئين‌ها، زماني که علاقه به خوردن آنها داريد آن را به يک نيروگاه براي کاهش وزن تبديل مي‌کند. خوردن صبحانه با پروتئين بالا به بهبود کاهش وزن کمک مي‌کند چرا که پروتئين با کنترل گرسنگي و هورمون‌هاي اشتها، سيري را افزايش مي‌دهد و تا زمان ناهار گرسنگي شما را کنترل مي‌کند. يک مطالعه علمي معتبر نشان داد که خوردن تخم مرغ براي صبحانه باعث ايجاد سيري بيشتري در فراد نسبت به شيريني مي‌شود که نتيجه آن خوردن کمتر مواد غذايي در طول روز است.

کوچک کردن شکم با لوبيا

براي لاغري شکم لوبيا بخوريد! همه انواع لوبيا مملو از فيبر هستند که در واقع زماني که مي‌خواهيد لاغر شويد چرا که باعث مي‌شود در مدت زمان بيشتري احساس سيري داشته باشيد و در نتيجه گرسنگيتان را کنترل کنيد. خوردن لوبيا و حبوبات فوايد بسيار زيادي براي سلامتي انسان دارد که از جمله آن مي‌توان به کاهش فشار خون، کاهش ليپوپروتئين کم‌چگالي و نيز کاهش خطر ابتلا به بيماري قلبي و عروقي اشاره کرد. حبوبات کالري نسبتا کمي دارند و داراي پروتئين نيز هستند. سعي کنيد از اين حبوبات در وجي‌برگر، سوپ و سالاد استفاده کنيد.

بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در عرض يک هفته!!

کوچک کردن شکم با ماست

ماست مملو از پروتئين و سرشار از پروبيوتيک است که براي سلامت معده و روده مناسب است و مي‌تواند در کاهش وزن به شما کمک کند. سلامت روده مستقيما مي‌تواند بر روي وزن شما تأثير بگذارد و خوردن بيشتر فيبر و پروبيوتيک به باکتري روده شما کمک مي‌کند که مي‌تواند براي بهبود متابوليسم شما مفيد باشد. همچنين مي‌توانيد از ماست چکيده براي پروتئين بيشتر بهره ببريد. علاوه بر اين، مطالعه‌اي نشان داد که ماست چکيده با کاهش اشتها و افزايش سيري در ارتباط است. حواستان به قندي که به ماست‌هاي طعم‌دار اضافه مي‌شود باشد چرا که فقط کالري را افزايش مي‌دهد. به جاي آن از ميوه‌هاي تازه براي شيرين کردن ماست استفاده کنيد.

کوچک کردن شکم باسالمون (ماهي آزاد)

سالمون يک منبع غني از پروتئين‌هاي با کيفيت بالاست و مجموعه‌اي از چربي‌هاي مفيد است يعني اسيد چرب امگا سه. رژيم غذايي که در آن از اسيد چرب امگا سه به وفور استفاده شده باشد به افراد کمک مي‌کند تا احساس سيري بيشتري نسبت به کالري بدنشان داشته باشند. خوردن سالمون يک روش خوشمزه و متنوع است که خوردن آن دو هفته يک‌بار توصيه مي‌شود.

کوچک کردن شکم با انواع مختلف ميوه

ميوه‌ها گاهي به دليل داشتن قند طبيعي بدنام شده اند. اما بايد بدانيد که ميوه مي‌تواند به شما در کاهش وزن کمک کند به خصوص اگر شما از ميوه تازه به جاي غذاهاي سنگين و يا ميان‌وعده هاي ناسالم استفاده کنيد. شما با اين روش علاوه بر اين که شيريني مورد نياز را دريافت مي‌کنيد، از مزاياي فيبري و آنتي اکسيداني آن نيز بهره مي‌بريد. تحقيقات اخيري که در يکي از ژورنال‌‌هاي معتبر چاپ شده است نشان داد که مصرف ميوه با کاهش ريسک ابتلا به چاقي و اضافه وزن در ارتباط است. جدا از سبزيجات و جذب فيبر از ميوه به عنوان يک عنصر لازم براي يک رژيم غذايي سالم ياد مي‌شود.

بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم با 7 روش بدون دردسر!!

کوچک کردن شکم با پاپ کورن

تا جايي که اين کرانچي محبوب پر از کره و چربي نباشد، يک ميان‌ وعده عالي براي کاهش وزن است. پاپ‌کورن نه تنها مملو از فيبر است، بلکه داراي پروتئين نيز هست. خوردن 28 گرم پاپ‌کورن، مي‌تواند 4 گرم فيبر و 4 گرم پروتئين را به بدن شما برساند. اين ترکيب باعث شده تا اين ماده غذايي هنوز قدرتمند باشد. پاپ کورن پر از هواست بنابراين مي‌تواند حجم زيادي از غذا را بدون توليد مقدير زيادي کالري براي شما به ارمغان بياورد. شما مي‌توانيد 3 فنجان کامل پاپ کورن را در فقط 100 کالري مصرف کنيد.

کوچک کردن شکم با بادام

بادام يکي از منابع اصلي فيبر و مملو از پروتئين است. خوردن غذاهايي که داراي يک تا دو مشت بادام هستند توصيه مي‌شود چرا که فيبر و پروتئين آن باعث مي‌شود تا احساس سيري بيشتري داشته باشيد و در نتيجه از تنقلات ناسالم در طول روز پرهيز کنيد. بادام مملو از ويتامين اي است و منبع بسيار خوبي از چربي‌هاي سالم است و يکي از بهترين گزينه‌ها براي استفاده در سالاد و يا در کنار غذاهاست. شما همچنين مي‌توانيد بادام را در کنار آجيل‌هاي ديگر مصرف کنيد و يا آن را در صبحانه استفاده کنيد و يا به راحتي يک کيسه کوچک از آن در کيفتان قرار دهيد.

کوچک کردن شکم با گريپ فروت

بله گريپ‌ فروت مي‌تواند به شما در لاغري کمک کند به خصوص اگر در خطر ابتلا به ديابت باشيد. تحقيقات گوناگون نشان مي‌دهد که افراد چاقي که پيش از هر وعده غذايي نيمي از گريپ‌فروت را ميل مي‌کنند، به طور ميانگين کاهش وزني ½3 پوند در 12 هفته را شاهد بوده‌اند. نوشيدن آب گريپ‌فروت نيز همين تأثير را دارد. با اين حال آب گريپ‌فروت ويژگي اثبات شده چربي‌سوزي ندارد و شايد فقط به شما احساس سيري دهد.
مراقب باشيد: در صورتي که دارو‌هاي خاصي را مصرف کنيد نمي‌توانيد گريپ‌فروت مصرف کنيد بنابراين به راهنماي دارو‌ها توجه کنيد و يا با دکتر داروساز و پزشکتان مشورت کنيد.

کوچک کردن شکم با شکلات تلخ

آيا از خوردن شکلات بين وعده‌هاي غذايي لذت مي‌بريد؟ براي کوچک کردن شکم خوردن شکلات تلخ را فراموش نکنيد. شما مي‌توانيد يک يا دو تکه شکلات تلخ که نوع شيري نباشد را امتحان کنيد. در يک مطالعه گفته شد که عاشقان شکلات که شکلات تلخ مي‌خورند 15 درصد کمتر نسبت به کساني که شکلات شيري مي‌خورند، طي چند ساعت پس از خوردن شکلات به سمت پيتزا مي‌روند.

بيشتر بدانيد : کوچک کردن‬ سريع ‫‏شکم تا نوروز، با چند روش

بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در 14 روز با خوردن آب اين ميوه!!

بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم با 8 راه ساده!!

بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم و پهلو با 4 راهکار موثر!!


منبع : zendegionline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد