آخرین اخبار

گفت‌وگوي جالب با سرکرده داعش: نمي‌دانستم ديالوگ چطوري ايراني مانند بمب مي‌ترکاند سينما

گفت‌وگوي جالب با سرکرده داعش: نمي‌دانستم ديالوگ چطوري ايراني مانند بمب مي‌ترکاند

  بزرگنمايي:

چه خبر - گفتگو با جوزف سلامه: نمي دانستم جمله چطوري ايراني مانند بمب خواهد بود

اين روزها با اکران فيلم «به وقت شام» تقريباً همه مردم با تصوير يک داعشي با ريش‌هاي نارنجي و بلند و ديالوگ «چطوري ايراني» آشنا هستند و افرادي که پاي تماشاي اين فيلم نشسته‌اند از شخصيت اين نقش اطلاع دارند که آن کسي نيست جز «ابو عمر شيشاني» که يکي از سرکرده‌هاي داعش بوده و در سال 2016 در سوريه به هلاکت رسيده است. حال تصاوير اين بازيگر به عنوان يک داعشي با عناوين مختلف از قبيل اينکه «اگر مدافعان حرم نبودند، اين تصوير و امثال آن را بايد پشت آيفون‌هاي منازل مي‌ديديم»، در شبکه‌هاي مجازي دست به دست مي‌شود.
طبق هماهنگي‌هايي که با «جوزف سلامه» بازيگر نقش «ابوعمر شيشاني» صورت گرفت، گفت‌وگويي با اين بازيگر انجام شده است که در اين مطلب آن را مشاهده مي کنيد:

سلام آقاي جوزف سلامه، حالتان خوب است؟‌ از ديدن شما خوشحاليم

سلام ممنونم، من هم همينطور.

اگر در تلفظ نام شما اشتباه کرديم لطفاً آن را بگوييد چون ما تلفظ دقيق اسم شما را نمي‌دانيم

درست تلفظ کرديد؛ صددرصد درست است.

در ابتدا خوشحال مي‌شويم يک بيوگرافي کوتاه از خودتان بگوييد (يک بيوگرافي خيلي کوتاه لطفاً)؟

من جوزف سلامه، اهل لبنان و بازيگر تئاتر هستم، هميشه تئاتر انجام مي‌دهم و البته بعضي وقت‌ها فيلم نيز کار مي‌کنم. من فرصت اين را داشتم که در يک قسمت از فيلم ايران به نام «به وقت شام» را به کارگرداني ابراهيم حاتمي‌کيا بازي کنم، البته اين يک تجربه بسيار شگفت‌انگيزي براي من بود و حس مي‌کنم نتيجه خيلي خوبي نيز داشته است.

شما چند سال داريد؟

من 33 سال دارم.

جوزف سلامه بازيگر به وقت شام

جوزف سلامه بازيگر به وقت شام

لطفا چند کلمه‌اي در مورد حرفه خود يعني تئاتر صحبت کنيد؟

من کارهاي زيادي در تئاتر انجام دادم، به طوري که 6 ماه از سال را با 6 نمايش در طول 6 روز به صورت فول‌تايم اجرا مي‌کنم و مي‌توان گفت تمام زندگي‌ام صرف تئاتر شده است.

وضعيت تاهل؟ مجرد هستيد يا متاهل؟

من متأهل هستم؛ يعني دو ماه قبل از شروع «به وقت شام» ازدواج کردم و در ماه عسل بودم که بلافاصله برگشتم و در فيلم «به وقت شام» ايران شرکت کرد‌م.

تبريک مي‌گوييم, به همسرتان از طرف ما سلام برسانيد

ممنونم حتماً.

لطفاً بگوييد از چه زماني شروع به بازيگري کرديد؟‌

تقريباً عمر بازيگري من از زمان دانشگاه شروع شد. من در سال 2003 به دانشگاه رفتم و از همان زمان نيز شروع به بازيگري کردم.

سؤال بعدي اين است که شما چگونه به فيلم «به وقت شام» دعوت شديد؟ منظور اينکه چگونه وارد تيم ابراهيم حاتمي‌کيا شده و در اين تيم نقش گرفتيد؟

يک بازيگردان به اسم «امير شهاب» در لبنان بود که من را به ايران آورد، البته دوست آقاي حاتمي‌کيا نيز است و بعد از ارزيابي‌ها براي نقش انتخاب شدم، به‌ طوري که حدس مي‌زنم آقاي حاتمي‌کيا به خاطر نحوه نگاهم من را براي فيلم به «وقت شام» انتخاب کرد‌ و در کل آقاي «امير شهاب» بود که من را با آقاي حاتمي‌کيا آشنا و به او معرفي کرد.

نظر شما در مورد فيلمنامه چيست؟ يعني وقتي فيلمنامه را خوانديد چه حسي داشتيد؟‌

وقتي فيلمنامه را خواندم بسيار شوکه شده بودم، چراکه خيلي تأثيرات خاصي داشت. از نظر من شبيه فيلم‌هاي هاليوود بود و در حقيقت از فيلمنامه ترسيدم، چراکه من تا آن روز کارهاي بزرگي در سينما انجام نداده بودم. وقتي به ايران آمدم تا وارد تيم بازي فيلم «به وقت شام شوم»، صحنه‌هايي را از نزديک ديدم که بسيار عجيب و البته عالي بود و اين شد که من نقش يک فردي را بازي کردم که در واقعيت يک شخص شيطاني بود و بايد کاري مي‌کردم تا همه مردم از آن فرد نفرت داشته باشند، يعني بايد به گونه‌اي بازي مي‌کردم تا حس نفرت را به مخاطب بدهم.

نظر شما در مورد «ابو عمر شيشاني» چه بود؟

تحقيقات زيادي در مورد او انجام دادم، چراکه من بايد نقش او را بازي مي‌کردم.

مطالعه و تحقيقات شما در مورد «ابو عمر شيشاني» يکي از سؤالات ديگر ما بود

خيلي خوبه. مي‌توان گفت من بايد نقش يک فرد را بازي مي‌کردم که در حال يا در گذشته نزديک زندگي مي‌کرد و بايد براي هرچه بهتر ايفاي نقش اين شخصيت در مورد آن فرد اطلاعات عميقي به دست مي‌آوردم به‌ طوري که حتي «چگونه راه رفتن»، «نفس کشيدن»، «چگونه نگاه کردن» و همه چيز درباره آن را بايد مي‌دانستم. از اين‌ رو من سعي کردم با قبول اين نقش وارد آن نقش شده و آن را کمي دوست داشته باشم. معتقدم حتي بايد نحوه فکر کردن را نيز در نقش همانند آن فرد ايفا کرد، چراکه اگر مانند او فکر نمي‌کردم، نوع نگاهم نيز عوض مي‌شد و به مخاطب حس خوبي نمي‌داد و با اينکه مي‌خواستم نقش يک فرد شيطاني را بازي کنم، اما با همان تفکر و شناخت رفتاري شخص وارد شدم و مي‌دانيد اين يک کار بزرگي است که انجام شد.

نقشي را که شما در «به وقت شام» بازي کرديد، نقش يک داعشي واقعي بود! چرا اين نقش را قبول کرديد؟

اين يک نقش خيلي خوبي بود، چراکه بايد کل زمان با اسب، شمشير و آن نوع گريم بازي مي‌کردم و اين يک چالش برايم محسوب مي‌شد و به نظر من بايد يک بازيگر حتماً و هميشه خودش را در يک چالش قرار دهد و به خاطر همين من نيز اين کار را انجام دادم.

جوزف سلامه در فيلم به وقت شام

جوزف سلامه در فيلم به وقت شام

آيا قبلاً در مورد آقاي حاتمي‌کيا و کارهاي او چيزهايي شنيده بوديد؟

بله، من در مورد آقاي حاتمي‌کيا تحقيق کردم و مي‌دانم او يک نابغه در سينماست، حتي قبل از اينکه به ايران بيايم تمام کارهاي او از جمله «باديگارد» و «چ» را تماشا کردم و اين کار بسيار تأثير روي من داشت، چراکه متوجه شدم آقاي حاتمي‌کيا اکثراً در مورد جامعه حرف مي‌زند و در مورد مشکلات جامعه و اينکه مردم جامعه آسيب مي‌بينند، فيلم مي‌سازد.

به نظر شما حاتمي‌کيا کارگردان خوبي است؟

او بسيار عالي است.

همانطور که مي‌دانيد فيلم «به وقت شام» در جشنواره فيلم فجر به عنوان بهترين فيلم انتخاب شده است؛ نظر شما در مورد اين فيلم بعد از اکران چيست؟

شايد اگر چيزي را که مي‌خواهم بگويم، شما بشنويد شوکه شويد، چرا که من هنوز فيلم را نديدم، اما هميشه از کامنت‌ها و متن‌هايي که مي‌نويسند، متوجه بازتاب خوب اين فيلم شدم، اما متأسفانه اکثر کامنت‌ها به زبان فارسي است که من متوجه آن نمي‌شوم.

شما مي‌توانيد آنها را براي ما ارسال کنيد تا ما آنها را براي شما ترجمه کنيم؟

خيلي ممنونم، من دوستان زيادي در ايران دارم، البته دوستان زيادي از داخل تيم «به وقت شام» نيز دارم که در زمان ملاقات آنها عربي را کامل بلد بودند و براي من کامنت‌هاي فارسي را ترجمه مي‌کنند و الان نيز آنها ترجمه کرده و مي‌گويند مردم چه نظراتي دارند. همانطور که مي‌دانيد و خودم نيز ديدم خيلي از عکس‌‌هاي من با ديالوگ «چطوري ايراني» در فضاي مجازي پخش شده است.

بله دقيقا آن يک ديالوگ معروف شده است

من عکس لحظه‌اي که ديالوگ «چطوري ايراني» را مي‌گويم را در همه جاي فضاي مجازي مي‌بينم، همه جا با تصوير «چطوري ايراني» و با موضوعات مختلف پخش شده است و من نمي‌دانم اين خوب است يا بد؟

بله قطعاً خيلي خوب است, آيا از نقش خودتان در فيلم «به وقت شام» راضي هستيد؟

منظورتان اين است که نقش خود را ترک مي‌کردم؟ نه به هيچ وجه.

منظور ما اين است خودتان از نقش خودتان راضي هستيد؟

من حدس مي‌زنم نقش خود را آن‌طور که لازم بود ايفا کرده و انجام دادم، چراکه بايد کاري مي‌کردم که مردم از من متنفر مي‌شدند.

بله شما اين نفرت را به مخاطب انتقال داديد

بله،بله، نقش من در فيلم به گونه‌اي بود که همه بايد از من متنفر مي‌شدند و حدس مي‌زنم همين کار را توانستم انجام دهم.

آيا شما به خاطر اين نقش تمرين‌هاي اسب سواري و يا شمشيربازي داشتيد؟ چراکه شما در اين نقش توانستيد ترس را بسيار خاص به مخاطب خود انتقال دهيد

بله، مي‌توان گفت من يک آموزش حرفه‌اي يک هفته‌اي با اسب داشتم، به‌ طوري که اسم اسب من «شفق» نام داشت و من يک هفته و هر روز هشت ساعت با «شفق» تمرين کردم‌ و البته من قبلاً در مورد شمشيرزني نيز آموزش ديده بودم. آن چيزي که در اين نقش برايم سخت بود، اين است که همزمان هم بايد اسب‌سواري مي‌کردم و هم در اثر باد حرکت کرده و خود را کنترل مي‌کردم و با يک شمشير و مدام روي اسب و يک گريم سخت در گرماي فصل تابستان نقش يک منفور را بازي مي‌کردم.

جوزف سلامه در نقش داعشي در فيلم به وقت شام

جوزف سلامه در نقش داعشي در فيلم به وقت شام

حالا در مورد گريم شما حرف بزنيم، شما يک گريم خاصي داشتيد، به طوري که اين گريم يک فرد خطرناک و متمايز از ديگران را القا مي‌کرد! به طور مثال شما ريش نارنجي رنگ داشتيد، چند ساعت براي گريم شما وقت صرف مي‌شد؟

تقريباً من هر روز دو ساعت زير گريم بودم و از همين جا از تمام گريمورهاي فيلم «به وقت شام» تشکر مي‌کنم، چراکه آنها کار بسيار خوبي انجام دادند، در حالي که من اصلاً در آن دوران ريش نداشتم و آنها هر روز مجبور بودند يک ريش بسيار بلند و خاص را روي صورت من به اجرا در بياورند، البته کار گريم آن وقت سخت بود چراکه تابستان بود و تحمل گريم در آن وقت زماني بسيار سخت بود.

با توجه به اينکه ديالوگ «چطوري ايراني» شما در فيلم «به وقت شام» بسيار معروف شده است و حتي مي‌توان گفت فيلم «به وقت شام» با اين ديالوگ بسيار معروف‌تر شده است. آيا شما مي‌توانيد اين ديالوگ را با همان حس و حال دوباره براي مخاطبان تکرار کنيد؟

‌(تکرار ديالوگ چطوري ايراني)
در ادامه ويدئو قسمت هايي از فيلم به وقت شام با ديالوگ چطوري ايراني را مشاهده مي نماييئ:

آيا معني اين ديالوگ را هم مي‌دانيد؟

بله معني را مي‌دانستم، البته هر جمله‌اي را در اختيار من مي‌گذاشتند يک مترجم نيز داشتم، چراکه بايد به من مي‌گفتند که من چه چيزي را مي‌گويم تا مطابق آن گفته حالت چهره‌ام را نيز تغيير دهم. معني ديالوگ «چطوري ايراني» را مي‌دانستم، اما نمي‌دانستم اين جمله مانند «بمب» خواهد بود.

آيا تا به حال به ايران آمده‌ايد و يا دوست داريد که به ايران بيايد؟

من واقعاً مي‌خواهم همين الان به ايران بيايم، چراکه مردم ايران در اينستاگرام من را فالو مي‌کنند و براي من نوشته مي‌فرستند و من مي‌خواهم اين مردم را ببينم؛ مردمي که کارم را دوست دارند و من واقعاً مي‌خواهم کار ديگري را نيز در ايران داشته باشم و هيچ مشکلي با اين موضوع ندارم. البته مي‌خواهم در ايران کنار اين مردم خوب، فيلم «به وقت شام» را ببينم. اميدوارم در روزهاي نزديک به ايران بيايم و دوست دارم با مردم در تماس و ارتباط باشم، دوست دارم از نزديک نحوه کار و ساخت فيلم ايراني را ببينم‌ و فيلم «به وقت شام» را در ايران به تماشا بنشينم. من به غرور مردم ايران و علاقه‌اي که به سينما دارند، علاقه‌مند هستم.

مردم ايران نيز واقعاً شما را دوست دارند، پس اگر بخواهيد به اين علاقه در اينجا پاسخ دهيد به مردم ايران چه مي‌گويد؟ حتماً «چطوري ايراني» را خواهيد گفت؟

نه، «چطوري ايراني» جمله من است و من هم واقعاً آن را دوست دارم، اما به مردم ايران مي‌گويم که آنها را دوست دارم و به زودي اميدوارم در ايران بين مردم باشم و از نزديک آنها را ببينم.

ان‌شاء الله، ‌حالا در مورد داعش حرف بزنيم، آيا اطلاعاتي در مورد اين گروهک تروريستي داريد؟

‌من افراد داعشي را نديدم و فقط از طريق تلويزيون، اينترنت، روزنامه و يا شنيدن حرف‌هاي مردمي که جنايت داعشي‌ها را ديده‌اند، متوجه داعش شدم، به‌ طوري که وقتي پاي صحبت‌هاي قربانيان جنايات داعش نشسته‌ام، به اين نتيجه رسيدم که اين مردم که خود را داعش مي‌نامند، شيطان هستند و هيچ‌کسي نمي‌تواند کارهاي آنها را درک کند. متأسفانه تا وقتي که داعش بود مردم واقعاً رنج مي‌کشيدند؛ به خاطر همين است که فيلم آقاي حاتمي‌کيا در زمان مناسبي ساخته شد.

حالا مي‌خواهيم نحوه سؤالات را عوض کنيم، به طوري که همکارم يک کلمه خواهد گفت و شما يک کلمه در مورد آن بگوييد

باشه.

داعش

اميدوارم به همين زودي به طور کامل از صحنه روزگار محو شوند.

حاتمي‌کيا

يک استاد فوق‌العاده‌ و در حقيقت مي‌توان گفت يک هنرمند و يک انسان فوق‌العاده و عالي هستند.

جوزف سلامه

‌من کارم را دوست دارم و علاقه خاصي به آن دارم، چراکه براي من يک حس خوشايند دارد وقتي که تمام مردم به خاطر اين نقش من را دوست داشتند، اين خيلي بزرگ است‌، به طوري که قلب من از اين موضوع خشنود است، چراکه من با اينکه نقش يک فرد منفي و شيطاني را بازي کردم، اما مردم ايران به من محبت و علاقه پيدا کرده‌اند.

فيلم به وقت شام

تاريخ در مورد اين فيلم صحبت خواهد کرد، چراکه کل تيم خيلي سرسختانه کار کردند و آن چيزي که ما نگاه مي‌کنيم نتايج علاقه، شور و سخت‌کوشي يک تيم بزرگ است.

سينماي لبنان

اميدوارم در آينده فيلمي مانند «به وقت شام» در سينماي لبنان نيز ساخته شود.

سينماي ايران

سينماي ايران براي من شگفت‌انگيز است، چراکه جمعيت اين کشور زياد بوده و کارگردان‌ها و تهيه‌کنندگان زيادي نيز در اين کشور حضور دارند که بخشي از جامعه هستند و کارهاي بزرگي انجام مي‌دهند.

سيد حسن نصرالله

من حدس مي‌زنم همه اين شخص را دوست دارند، چراکه فردي قوي بوده و هر چيزي را که گفته انجام مي‌دهد و براي همه احترام قائل است و هيچ‌وقت قبول نمي‌کند افرادي را پاي کار بياورد که باعث به خطراندازي کشور شود! در نتيجه اين مرد کسي است که هميشه با مردم بوده و با عدالت در روي کره زمين پيش مي‌رود.

ابوعمر شيشاني

من آرزو دارم زمين از شر چنين افرادي پاک شود، البته خداوند بهتر مي‌داند که او و امثال او چه کارهايي کرده‌اند، از اين‌ رو لازم نيست در مورد آن در اين مصاحبه بيشتر صحبت کنيم.

سردار قاسم سليماني

او يک قهرمان بوده و به حق يک ژنرال و قهرمان ايراني است و همه او را مي‌شناسند که چقدر باهوش است و من حدس مي‌زنم همه به او علاقه‌مند بوده و او را دوست دارند.

از تمام جواب‌هاي خوب و کامل شما متشکريم؛ ‌ آيا سؤال و موضوعي مانده که ما فراموش کرده و از شما نپرسيديم و شما دوست داريد که آن را بگوييد؟ البته من يک سؤال را فراموش کردم و مي‌خواهم بپرسم شما به چند زبان مسلط هستيد؟‌

به زبان‌هاي عربي، فرانسه و انگليسي مي‌توانم صحبت کنم و همانطور که مي‌بينيد به خاطر فيلم‌ها کمي فارسي و کمي روسي نيز بلد هستم که البته من فقط جمله‌ها را حفظ مي‌کردم و مي‌دانستم که معني آنها چيست، اما واقعاً نمي‌توانم صحبت کنم.

بله ما مي‌دانستيم که شما فرانسوي بلد هستيد, آيا موضوعي مانده که بخواهيد بگوييد؟

من در مورد اين مصاحبه از شما تشکر مي‌کنم، چراکه اين مصاحبه براي اولين بار است که از طريق خبرنگاران ايراني با من انجام مي‌گيرد، من از مردم ايران ممنون هستم که از کار من خوششان آمده، همچنين از مردم ايران ممنونم که نقشم را پذيرفتند، اميدوارم به همين زودي آنها را ببينم و شاهد کارهاي مشترک ديگري نيز باشيم.

از شما ممنون هستيم که وقت خود را صرف جواب دادن به سؤال‌هاي ما کرديد, اميدواريم شما را در کشور ايران و فيلم‌هاي ديگر ببينيم

خيلي ممنون هستم و واقعاً مي‌خواهم که به ايران بيايم و اگر روزي به ايران آمدم دوست دارم دوباره مصاحبه‌اي را با شما داشته باشم.

روز خوبي داشته باشيد،خيلي ممنونم، خداحافظ ، في‌امان‌الله

به فارسي: ‌«خيلي خوب است اينترويو»

ممنون هستيم شما بسيار خوب مي‌توانيد فارسي صحبت کنيد

بنده فقط يک مقدار مي‌توانم صحبت کنم.


منبع: farsnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)