آخرین اخبار

جذابيت هاي بازي العين امارات و استقلال تهران؛ آماده براي انتقام استقلال

جذابيت هاي بازي العين امارات و استقلال تهران؛ آماده براي انتقام

  بزرگنمايي:

چه خبر - العين امارات – استقلال تهران/ بفرماييد انتقام

روز سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 2018، سه‌شنبه 15 اسفند 96، ساعت 18:50، ورزشگاه هزا بن زائد داور: اميربن يعقوب (مالزي) كمك‌ها: ياسر بن محمد و محمد بن زين العابدين(مالزي)

سه سال همكاري با العين به عنوان سرمربي باعث شده وينفرد شفر سرشناس‌ترين چهره استقلال در مصاف امشب با اين تيم اماراتي باشد، چهره‌اي كه در ميان طرفداران بنفش‌ها به «شير پير» معروف است در حالي شاگردانش را به ورزشگاه زيباي هزا بن زائد برده كه در وهله نخست همه طرفداران استقلال در انتظار گرفتن انتقام شكست سنگين و تراژديك چند ماه پيش مقابل العين هستند.

استقلال آخرين بار مقابل حريف اماراتي با نتيجه 6 بر يک به بنفش‌ها باخت تا منصوريان از همان روز صندلي‌هاي مربيگري‌‌اش در تيم محبوب پايتخت سست و در نهايت جاي خود را به پيرمرد آلماني بدهد. شفر تيم ورشكسته و پر از بحران استقلال را در كمتر از چند ماه به تيمي قابل احترام و مدعي تبديل كرد تا جايي كه بعد از صدرنشيني در گروه مرگ آسيا با برتري مقابل الهلال برد مقابل رقيب ديرينه در بزرگترين شهرآورد فوتبالي آسيا هم از راه رسيد تا شفر و شاگردانش با اعتماد به نفس بالا براي گرفتن انتقام راهي ابوظبي شوند. متوقف كردن الريان در دوحه و شكست دادن نايب‌قهرمان آسيا در مسقط نشان داد كه استقلال شفر حرف‌هاي زيادي براي گفتن در گروه مرگ آسيا دارد به همين خاطر با بالا رفتن سطح انتظارات از اين تيم همه منتظر نمايش متفاوت ديگري از آبي‌ها اين بار مقابل حريفي هستند كه در آخرين دوئل تلخ‌ترين خاطره ممكن را در آسيا به ثبت رسانده است.

صدرنشين ليگ امارات كه همچون استقلال در بازي‌هاي قبلي خود در اين كشور به هيچ تيمي رحم نكرده است در شهرآورد ابوظبي مقابل الوحده با درخشش ستاره‌هاي خارجي خود جشنواره‌اي از گل به راه انداخت تا نشان دهد حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. ماميچ كروات كه اين فصل هنوز طعم برد در آسيا را نچشيده اين روزها با شايعات زيادي پيرامون آينده خود روي نيمكت العين مواجه است از همين‌رو چشم به برتري دوباره مقابل استقلال دوخته تا نه تنها به تمامي شايعات جانشيني رامون دياز پايان دهد بلكه زمينه صدرنشيني بنفش‌ها در گروه مرگ را نيز فراهم كند كه بايد منتظر ماند و ديد او مي‌تواند به آنچه شاهزاده‌هاي العيني انتظار دارند، برسد يا اينكه خود را براي وداعي تلخ با اين تيم آماده مي‌كند. العين با در اختيار داشتن ستاره‌هاي گران‌قيمت در حال حاضر بهترين خط آتش امارات را در اختيار دارد از همين‌رو پيش‌بيني مي‌شود جنگ اين ستاره‌ها با ساختار تدافعي استقلال سرنوشت بازي را رقم بزند.

چهره‌ها
العين به قدري مهره‌هاي سرشناس در اختيار دارد كه انتخاب يكي از آنها به عنوان چهره اصلي كمي دشوار است اما با اين وجود حضور عمر عبدالرحمان به عنوان كاپيتان همه نگاه‌ها را به مرد سال 2016 آسيا معطوف مي‌كند. عموري كه اين روزها پروسه تمديد قراردادش با العين به جنجال بزرگي تبديل شده است به عنوان قلب تپنده اين تيم در ميانه ميدان بازيساز اصلي قلمداد مي‌شود تا جايي كه در تراژدي شكست سنگين استقلال در فصل گذشته عموري نقش پررنگي ايفا كرد.
مامه بابا تيام مهاجم سيه‌چرده و گران‌قيمت استقلال امشب همچنان چهره اصلي اين تيم خواهد بود. اين بازيكن در سه بازي گذشته به خصوص مقابل پرسپوليس در شهرآورد پايتخت تمامي انتظارات را برآورده كرد تا بدون اينكه كسي به قيمت و هزينه بالاي جذب او اشاره‌اي داشته باشد به تعريف و تمجيد از توانايي‌هايش بپردازد. تيام كه انگيزه‌هاي زيادي براي ادامه درخشش در تركيب استقلال دارد امشب به عنوان مهاجم نوك آبي‌ها وظيفه سنگيني براي باز كردن دروازه ميزبان روي دوش خواهد داشت.

در حاشيه
*العين طي دو سال گذشته به هيچ عنوان شكستي در خانه نداشته تا ركورد شكست ناپذيري بنفش‌ها در هزا بن زائد به نقطه اتكايي براي طرفداران اين تيم در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان تبديل شود، ركوردي كه استقلالي‌ها امشب مي‌توانند براي شكستن آن تلاش كنند.
*آخرين مصاف دو تيم به خردادماه گذشته برمي‌گردد؛ جايي كه استقلال با هدايت منصوريان يكي از سنگين‌ترين شکست‌هاي تاريخ خود در آسيا را با نتيجه 6 بر يک متحمل شد تا تراژدي بزرگي رقم بخورد. حالا بعد از چندماه آبي‌ها در شرايطي كه تغييرات زيادي نسبت به آن تيم داشتند به دنبال گرفتن انتقام هستند.
*در تركيب العين به خصوص در جمع بازيكنان خارجي شاهد سه تغيير بزرگ هستيم جايي كه سران متمول اين باشگاه مدافع ژاپني، مهاجم سوئدي و مصري را جايگزين بازيكن كره‌اي و مهاجمان عربستاني و بوركينافاسويي خود كردند تا با قدرت تهاجمي بيشتري به ميدان بروند.
*زوران ماميچ سرمربي العين يكي از دوستان نزديك برانكو ايوانكوويچ سرمربي كروات پرسپوليس است. شفر كه چند روز قبل در جدال بزرگ پايتخت ايران به خوبي از عهده پروفسور برآمد حالا بدش نمي‌آيد از عهده رفيق برانكو در نيمكت العين هم بربيايد.
*طي روزهاي گذشته كمپين‌هاي متعددي در محافل فوتبالي امارات و شهر ابوظبي به راه افتاده تا سكوهاي ورزشگاه زيباي هزا بن زائد امروز پر از تماشاگر شود. حتي در اين راه ستاره‌هاي العين نيز بيكار ننشسته و در مصاحبه‌هاي مختلف خواستار استقبال از بازي امشب بيشتر از بازي با الوحده در ابتداي هفته شدند.


منبع: خبرورزشي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد