آخرین اخبار

سلبريتي هايي با اخلاق غيرقابل تحمل: از جنيفر لوپز تا مگان فاکس + تصاوير سينما

سلبريتي هايي با اخلاق غيرقابل تحمل: از جنيفر لوپز تا مگان فاکس + تصاوير

  بزرگنمايي:

چه خبر - سلبريتي هايي که کسي دوست ندارد با آن ها کار کند

کار کردن در کنار تعدادي از بزرگ ترين نام هاي هاليوود مي توانند براي بسياري مايه افتخار و مباهات باشد. اما وقتي که اين شخصيت هاي شناخته بسيار بد اخلاق و خارج از کنترل باشند، اين احساس افتخار و خوشبختي رنگ خواهد باخت. وقتي که يک شخصيت برجسته هاليوودي شهرتي در بداخلاق بودن با همکاران بدست مي آورد چيزي فراتر از چند طرفدار را از دست خواهد داد.
در واقع برخي از بدرفتاري هاي ستاره ها هزينه هاي سنگيني را براي آن ها در پي داشته، حرفه آن ها را به خطر انداخته و دوستان و همکارانشان را از آن ها دور خواهد کرد. در ادامه اين مطلب مي خواهيم شما را با سلبريتي هايي آشنا کنيم که به دليل بداخلاقي کسي دوست ندارد با آن ها کار کند.


1- جنيفر آنيستون

سخت است باور کنيم که بازيگري دوست داشتني که در سريال نوستالژيک «دوستان» (Friends ) چنين شخصيت دوست داشتني داشت تا به اين حد بداخلاق و از خود راضي باشد اما شواهد نشان مي دهد که کار با جنيفر آنيستون آن چنان نيز کار راحتي نيست. بر اساس ادعاي يک منبع خبري در طول فيلم برداري فيلم «زندگي پر از جنايت» (Life of Crime) در سال 2013 در کنتيکت، " تنها کسي که با ديگر افراد غذا نمي خود جنيفر بود. او خيلي زود ناهارش را مي گرفت و مي رفت. تمامي بازيگران در يک ون بسيار معمولي به سمت سالن ناهار خوري مي رفتند اما جنيفر خودروي لوکس مخصوص خودش را داشت. و نه تنها کانکس متحرک و شخصي جنيفر يک مايل دورتر از منطقه فيلم برداري است بلکه او هر روز هنگام ناهار به آن جا باز مي گردد تا دور از بقيه ناهارش را بخورد".

جنيفر آنيستون

جنيفر آنيستون

اما موضوع به همينجا ختم نمي شود. بر اساس ادعاها در هنگام حضور در فيلم «اونجوري بامزه است» (She`s Funny That Way) در سال 2014 تنها به اين دليل که يکي از شخصيت ها اسمي مشابه زني داشت که قبلاً زندگي او و برد پيت را ويران کرده بود از کارگردان خواست اسم او را تغيير دهد و تا زماني که اين اسم تغيير داده نشد وي به سر صحنه بازنگشت.


2- کانيه وست

کانيه وست، خواننده مشهور موسيقي رپ و طراح مد و لباس را نماد غرور و خودخواهي مي دانند که تمايلاتي زنانه داشته، خيلي زود از کوره در رفته و رفتارهاي تهاجمي بسيار بدي در تمامي حوزه هاي کاري اش دارد. بر اساس ادعاي يک طراح مد و لباس به نام ژان تويتو، دو سال طول کشيد تا وست توانست طراحي هاي اولين مجموعه خود را تکميل کند که از دو دست شلوار جين، يک سويشرت و يک تي شرت تشکيل مي شد. تويتو در اين باره چنين گفته است:" وقتي که در نهايت اين مجموعه را نهايي کرديم به خودم گفتم خوبه، اگر توانستم اين کار را به سرانجام برسانم پس مي توانم صلح را نيز در خاورميانه برقرار کنم".

کانيه وست

کانيه وست

در دنياي موسيقي نيز مي توان از شکايت هايي که از بدرفتاري هاي وست با همکاران و رقيبان داشته يک کتاب نوشت. از تيلور سويفت گرفته تا ويز خليفه و اعضاي تيم توليد برنامه ي «شنبه شب زنده» و حتي جي زد که قبلاً دوست نزديک او به شمار مي رفت نيز از بدرفتاري ها و بي احترامي هاي کانيه وست در امان نبوده اند.


3- جنيفر لوپز

در سال 2013، ليست احمقانه درخواست هاي جنيفر لوپز باعث شد که وي حضور به عنوان خواننده مراسم افتتاحيه ليگ برتر کريکت هند را از دست بدهد، مراسمي که سال گذشته بيش از 56 ميليون نفر آن را به صورت زنده تماشا کردند. بر اساس ادعاهاي يک منبع اطلاعاتي موثق، علاوه بر درخواست هاي معمول و هميشگي، لوپز خواهان يک جت شخصي و تعداد زيادي اتاق در هتلي مجلل براي اطرافيانش شده بود. اگر فکر مي کنيد که او تنها دو يا سه اتاق در چنين هتلي مي خواسته بهتر است از نو فکر کنيد. وي براي 90 نفر از همراهان خود بيش از 9 اتاق تعويض لباس درخواست کرده و دستمزدي که مي خواست به او بپردازند سرسام آور بود، به همين دليل پيت بول جاي او را در اين مراسم گرفت.

جنيفر لوپز

جنيفر لوپز

همچنين وي در طول فيلم برداري فيلم «وقتي حامله هستي بايد منتظر چه چيزي باشي» (What To Expect When You`re Expecting) تنها از طريق دستيارش با اعضاي تيم توليد ارتباط برقرار مي کرد هر چند در اين پروژه بازيگران درجه يک ديگري نيز حضور داشتند. به نظر مي رسد که وي از ديرباز چنين شخصيت غيرقابل تحملي داشته است. وقتي که لوپز در دهه 90 تنها يک رقصنده معمولي بود بازيگري به نام روزي پرز طراحي رقص هاي او را بر عهده داشت. در کتاب خاطرات پرز که در سال 2014 به چاپ رسيد وي ادعا کرده که لوپز مانند يک "فاحشه منطقه فقيرنشين" با او برخورد کرده و همواره سر او داد کشيده و بدن او را فشار مي داده است.


4- بيانسه

او شايد براي طرفدارانش يک ملکه واقعي باشد اما بسياري از کساني که با او کار کرده اند وي را انساني خشن و حتي بيرحم توصيف کرده اند. کساني که براي او کار کرده اند داستان هاي وحشتناکي را در مورد همکاري خود با او در رسانه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشته اند. براي مثال گفته شده که در طول فاصله بين اجراها وي بر سر رقصنده ها فرياد کشيده است.

جنيفر لوپز

جنيفر لوپز

همچنين ادعا شده وي در طول يکي از برنامه هايش درخواست هاي جالبي داشته است از جمله، ني هاي نوشيدني تيتانيومي که هر کدام 600 دلار قيمت داشتند، سرو شدن آب قليايي در دماي دقيقاً 21 درجه سانتيگراد، پوشيدن لباس هاي صد در صد کتاني براي تمام اعضا و اتاق هايي که تازه رنگ آميزي شده و صندلي هاي اتاق آرايش نيز با يک برند مشهور جايگزين شوند.


5- مگان فاکس

مگان فاکس که زماني يکي از زيباترين و دوست داشتني ترين بازيگران زن هاليوود بود، نيز به نظر مي رسد از آن دسته سلبريتي هايي است که کار با وي بسيار سخت خواهد بود. شايد همين موضوع باعث شد که وي در عرصه ي هاليوود جايگاه ثابت و مطمئني نداشته باشد. وقتي که فاکس در فيلم «تبديل شوندگان» (Transformers) ايفاي نقش کرد در اوج شهرت به سر مي برد اما به نظر مي رسد در همين دوران به شدت اطرافيانش را از خود مي رنجاند. بعد از اين که وي مايکل بي، کارگردان اين فيلم را با هيتلر مقايسه کرد، بعضي از کساني که با فاکس کار کرده بودند زبان به انتقاد گشودند و بعضي از بدرفتاري هاي او در طول فيلم برداري ها را بازگو کردند.

مگان فاکس

مگان فاکس

سه تن از اعضاي تيم توليد تاييد کردند که فاکس همواره دير از موعد مقرر در سر صحنه فيلم برداري حاضر مي شده، در برنامه ها و مهماني هاي مربوط به فيلم حضور نيافته و حتي زماني که در آخرين دقايق فيلم برداري در مصر کنسل شده و مايکل بي همه را به يک تور مسافرتي به اهرام ثلاثه برده فاکس تنها کسي بوده که از اين موضوع شاکي شده است. به همين دليل جاي تعغچب ندارد که مگان فاکس ديگر در اين فرانچايز بلاک باستر حضور ندارد و بعد از آن نيز ديگر هيچ مشکلي در اين حوزه در فرانچايز «تبديل شوندگان» رخ نداد.


منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)