آخرین اخبار

چهره هاي حاشيه ساز سينما و تلويزيون در سال 96/ از ليلا حاتمي تا آزاده نامداري سينما

چهره هاي حاشيه ساز سينما و تلويزيون در سال 96/ از ليلا حاتمي تا آزاده نامداري

  بزرگنمايي:

چه خبر - 14 چهره ي پرحاشيه سال 96

از عادل فردوسي پور و مهران مديري تا جمشيد مشايخي و ليلا حاتمي. آنها چه کردند که به عنوان خبرساز لقب گرفتند؟ اين مطلب مي گويد حاشيه سازي الزاما به معناي عملکرد اشتباه نيست. سينما و تلويزيون در سال 1396 حاشيه کم نداشت. منتها آن چه باعث مي شود حواشي تا مدت ها ذهن ها را درگير کند، پديده شبکه هاي اجتماعي است. کاربران گاهي يک اتفاق معمولي را بيش از اندازه داغ مي کنند و از کنار برخي رخدادهاي مهم به راحتي مي گذرند.
حاشيه الزاما بار منفي ندارد و لااقل در اين مطلب، موارد مثبت را هم شامل مي شود؛ مثل عملکرد مثبت عادل فردوسي پور در نود. با اين حال 14چهره اي که درباره شان نوشته ايم، بيش از آن که به خاطر حرکتي مثبت حاشيه ساز لقب گرفته باشند، به واسطه کارهاي پرسر و صداي شان است.حضور نام جمشيد مشايخي در اين فهرست بيش از ديگران قابل تامل است؛ مرد دوست داشتني سينماي ايران دائم همه را دعوت به آرامش و مهرورزي مي کند اما در جشن انجمن منتقدان نتوانست بر خشم خود فائق آيد.
در اين سال اتفاقات محيرالعقول کم نداشتيم؛ مثل گِل گرفتن درِ شوراي صنفي، آتش زدن کارت خانه سينما و البته فريادهاي ابراهيم حاتمي کيا. به اين جمع مي شد نام هاي ديگر را هم اضافه کرد؛ از جمله منيژه حکمت که به همراه عوامل «جاده قديم» با لباس مشکي وارد جشنواره فجر شدند و اين گونه اعتراض خود به داوري آراي مردمي را نشان دادند. يا حرکت عجيب و دور از ادب مهران احمدي در نشست خبري فيلم «مصادره». شهرام مکري که فيلمش از سوي جشنواره برلين در بخش تدي داوري شد و برچسب همجنسگرايانه خورد و ناخواسته به حاشيه رفت.
اتفاقات ديگري هم بودند که خب چندان مهم نيستند مثل گربه هانيه توسلي. وقتي براي گربه خود و.... در اين ميان برخي اتفاقات نسخه سريالي و سينمايي «ايستاده در غبار» مهم هستند که البته واکنش محمدحسين مهدويان را به همراه داشت. همچنين اتفاقات مشابه از جمله کري عجيب مهرداد ميناوند در برنامه من و شما که داشت به تعطيلي برنامه منجر مي شد.
داشت يادمان مي رفت؛ مهناز افشار چهره پرحاشيه اي بود که حواشي او به خاطر پست هايش رقم خورده. همين طور ترانه عليدوستي که با اظهارنظرهاي توييتي اش حاشيه ساز مي شود ولي اين دو و ديگر چهره هاي مجازي جايي در اين مطلب ندارند.

ابراهيم حاتمي کيا

حاشيه هاي ابراهيم حاتمي کيا:
آن چه نام ابراهيم حاتمي کيا را سر زبان خاص و عام انداخت، صحبت هاي او بعد از گرفتن جايزه در جشنواره فجر است. در طول سال، خبرهاي قطره چکاني از «به وقت شام» باعث مي شد اسم اين کارگردان در رسانه ها ديده شود.
دليل حاشيه سازي براي ابراهيم حاتمي کيا:
ابراهيم حاتمي کيا از نحوه نقد فيلمش در برنامه «هفت» و «سينمادو» ناراضي بود و گله داشت. براي همين وقتي پشت تريبون رفت، ابتدا مقدمه اي درباره «به وقت شام» گفت و آرام آرام صدايش بالا رفت و بعد از آن تلويزيون را نواخت: «... به تلويزيون اعتراض مي کنم از مسئولان شبکه سه و دو، شکايتم را به خدا مي برم...»

ابراهيم حاتمي کيا

ابراهيم حاتمي کيا

سرانجام حاشيه هاي ابراهيم حاتمي کيا:
برخي پشت ابراهيم حاتمي کيا درآمدند و عده اي او را سرزنش کردند. حتي رييس صدا و سيما در اظهارنظري کوتاه حق را به ابراهيم حاتمي کيا داد و کاملا روشن اعلام کرد در حق او جفا شده است! اين کارگرداني چند روز بعد درباره رفتارش توضيح داد: «اين روزها سر و صدايي در رسانه ها و فضاي مجازي شکل گرفته است؛ کل حرف زدن من در اختتاميه سه دقيقه بود اما طوفاني به پا شد که اتفاقاتي پيش آمد. مرا به چپ و راست وصف کردند و به انحاي مختلف قصد افشاي من را دارند. نمي دانم نان چه کسي را از سر سفره اش برداشته ام که اين گونه غضب مي کنند.»
بخش دوم حرف هاي حاتمي کيا بار ديگر جنجال آفرين شد اما نه به اندازه اختتاميه: «معتقدم جشنواره فيلم فجر، جشنواره انقلاب است و بايد به اين مسئله بپردازد. اين که التزام نسبت به آرمان هاي انقلاب در اين جشنواره وجود داشته باشد. مانند شرکت در انتخابات که التزام به نظام و ولايت فقيه در آن سوال مي شود.»

ناصر ملک مطيعي

حاشيه هاي ناصر ملک مطيعي:
بعد از انقلاب تا سال ها ممنوع الکار بود و در دوره اي که اجازه فعاليت پيدا کرد، خودش تمايلي به بازي نداشت. حضور ناصر ملک مطيعي در فيلم «نقش نگار» علي عطشاني نشان داد، بيهوده نبوده که اين همه سال از پذيرش پيشنهادها ابا داشته است. نام اين بازيگر شب يلدا سر زبان ها افتاد و تا مدت ها موضوع بحث بود.
دليل حاشيه سازي براي ناصر ملک مطيعي:
دو روز پيش از شب يلدا پيامي در شبکه هاي اجتماعي به سرعت منتشر شد که خبر از اولين حضور ناصر ملک مطيعي بعد از انقلاب در تلويزيون داشت؛ با اين تفاوت که بعضي از برنامه «من و شما» نام برده بودند و تعدادي از برنامه «دورهمي». اما سرانجام هيچ کدام از اين دو برنامه پخش نشد. پيشنهاد حضور ملک مطيعي در تلويزيون، اولين بار توسط برنامه «من و شما» و در شبکه شما مطرح شد. مجوز دعوت از اين بازيگر صادر شد و آرش ظلي پور هم ده روز قبل از آن، مقابل ناصر ملک مطيعي نشست و با او گپ زد.

ناصر ملک مطيعي

ناصر ملک مطيعي

بلافاصله پس از انتشار اين خبر، عوامل «دورهمي» هم دست به کار شدند و براي دعوت از ملک مطيعي آستين بالا زدند. تلويزيون با حضور اين بازيگر در شبکه نسيم هم موافقت کرد و مجوز مصاحبه مهران مديري با ملک مطيعي را صادر کرد. پخش اين مصاحبه در دورهمي، آن هم درست دو روز قبل از من و شما، تمام محاسبات را به هم ريخت و مديران از ترس اين که مديري مصاحبه را به نفع خودش تمام کند، برنامه را چند ساعت قبل از دورهمي روي آنتن بردند.
سرانجام حاشيه هاي ناصر ملک مطيعي:
هر دو برنامه اجازه پخش نيافتند و مجالي شد براي حمله چهره ها و مردم به تلويزيون.

جمشيد مشايخي

حاشيه هاي جمشيد مشايخي:
مرد آرام و متين سينماي ايران در جشن انجمن منتقدان از کوره در رفت و حرف هايي درباره عزت الله انتظامي بيان کرد که تا مدت ها علاقه مندان سينما در شوک بودند.
دليل حاشيه سازي براي جمشيد مشايخي:
بچه هاي انجمن منتقدان کليپي درباره بازيگران سرشناس آماده کرده بودند که در ميانه جشن پخش شد و تاکيد آن به انتظامي بود، نه مشايخي. او وقتي روي سن آمد انتقادات تندي روانه انتظامي کرد و حرف هايي زد که از زبان او نشنيده بوديم. او بدون نام بردن از انتظامي به بازيگري اشاره کرد که مقابل شهبانو تمبک مي زد ولي تصويرش در اين کليپ پخش شد: «ياد گرفتم که مانند زنده ياد علي معلم رک باشم و حرف هايم را بزنم. اگر من مي دانستم که فقط يک هنرپيشه براي منتقدين مطرح است سال ها پيش اين کار را رها مي کردم.»

جمشيد مشايخي

جمشيد مشايخي

سرانجام حاشيه هاي جمشيد مشايخي:
بعد از اين صحبت هاي آتشين، واکنش ها به صحبت هاي مشايخي شروع شد و برخي اين صحبت را حاصل دلخوري ديرينه او از عزت الله انتظامي و علي نصيريان مي دانستند.
مشايخي اما در برنامه «من و شما» اين طور پاسخ داد:
«امروز پشيمانم از اين رک گويي. براي اين که سال ها عده اي من را مي شناسند چطور يک بار وقتي يک حرف منطقي و درست مي گويم همان ها پشت مي کنند به آدم. رک گويي فايده ندارد... همه اين مطالبي که منتشر شده دروغ است. نوشتند نصيريان و انتظامي گفتند، نقش مشايخي را در قيصر کم کنند؛ اصلا قيصر ربطي به آنها نداشته. اصلا آنها با آقاي شباويز ارتباطي نداشتند، اين مزخرفات چيست مي نويسيد؟»

ليلا حاتمي

حاشيه هاي ليلا حاتمي :
سعي مي کند از محافل خبري دور باشد؛ کمتر تن به مصاحبه مي دهد و محافظه کارانه صحبت مي کند. براي ليلا حاتمي اما در جشنواره برلين اتفاق ديگري رخ داد و حرف هايش درباره فضاي سياسي ايران همچنان محل بحث و نظر است. اگر جز اين بود حاتمي 96 بازيگر موفق و بي حاشيه سال لقب مي گرفت که به خاطر «رگ خواب» سه جايزه گرفت و گيشه موفقي را تجربه کرد.
دليل حاشيه سازي براي ليلا حاتمي:
اصل خبر اين است؛ ليلا حاتمي در کنفرانس خبري فيلم «خوک» در جشنواره فيلم برلين گفت: «مي خواهم از اين فرصت استفاده کرده و عميقا ناراحتي و عصبانيت خودم را از برخوردي که اخيرا با معترضان در ايران شد ابراز نمايم. بله و اين شرم آور است که در کشور من، تظاهرات و اعتراض به بهاي جان تظاهرات کنندگان تمام مي شود. براي اولين بار است که من در مصاحبه اي سياسي حرف مي زنم.» منظور او اتفاقات دي ماه بود که از قضا خيلي از مسئولان معتقدند حتما بايد حساب معترضان به شرايط را با آشوبگران سوا کرد. با اين حال حاتمي نتوانست به درستي منظورش را بيان کند و بدتر اين که با ماجراي دراويش همزمان شد و اين حرف ها آتشي به پا کرد.

 ليلا حاتمي

ليلا حاتمي

سرانجام حاشيه هاي ليلا حاتمي:
مادر يکي از شهداي مدافع حرم از حاتمي شکايت کرده و تهمينه ميلاني در دفاع از حاتمي حرف هايي زده. دختر يکي ديگر از شهدا به ميلاني واکنش نشان داده و همچنان ته اين قصه باز است.

عادل فردوسي پور

حاشيه هاي عادل فردوسي پور :
مجري نود باشي، عادل فردوسي پور هم باشي و حاشيه نداشته باشي؟ عادل امسال هم هفته اي نبود که در کانون خبرها نباشد.
دليل حاشيه سازي براي عادل فردوسي پور :
حاشيه ها در سال 96 براي عادل فردوسي پور منفي نبود، به جز يک شوخي عجيب با گادفاي منشا که رنگ پوست خودش را به او تشبيه کرد و گفت چندان تفاوتي نداريم. اين شوخي با واکنش هاي تند و تيز در فضاي مجازي همراه بود و عادل توضيح داد و عذرخواهي کرد. چند اتفاق ديگر هم نام مجري نود را سر زبان ها انداخت که مهمترينش دعوت از لوييس فيگو، اسطوره فوتبال پرتغال براي ويژه برنامه قرعه کشي جام جهاني است. هزينه 500 ميليوني داشت برنامه را به حاشيه مي برد که عادل توضيح داد، اين پول از محل بيت المال نيست و براي در اوج بودن يک برنامه چنين خرج هايي اجتناب ناپذير است.

عادل فردوسي پور

عادل فردوسي پور

در همين برنامه شوخي هاي زياد از حد عادل با پوشش مجري مراسم قرعه کشي جام جهاني واکنش منفي مسئولان تلويزيون و دلخوري عادل را به همراه داشت. عادل فردوسي پور چند حرکت خوب هم در نود رقم زد و مورد توجه واقع شد؛ از برگزاري مناظره ميان علي کريمي و محمدرضا ساکت تا پرونده فالگيري در فوتبال و تبليغات دور زمين. ويژه برنامه صعود تيم ملي کشورمان به جام جهاني از ديگر امتيازهاي نود در سال 96 است که باعث مي شود ديگر برنامه هاي ضعيف نود را ناديده بگيريم.
سرانجام حاشيه هاي عادل فردوسي پور:
عادل فردوسي پور همچنان در اوج است و به کارش ادامه مي دهد.

محمدحسين مهدويان

حاشيه هاي محمدحسين مهدويان :
محمدحسين مهدويان جوان خوش فکر و خوش آتيه سينماي ما امسال جزو خبرسازها بود. ابتدا فيلمنامه «لاتاري» مجوز نگرفت و او سراغ فيلم ديگري رفت. در نهايت فيلمش را کارگرداني کرد که در جشنواره به نمايش درآمد. حاشيه ديگر مربوط است به امتناع جعفر پناهي از دادن جايزه به او در جشن منتقدان. پناهي توصيف عجيبي براي مهدويان به کار برد اما او پاسخ نداد و ديگران به پناهي حمله کردند.
دليل حاشيه سازي براي محمدحسين مهدويان :
مهدويان براي بررسي فيلمش به برنامه «هفت» رفته بود اما دوئل او با مجري منجر به حرف هاي عجيب و غريبي شد. مهدويان در برابر رضا رشيدپور تعبير فاشيست را براي فردوسي مطرح کرد و خيلي زود موجي از واکنش ها را رو به روي خود ديد. از سوي ديگر اصرار رشيدپور به لودادن داستان «لاتاري» باعث شد هادي حجازي فر پستي به اشتراک بگذارد که چرا مهدويان توي دهن رشيدپور نزده!

محمدحسين مهدويان

محمدحسين مهدويان

سرانجام حاشيه هاي محمدحسين مهدويان :
دعواي رشيدپور با عوامل «لاتاري» ادامه داشت و همزمان فردوسي دوستان به مهدويان حمله مي کردند. او در نهايت در برنامه «سينمادو» توضيح داد و خودش را مبرا کرد: «من از يک جمله شرطي استفاده کردم و گفتم مي توان براساس تعابير شما، براي شاهنامه نيز چنين تعابيري به کار برد...در حقيقت من مي خواستم به شاهنامه و فردوسي در آن برنامه به دليل فشارهايي که وارد شده بود، پناه ببرم.»

مهران مديري

حاشيه هاي مهران مديري :
اجراي «دورهمي» باعث شد مرد حاشيه گريز سينما و تلويزيون، در کانون اصلي توجهات باشد. مهران مديري امسال اولين فيلم سينمايي اش را هم روانه اکران کرد و بيش از پيش توي چشم قرار گرفت. تازه، ماجراي اجراي هفت هم هست که مدت ها نگاه ها و تحليل ها را به سمت او کشانده بود.
دلايل حاشيه سازي براي مهران مديري :
مهران مديري در دورهمي، استندآپ حاشيه ساز کم نداشت؛ از استندآپ درباره انرژي قبل از انتخابات تا شرايط اقتصادي جامعه و البته انتقاد از مسئولان کشور درباره نداشتن برنامه براي سيل زدگان غرب کشور. حرف هاي او حمله به دولت حسن روحاني تعبير شد اما مديري توضيح داد اگر دولت اسبق روي کار بود انتقادهايش بيشتر مي شد. او به عنوان مجري «هفت» انتخاب شد اما به خاطر انتقاد فزاينده رسانه ها از اين مسئوليت دست کشيد و صندلي هفت را به رضا رشيدپور تعارف زد.

مهران مديري

مهران مديري

انتخاب او به عنوان مجري برنامه سينمايي شبکه سه باعث شد تا مدت ها نام مديري در رسانه ها باشد که غالبا يک نتيجه بيشتر نداشت. او مناسب نيست! اکران اولين ساخته سينمايي مهران مديري يعني «ساعت 5 عصر» هم بر حجم حضور او در رسانه ها و فضاي مجازي افزود. او که سوداي رکوردشکني داشت، در اين راه موفق نبود اما يکي دو مصاحبه درباره گذشته خود انجام داد و وجه تازه اي از زندگاني اش را نمايان ساخت.
سرانجام حاشيه هاي مهران مديري :
قرار بود دورهمي تا پايان سال 96 تمام شود اما تصميم بر اين است که نوروز 97 هر شب روي آنتن باشد.

رضا رشيدپور

حاشيه هاي رضا رشيدپور :
بعد از چند سال دوري از تلويزيون، سال پيش «صفر کيلومتر» و «حالا خورشيد» را روي آنتن داشت. برنامه صبحگاهي رضا رشيدپور به دليل غش کردن حين اجراي زنده، متوقف شد و در اين مدت شايعه هاي زيادي درباره عدم بازگشت مجدد او رسانه اي مي شد. «حالا خورشيد» اما با قدرت بيشتر به آنتن بازگشت و البته مصون از حاشيه نبود. رضا رشيدپور چند حاشيه ديگر هم داشت که مهم ترينش به اجراي او در «هفت» و گفت و گو با رييس جمهور بر مي گردد.
دلايل شايعه سازي براي رضا رشيدپور :
رضا رشيدپور در «حالاخورشيد» به زبان و ادبياتي متفاوت در انتقاد از مسئولان دست يافته. او حتي در مصاحبه هايش با مسئولان جانب ادب و انصاف را نگه مي دارد و همين باعث شد برنامه صبحگاهي شبکه سه چند گام جلوتر از رقبا بايستد. اين برنامه خالي از حاشيه نبود که مهمترينش گفت و گوي مجري با حسين عطايي است. اين کودک مدعي بود چندين اختراع ثبت کرده و از سوي شرکت تسلاموتورز و ولوو پيشنهاد کار داشته است. خيلي زود مشخص شد اين گونه نيست و رضا رشيدپور متهم شد که چرا تحقيق کامل و جامع نداشته است.

رضا رشيدپور

رضا رشيدپور

گفت و گوي رشيدپور با حسن روحاني اگرچه حاوي نکات و امتيازهاي غيرقابل انکار است اما به خاطر تعارف بيش از حد و نپرسيد چند سوال مورد نقد قرار گرفت. پرحاشيه ترين اتفاق براي رضا رشيدپور اجراي برنامه هفت و مصافش با محمدحسين مهدويان است. منتقدان او را مناسب يک برنامه سينمايي نمي دانند. اجراي او در فجر و فريادهاي حاتمي کيا موقعيت ديگري بود که رشيدپور را در کانون توجه قرار داد.
سرانجام حاشيه هاي رضا رشيدپور :
رشيدپور به تازگي تهيه کنندگي ويژه برنامه جشنواره جام جم را برعهده داشت و قرار است به طور موقت از تلويزيون خداحافظي کند.

سعيد سهيلي

حاشيه هاي سعيد سهيلي :
سعيد سهيلي بعد از ماجراي توقيف «گشت ارشاد» در سال 91 که در ميان اکران از پرده پايين کشيده شد، رويي ديگر از خود نشان داد و مصاحبه هايش توام با تهديد است. او سال پيش به وعده اش عمل کرد و ادامه فيلمش را ساخت که بعد از نمايش در جشنواره، نوروز روانه اکران شد. اتفاقات «گشت 2» فروش خوبي هم داشت و حالا رتبه سوم جدول را در اختيار دارد. سهيلي به خاطر اعتراض به قاچاق فيلمش حاشيه ساز لقب گرفت. واکنش او به عده حضور ناصر ملک مطيعي در تلويزيون هم جالب بود و جمله اش بشدت با استقبال برخي مواجه شد.
دليل حاشيه سازي براي سعيد سهيلي :
در روزهاي پاياني اکران، نسخه غيرقانوني «گشت 2» در اينترنت بارگذاري شد و همين زمينه اعتراض سهيلي را فراهم آورد. سعيد سهيلي انتظار داشت خانه سينما و صنوف سينمايي از او حمايت کنند که نکردند. او نيز به نشانه اعتراض، کارت خانه سينما و کانون کارگردانان را در مقابل دوربين يک برنامه اينترنتي آتش زد تا اين گونه بگويد صنف قدرت و کارآيي لازم را ندارد.

 سعيد سهيلي

سعيد سهيلي

سرانجام حاشيه هاي سعيد سهيلي :
سعيد سهيلي در کمال خونسردي کارت خانه سينما را به آتش کشيد که خب اتفاق کم سابقه اي است. بلافاصله واکنش ها به رفتار او شروع شد. پيش از همه کانون کارگردانان در بيانيه اي عملي سهيلي را شنيع خواند و اعلام کرد تا عذرخواهي رسمي، عضويت او در اين کانون به حالت تعليق درخواهدآمد. مصطفي کيايي نامه نوشت که فيلم ما هم قاچاق شده بود اما چنين رفتار محيرالعقولي نداشتيم. در مقابل سيدضياء هاشمي نامه اي خطاب به کانون کارگردانان نوشت و واکنش آن ها به اعتراض سهيلي را زير سوال برد.

احمد نجفي

حاشيه هاي احمد نجفي :
مرد تندمزاج سينماي ايران حتي وقتي درباره يک اتفاق معمولي صحبت مي کند، شنونده را به هيجان مي آورد. احمد نجفي امسال اعتراضش را علني کرد و از حاشيه سازترين مردان سال سينما لقب گرفت.
دلايل حاشيه سازي براي احمد نجفي :
احمد نجفي فيلمي تهيه کرده به نام «من يک ايراني ام». اين فيلم داستان يک کشتي گير با بازي عليرضا حيدري است و تعارضش بين ماندن و رفتن. فيلم در نهايت اصالت را به عيرت ايراني مي دهد و... نجفي براي اين فيلم مدت ها پيش تقاضاي اکران داده بود اما در نهايت پيش از جشنواره فجر نوبت به آن رسيد. اين تهيه کننده هم به شوراي صنفي نمايش رفت و با داد و فرياد اعلام کرد، درِ اين شورا را گل خواهدگرفت.

احمد نجفي

احمد نجفي

در نهايت بعد از جشنواره فجر تهديدش را عملي کرد! او يک استانبولي و مشتي گل پشت صندوق عقب ماشين خود قرار داد و به سمت خانه شماره دوي سينما راه افتاد. چند عکاس و خبرنگار هم در محل بودند و صحنه را ضبط کردند. نجفي با فرياد اعتراض، در حالي که درِ خانه سينما که شوراي صنفي در آنجا مستقر است را گل گرفت، مسئولان آن را خطاب قرار داد. اعتراضش اين بود که آن ها بهترين زمان اکران را براي فيلم هاي خود نگه مي دارند.
سرانجام حاشيه هاي احمد نجفي :
واکنش ها به رفتار نجفي متضاد بود؛ برخي تحسينش کردند و عده اي جلوي او جبهه گرفتند. در نهايت رييس سازمان سينمايي دستور داد مشکل اکران «من يک ايراني ام» حل شود، فيلم روي پرده ماند ولي اين اعتراض در فروش آن اثر چنداني نداشت. نجفي البته مي گويد اعتراضش بخاطر فيلم خودش نبوده و خواسته بي عدالتي هاي صنفي را فرياد بزند.

بهناز جعفري

حاشيه هاي بهناز جعفري :
رابطه اش با خبرنگاران حسنه است اما امسال رويي ديگر از رابطه او و خبرنگاران را شاهد بوديم. اين بازيگر در حالي پا به نشست نقد و بررسي «زير پاي مادر» گذاشت که سريال با انتقادهاي زيادي رو به رو بود.
دلايل حاشيه سازي براي بهناز جعفري :
روز چهارشنبه 24 خرداد عوامل سريال «زير پاي مادر» نشست خبرگزاري کردند. قرار بود عوامل سريال بيايند مقابل خبرنگاران بنشينند و به سوال ها جواب دهند. تا يک ساعت اول با وجود اين که سعيد نعمت الله، فيلمنامه نويس سريال و دو تا از بازيگران هنوز نرسيده بودند، همه چيز طبيعي پيش رفت. سوالات مطرح شد و جلسه شکل معمولش را پيش گرفت.

 بهناز جعفري

بهناز جعفري

يک ساعت بعد از شروع جلسه بهناز جعفري وارد سالن شد و کنار دست عوامل نشست. هنوز چند دقيقه اي نگذشته، بدون اين که دليل خاصي وجود داشته باشد، يک مرتبه جعفري شروع کرد راجع به تنبلي خبرنگاران و بي سوادي شان بلند بلند صحبت کرده و به يکي از حاضران انگ «خماربودن» زد. خبرنگاران تا چند دقيقه اول حرفي نزدند و فقط با تعجب نگاه کردند اما او دست بردار نبود. تا اين که يک نفر از داخل جمعيت در پاسخ به اين حرف جعفري که سوال هاي خبرنگاران سطحي است، گفت شما دير آمديد ما سوال هاي جدي مان را مطرح کرديم. يک نفر ديگر هم گفت که خبرنگاران باعث شدند شما بهناز جعفري شويد و دعوا بالا گرفت تا اين که نهايتا جعفري جلسه را ترک کرد.
سرانجام حاشيه هاي بهناز جعفري :
جعفري به خاطر برنامه قبلي از ايران رفت اما حواشي او ادامه داشت. در نهايت در روز خبرنگار از خبرنگاران عذرخواهي کرد و حالا بار ديگر رابطه اش با خبرنگاران حسنه است.

جواد خياباني

حاشيه هاي جواد خياباني :
مگر مي شود سالي بدون حاشيه پشت سر بگذارد؟ جواد خياباني اصلا به خاطر جمله هاي منحصر به فرد و اظهارات عجيبش شناخته مي شود. در سال 96 اما وجهي ديگر را از خياباني شاهد بوديم و حالا تصور عامه مردم نسبت به او با گذشته متفاوت است.
دلايل حاشيه سازي براي جواد خياباني :
ابتدا درباره وجه تازه جواد خياباني صحبت کنيم. او جزو نخستين مجريان تلويزيون است که بعد از زلزله کرمانشاه درباره اين واقعه صحبت کرد؛ اين بار بغض و اشک او جلوي دوربين به عنوان يک امتياز منفي محسوب نشد و سيلي از همراهي را به دنبال داشت. خياباني چند روز بعد عازم غرب کشور شد و براي کمک به هموطنان ميدان داري کرد. او از مردم مي خواست وجوه خود را به حسابش بريزند و مدام اعلام وضعيت مي کرد. خبرسازي خياباني ادامه داشت، به ويژه وقتي با ادبياتي تند مسئولان را مي نواخت.

جواد خياباني

جواد خياباني

حرف هاي تاثيرگذارش نه تنها با واکنش منفي همراه نشد که موجي از همراهي را به دنبال داشت. در برنامه «حالا خورشيد» حرف هاي تند و گزنده اي به زبان آورد تا جايي که شايعه شد ممنوع الکار شده! خياباني در سال 96 گاف کم نداشت اما عجيب ترينش جايي بود که قصد تجليل از رشادت شهيد حججي را داشت. منظورش را بد بيان کرد و حلقه انتقادها بر او تنگ شد. جمله هاي او بعد از صعود تيم ملي کشورمان مثل «ما که رفتيم روسيه» و «سلام روسيه» همچنان به عنوان شوخي هاي کلامي مورد استفاده قرار مي گيرد.
سرانجام حاشيه هاي جواد خياباني :
جواد خياباني در مسير هميشگي گام بر مي دارد.

آزاده نامداري

حاشيه هاي آزاده نامداري :
بعد از جدايي شايعه شد که قرار است به تلويزيون بازگردد و مجري يک برنامه باشد. همچنان منتظر عملي شدن اين خبر بوديم که عکس و فيلمي از آزاده نامداري منتشر شد و تا مدت ها فضاي مجازي واقعي را مشغول خود کرده بود.
دلايل حاشيه سازي براي آزاده نامداري :
آزاده نامداري همراه همسر (و به گفته خودش چند نفر از هموطن محارم) براي تفرج به فضايي سبز در کشور سوييس رفته بوده که طعمه يک هموطن مي شود. عکس هاي بدون روسري او در شبکه هاي مجازي دست به دست شد و واکنش هاي متضادي به همراه داشت. خانم نامداري در واکنش، ويدئويي منتشر کرد و توضيح داد ماجرا از چه قرار بوده. او که از اين اتفاق به شدت ناراحت بوده، توضيح داد که در کنار محارم خود در يک محيط سرسبز نشسته بوده و امکان دارد به صورت ناگهاني روسري از سرش افتاده باشد و نمي داند آن فردي که اين تصاوير را از وي گرفته با چه قصد و نيتي اين کار را انجام داده است.

 آزاده نامداري

آزاده نامداري

انتشار عکس هاي بدون حجاب نامداري را مي توان بحراني بدتر از طلاق براي او تعبير کرد. در ماجراي جدايي همسران، کسي حق قضاوت ندارد که مقصر کي بوده و ماجرا چه بوده اما بعد از انتشار عکس هاي بدون حجاب برخي رسانه ها و کاربران فضاي مجازي به او تاختند و همچنان توضيحات نامداري را غيرقابل قبول مي دانند.
سرانجام حاشيه هاي آزاده نامداري:
شايعه هاي زيادي درباره دستگيري و ممنوع الکاري اش به گوش رسيد اما در نهايت او اجراي يک برنامه اينترنتي را برعهده گرفت ولي بعيد است شانس بازگشت به تلويزيون را داشته باشد.

رامبد جوان

حاشيه هاي رامبد جوان :
به واسطه اجرايش در خندوانه طبيعي است که توي چشم باشد و رفتار و گفتارش زير ذره بين برود. امسال هم رامبد جوان چند حاشيه جدي داشت؛ تازه فيلمش هم اکران شد و مدت ها به گفت و گو درباره «نگار» سرگرم بود.
دلايل حاشيه سازي براي رامبد جوان :
مهم ترين حاشيه رامبد جوان، ليگ «خنداننده شو» است. جايي که چهره هايي گمنام فرصت عرض اندام يافتند و خيلي زود مجاب مان کردند که با استعدادهايي بديع در استندآپ کمدي رو به رو هستيم. تجربه کم آن ها و عدم سختگيري عوامل برنامه و نيز همراهي شبکه نسيم باعث شد، فضاي شوخي ها فراتر از اندازه و استاندارد تلويزيون باشد. اين اتفاق با تحسين مواجه شد اما چند رسانه انتقاد کردند و خيلي زود فتيله پايين کشيده شد. رامبد جوان هم بارها توضيح داد که تقصير از ما است، نه شرکت کننده ها.

 رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد يک حاشيه جدي ديگر هم داشت و آن هم مراسمي با عنوان بزرگترين گردهمايي اينفلوئنسرهاي اينستاگرام در ايران است که شاخ هاي فضاي مجازي در آن شرکت داشتند. واکنش جوان بعد از ماجراي دوئل بهناز جعفري و خبرنگاران هم او را تا مدت ها در حاشيه برد. استفاده از واژه سوزش! براي توصيف خبرنگاران و نيز عاريت از صفر کشکولي از راميد بعيد بود: «دارم مي خوانم که به ايشان گفته اند اگر بچه هاي رسانه نبودند شما الان بهناز جعفري نبوديد. آره ممکن بود يهو مثلا صفر کشکولي از آب درآيد خانم جعفري.»
سرانجام حاشيه هاي رامبد جوان :
او درباره اينفلوئنسرها واکنشي نداشته اما از صفر کشکولي دعوت کرد و از دل او درآورد و از خبرنگاران هم عذرخواهي کرد.


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)