آخرین اخبار

برنامه اخير برج ميلاد نشان داد الگوي جامعه ما سوفيا لورن است سياسي

برنامه اخير برج ميلاد نشان داد الگوي جامعه ما سوفيا لورن است

  بزرگنمايي:

چه خبر - دختران نوجواني که نقطه تحريک بودند، وقيح‌ترين حرکات را انجام دادند

امام جمعه مشهد گفت: حادثه‌اي که اخيراً در برج ميلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. يک برنامه‌ريزي حساب‌شده از سوي دشمن بود. بنده نمي‌خواهم شوراي شهر تهران و شهرداري را متهم کنم که آنها برنامه‌ريزي کردند. بلکه مي‌گويم اين تصادفي نبود که برنامه‌ريزها از شهردار دعوت کنند و دقيقاً اين برنامه را اجرا کردند. اين برنامه دهن‌کجي به حضرت زهرا(س) بود. اين برنامه را برگزار کردند و با رقص يک عده نوجوان و دختر جوان نشان دادند که الگوي جامعه حضرت زهرا (س) نيست بلکه سوفيا لورن است.
حجت‌الاسلام علم‌الهدي امام جمعه مشهد، در نماز جمعه اين هفته مشهد در حرم رضوي با تبريک روز زن گفت: روز ميلاد فاطمه(س) مصادف با روز مياد امام بزرگوار است. اين تصادفات طبيعي نيست. گاهي با تطبيق آنها حقايقي بناست بر ملا شود اينکه ولادت امام در روز ولادت حضرت زهرا(س) بوده نشانگر اين واقعيت است که هدف اصلي قيام حضرت فاطمه به دست توانمند اين فرزند برومندش قابل تحولاست.
وي با بيان اينکه هويت‌سازي جامعه ديني با هويت حضرت فاطمه(س) و با نهضت انقلاب اسلامي به دست فرزند فاطمه(س) در جهان اسلام محقق مي‌شود، گفت: امروز روز زن لقب گرفته است. چرا؟ چون فاطمه از تبار زنان بوده؟ علت اين نامگذاري به خاطر شخصيت الگويي صديقه اطهر براي زنان مسلمان و زنان دلداده به عشق زهرا (س) است. آنها که خود را به عشق فاطمه(س) وابسته مي‌دانند، بدانند الگوي آنها در زندگي زهرا (س) است الگوي زن مسلمان فاطمه است. الگوسازي فاطمه (س) در جامعه براي جامعه هويت بخش و هويت‌ساز است.
امام جمعه مشهد گفت: جامعه‌ هستيم که زنانش با الگو قرار دادن صديقه (س)، عفت را به صورت جريان همگاني در زندگي قرار مي‌دهند هويت آنها در جامعه در قالب تبعيت از الگوي صديقه(س) است. هويت جامعه به حجاب زنان ما است. چون الگوي حجاب و عفت صديقه اطهر است. زهرا (س) هويت‌ساز زندگي اجتماعي ما است.
وي با تاکيد بر اينکه حضرت فاطمه(س) به جامعه ما با مساله حجاب و عفت هويت داده است، گفت: دشمنان ما در مقام هويت‌ستيزي هستند تا هويت را از جامعه بگيرند و با بي هويت کردن آن استقلال از بين ببرند و بر اين اجتماع مسلط شوند براي همين با حجاب مبارزه مي‌کنند يکي از نکته‌هاي جنگ رواني دشمن مساله حجاب و مقابله و مبارزه با عفت و حجاب است اگر حجاب از زنان ما گرفته شود جامعه هويت ديني خود را از دست مي دهد و در آن مي ‌توان مسلط شد لذا دشمن براي همين با حجاب مبارزه مي‌کند.
علم‌الهدي تاکيد کرد: مساله حجاب عادي مثل ساير واجبات و بي‌حجابي يک منکر معمولي نيست. حجاب يک مساله محوري و هويت بخش است و بي‌حجابي نوعي هويت ستيزي در جامعه است. براي همين دشمن سعي مي‌کند با توسعه بي‌حجابي هويت ستيزي رخود را با اين جامعه محقق کند و اينکه فکر کنيد دختر ناهنجار ولنگاري سر چهارراه و يک ميدان روسري سر چوب کند ظاهرش کودکانه و بچگانه است اما در اصل جرياني که اور ا مزدور کرده برنامه‌ريزي کرده است. لشگر جنگ نرم دشمن براي هويت‌ستيزي است.
وي خاطرنشان کرد: حادثه‌اي که اخيراً در برج ميلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. يک برنامه‌ريزي حساب‌شده از سوي دشمن بود. بنده نمي‌خواهم شوراي شهر تهران و شهرداري را متهم کنم که آنها برنامه‌ريزي کردند. بلکه مي‌گويم اين تصادفي نبود که برنامه‌ريزها از شهردار دعوت کنند و دقيقاً اين برنامه را اجرا کردند. اين برنامه دهن‌کجي به حضرت زهرا(س) بود. اين برنامه را برگزار کردند و با رقص يک عده نوجوان و دختر جوان نشان دادند که الگوي جامعه حضرت زهرا (س) نيست بلکه سوفيا لورن است.
علم‌الهدي تاکيد کرد:‌ آن‌ها مي‌خواستند اين را ثابت کنند که الگوي ما حضرت زهرا(س) نبود. اين جشن دهن‌کجي به رهبري،‌ اسلام، خانواده شهدا، همه شما مرد و زن بود. از همه اين‌ها گذشته دهن‌کجي به حضرت زهرا (س) بود.
امام جمعه مشهد گفت: اينکه دادستان غيور تهران اعلام کرد اين قضيه بايد تحت تعقيب قرار گيرد، به خاطر اين است که اگر در کشوري جنگ شود و داخل کشور، جرياني با دشمن همدست شود که پشت جبهه و نيروهاي خودي را بکوبد، به اين جريان ستون پنجم مي‌گويند و اگر يک ستون پنجم تشکيل شد، از نظر دستگاه قضايي خائن‌ترين جريانات در کشور است بايد به اشد مجازات محکوم شود.
علم‌الهدي عنوان کرد: آن‌ها که اين جشن را برگزار کردند، ستون پنجم دشمن بودند و قصد داشتند چهره الگويي صديقه اطهر(س) را برهم بزنند. بنده از شوراي شهر تهران خواهش مي‌کنم. نمي‌خواهم بگويم شما مقصر هستيد. اما مي‌خواهم بگويم امروز سال چهلم انقلاب است و در تاريخ ثبت خواهد شد که شوراي شهر پنجم يک برنامه ضدحضرت زهرا(س) برگزار کردند. نمي‌خواهم بگويم شما مقصريد اما به نام شما ثبت مي‌شود. مگر اينکه شوراي شهر تهران برخورد کند و همه کساني که در برگزاري اين مراسم نقش داشتند، اخراج کرده و از بالا تا پايين از موقعيت‌ها ساقط کنند.
علم‌الهدي همچنين اعلام کرد: بيانيه و اطلاعيه کفايت نمي‌کند. اگر اين کار را نکنيد، شما به‌عنوان شريک جرم ستون پنجم در جنگ نرم نقش داشتيد. ممکن است حرف بنده امام جمعه تمام شود، اما اين مسائل که تمام نمي‌شود. در تاريخ ثبت مي‌شود.
وي افزود: نمي‌شود که توجيه کنيد که اين‌ها بچه بودند. دختران نوجوان و جواني که دقيقاً نقطه تحريک بودند، وقيح‌ترين حرکات را انجام دادند. اين قابل توجيه نيست.
امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مردم به شما راي دادند شهرشان را آباد کنند. نه اين‌که يک عده عوامل نفوذي دشمن بيايند در جنگ نرم با همدست شوند و به حضرت زهرا توهين کنند.
وي همچنين به اتفاقي در دهه نخست انقلاب اشاره کرد و گفت: يک زني که شناخته‌شده هم نبود، يک جايي مصاحبه کرده بود و گفته بود الگوي ما اوشين است، حضرت زهرا نيست. امام فرمودند آن زن مرتده است و هرجا ديديد با او برخورد کنيد.
علم‌الهدي تصريح کرد: برادران و خواهران! امريکا از بسيج شما مي‌ترسد. امريکا از اين که بعد از 30 سال جوانان شما راه مي‌افتند در اردوي راهيان نور مي‌رود، مي‌ترسد.
وي افزود: ديروز رييس محترم ستاد فرماندهي کل قوا رسماً گفت يک سال است رييس‌جمهور و کنگره امريکا فشار مي‌آوردند به ارتش آمريکا که حداقل يک جاي ايران را بمب‌باران کنيد اما آن ها جرات نمي‌کنند. چرا که از بسيجي شما مي‌ترسد.
عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان کرد: اين‌ها مي‌خواهند کاري کنند که کارخانه بسيجي‌ساز را در مملکت از بين ببرند. و کارخانه بسيجي‌ساز همين خانواده شماست و بهترين راه براي متلاشي کردن اين خانواده‌ها، از بين بردن حجاب است و بنابر اين بايد در حفظ حجاب هشيار باشيد.


منبع: ilna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد