آخرین اخبار

کدام فوتباليست ها عاشق خوانندگي هستند؟ کدام خواننده ها عاشق فوتبال؟ حاشيه هاي ورزشي

کدام فوتباليست ها عاشق خوانندگي هستند؟ کدام خواننده ها عاشق فوتبال؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - فوتباليست هاي عشق خوانندگي، خواننده هاي عشق فوتبال

وقتي اولين روزنامه هاي رنگي در ايران منتشر شدند، فوتباليست ها و خواننده ها در کنار هم سوژه اصلي جلدها به شمار مي رفتند. اين رابطه نزديک تا امروز نيز ادامه پيدا کرده و حتي جدي تر شده است. بسياري از فوتباليست ها با وسوسه خوانندگي روبرو شده اند و بسياري از خواننده ها در نزديک ترين فاصله ممکن با فوتبال قرار گرفته اند. اين ناخنک ها البته چندان موفق نبوده اند چرا که جامعه عموما از اين اتفاق استقبال نمي کند و هر دو حوزه آنقدر تخصصي هستند که تمرکز همزمان روي آنها، دشوار به نظر مي رسند. با اين وجود فوتباليست ها هنوز هم از روياي ميکروفون جدا نمي شوند و خواننده ها همچنان از پرچم هاي رنگي هواداري دست نمي کشند.

فرزاد فرزين

فرزاد فرزين

دوستان قديمي فرزاد فرزين معتقدند او اين شانس را داشته که در فوتبال هم به يک ستاره تبديل شود. فرزاد در آغاز جواني فوتبال را به صورت جدي دنبال مي کرده، اما از يک جايي به بعد ترجيح داد همه هوش و حواس اش را در تسخير موسيقي قرار دهد. روزنامه هاي ورزشي قبل از هر دربي براي مصاحبه با چهره هاي هنري، به سراغ فرزاد مي روند، چرا که او کاملا فوتبالي و به شدت پرسپوليسي است. فرزاد تا امروز ترانه اي براي قرمزها نخوانده اما اميدوار است يک روز بتواند در ورزشگاه آزادي تهران براي مخاطبانش کنسرت اجرا کند.

بختيار رحماني

بختيار رحماني

قبل از آن که بختيار رحماني به برنامه نود دعوت شود و روبروي عادل فردوسي پور بنشيند، خيلي ها از عشق و علاقه ديرين او به خوانندگي خبر نداشتند. نودي ها حتي خود اين فوتباليست را با اشاره به موزيک ويدئوي کردي اش و پخش لحظاتي از آن روي آنتن غافلگير کردند. اين ويدئو مربوط به روزهايي بود که بختيار، روياي خواننده شدن در سر داشت. او هيچ وقت يک خواننده حرفه اي نشد و به جاي اين رشته هنري، ورزش فوتبال را براي ساختن آينده اش انتخاب کرد.
شکل و شمايل در اين موزيک ويدئو نيز، براي شهرت امروز او چندان افتخارآميز نبود. ستاره متولد سرپل ذهاب باشگاه ذوب آهن، تقريبا به همه آرزوهاي فوتبالي اش رسيد، از قهرماني با فولاد تا بازي با استقلال و البته سفر به جام جهاني. او اين روزها منشاني از بختيار آماده سال هاي گذشته ندارد اما هنوز مي تواند آمادگي اش را به دست بياورد. بين رحماني و ميکروفون فاصله زيادي ايجاد شده اما بعيد نيست او در پايان دوران فوتبال دوباره به سراغ خواندن آهنگ هاي کردي برود.

شيث رضايي

شيث رضايي

از همان نوجواني عادت داشت در اردوي تيم هاي ملي بازيکنان را کنار هم جمع کند و براي شان بخواند. همبازي هاي شيث در پرسپوليس نيز در هر شرايطي ناچار بودند به صداي اين بازيکن گوش بدهند. البته او صداي خوبي داشت و آهنگ هايش توي ذوق نمي زد. شيث که متخصص کوک کردن ساز مخالف در پرسپوليس هم بود، بعد از کنار گذاشته شدن از سوي اين باشگاه وضعيت فوتبالي جالبي نداشت و سرانجام به کلي قيد فوتبال را زد و خواننده شد. او همچنان در موسيقي فعاليت مي کند و آهنگ هايش را براي دانلود روي وب سايت هاي مختلف قرار مي دهد. شيث در فوتبال پر از استعداد بود اما به خوبي از اين استعداد استفاده نکرد. او در خوانندگي نيز با استعداد به نظر مي رسد اما هيچ تضميني وجود ندارد که از اين استعداد هم استفاده کافي را ببرد.

نيما نکيسا

نيما نکيسا

در نسل محبوب 98، کيفيت نکيسا هرگز نزديک احمدرضا عابدزاده هم نبود اما اين دروازه بان توانست در مسابقه با يوگسلاوي در جام جهاني درون دروازه ايران بايستد. نکيسا حتي قبل از فوتبال، شيفته موسيقي بود و در سال هاي آخر بازي، موسيقي را جدي تر گرفت. «خدا کنه بارون بياد» نام آلبوم اين دروازه بان است که هر سبک آهنگي در آن وجود داشت. 13 سال قبل حتي چند موزيک ويدئوي نکيسا از شبکه هاي ماهواره اي نيز پخش شدند. نيما قبل از جام جهاني 2006، با حضور ميناوند و پژمان جمشيدي براي تيم ملي آهنگ خواند و بعد از فوت هادي نوروزي نيز، خواننده اصلي آهنگ يادبود باشگاه براي کاپيتان ابدي شد.

رضا يزداني

رضا يزداني

خوانندگي هميشه انتخاب اول رضا يزداني بود، اما اگر قرار بود او کار متفاوتي را براي خودش انتخاب کند، قطعا به سراغ دروازه باني فوتبال مي رفت. رضا که تعداد آلبوم هايش حالا به تعداد انگشت هاي دو دست رسيده، در چند مسابقه خيريه و دوستانه فوتبال و فوتسال توي دروازه ايستاده و فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. او با کيفيتي که از خودش نشان داده همين حالا مي تواند در ليگ فوتسال ايران به ميدان برود. اين خواننده موفق موسيقي راک که اين سال ها به سبک پاپ نزديک شده، در بازيگري هم توانا نشان داده است.
با اين وجود شايد اگر او هرگز با موسيقي آشنا نشده بود، اين روزها با لباس دروازه باني و آن موهاي بلند پريشان، توي دروازه مي ايستاد و شايد حتي يک سبيل بلند مي گذاشت تا رنه هيگوييتا کلمبيايي را به عنوان الگوي زندگي اش معرفي کند! يزداني يک استقلالي تمام عيار به شمار مي رود و تا امروز چند آهنگ براي آبي ها خوانده است.

مهرداد ميناوند

مهرداد ميناوند

همه آنهايي که با آهنگ «تک ستاره» يا ويدئوي «مادر» از مهرداد ميناوند برخورد کردند، به شدت غافلگير شدند. هميشه در اطراف تيم ملي شنيده مي شد که مهرداد صداي خوبي دارد اما اين آهنگ در حد و اندازه هاي يک خواننده حرفه اي بود و نه يک فوتباليست که قصد دارد به خوانندگي ناخنک بزند. تحريرهاي او شبيه يکي از خواننده هاي معروف خارج نشين بود و آهنگ اش نيز با استقبال زيادي روبرو شد. مهرداد اما هيچ وقت خوانندگي را چندان جدي نگرفت و آلبومي روانه بازار نکرد. او يک بار در دوراهي فوتبال و موسيقي، فوتبال را انتخاب کرده، و براي هميشه به اين انتخاب وفادار ماند.

تتلو

تتلو

او که چند دوست صميمي در بين فوتباليست ها داشت از يک جايي به بعد هر کاري که به ذهن اش مي رسيد انجام داد تا فوتباليست شد. اين خواننده زيرزميني جنجالي، ابتدا براي پيوستن به پرسپوليس تلاش کرد اما به بن بست رسيد. بعد استقلالي شد و خودش را در معرض ديد استقلالي ها قرار داد اما باز هم خبري نشد. سومين تيم محبوب او راه آهن بود. حتي سرمربي وقت راه آهن فرهاد کاظمي به شوخي و جدي از امضاي قرارداد با اين بازيکن خبر داد اما آخرين دورخيز تتلو براي فوتباليست شدن هم به شکست انجاميد. جالب اين که او اعتقاد داشت در هر مسابقه 100 هزار نفر را به ورزشگاه خواهد کشاند. تتلو براي فوتباليست شدن يک چيز مهم نداشت و آن چيز استعداد بود.

رضا عنايتي

رضا عنايتي

رضا عنايتي در اوج شهرت در برابر هوس خوانندگي تسليم شد و اولين و آخرين آلبوم زندگي اش را سال 89 منتشر کرد. «همه چيم تو» نام آلبومي بود که حتي از سوي استقلالي ها نيز با استقبال چنداني روبرو نشد. جالب اين که يکي از همبازي هاي رضا يعني سياوش اکبرپور، تهيه کنندگي اين آلبوم را بر عهده گرفت تا يک پروژه تجاري کاملا ضررده را پشت سر بگذارد. عنايتي بعد از ديدن واکنش ها، به طور کلي خوانندگي را بوسيد و کنار گذاشت. او هرگز کنسرتي برگزار نکرد و حتي خبري از آلبوم دوم يا ترک سينگل هم نشد و بهترين گلزن تاريخ ليگ برتر فقط روي فوتبال تمرکز کرد.

حميد عسکري

حميد عسکري

در هر لحظه اي که از او سوال کنيد، از آخرين نتايج، تحولات و انتقالات استقلال خبر دارد. حميد عسکري فوتبال را از نماي نزديک دنبال مي کند و به شدت به استقلال علاقه مند است. پيش بيني هاي او از نتايج تيم محبوب اش معمولا غلط از آب در مي آيند اما در بين خواننده هاي محبوب پاپ کمتر کسي وجود دارد که به اندازه او اطلاعات فوتبالي داشته باشد و هر روز خبرهاي فوتبال را دنبال کند.

علي انصاريان

علي انصاريان

مدافع مياني پرسپوليس و استقلال آنقدر به حضور در محوطه جريمه تيم هاي رقيب علاقه داشت که وب سايت هاي موسيقي تنها آهنگ هاي زندگي اش را با برچسب «مهاجم» پرسپوليس و استقلال منتشر کردند. او حضور چندان پررنگي در دنياي موسيقي نداشت اما دو کار سينگل منتشر کرد و تيتراژ يکي از فيلم هاي ويدئويي تهيه شده به دست خودش را خواند. علي اين روزها بازيگر پرکار شبکه نمايش خانگي است.

پژمان جمشيدي

پژمان جمشيدي

پژمان از سال ها قبل خبر انتشار آلبوم «11» با حضور مطرح ترين چهره هاي تنظيم و ترانه سرايي را به هوادارانش داده و حتي جزئيات آن را منتشر کرده اما معلوم نيست که چرا اين آلبوم هنوز هم به بازار نرسيده است. مدافع راست پرسپوليس در اولين سال هاي دهه 80 چند سينگل منتشر کرده که يکي از آنها به نام «سوت پايان» در روزهاي پخش سريال پژمان به شدت مورد توجه قرار گرفت. او اين روزها کمتر به موسيقي مي پردازد و بيشتر سرگرم بازي در تلويزيون، سينما و تئاتر است. بعد از انقلاب او موفق ترين فوتباليست در زمينه کارهاي هنري به شمار مي رود.


منبع: هفته نامه ديده بان



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت