آخرین اخبار

8 کاري که نبايد در اينستاگرام انجام داد! چه خبر ... ؟

8 کاري که نبايد در اينستاگرام انجام داد!

  بزرگنمايي:

چه خبر -

اين 8 کار را در اينستاگرام انجام ندهيد

هنگامي‌که پست‌هاي خود را به‌درستي منتشر کنيد با انبوهي از مخاطبان مواجه مي‌شويد که براي ديدن مطالب شما لحظه شماري مي‌کنند. انتشار درست پست‌ها بدان معني است که چگونه:
يک عکس عالي بگيريد
لايک و نظرات بيشتري را دريافت کنيد
بهترين هشتگ‌ها را براي پست‌هاي خود پيدا کنيد
يک دنباله واقعي براي خود بسازيد

هنگامي‌که متوجه مي‌شويد بسياري از دوستان‌تان پست‌هاي شما را دنبال مي‌کنند، دانستن اين نکته که چه کار‌هايي را بايد انجام دهيد تنها بخشي از قضيه است، اما بخش ديگر آن مربوط به کار‌هايي است که بايد از انجام آن‌ها در صفحه خود اجتناب کنيد.
براي دريافت يک نتيجه خوب و محبوب‌تر شدن در اينستاگرام مي‌توانيد از راهکار‌هايي که در ادامه اين مطلب به توضيح آن‌ها مي‌پردازيم، کمک بگيريد؛ با ما همراه باشيد.

عکس‌هاي زير را پست نکنيد
اين بدان معني نيست که هر يک از عکس‌هاي شما بايد داراي ارزش مکاني در نشنال جئوگرافي باشد. اين مسئله بيشتر به نگاه کردن به عکس‌هاي شما، انتقاد از تصاوير و چشم‌انداز‌هايي که واقعا در اينستاگرام داراي ارزش هستند، مربوط مي‌شود.
به ياد داشته باشيد که عکس‌هاي شما بايد احساسات‌تان را بيان کنند و به مردم چيز‌هاي جديدي را نشان دهند که بعيد است که در جاي ديگري پيدا شود. عکاسي با موضوع غذا بايد مردم را گرسنه کند و در عکاسي با مضمون مسافرت بايد روايت‌گر چيز‌هاي عجيب و غريب باشيد. اگر هنوز تصاويري با اين مضمون‌ها پيدا نکرديد اصلا نگران نباشيد، از همين امروز شروع کنيد و با وسواس بيشتري تصاوير موردنظرتان را تهيه و گلچين کنيد.

فاصله گرفتن بيش از حد از برند‌ها
اگر شما به سادگي از اينستاگرام براي به اشتراک گذاري عکس‌هاي خود با دوستان‌تان استفاده مي‌کنيد، مي‌توانيد هر چه دوست داريد را پست کنيد. اما براي تاثير گسترده‌تر، به موضوع يا سبک کلي نياز داريد تا مردم بدانند که چه انتظاراتي بايد داشته باشند.
براي مثال، روئل ون وانروي، منحصرا عکس‌هاي خيره کننده‌اي از ساختمان‌هاي رها شده را پست مي‌کنند. همچنين لورا و نورا از فروشگاه‌هاي مواد غذايي، تصاويري را تهيه مي‌کنند و سبک منحصر به فرد عکاسي غذايي خود را دارند.

کپشن‌هاي مناسب را فراموش نکنيد
اين به هيچ عنوان يک راز نيست و مي‌توان گفت: پست‌هايي که داراي کپشن مناسب هستند از جذابيت بيشتري نسبت به آن‌هايي که فاقد اين گزينه هستند، برخوردارند. براي اين کار شما مي‌توانيد يک سؤال را مطرح کنيد، يک داستان و يا يک فراخوان را به اشتراک بگذاريد؛ بالاخره هر کاري که انجام مي‌دهيد، کپشن پست‌هايتان را خالي نگذاريد.
به ياد داشته باشيد که انجام اين کار يکي از ساده‌ترين قوانين اينستاگرام است.

هشتگ‌ها را ناديده نگيريد
هميشه استفاده از يک کپشن به معناي آن نيست که تنها يک قسمت از هشتگ‌هاي محبوب را چک کنيد و اميدوار باشيد تا ديگران تصاوير شما را ببينند. به نظر مي‌رسد که استفاده بيش از حد از بعضي هشتگ‌هاي غير خاص مانند love، #instagood، #ike# و ... معمولا پست‌هاي شما را به سوي اسپم‌ها سوق مي‌دهند. در عوض بهتر است فقط از هشتگ‌هايي که مرتبط هستند استفاده کنيد چراکه در اينستاگرام قوانين خاصي در مورد هشتگ‌ها وجود ندارد..

دنبال‌کنندگان خود را ناديده نگيريد
اگر شما نظرات واقعي را در پست‌هاي اينستاگرام خود دريافت مي‌کنيد نبايد به هيچ وجه آن‌ها را ناديده بگيريد. ارتباط برقرار کردن با دنبال‌کنندگان خود را راحت کنيد تا به‌زودي طرفداران واقعي خودتان را بيابيد. انجام اين کار باعث محبوبيت بيشتر پروفايل شما مي‌شود و ممکن است افراد براي همکاري و يا درخواست مصاحبه با شما تماس بگيرند و به دنبال آن، پرسش و بينش آن‌ها مي‌تواند خلاقيت‌تان را افزايش دهد.

متناقض رفتار نکنيد
برخي از صفحات پرطرفدار در اينستاگرام در يک بازه زماني اقدام به انتشار تعداد زيادي پست مي‌کنند و پس از آن براي يک يا دو هفته هيچ اثري در صفحات‌شان پيدا نمي‌کنيد. ممکن است اين کار براي شما راحت‌تر باشد، اما براي دنبال‌کنندگان شما اصلا مناسب نيست. به جاي اين کار، با آپلود يک يا دو پست در روز، با پست‌هاي خود سازگار باشيد و به دنبال‌کنندگان خود فرصتي براي شناخت بيشتر و سبک کاري‌تان بدهيد.
راحت‌ترين راه براي انجام اين کار اين است که برنامه‌ريزي براي پست‌هاي اينستاگرام تان را پيش از ساير برنامه‌هايتان قرار دهيد.

افرادي که به آن‌ها علاقه‌اي نداريد، دنبال نکنيد
يکي از روش‌هايي که برخي از کاربران اينستاگرام بيش از حد از آن استفاده مي‌کنند، فالوو کردن افرادي است که هيچ شناختي از آن‌ها ندارند و تنها به اين اميد اين کار را انجام مي‌دهند تا فرد مقابل نيز آن‌ها را دنبال کند. اين ترفند ممکن است تا حدودي کار کند، اما بسيار وقت‌گير بوده و نشان دهنده يک رفتار متناقض از سوي شماست.
بهتر است از اينستاگرام به شيوه‌اي استفاده کنيد که از آن انتظار مي‌رود. پروفايل‌هاي خلاقانه و فوق‌العاده را جستجو کنيد و تنها آن‌هايي که دوست داريد را دنبال کنيد و از بقيه صرف‌نظر نماييد. جالب است بدانيد خوشبختانه اکثر کاربران از اين پلتفرم استفاده مي‌کنند. آن‌ها از ويژگي‌هاي جستجو و کشف اينستاگرام براي دنبال کردن پروفايل‌هاي جديد کمک مي‌گيرند.

تجزيه و تحليل‌ها را ناديده نگيريد
اگر اکانت کاربري اينستاگرام شما يک حساب تجاري است بايد حساب خود را به صفحه فيس‌بوک خود پيوند دهيد تا از اين طريق به برخي از تحليل‌هاي اساسي، اما مفيد دسترسي داشته باشيد. با انجام اين کار، تجزيه و تحليل‌هايي مرتبط به شما نمايش داده مي‌شود و همچنين مي‌توانيد برداشت‌هاي مختلف از هر يک از پست‌هاي خود را مشاهده کنيد تا ببينيد چه کساني واقعا از آن‌ها رنج مي‌برند و چه کساني از انتشار آن‌ها استقبال مي‌کنند. مرور اين موارد به شما کمک مي‌کند که به‌طور مرتب پست‌هاي مورد نظرتان را براي دنبال‌کنندگان خود انتخاب کنيد.

قوانين اينستاگرام را براي تبديل شدن به يک حرفه‌اي دنبال کنيد
به استثناي اين‌که شما يک فرد مشهوري هستيد که نظر طرفداران زيادي را به خود جلب مي‌کنيد، شما بايد به چند قاعده اساسي بپردازيد و از اشتباهاتي مانند اين‌ها اجتناب کنيد تا واقعا در اينستاگرام موفق شويد. به خاطر داشته باشيد که با انجام کار‌هاي فوق تنها خواهر و برادر و برخي دوستان شما پست‌هايتان را دنبال خواهند کرد، حال اگر از اين وضعيت خوشحال هستيد، خوب است؛ اما در غير اين‌صورت فرض مي‌کنيم که مي‌خواهيد اکانت اينستاگرام‌تان را به سطح بالاتري برسانيد. پس بهتر است صبور و پايدار باشيد و هميشه در بهبود آن‌چه قصد انتشار آن را داريد، سعي کنيد.


منبع:itresan.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس