آخرین اخبار

صحبت هاي تند و تيز علي کريمي پس از بازي استقلال بعد از نود

صحبت هاي تند و تيز علي کريمي پس از بازي استقلال

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي علي کريمي سرمربي تيم سپيدرود پس از شکست

علي کريمي سرمربي تيم سپيدرود رشت پس از شکست 3-0 تيمش مقابل استقلال در کنفرانس خبري اين ديدار حاضر نشد بلکه به ميان خبرنگاران رفت آنجا به صحبت پرداخت.
کريمي در ابتدا گفت:« مقصر شکست امروز مقابل استقلال من هستم. در اين بازي شرمنده هواداران شديم و بايد در اين مدت زماني که تا ديدارهاي هفته بعد داريم خوب کار کرده و شکست امروز را جبران کنيم. »
او در مورد انتقادات اخيرش از عادل فردوسي‌پور و فدراسيون فوتبال گفت:« شما بايد از عادل بپرسيد. وقتي او گفت من با کنار گذاشتن لوگوي برنامه او به مردم توهين کردم، آيا کمپيني عليه من درست شد؟ من اين کار را تأييد مي‌کنم و باز هم اين کار را انجام مي‌دهم.»
سرمربي تيم سپيدرود ادامه داد: «شما در برنامه 90 اگر واقعاً رسانه هستيد، ببينيد چرا بازيکنان تيم ملي را در فرودگاه لخت کردند، چرا دستيار کي‌روش آن‌طور با نماينده فيفا برخورد کرده است. سر داستان طاهري و طارمي سه برنامه را به اين موضوع اختصاص دادند، اما چند برنامه براي بليت‌فروشي و سپردن اين کار به آن شرکت خاص درست کردند؟ فقط يک بار ابتداي فصل برنامه گذاشتند و سه چهار ماه بعد، اما يک‌بار پيگيري نکردند.»
کريمي درمورد احتمال استعفايش گفت:« امکان هر چيزي هست، اما تا دوشنبه هستيم. شما خبرنگاران هم سعي کنيد جلسه کميته انضباطي ما علني شود. 100 احضاريه ديگر هم بدهند تا تهش مي‌روم. من اگر اشتباه کردم، بايد تاوان بدهم، اما ما را از کميته انضباطي نترسانيد. من همه حرفايم را گفتم و الان هم در کانال من است، شما مي‌توانيد از آن پرينت بگيريد. مردمي که با من هستند مي‌دانند مردمي هم که نيستند بروند و ببينند، بحث‌هايي مي‌کنيد که واقعاً خنده‌دار است. بنرهايي که زده بودند در استاديوم را ببينيد، حتما آن بنرها را شما نشان دهيد. »
کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد:« همه مردم براي من قابل احترام هستند، اما من کار خودم را مي‌کنم. من نمي‌توانم خويشتنداري کنم. هرکسي سيستم خاص خودش را دارد، ممکن است کساني ديگر هم خيلي از مسائل را داشته باشند و حرفي هم نزنند. من هم از آنها نمي‌توانم خرده بگيرم، چرا که آنها سيستم خاص خودشان را دارند. دوستان 90 آمدند و گفتند که بيا و صحبت کن، اما اگر يک کم انصاف داشتيد از تاريخ 7 آذر که آن اتفاقات افتاده بود تا الان که 19 بهمن است، چند روز گذشته؟ يعني هنوز وقت نشده که برنامه‌اي را در اين خصوص تنظيم کنند؟! چطور براي طاهري و طارمي و فلان کس سه برنامه اختصاص مي‌دهند. هرچه باشد آن برنامه‌ها براي يک باشگاه بوده است، اما اين موضوعات مهم ناديده گرفته مي‌شود.»
کريمي در پاسخ به اين سؤال که اگر به برنامه 90 دعوت شويد در اين برنامه حاضر مي‌شويد؟ گفت:« 90 کجاست؟ اگر 100 هم بيايد يا 120 باز هم مي‌روم. اگر رئيس‌تان جرأت داشته باشد من را روي خط مي‌آورد. قبل از اين برنامه هم آمدند و گفتند که دوربين بياوريم و صحبت کنيم، اما من قبول نکردم، چون مي‌دانستم که قسمتي از آنها را به دلخواه کم مي‌کنيد، اما چرا بعد از آن موضوع من را روي خط نياوردند؟! حالا هم که نتيجه‌اش را گرفتيد و اميدوارم درس گرفته باشيد. »
سرمربي تيم فوتبال سپيدرود درباره اينکه برخي‌ها گفتند شما با اين اظهارات آينده فوتبالي‌تان را خراب مي‌کنيد گفت:« من در فوتبال آينده‌اي ندارم و کارهايي که مي‌خواستم بکنم، کرده‌ام و الان هم که آمدم براي همين موضوعات است، الان شما به عنوان يک خبرنگار بايد کارتان را درست انجام دهيد. شما خيلي از صحبت‌هاي من را در رسانه‌هاي‌تان منعکس نکرديد. با اينکه بسياري از شما در کانال من عضو هستيد، حالا نمي‌دانم دليلش جام جهاني است يا رفتن به کاخ کرملين يا چيزهاي ديگر. مگر نبايد حرف بزنيد؟ دارند به ورزش ظلم مي‌کنند! »
کريمي در رابطه با اينکه آيا در اين مدت از اهالي فوتبال کسي شما را همراهي کرده است يا خير، گفت: «عزيزي و مهدي هاشمي‌نسب با من تماس گرفتند و با آنها حرف زدم. آنها مي‌خواستند که به من کمک کنند و جا دارد از اين دو عزيز تشکر کنم. راهي را شروع کرده‌ايم که تا انتهايش مي‌رويم. شما برويد از رئيس فدراسيون سؤال کنيد که چرا شکايت شخصي‌اش را در سايت فدراسيون گذاشته است. شما خيلي سؤال‌ها مي‌پرسيد و مي‌گوييد که جواب نمي‌دهند. من گفتم که بياييد مناظره بگذاريم و صحبت کنيم. مگر مشکلي وجود دارد؟!»
او در خصوص حضور و سپس جدايي خود از تيم ملي گفت:« اين را برويد از رئيس فدراسيون سؤال کنيد. من به تيم ملي رفتم و ديدم که شرايط فراهم نيست و کي‌روش کسي نيست که من مي‌خواستم. من دوست داشتم رابطه من و کي‌روش همان رابطه بازيکن و مربي باقي مي‌ماند. شما ببينيد مربي‌هاي تيم ملي را به چه دليل اخراج کردند، به اين دليل که پسرخوانده کي‌روش آن هم بدون مدرک بشود مربي تيم ملي! وقتي به اينها پاسخ نمي‌دهند يعني ريگي در کفش‌شان است، مگر غير از اين است. »
کريمي در جواب به سوالي درباره اينکه کي‌روش در تبليغات يک بانک شرکت مي‌کند، آن هم در روزهايي که جام جهاني بسيار نزديک است، يادآور شد:« به هر حال اين چيزهاي تبليغاتي هستند که ايشان با شرايطي که دارد از آن استفاده مي‌کند، اما تا جايي که من اطلاع دارم يک مربي خارجي که با يک باشگاه و تيم ملي قرارداد مي‌بندد بايد سالي 6 هفته مرخصي داشته باشد، حالا مي‌تواند اين مرخصي را يک جا استفاده کند يا بخش‌بندي کند. از من اين سوالها را نپرسيد چرا که من بخواهم پاسخ بدهم بايد تا صبح حرف بزنم، برويد از کساني سوال کنيد که اين قرارداد را امضا کردند. يک قرارداد براي بليت‌فروشي امضا مي‌کنند که زيرش نام تاج و دبير فدراسيون وجود دارد. آن وقت بهاروند را مي‌آورند تا جواب دهد. »
او درباره صحبت هايش درمورد مربي تيم ملي گفت:« باز هم مي‌گويم که مربي تيم ملي پسر خودش است و مدرک مربيگري ندارد و الان فرستادنش به اروپا تا يک هفته‌، دو هفته‌اي يک کاغذ بگيرد به عنوان مدرک. اگر من هم بودم به دليل اينکه پسرخوانده ندارم، پسرخاله و پسرعمه‌ام را به تيم مي‌آوردم. »
کريمي با اشاره به جلسه‌اي که با مهدي تاج داشت بيان کرد:« ايشان خودشان در آن جلسه گفتند که «من رفتم که کي‌روش را اخراج کنم»، از خودشان بپرسيد که چرا با توپ پُر مي‌رود، اما اتفاقي نمي‌افتد. اين اتفاقات فکر مي‌کنم قبل از قرعه‌کشي جام جهاني بود، اما ما نمي‌دانيم چه شد که نشد! من فقط وقتم را سر جلسه هدر دادم!»


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون