آخرین اخبار

روحاني که از انگيزه اش براي انجام ورزش بوکس مي گويد+فيلم اخبار ويژه

روحاني که از انگيزه اش براي انجام ورزش بوکس مي گويد+فيلم

  بزرگنمايي:

چه خبر - مشت زني نمادين يک روحاني/ فرياد بر سر برخي مسئولان فاسد

حجت الاسلام احسان بي‌آزار تهراني سخنران، کارشناس مذهبي و فعال اجتماعي در آخرين پست صفحه شخصي خود فيلمي منتشر کرد که در پي قضاوت‌هاي نادرست به جامعه روحانيت در حال انجام ورزش رزمي بوکس بود، وي در خصوص اين حرکت و واکنش خود گفت: با توجه به بيانات رهبر انقلاب، کمال مطلوب جواني بر سه پايه تهذيب، تحصيل و ورزش است. من قبل از اينکه طلبه باشم، به صورت حرفه‌اي ورزش مي‌کردم و سعي‌ام اين بوده که ورزش را رها نکنم. در واقع فيلمي که من در صفحه شخصي خودم منتشر کردم را بايد از چند وجه نگاه کرد، ورزش يک اصل است، منتهاي مراتب من شرايط امروز دنيا را به نحوي مي‌بينم که دشمني‌ها و عنادورزي‌ها نسبت به ساحت اين انقلاب زياد شده و هرکسي با هر نگاه و تفکري بر بدنه ارزش‌هاي اين نظام ضربه مي‌زند.
وي با اشاره به از دست رفتن هويت روحانيت نسبت به مردم، بيان کرد: هِنري کيسينجِر، وزير خارجه و مشاور امنيت ملي سابق آمريکا، شخصيتي است که در سال 1358 درخصوص رخداد‌هاي ايران اعلام کرد؛ که اين انقلاب به دست روحانيت ايجاد شده و اگر بخواهيم به آن ضربه بزنيم فقط به واسطه خود روحانيت است. بايد درنظر داشته باشيم که يک روحاني اصيل بايستي جايگاه خودش را حفظ کند و در کنار مردم باشد. اما متاسفانه ما امروز شاهد آن هستيم که بعضا جَو زده و يا جوان زده شدند؛ و يا اينکه نسبت به مردم به مرور هويت خودشان را از دست مي‌دهند، و حاضرند براي جذب مردم از آن رده طلبگي خودشان فاصله بگيرند.
اين سخنران و کارشناس مذهبي در ادامه با اشاره به متن پست خود و فيلم منتشر شده از استماع و استعمال موسيقي توسط يک روحاني، اظهار کرد: گوش کردن به موسيقي، اگر حرام و مطربي نباشد، ايرادي ندارد. ولي استعمال و به کارگيري ابزار موسيقي آن هم به واسطه آقايي که ملبس به لباس روحانيت است، فعل درستي نيست. در اين مدت که کامنت‌ها را نگاه مي‌کردم، خيلي از مردم نسبت به نواختن پيانو روحانيت مشکلي نداشتند و قالب نگاهشان اينگونه بود که ايرادي ندارد، مگر اين موسيقي محرک است و يا مطرب است؟ البته بايد درنظر داشته باشيم که در فضاي عرفي، اين جريان در کشور لبنان است و در کشور خودمان هم نبوده، ولي نکته اصلي اينجاست که اين لباس حرمت دارد و در استماع و استعمال موسيقي خيلي بايد دقت نظر شود.

بعضي از آقايان براي جذب مخاطب قيمت طلبگي خودشان را از دست مي‌دهند

حجت الاسلام بي‌آزار تهراني با بيان اينکه در استفاده عموم مردم از موسيقي و ابزار آن حرفي نداريم، افزود: اين موارد دستورات فقهي خودش را دارد، اما مرحوم آيت الله مجتهدي حرف قشنگي زدند، ايشان خطاب به طلاب مي‌گفتند، اگر شما روزي مکروه انجام بدهيد، مردم فعل حرام را انجام مي‌دهند، و اگر روزي خدايي نکرده شما به سمت فعل حرام رفتيد، مردم دينشان را زمين مي‌گذارند و اين حرکت پذيرفته نيست. بسياري از اتفاقات که مباح است، براي ما جامعه روحانيت مکروه و يا حرام است. ولي برخي از آقايان براي جذب مخاطب آن هم به هر قميتي که شده، جايگاه خودشان را از دست مي‌دهند.

بارها از سوي بعضي از افراد و خائنين تهديد شده‌ام

فيلم و پيامي که گذاشتم، روشن و واضح است. اين روز‌ها دشمني عليه مکتب، مذهب و رهبر ما زياد شده است، به همين منظور يکسري از اقدامات را در برخورد با مفاسد مسئولان انجام مي‌دهم که حتي در برخي موارد تهديد شده‌ام. تقريبا هر روز خدمت رساني به پابرهنه‌ها، نيازمندان و مستضعفين را انجام مي‌دهم، اگر هم آن فيلم ورزشي را مي‌گذارم، درباره تقابل با دشمن است، «اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَينَهُم». من افتخار مي‌کنم که جلوي يک بچه يتيم هم زانو مي‌زنم و هم دستش را مي‌بوسم. اينگونه نيست که من اين فيلم را براي ديده شدن گذاشته باشم، به اندازه کافي معروف هستم، منتها اين فيلم براي دشمنان بيروني، منافقين دروني و دعوت جوانان عزيز به ورزش آن هم با انگيزه انقلابي است، دربرگيرنده پيام بود.
در عين اينکه دست ضعفا را مي‌گيريم، مچ خيلي از نااهلان و نامردان هم مي‌گيريم؛ يعني کساني که نسبت به اين انقلاب خيانت مي‌کنند. برخي از افراد در لباس حاکميتي هستند، اما به جاي خدمت خيانت مي‌کنند. فرياد علني‌ من روبه مسئولان است و بدون هيچ گونه ملاحظاتي روي منبر درباره مفاسد اقتصادي، بانکي و ... فرياد مي‌زنم.
حجت الاسلام بي‌آزار تهراني با توجه به اتفاقات اخير در خصوص بدحجابي و بي حجابي در خيابان انقلاب و ياسر خاطرنشان کرد: در بحث بي‌حجابي و اتفاقات اخير در خيابان‌هاي تهران به شکل صريح گفته‌ام، من تقريبا همه دست‌نشانده‌هاي اين جريان را به اسم مي‌شناسم و اعلام کرده‌ام که اگر دست از اين کار‌ها برندارند، به اسم رسوايشان مي‌کنم. اين بحث و پيام‌ها يعني تقابل جدي و مبارزه است و بدانند که ما براي اين انقلاب و خون شهدا، شاه‌رگمان را گذاشتيم و مهياي مبارزه‌ايم و تا نفس آخر ايستاده‌ايم.


منبع: yjc.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ميزان استفاده جوانان از تلگرام و اينستاگرام

ايران يک ميليارد دلار گاز مجاني به ترکيه تحويل داد

آتليه‌اي که عکس‌هاي مستهجن از بچه‌ها مي‌گيرد!

مازني: مديران اينستاگرام عذرخواهي کنند

درز اطلاعات کاربران يک تاکسي اينترنتي تأييد شد

تکذيب اجبار سيل‌زدگان براي بازگشت به خانه

هلال احمر از سردار سعيد قاسمي شکايت مي‌کند

نمايندگان دنبال حاشيه امن براي انتخابات هستند؟

خط و نشان پليس در خصوص برخورد با بدحجابي

دختر ترامپ پشت دستگاه سنتي پارچه بافي+عکس

استاندار خوزستان از 28اسفند تاکنون خانه نرفته!+عکس

کشف فساد جديد در پرونده دکل نفتي گمشده

بازداشت عوامل ترويج فساد و فحشا در شيراز

سقوط 40 درصدي توليد خودرو در ايران

جريمه ميلياردي گران‌فروشان و محتکران موبايل

اقبال خانه اولي‌ها به وام مسکن کم شد

پرايد، نقش اول در تصادفات نوروزي

ماجراي مرده‌اي که از خارج کشور پيامک مي‌فرستاد

چشم‌انداز بازار خودرو و ارز در سال 98

افتتاح خط 6متروي تهران فردا با حضور روحاني

سپاه، درگيري با سيل‌زدگان خوزستان را تکذيب کرد

جهانگيري: کمک‌هاي خوبي براي سيل‌زدگان داريم

تب مهاجرت از ايران به دهه هشتادي‌ها رسيد

تعطيلات مرگبار؛ افزايش 7 درصدي تلفات جاده‌اي

رهاسازي ناگهاني آب سد علت تشديد سيل گلستان

حکم سه قاچاقچي ميلياردي صادر شد

انبارهاي مرغ و گوشت تنظيم بازاري سالم ماندند

قايق حامل مهاجران ايراني در مديترانه غرق شد

دادستان شيراز: شهردار در شيراز نيست

اعاده دادرسي سعيد طوسي در حال بررسي است

بازداشت دو ايراني در آرژانتين با گذرنامه اسرائيل

برخورد متفاوت شهرداري گرگان با پاکبانان

فرح: اميدوارم ايرانيان نوروزِ آزادي را جشن بگيرند!

فرماندار دشستان: به شهردار برازجان تذکر دادم

خريد و فروش گوشي در بازار موبايل نصف شد

قيمت اينترنت، از ساندويچ هم ارزان‌تر است

نه به آجيل؛ راه جديد مبارزه با گراني

ماجراي بازداشت يک استاد بلژيکي در ايران

آستان قدس در دوره رئيسي ماليات مي‌داد؟

تکرار بلاي پرايد بر سر لادا

جزئيات تازه درباره پرونده قتل شرور معروف تهران

هرج و مرج در بازار موبايل

چرا قيمت گوشي دوباره بالا رفت؟

شوراي شهر، فاتحه‌ي باغ‌هاي تهران را خواند!

بازداشت زن دوم در ماجراي مرگ مرد بازنشسته

مزايا و معايب مصوبه پرحرف و حديث مجلس

حمله خمپاره‌اي تروريست‌ها به حومه حلب

ثروت ترامپ چقدر است؟

جزئيات نشت آب از پايه‌هاي برج آزادي

آخرين وضعيت پرونده مرگ رئيس تامين اجتماعي