آخرین اخبار

شکايت علي دايي از آقاي هنرپيشه! بعد از نود

شکايت علي دايي از آقاي هنرپيشه!

  بزرگنمايي:

چه خبر - علي دايي: اين آقا تخيلات ذهني‌اش را بيان کرده!

پيش از بازي سايپا و سپيدرود رشت فردي که خود را هنرپيشه مي‌داند مدعي شد که علي دايي او را مورد ضرب و شتم قرار داده است و همچنين اين فرد مصاحبه‌اي هم با صداوسيماي گيلان در زمينه همين ادعايش انجام داد.

علي دايي از اين فرد و صداوسيماي استان گيلان به دليل توليد و نشر اکاذيب به مراجع قضايي شکايت خواهد کرد.

همچنين علي دايي در مورد ادعاهاي اين فرد به طول کامل توضيحاتي را بيان کرد که در زير مي‌خوانيد:
* براي صداوسيماي گيلان متأسفم
علي دايي صحبت‌هايش را اينگونه آغاز کرد، مطالب خلاف واقع يک فرد را بدون مدرک و سند در فضاي مجازي و رسانه استاني پخش مي‌کنند. براي برخي از خبرگزاري‌ها و صداوسيماي استان گيلان متأسفم که صحبت يک فرد معلوم‌الحال را از ديروز پخش و منتشر کرده‌اند. واقعاً‌ برخي از حرف‌هايي که اين آقا زده هيچگونه ارزشي ندارد و خدا را شکر مي‌کنم که باهوش‌تر از اين حرف‌ها بوديم تا سر به سر اين آقا بگذاريم که حالت روحي مناسبي ندارد. خوشبختانه دوربين‌هاي هتل همه تصاوير را ضبط کرده‌اند و مأموران زحمت‌کش نيروي انتظامي تا دقيقه آخر کنار من بودند و بعد از آنکه من سوار بر اتوبوس شدم آنها نيز حرکت کردند.
*‌ اين آقا حالت روحي مناسبي نداشت
وي افزود: اين آقا حالت روحي مناسبي نداشته است. مطمئناً برخي افراد فکر مي‌کنند با اين روش‌ها خودشان را مطرح مي‌کنند. اما فيلمي که از دوربين‌هاي هتل گرفته‌ايم همه ماجرا را به طور کامل نشان مي‌دهد و حاضرم که اين فيلم را در اختيار همه رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها قرار بدهم تا همه آنچه در هتل رخ داد را همه ببينند.
* به اين آقا گفتم چرا در جلسه فني ما حضور داري؟
علي دايي با اشاره به برگزاري جلسه فني تيمش در هتل گفت: من به اين آقا گفتم چرا اينجا نشسته‌ايد گفت دوست دارم اينجا بنشينم آقاي دايي هرجا دلم بخواهد مي‌نشينم من هنرپيشه هستم، به او گفتم هرکه هستي باش اما حق نداري در جلسه فني تيم من حضور داشته باشي وقتي مي‌بيني کسي اينجا ننشسته شما هم نبايد اينجا مي‌نشستي اما او گفت به کسي ربطي ندارد. محمد دايي اصلاً در آنجا حضور نداشت بچه‌هاي تيم من آمدند و با او صحبت کنند و از خواستند تا از آنجا برود. اين آقا دنبال ايجاد مسئله بود.
* چرا صداوسيماي گيلان به راحتي به هر کسي تريبون مي‌دهد
سرمربي تيم فوتبال سايپا با اشاره به اينکه از او سن و سالي گذشته است، عنوان کرد: موهاي من ديگر سفيد شده و دوره و زمانه هم به گونه‌اي نيست که کسي بخواهد فرد ديگري را کتک بزند يا کار ديگري بکند. متأسفم براي برخي از خبرگزاري‌ها و همچنين صداوسيماي استان گيلان که به راحتي به هر شخصي تريبون مي‌‌دهند. اين فرد و نشر اکاذيب با آبروي من بازي کرده است. من به همين دليل از اين آقا شکايت مي‌کنم و تا آخرش هم اين شکايت را پيگيري خواهم کرد. از صداوسيماي استان گيلان هم به خاطر اينکه به چنين فردي تريبون داده شکايت مي‌کنم.
* مأمور انتظامي و مدير هتل استشهادنامه را امضا کرده‌اند
آقاي گل فوتبال جهان با اشاره به تهيه استشهادنامه‌اي عنوان کرد: مدير هتل و مأمور انتظامي استشهادنامه را امضا کرده‌اند آيا از مأمور انتظامي که نماينده نيروي انتظامي است آيا مقامي بالاتر در آن صحنه وجود داشت که مأمور انتظامي تا لحظه آخر با من بود و تا من سوار اتوبوس شدم بعد ايشان حرکت کرد.
* اين آقا تخيلات ذهني‌اش را بيان مي‌کند
علي دايي با انتقاد از صحبت‌هاي اين فرد عنوان کرد: آقاي محترم شما واقعاً هنرپيشه هستي؟!
من فکر مي‌کنم شما تخيلات ذهني‌ات را مي‌نويسي و بيان مي‌کني و هرآنچه بافته‌هاي ذهني داري را بر زبان مي‌آوري. اينکه اين آقا گفته من او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ام و او را هول داده‌ام براي من خيلي تمام شد. من از اين آقا به قوه قضاييه شکايت مي‌کنم اما اگر من يا کسي از اطرافيان من به او توهين کرده باشد نه ضرب و شتم فقط توهين هرچه خواستيد به من بگوييد.
* حرف‌هاي اين فرد پر از تناقض است/ او مي‌خواهد خودش را براي کسي لوس کند
سرمربي تيم فوتبال سايپا با اشاره به صحبت‌هاي ضدونقيض اين فرد عنوان کرد:‌ صحبت‌هاي او را که بخوانيد متوجه مي‌شويد که حرف‌هايش پر از ضدونقيض است از يک طرف مي‌گويد سه روز در اين هتل اقامت داشته‌ام بعد مي‌گويد من از حضور اين تيم در هتل بي‌خبر بودم در حالي که مردم براي عکس گرفتن و نامه دادن مدام به اين هتل مي‌آمدند اين آقا حرف‌هاي ضدونقيض مي‌زند و مي‌خواهد خودش را براي کسي لوس کند و خودش را خوب جلوه بدهد. اين حرف‌هايي که ايشان بيان مي‌کند، تمامش تخيلات ذهن اين آقا است و بايد بيايد و پاسخگوي ادعاهايش باشد.
* خواهيد ديد که او چگونه تاوان رفتارش را خواهد داد
کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال ايران با انتقاد از برخي رفتارها عنوان کرد: متأسفم که برخي چشم‌هايشان را مي بندند و صداوسيما هم به برخي افراد به راحتي تريبون مي‌دهد تا با آبروي آدم‌ها بازي کنند. من آنقدر مرد هستم که اگر کسي را کتک زده باشم يا به او توهين کرده باشم آن را بيان کنم و نيازي هم به فيلم نيست. مطمئن باشيد اين آقا هم پاسخگوي ادعاهايي که کرده باشد. فيلمي که دوربين‌هاي هتل گرفته‌اند را حاضرم به تمامي رسانه‌ها بدهم تا آن را منتشر کنند مأمور انتظامي هم زير استشهادنامه را امضا کرده است بعد اين آقا مدعي مي‌شود که مأموران انتظامي عکس‌العملي نشان نداده‌اند. ببخشيد مگر چه اتفاقي افتاده که آنها بايد عکس‌العمل نشان مي‌دادند. ما سوار اتوبوس شديم و رفتيم بعد نمي‌دانم چطور اين آقا مي‌گويد او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ايم؟!
* چرا به پزشک قانوني مراجعه نکرده است؟!
وي افزود: اگر اين آقا مدعي است که ما او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ايم چرا به پزشک قانوني مراجعه نکرده تا يک عکس بگيرد يا به دنبال طول درمان باشد.
* برويد ببينيد اين آقا چگونه وارد هنر شده است؟!
علي دايي با اشاره به ارتباط خوبش با اهالي هنر و هنرپيشه‌ها گفت‌ مي‌توانيد از هنرپيشه‌ها بپرسيد که اين آقا چگونه وارد هنرپيشگي و عامل بازيگري شد ما هنرمندان و هنرپيشه‌هاي فاخر و ارزشمندي داريم اما عده‌اي معدود هم مثل اين آقا هستند به دنبال اين باشند تا از بابا و مامانش پول بگيرند و به تهران بيايند هنرپيشه شوند. حيف است خداوکيلي حيف است. اين آقا تخيلات ذهني‌اش را بيان مي‌کند و از آن بيشتر من براي صداوسيما متأسفم که به امثال اين فرد بدون آنکه صحت و سقم مطالبش را بداند تريبون مي‌دهد. واقعاً صداوسيماي استان گيلان چگونه به اين آقا تريبون داده است.
*برخي از اينکه مردم من را دوست دارند ناراحتند
وي تصريح کرد: برخي از اينکه مردم به ما احترام مي‌گذارند و دوستم دارند ناراحت هستند و شايد به‌زعم خودشان مي‌خواهند با اين مسائل با اعتبار من بازي کنند و من از اينکه فردي مي‌خواهد با اينگونه مسائل علي دايي را خراب کند خنده‌ام مي‌‌گيرد. به روح پدرم قسم مي‌خورم من از اين فرد شکايت مي‌کنم و تا روز آخر هم اين شکايتم را پيگيري خواهم کرد.
* اگر خلاف گفته‌هايم ثابت شد روي من خط قرمز بکشيد
علي دايي با اشاره به داشتن اسناد معتبر و محکمه‌پسندي همچون فيلم دوربين‌هاي هتل گفت: ساعت ورود و خروج ما به هتل کاملاً‌ مشخص است. فيلم دوربين‌ها کاملاً گوياي همه چيز است. اگر خلاف حرف‌هايي که من مي‌گويم ثابت شد روي من خط قرمز بکشيد واقعاً نمي‌دانم اين آقا چرا چنين ادعاهايي را مي‌کند. من فيلم و سريال‌هاي ايراني را زياد مي‌بينم اما تا حالا نه اين آقا را ديده‌ام و نه او را مي‌شناسم.
* به هيچ عنوان رضايت نمي‌دهم
وي با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي قوه قضاييه‌اي دارد که براساس عدالت فعاليت مي‌کند، عنوان کرد: مطمئن باشيد من از اين آقا شکايت به محاکم قضايي شکايت مي‌کنم و هر فردي هم براي واسطه بفرست رضايت نمي‌دهم بايد ادعاهايش را ثابت کند. من به جرم توليد اکاذيب و نشر اکاذيب از اين فرد شکايت خواهم کرد. از صداوسيماي استان گيلان به خاطر تريبون دادن به فردي که صحت و سقم ادعاهايش را ثابت نکرده است، شکايت مي‌‌کنم.
* به واژه اسلامي بعد از صداوسيما احترام بگذاريم
سرمربي تيم فوتبال سايپا افزود: صداوسيماي ما پسوندي دارد به نام جمهوري اسلامي ايران، پس بايد به اين واژه اسلامي احترام بگذاريم اگر اسلام در جايي چنين چيزي گفته است که با آبروي افراد بازي شود من سر تعظيم فرود مي‌آورم.
* عاشق مردم و مملکتم هستم/ همه جاي دنيا با روي باز از من استقبال مي‌کنند
آقاي گل فوتبال جهان با اشاره به سوابق خود در ورزش فوتبال عنوان کرد: براي خودم افسوس مي‌خورم که تمام عمر و جواني‌ام براي خدمت به کشورم گذاشته‌ام. با امکاناتي که داشته‌ام و دارم هرجاي دنيا که بخواهم عين آب خوردن مي‌روم و همه با روي گشاده از من استقبال مي‌کنند اما من در ايران مانده‌ام چون عاشق مردم و مملکتم هستم. آن موقع يک فردي بدون آنکه صحت و سقم ادعاهايش ثابت شود مي‌خواهد اعتبار من را زير سؤال ببرد. آن هم در حالي که مأمور نيروي انتظامي استشهادنامه امضا کرده است، دوربين‌هاي هتل تصاوير را ضبط کرده‌اند. اين آقا به دنبال شهرت‌طلبي است و مي‌خواهد براي برخي خودشيريني کند. من شکايت از اين فرد را تا آخر ادامه مي‌دهم.
* خيلي دوست دارم اين آقا را دوباره ببينم
علي دايي افزود: خيلي دوست آقا را دوباره ببينم و به من توضيح بدهد که چگونه او را زده‌ام من هيچ‌وقت به ضعيف‌تر از خودم حرفي نمي‌زنم و من مطمئنم که مراجع قضايي شکايت قانوني من را رسيدگي خواهند کرد چون آقا هم توليد کذب و هم نشر اکاذيب کرده است.
* اميدوارم اين آقا مجازات شود
وي گفت: ايشان توليد کذب و نشر اکاذيب کرده و قانون در اين زمينه مشخص است. اميدوارم اين آقا هم مجازات شود تا دفعه اول و آخرش باشد که جرأت نکند چنين کاري را نه تنها با من بلکه با هيچ احدي انجام بدهد. اي کاش خودمان را يک کوچولو با دستورات اسلام وفق بدهيم و در خبرنويسي و توليد برخي مطالب دقت نظر بيشتري کنيم.


منبع: farsnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون