آخرین اخبار

مسير هاي ده گانه و تمهيدات مترو، اتوبوس و محدوديت هاي ترافيکي جهت راهپيمايي پرشکوه 22 بهمن اجتماعي

مسير هاي ده گانه و تمهيدات مترو، اتوبوس و محدوديت هاي ترافيکي جهت راهپيمايي پرشکوه 22 بهمن

  بزرگنمايي:

چه خبر - تمهيدات شهرداري تهران براي برگزاري هرچه باشکوه تر راهپيمايي 22 بهمن اعلام شد

اعلام مسيرهاي ده گانه راهپيمايي

اعظم ابراهيمي مديرروابط عمومي معاونت خدمات شهري در خصوص برنامه‌هاي شهرداري تهران بمناسبت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و راهپيمايي 22بهمن گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان تهران شامل 23 کميته است و در اين راستا کميته اجرايي (شهرداري تهران) با هشت کارگروه اقدامات اجرايي و وظايف محوله خود را در ده مسير تعيين شده برنامه ريزي و اجرا خواهد کرد.

وي در ادامه مسيرهاي ده گانه راهپيمايي 22 بهمن به سمت ميدان آزادي را به شرح زير برشمرد:

مسير شماره 1: مسجد امام حسين(ع)، خيابان انقلاب، خيابان آزادي، ميدان آزادي

مسير شماره 2: مسجد جامع ابوذر، خيابان ابوذر، خيابان شهيد آيت الله سعيدي، ميدان آزادي

مسير شماره 3: مسجد امام هادي(ع)، بلوار معلم، خيابان شهيد آيت الله سعيدي، ميدان آزادي

مسير شماره 4: مسجد دارالسلام، ميدان منيريه، خيابان کارگر، خيابان آزادي، ميدان آزادي

مسير شماره 5: مسجدالجواد(ع)، ميدان 7 تير، خيابان شهيد مفتح، خيابان آزادي، ميدان آزادي

مسير شماره 6: مسجد حضرت امير(ع)، خيابان کارگر شمالي، خيابان آزادي، ميدان آزادي

مسير شماره 7: مسجدالمهدي(عج)، خيابان ستارخان، خيابان آزادي، ميدان آزادي

مسير شماره 8: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خيابان توحيد، خيابان آزادي، ميدان آزادي

مسير شماره 9: مسجد امام سجاد(ع)، خيابان اشرفي اصفهاني، خيابان محمدعلي جناح، ميدان آزادي

مسير شماره 10: مسجد امام جعفر صادق(ع) فلکه دوم صادقيه، خيابان محمدعلي جناح، ميدان آزادي.

وي در ادامه تاکيد کرد: تمامي مناطق 22گانه شهر تهران بويژه مناطق 2، 5، 6، 7، 9، 10، 11، 12، 17، 18،21در روزهاي 21 و 22 بهمن ماه در صورت بارش نزولات آسماني در آماده باش کامل خواهند بود و هماهنگي‌هاي لازم در اين راستا انجام شده است.

اجراي مراسم نورافشاني در چهار نقطه اصلي شهر

ابراهيمي در ادامه تصريح کرد: فضاسازي و تزئين ميادين و خيابان‌هاي اصلي شهر تهران با نصب بنرهاي تبليغي، پرچم جمهوري اسلامي ايران و پرچم‌هاي الوان، آذين بندي ويژه برج آزادي، طراحي، تهيه و نصب بنرهاي ويژه جايگاه يوم الله بيست و دوم بهمن و محدوده آن و اطراف ميدان آزادي، تزئين و زيباآرايي ويژه جايگاه مراسم يوم الله 22 بهمن،انجام تبليغات محيطي در مسيرهاي منتهي به ميدان آزادي به ويژه خيابان‌هاي آزادي، انقلاب، محمدعلي جناح و آيت الله سعيدي،تبليغات ويژه بر روي عرشه پل‌هاي عابر پياده با جملاتي از امام راحل و مقام معظم رهبري با مضامين انقلاب اسلامي، دهه فجر و شهداي والا مقام، نصب پرچم‌هاي بزرگ جمهوري اسلامي ايران بعنوان نماد ملي و پرچم‌هاي الوان در سطح شهر و مراکز مهم، به پرواز در آوردن تعداد 6000 عدد بادکنک و نيز برگه‌هاي رنگي مزين به جمله دهه فجر مبارک باد از فراز برج آزادي در يوم الله 22 بهمن،اجراي مراسم نورافشاني در 4 نقطه اصلي شهر(ميدان آزادي، برج ميلاد، بوستان ولايت و اراضي عباس آباد) و... از جمله برنامه‌هاي شهرداري تهران در اين مراسم مي‌باشد.

گلباران مسير راهپيمايي يوم الله 22بهمن با220هزار شاخه گل

استقرار 126تيم عملياتي در مسير راه پيمايي. به گفته ابراهيمي مسير راهپيمايي يوم الله 22بهمن (ميدان آزادي و مسيرهاي راهپيمايي) با 220 هزار شاخه گل گلباران خواهد شد.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل معاونت خدمات شهري شهرداري تهران در خصوص اقدامات کارگروه ايمني (سازمان آتش نشاني) گفت: 126 تيم عملياتي با 156 دستگاه خودرو و موتورسيکلت و 372 آتشنشان در طول مسيرهاي راهپيمايي مستقر خواهند شد که حلقه اول شامل 9 دستگاه خودرو و موتورسيکلت به همراه 22 آتشنشان در ميدان آزادي و حلقه دوم با 147 دستگاه خودرو و موتورسيکلت به همراه 350 آتشنشان در طول مسيرهاي راهپيمايي مستقر خواهند شد.

وي در ادامه افزود:همچنين براي حفظ و نگهداشت ويژه و پاکيزه سازي قبل،حين و پس از مراسم 1820 نفر کارگر رفت و روب،38 کاميونت حمل زباله، 20جاروب بزرگراهي، 54خاور روباز، 23 تانکر آب، 11 دستگاه خودرو جدول شور و... اقدام به پاکسازي مسيرهاي راهپيمايي خواهند کرد.

ابراهيمي در ادامه افزود: به منظور کنترل سد معبر و مباحثي از اين دست در مسيرهاي فوق، 139 اکيپ معبربان و شهربان نيز در برخي از مناطق و در معابر اصلي با 417 نفر نيروي اجرايي از مناطق، مستقر مي‌شوند.

برپايي پرديس‌هاي فرهنگي هشتگانه در طول مسير راهپيمايي

به گفته ابراهيمي اقداماتي چون آذين بندي ميادين و معابر با استفاده از ريسه‌هاي نوري و پارچه اي، برپايي پرديس‌هاي فرهنگي هشت‌گانه در طول مسير راهپيمايي، برپايي ايستگاه نقاشي ويژه کودکان، برپايي ايستگاه اطلاع رساني و آموزش تفکيک پسماند، برپايي نمايشگاه بهترين کاردستي‌ها از دورريختني‌ها و... از جمله اقداماتي است که انجام خواهد شد.

استقرار 60 ون تاکسي در مسير راه پيمايي

عليرضا قنادان مديرعامل سازمان تاکسيراني ضمن اعلام مسيرهايي که اين سازمان براي حمل و نقل راهپيمايان از ميادين اصلي به مسيرهاي راهپيمايي مقرر کرده است، گفت: 60 دستگاه ون تاکسي براي سرويس رساني رايگان به راهپيمايان به مسيرهاي راهپيمايي در نظر گرفته شده است.

همچنين ستاد گمشدگان در محل ساختمان ستادي سازمان تاکسيراني ايجاد مي شود که گمشدگان را به مقاصدشان راهنمايي خواهد کرد.

وي افزود: تعداد 200 دستگاه تاکسي ويژه نيز در ورودي پايانه مسافربري غرب و ترمينال جنوب از ساعت 4 صبح آماده جابجايي مسافران شهرهاي اقماري به محل برگزاري مراسم مي باشد.

همچنين محورهاي سرويس دهي عبارتند از:

محور 1: حدفاصل ميدان وليعصر(عج) تا چهارراه وليعصر(عج)

محور2: حدفاصل پل شهيد ستاري تا جاده مخصوص به سمت آزادي

محور3: حدفاصل ميدان حر تا ميدان انقلاب

محور4: حدفاصل ميدان امام خميني تا ضلع جنوب ميدان فردوسي

محور5: حدفاصل ميدان هفت تير تا خيابان انقلاب

مترو در 22بهمن رايگان است

مهندس نوبخت مديرعامل شرکت بهره برداري مترو گفت: شرکت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در روز 22 بهمن با آمادگي کامل، خدمات ويژه‌اي به شهروندان گرامي در اين روز ارائه خواهد کرد.

وي با اشاره به اينکه استفاده از مترو از ابتداي صبح روز يکشنبه (22 بهمن 1396) تا پايان مراسم راهپيمايي رايگان است افزود: بعد از پايان مراسم نيز پذيرش مسافر در ايستگاه‌هايي که در مسير راهپيمايي قرار دارند، جهت بازگشت راهپيمايان به مقاصد خود رايگان است.

نوبخت با بيان اينکه در اين روز تمامي خطوطي که با ازدحام جمعيت روبرو شوند با اعزام حرکت قطارهاي فوق‌العاده نسبت به انتقال مسافران به مبادي اوليه اقدام خواهد شد، تصريح کرد: طبق روال هرسال و به منظور حفظ نظم و امنيت در برگزاري مراسم روز 22 بهمن، ايستگاه متروي ميدان آزادي واقع در خط چهار مترو تا پايان مراسم بسته خواهد بود.

استقرار اتوبوس‌ها در 6 مسير از ساعت 7:30

شرکت واحد اتوبوسراني تهران در اطلاعيه اي نحوه خدمت‌رساني و فعاليت اتوبوس‌ها در روز 22 بهمن را اعلام کرد و عنوان داشت: در روز يکشنبه از ساعت 7:30 صبح از ميادين ، پايانه‌ها، شهرک‌هاي ذل، اقدام به انتقال شهروندان به مبادي ورودي مسير راهپيمايي مي‌کند:

سامانه 1: ميادين انقلاب اسلامي – فردوسي- امام حسين( ع) – خاقاني- چهارراه تهرانپارس- نبوت-کلاهدوز

سامانه 2: ميادين شمشيري- رازي، محمديه- قيام- خراسان- شوش- پايانه خاوران

سامانه 3: ميادين رسالت – هفتم تير- نوبنياد- تهرانپارس- چهار راه اشراق- لويزان- شهرک شهيد محلاتي

سامانه 4: ميدان راه‌آهن، ابوذر، نازي‌آباد- خزانه بخارايي-تجريش- ونک

سامانه 5: پايانه آزادگان- صادقيه- پونک- اشرفي اصفهاني- سيمون بوليوار- دانشگاه علوم و تحقيقات- کن- شهران- جنت آباد- دهکده المپيک- شهرک شهيد باقري- هوانيروز- شهر آرا- شهرک وليعصر(عج) – يافت آباد- فردوس- شاد آباد- تهرانسر- خليج فارس

سامانه 6: سيزده آبان- دولت آباد- خاني آبادنو

در خاتمه اطلاعيه آمده است: پس از پايان مراسم، ناوگان اتوبوسراني پايتخت در اطراف خيابان‌هاي منتهي به ميدان آزادي مستقر بوده و شرکت کنندگان را به مبادي اوليه برگشت خواهند داد.

محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيکي راهپيمايي 22 بهمن

رئيس پليس راهور پايتخت محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيکي ويژه راهپيمايي 22 بهمن امسال را تشريح و توصيه هايي را نيز به راهپيمايان و غرفه داران ارائه کرد.

سردار محمدرضا مهماندار درباره تمهيدات ترافيکي پليس براي راهپيمايي 22 بهمن امسال گفت: امسال محدوديت هاي ترافيکي در دو مرحله اجرا خواهد شد، مرحله اول از ساعت 22 شنبه 21 بهمن ماه آغاز شده و مرحله دوم نيز از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن ماه اعمال مي شود و هر دو محدوديت تا پايان راهپيمايي و عادي شدن تردد ادامه خواهد داشت.

وي با اشاره به محدوديت هاي اعمال شده در مرحله اول اجراي طرح ترافيکي ويژه راهپيمايي گفت: اين محدوديت ها از ساعت 22 شنبه شب در رينگ داخلي ميدان آزادي و در چهارمقطع منتهي به ميدان اعمال خواهد شد و براين اساس اجازه تردد به خودروها در خيابان آزادي مسير شرق به غرب از ابتداي خيابان شهيد برادران عزيزي به سمت غرب، جاده مخصوص غرب به شرق از ابتداي راستگرد مخصوص به آيت الله سعيدي به سمت ميدان آزادي، بزرگراه جناح از خيابان دانش به سمت جنوب و دسترسي رينگ خارجي ضلع جنوب ميدان آزادي به رينگ داخل ميدان داده نخواهد شد.

رييس پليس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجراي مرحله دوم محدوديت هاي ترافيکي که از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن ماه اعمال خواهد شد، گفت: تردد تمامي خودروها در طول خيابان آزادي از ميدان آزادي تا ميدان انقلاب در ادامه افزايش به سمت خيابان انقلاب اسلامي از ميدان انقلاب تا ميدان فردوسي و گسترش محدوده به سمت ميدان امام حسين(ع) در صورت نياز و با نظر فرماندهان ممنوع خواهد بود. همچنين در طول جاده مخصوص کرج از دوربرگردان تأمين اجتماعي تا ميدان آزادي نيز ممنوعيت تردد اعمال شده است.

وي با بيان اينکه در طول بزرگراه محمد علي جناح از فلکه دوم صادقيه تا ميدان آزادي نيز تردد خودروها ممنوع است، گفت: در طول بزرگراه آيت اله سعيدي از ميدان فتح تا ميدان آزادي و در کليه رمپ و لوپ‌هاي پل غيرهمسطح بزرگراه شيخ فضل الله نوري ورودي به بزرگراه محمد علي جناح نيز به خودروها اجازه تردد داده نخواهد شد.

مهماندار با بيان اينکه محورهاي متقاطع با خيابان هاي انقلاب و آزادي نيز با محدوديت تردد روبرو است، به ايسنا گفت: بر اين اساس تردد خودروها در بزرگراه نواب جنوب به شمال از ميدان جمهوري تا خيابان آزادي و خيابان توحيد در مسير شمال به جنوب از ميدان توحيد تا خيابان آزادي هنگام افزايش تردد راهپيمائي کنندگان، بزرگراه يادگار امام(ره) از خيابان تيموري تا دوربرگردان ضلع جنوبي به سمت خيابان آزادي، خيابان حبيب اللهي وخيابان اکبري و بلوار برادران شهيد عزيزي از آخرين تقاطع به جنوب تا خيابان آزادي، خيابان برادران شهيد رحماني از ميدان رحماني تا جاده مخصوص کرج، خيابان کارگر در حد فاصل خيابان جمهوري تا بلوار کشاورز، طول خيابان فردوسي در حد فاصل خيابان‌هاي جمهوري تا سميه، طول خيابان وليعصر در حد فاصل خيابان جمهوري تا طالقاني ممنوع است.

رييس پليس راهور تهران بزرگ با بيان اينکه حرکت‌هاي خلاف جهت در طول اين خيابان نيز بايد کنترل شود، اظهارکرد: همچنين در مسيرهاي عمود بر خيابان آزادي در ضلع شمالي شامل خيابان دکتر قريب شمالي، خيابان اسکندري شمالي از خيابان فرصت شيرازي به سمت خيابان آزادي، خيابان رودکي شمالي و خيابان خوش شمالي از خيابان نيايش تا آزادي، مسيرهاي عمود بر خيابان آزادي در ضلع جنوبي شامل خيابان جمالزاده، خيابان نوفلاح، خيابان زارع و خيابان اوستا و ساسان به سمت خيابان آزادي ـ خيابان اسکندري جنوبي ـ خيابان رودکي جنوبي و خوش جنوبي از کلهر به سمت شمال تا خيابان آزادي، خيابان جيحون از بهنود به سمت شمال تا خيابان آزادي، مسيرهاي عمود بر خيابان انقلاب در ضلع شمالي شامل خيابان استاد نجات اللهي و خيابان حافظ از سميه به سمت جنوب، خيابان فلسطين، وصال شيرازي و خيابان قدس از طالقاني به سمت جنوب و خيابان 16 آذر از بلوار کشاورز و پورسينا، مسيرهاي عمود بر خيابان انقلاب در ضلع جنوبي شامل خيابان خارک از استاد شهريار، خيابان ابوريحان، خيابان رازي، خيابان دانشگاه ،خيابان 12 فروردين ،خيابان منيري جاويد از دکتر لبافي نژاد به سمت شمال تا خيابان انقلاب نيز اجازه تردد به خودروها داده نخواهد شد.

وي درباره محدوده‌هاي ممنوعيت توقف و پاکسازي معابر نيز اظهارکرد: در طول بزرگراه جناح از ميدان آزادي تا فلکه دوم صادقيه در هر دو مسير، طول جاده مخصوص از ميدان آزادي تا پل اکباتان در هر دو مسير، طول بزرگراه آيت الله سعيدي از ميدان آزادي تا ميدان فتح در هر دو مسير و طول خيابان آزادي از ميدان آزادي تا ميدان فردوسي و در ادامه تا ميدان امام حسين(ع) در هر دو مسير ممنوعيت توقف خودروها از ساعت 6 صبح اعمال خواهد شد و براين اساس تمامي خودروهايي که در اين محدوده پارک کرده باشند از سوي پليس جابجا خواهند شد.

مهماندار ادامه داد: شهرونداني که خودرويشان منتقل شده است، بايد با سامانه 110 تماس گرفته و با اعلام شماره پلاک خودروي خود از محل انتقال خودرو مطلع شوند.

فرودگاه مهرآباد در 22 بهمن تعطيل نيست

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ همچنين با بيان اينکه فرودگاه مهرآباد در روز راهپيمايي تعطيل نيست، گفت: شهرونداني که براي روز 22 بهمن ماه بليط هواپيما داشته يا در اين تاريخ به فرودگاه مهرآباد مي رسند باتوجه به مسدود بودن مسير بايد از مسيرهاي جايگزين براي تردد استفاده کنند و براين اساس مي‌توانند با استفاده از اتوبان هاي همت و حکيم خود را به بزرگراه شيخ فضل الله نوري برسانند و از آنجا وارد بزرگراه لشگري شده و از بلوار فرودگاه ادامه مسير دهند. براي خروج از فرودگاه نيز مسافران از خيابان معراج بايد خارج شده و از آنجا وارد بزرگراه سعيدي شده و سپس ادامه مسير دهند.

مهماندار همچنين با اشاره به تعطيلي پايانه مسافربري غرب از شب قبل از راهپيمايي تا پايان مراسم افزود: با توجه به اينکه پايانه غرب تعطيل است شهروندان نبايد گمان کنند که تنها اتوبوس‌هاي برون شهري تردد مي‌کنند؛ بلکه مجموعه اين پايانه وحتي اتوبوس‌ها و تاکسي‌هاي شهرک هاي اقماري نيز از شنبه شب تا پايان راهپيمايي در روز يکشنبه تعطيل هستند. بنابراين لازم است شهروندان زمان سفر خود را مديريت کرده تا با تعطيل شدن اين پايان، با مشکل مواجه نشوند.

مهماندار همچنين به غرفه‌داران توصيه کرد که حتما اگر قصد انتقال تجهيزات به غرفه‌هاي خود را دارند در شب قبل (21 بهمن) نسبت به جابجايي اين تجهيزات اقدام کنند چرا که از صبح روز راهپيمايي و با آغاز محدوديت‌ها ديگر اجازه حمل تجهيزات به‌ويژه با خودرو به آنان داده نمي‌شود.

وي از راهپيمايان خواست که تا حد امکان از وسايل نقليه عمومي براي حضور در راهپيمايي استفاده کنند و از خودروي شخصي استفاده نکنند

وي همچنين با اشاره به تردد موتورسيکلت‌سواران در راهپيمايي ، اظهار کرد: اين راهپيمايي براي شهروندان است و پليس اجازه تردد موتورسيکلت‌ها در بين راهپيمايان را نمي‌دهد بنابراين افرادي که قصد دارند با موتورسيکلت به راهپيمايي بيايند بايد آن را در محل‌هاي مشخص پارک کنند و پياده به راهپيمايي بروند.

مهماندار با بيان اينکه ماموران پليس راهنمايي و رانندگي در آماده‌باش 100 درصدي هستند، گفت: اميدواريم که امسال بتوانيم خدمات مطلوبي را به راهپيمايان ارائه دهيم.

راهپيمايان 22 بهمن تحت پوشش بيمه قرار گرفتند

شرکت سهامي بيمه ايران راهپيمايان 22 بهمن را در سراسر کشور تحت پوشش بيمه قرار داد.

تمامي شرکت کنندگان در مراسم راهپيمايي 22 بهمن امسال در سراسر کشور تحت پوشش بيمه حوادث براي خطرات فوت يا نقص عضو کلي وجزيي ناشي از حادثه براي هر نفر تا سقف 20 ميليون تومان و بيمه مسئوليت در صورت خطر فوت يا نقص عضو دائم تا سقف 210 ميليون تومان قرار گرفته اند.

بر اساس اين گزارش قرارداد بيمه راهپيمايان 22 بهمن امسال بين ستاد مرکزي دهه فجر انقلاب اسلامي و کنسرسيومي متشکل از شرکت سهامي بيمه ايران و شرکت‌هاي بيمه آسيا، البرز و دانا منعقد گرديده و بيمه ايران به عنوان راهبر کنسرسيوم مذکور، رسيدگي و پرداخت خسارت به زيانديدگان احتمالي شرکت کنندگان در راهپيمايي 22 بهمن را به عهده خواهد داشت.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد