آخرین اخبار

سلبريتي هايي که تبديل به ماشين پولساز شده اند + تصاوير سينما

سلبريتي هايي که تبديل به ماشين پولساز شده اند + تصاوير

  بزرگنمايي:

چه خبر - دستمزدهاي باورنکردني سلبريتي ها

معمولاً سلبريتي ها براي فعاليت هاي هنري خود دستمزدهاي بسيار زيادي دريافت مي کنند اما در برخي از موارد آن ها دستمزدهايي درخواست مي کنند که شايد براي شما قابل باور نباشد. در ادامه اين مطلب شما را با برخي از اين سلبريتي ها و دستمزدهايي که خواستار شده اند آشنا کنيم.
پول را بايد بازيگر و نقش اصلي همه چيز در هاليوود دانست. در حالي که بسياري پول را ريشه تمام بدي ها و جنايت ها مي دانند اما بسياري از سلبريتي ها بيش از هر چيزي به پول اهميت داده و به آن علاقه دارند. معمولاً سلبريتي ها براي فعاليت هاي هنري خود دستمزدهاي بسيار زيادي دريافت مي کنند اما در برخي از موارد آن ها دستمزدهايي درخواست مي کنند که شايد براي شما قابل باور نباشد. در ادامه اين مطلب شما را با برخي از اين سلبريتي ها و دستمزدهايي که خواستار شده اند آشنا کنيم.
کيتي پري
وقتي که کيتي پري نقش داور در مسابقات «آمريکن آيدل» در سال 2017 را پذيرفت ادعا شد که وي براي حضور در يک فصل اين برنامه بيش از 25 ميليون دلار دستمزد دريافت خواهد کرد.

 کيتي پري

کيتي پري

کيتي پري گفته که به عنوان يک زن از اين که نسبت به ديگر مردان حاضر در اين برنامه دستمزد بيشتري دريافت مي کند به خود مي بالد.کيتي پري گفته که در سال هاي اخير مذاکراتي براي حضور در اين برنامه داشته اما به دليل کمبود وقت و زمانبندي نامناسب نتوانسته در آن حضور داشته باشد.
ماريا کري
قبل از کيتي پري دوران سلطه ماريا کري بود. در سال 2012 استوديو فاکس براي پيدا کردن يک داور جديد براي مسابقات تلويزيوني «آمريکن آيدل» تلاش مي کرد. جنيفر لوپز تازه اين برنامه را ترک کرده و بايد سلبريتي شناخته شده ديگري جاي او را مي گرفت. بدين ترتيب ماريا کري با دستمزد خيره کننده 18 ميليون دلار براي يک فصل جايگزين او شد. در آن زمان اين بيشترين دستمزدي بود که يک خواننده به خاطر حضور در يک رياليتي شو دريافت مي کرد.

 ماريا کري

ماريا کري

در واقع ماريا کري براي هر اپيزود بيش از 450.000 دلار و براي روز فيلم برداري بيش از 144.000 دلار دستمزد مي گرفت. بر اساس گزارش روزنامه نيويورک پست در سال 2017 يک ميلياردر روسي به ماريا کري و التون جان 4 ميليون دلار دستمزد داد تا در عروسي نوه اش حضور يافته و برنامه اجرا کنند.
دکتر دري
دکتر دري که يک رپر سرشناس است و همچنين جيمي لووين که در دنياي موسيقي چهره شناخته شده اي است در سال 2014 کمپاني توليد هدفون خود را به مبلغ خيره کننده 3 ميليارد دلار به کمپاني اپل فروختند. اين معامله با 2.6 ميليارد پول نقد و 400 ميليون دلار ديگر به صورت سهام به انجام رسيد.

 دکتر دري

دکتر دري

علاوه بر اين هم دکتر دري و هم لووين در کمپاني اپل نيز سمت هايي دريافت کردند. در هفته ها و ماه هاي بعد دکتر دري خود را اولين خواننده ميلياردر دنياي هيپ هاپ ناميد.
سوفيا ورگارا
سوفيا ورگارا چيزي فراتر از يک چهره زيباست. در سال 2017، اين بازيگر کلمبيايي الاصل براي ششمين سال متوالي و با دستمزدي برابر 41.5 ميليون دلار به عنوان پردرآمدترين بازيگر تلويزيون انتخاب شد. اگر چه او و جولي بوون که در سريال «خانواده امروزي» (Modern Family) همبازي بودند دستمزد يکساني دريافت مي کردند اما درآمدهاي تبليغاتي ورگارا باعث شد که بالاتر از همبازي خود در زمينه دستمزد قرار بگيرد.

 سوفيا ورگارا

سوفيا ورگارا

سوفيا ورگارا در حوزه هاي مختلفي از قهوه گرفته تا شامپوهاي ضد شوره، قراردادهاي تبليغاتي دارد. از سال 2011 تا 2016 او در کل بيش از 157.5 ميليون دلار درآمد داشته که 60 درصد آن از طريق قراردادهاي تبليغاتي حاصل شده است.
فلويد مي ودر
بنظر مي رسد هيچ چيزي نمي تواند مانع اين مرد شود که بيشتر شبيه يک ماشين چاپ پول است. فلويد مي ودر جونيور يک بوکسور سرشناس است که به خاطر درآمد و ثروت هنگفتش و پز دادن آن شناخته مي شود.

 فلويد مي ودر

فلويد مي ودر

وي پس از مسابقه با کانر مک گرگور در آگوست 2017 با بيش از 100 ميليون دلار دستمزد رينگ را ترک کرد که با احتساب تبليغات و قراردادهاي تجاري ديگر تا 200 ميليون دلار نيز افزايش مي يافت. علاوه بر اين وي براي مسابقه سال 2015 خود با ماني پاکيائو بيش از 250 ميليون دلار دستمزد دريافت کرد.. وي خود گفته که يک «دستگاه خودپرداز انساني» است.
کيم کارداشيان
کيم کارداشيان با يک رسوايي بزرگ به شهرت رسيد و باعث شد که کارداشيان در ثروت غرق شود. به گزارش مجله فوربس بين ژوئن 2014 و جولاي 2016 وي از قِبل بازي موبايلي کيم کارداشيان بيش از 160 ميليون دلار درآمد داشته است که بديت ترتيب وي را در صدر فهرست مجله فوربس در زمينه دريافت دستمزد قرار داد.

کيم کارداشيان

کيم کارداشيان

کارداشيان در سال 2017 وارد دنياي لوازم ارايشي شد و در چند ساعت توانست بيش از 300.000 ست محصولات آرايشي را به قيمت 14.4 ميليون دلار به فروش برساند.
کورتيس جکسون ملقب به 50 سنت
کورتيس جکسون يک خواننده موسيقي رپ مشهور است که او را با نام «50 سنت» مي شناسند. او در زمينه تجارت نيز مرد باهوش و موفقي است. در سال 2004 وي علاقه اش به ويتاميت واتر را به يک تجارت پولساز تبديل کرد. از آنجايي که وي به شدت به سلامتي خود اهميت داده و از نوشيدن الکل خودداري مي کرد براي تامين آب بدن خود بعد از تمرينات ورزشي سخت از نوشيدني ويتامين واتر استفاده مي کرد. در نهايت وي توانست 10 درصد از سهام کمپاني توليد کننده اين نوشيدني را بدست آورد.
در سال 2007 کمپاني کوکا کولا اين شرکت مادر را خريداري کرده و همين موضوع باعث شد که کورتيس به درآمدي خيره کننده دست يابد. بدين ترتيب بين 60 تا 100 ميليون دلار به کورتيس رسيد که ثروت خالص او را به حدود نيم ميليارد دلار افزايش داد. اما در کمال ناباوري در سال 2015 وي اعلام ورشکستگي کرد و اعلام نمود که بيش از 36 ميليون دلار بدهکار است و تنها 20 ميليون دلار سرمايه دارد.

50 سنت

50 سنت

وي در سال 2017 اعلام کرد که بدهي هايش را پرداخت کرده و بيش از 20 ميليون دلار نيز سرمايه دارد.
جورج کلوني
جورج کلوني با صورت جذاب و دوست داشتني خود، همسري باهوش و با استعداد و دو بچه زيبا و البته حرفه اي که باعث شده همه به او حسادت کنند نزديک به يک ميليارد دلار ثروت دارد.

جورج کلوني

جورج کلوني

وي برند نوشيدني خاص خود را در سال 2017 به قيمت يک ميليارد دلار به فروش رساند. او و دو تن از دوستانش اين کمپاني را در سال 2013 راه اندازي کردند اما فکر نمي کردند به اين زودي کمپاني ها آن ها ارزشي يک ميليارد دلاري پيدا کند.
مت ديمون
مت ديمون از دهه 90 يکي از بازيگراني بوده که هميشه در بالاترين سطح هاليوود قرار داشته و فروش فيلم هاي او تضمين شده بوده است. به همين دليل جاي تعجب ندارد که وي به خاطر کوچک ترين نقش آفريني هايش مبالغ هنگفتي دريافت کرده باشد.

 مت ديمون

مت ديمون

به ادعاي مجله فوربس وي براي يک آگهي تبليغاتي 20 ثانيه اي براي قهوه نسپرسو 3 ميليون دلار دستمزد دريافت کرده است که ثانيه اي 150.000 دلار خواهد بود. وي در اين آگهي تبليغاتي نيز جورج کلوني را در کنار خود داشت و اين آگهي تنها در بريتانيا پخش شد. در فيلم «جيسون بورن» (Jason Bourne) در سال 2016 نيز مت ديمون تنها 25 جمله ديالوگ را به زبان آورد اما براي اين فيلم 25 ميليون دلار دستمزد دريافت کرد که براي هر خط ديالوگ 1 ميليون دلار تخمين زده مي شود.
بتني فرانکل
بتني فرانکل يکي از بازيگران سريال رياليتي شو «زنان خانه دار واقعي نيويورک» (The Real Housewives of New York) و مجري مشهوري است که در زمينه تجارت نيز بسيار موفق عمل کرده است.

بتني فرانکل

بتني فرانکل

وي در سال 2011 کمپاني توليد نوشيدني کم انرژي خود را به قيمت 100 ميليون دلار به فروش رساند هر چند هنوز مالکيت اين برند را در اختيار دارد و درصدي از فروش آن را نيز دريافت خواهد کرد.


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)