آخرین اخبار

4 سال پيش موضوع فيلتريگ شبکه‌هاي خارجي را مطرح کردم اما فحش داديد سياسي

4 سال پيش موضوع فيلتريگ شبکه‌هاي خارجي را مطرح کردم اما فحش داديد

  بزرگنمايي:

چه خبر - پيشرفت‌ها مرهون هدايت داهيانه رهبري است

حجت‌الاسلام سيداحمد علم‌الهدي خطيب نماز جمعه مشهد مقدس در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مشهد مقدس با اشاره به برگزاري مراسم اعتکاف در سراسر کشور، آن را مانور دلدادگي خداوند براي دلدادگان به ذات مقدس حق دانست و خواستار استجابت دعاي معتکفان شد و گفت: برادران و خواهران دوران تعطيلي دوران ابتداي بهار و اول سال تمام شد و اکنون آغاز سال 97 و چهلمين سال انقلاب است.
وي با بيان اين‌که از هم‌اکنون سال چهلم انقلاب را آغاز مي‌کنيم، ابراز اميدواري کرد که اين سال نقطه عطفي در تاريخ انقلاب باشد و اظهار داشت: از آن‌جا که مشاهده مي‌کنيم استکبار و اذناب استکبار چهره‌اي شفاف ميان مسلمانان جهان پيدا کرده‌اند، امروز همه دشمن‌شناس هستند و حکام برخي کشورهاي عربي نيز نقاب از چهره انداخته‌اند.
در گذشته هم گفته مي‌شد که سعودي‌ها، يهودي و صهيونيست هستند اما بعضاً فکر مي‌کردند اين‌طور نيست و اين حرف‌ها صرفاً در مقام سخن است، اما حالا به اثبات رسيده است.
وي با اشاره به سفر اخير وليعهد عربستان به ايالات متحده تصريح کرد: حاکم جوان سعودي اخيراً در امريکا با دو نشريه تايم و آتلانتيک مصاحبه کرده است. در مصاحبه با تايم گفته ما با اسرائيل نقطه مشترک داريم و اين دشمن مشترک، ايران است و بعد گفته به‌جز دشمن مشترک، حتي در فعاليت‌ها و اهداف اقتصادي نيز با اسرائيل اشتراکاتي داريم و آن‌زمان خواهيد ديد بعد از مصر اولين کشوري خواهيم بود که اسرائيل را به رسميت مي‌شناسيم.
او همچنين در مصاحبه با نشريه آتلانتيک هم که گفته اسرائيل غاصب نيست و اين سرزمين خود آن‌ها بوده و گولدبرگ، سردبير اين نشريه غافل‌گير شد و گفت که اين اولين رهبر کشور عربي است که چنين مسئله‌اي را مطرح کرده است.
علم‌الهدي با اشاره تاکيد امام خميني درباره فلسطين خاطرنشان کرد: امام تاکيد بر لزوم حمايت از فلسطين داشتند و حال 40 سال گذشته و جريان انقلابي ما، پرده و نقاب از چهره دولت سعودي کنار زد و در سال چهلم پيروزي انقلاب ثابت شد که اين‌ها صهيونيست هستند.
بنابر اعلام سازمان بهداشت دولت سعودي بخش عمده کشور عربستان را مرض گال گرفته اما حاکم اين کشور رفته و همه ثروت اين کشور را به پاي ترامپ ريخته و براي درمان مردم خود از مرض گال هيچ اقدامي نکرده و اين غير از آن است که مردم به جنگ با يمن گرفتار هستند. آيا وقت آن نيست که اين مردم قيام کنند. ما اميدواريم سال چهلم انقلاب ما، سال قيام همه ملت مسلمان عليه اين حکام ظالم باشد و ريشه استکبار را نابود کنند.
نکته دوم اين است که در اين سال بايد مشکلات داخلي خودمان را حل کنيم. پيشرفت و پيروزي ما در عرصه‌هاي مختلف ازجمله دفاعي و سياسي مرهون هدايت‌هاي داهيانه مقام معظم رهبري است. مشکلات داخلي و اقتصادي کشور ما هم نتيجه مديريت‌هاي مختلف و متنوعي است که به‌وسيله دولت‌ها بوده و نتوانستند کشور را اداره کنند.
علم‌الهدي با بيان اينکه تجربه نشان داد که مقام معظم رهبري همواره اقداماتي به‌جا را پيشنهاد کرده‌اند، ابراز داشت: اگر در حل مشکلات اقتصادي نسخه‌هاي رهبري به‌کار بسته شود، اين مشکلات حل مي‌شود و سال چهلم، بايد سال اجراي اين نسخه‌ها توسط دولت و مجلس و همچنين مردم باشد.
وي به انتخاب شعار سال اشاره و بيان کرد: اين حمايت از کالاي ايراني با دو کيفيت محقق مي‌شود. يکي توسط شما مردم که تصميم بگيريد کالاي خارجي نخريد و در مغازه‌ها و دکان‌هايتان هم کالاي خارجي نفروشيد. درست است. ممکن است در ابتدا کالاي با کيفيت به دست‌تان نيايد اما در ادامه باعث مي‌شويد که 80 ميليون نفر کالاي ايراني مي‌خرند.
فارغ از اين عرصه اقتصاد خرد، يک سري مسائل هم مربوط به اقتصاد کلان است که متولي آن دولت است و آن‌ها بايد در اين راستا تلاش کنند. چند شب پيش در اخبار گفتند اخيراً با يک کارخانه قطعه‌سازي در خارج کشور قرارداد بسته‌اند و متصدي آن مي‌گفت اگر اين قرارداد اجرا شود، در گام اول 550 کارگر بيکار مي‌شوند. آيا فقط مردم بايد بلوز خارجي نخرند؟ چرا با بيگانگان قرارداد مي‌بنديد.
به هر حال اين رهبر، رهبري اين مملکت است. هم رهبر ملت و هم رهبر دولت است. تمام مسئوليت‌هاي شما چه در مجلس و چه دولت بدون تنفيذ اين رهبر مشروعيت نداشته و حرام است. اين درست نيست که مردم ما مقيد به اجراي فرمان رهبري جنس مرغوب و پارچه مرغوب خارجي نخرند اما مسئولان با کشورهاي خارجي قرارداد ببندند که کل ثروت کشور به خارج برود.
وي با بيان اينکه تاکنون همواره نسخه نجات‌بخش کشور از جانب رهبري بوده اما رسم شده که به حرف رهبري گوش نمي‌کنند و بعد شکست مي‌خورند و مشکلات را به گردن رهبري مي‌اندازند، عنوان کرد: مشکلات اقتصادي که به رهبري کار ندارد. چرا به گردن رهبري مي‌اندازيد. رهبري چهار سال است که از اقتصاد مقاومتي مي‌گويد. شما چرا گوش نکرديد.
نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي همچنين به موضوع فيلترينگ تلگرام اشاره کرد و گفت: از چهار سال پيش در همين مکان مقدس و از همين تريبون مسئله فيلتر شبکه‌هاي خارجي را مطرح کردم اما شما فحش داديد و جنجال کرديد و حالا خودتان به اين نتيجه رسيديد که تمام مشکلات کشور و مفاسد اخلاقي ناشي از همين است.
حالا خودتان مي‌خواهيد فيلتر کنيد و مي‌خواهيد به گردن رهبري بياندازيد. بيخود اين‌که يک روزي گفتيد دست ما روي دکمه فيلتر نخواهد رفت و حالا مي‌خواهيد فيلتر کنيد، به گردن رهبري نياندازيد.اگر هنوز هم چهار شبکه خارجي سنگ اين شبکه‌ها را مي‌زنند، به خاطر رضايت آن‌ها مشکل را گردن رهبري نياندازيد. خدايا به همه مسئولان که دلشان مي‌خواهد کار کنند، بصيرت رهبرشناسي عنايت بفرما.


منبع: ilnanews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد