آخرین اخبار

پاسخ دختر رئيس فدراسيون به ادعاي جنجالي درباره وي ساير ورزش ها

پاسخ دختر رئيس فدراسيون به ادعاي جنجالي درباره وي

  بزرگنمايي:

چه خبر - ادعاي جديد در کبدي؛ مرد تايلندي، سرمربي نبود!

اعظم مقصودلو مدير فني تيم ملي کبدي زنان در واکنش به حرف هاي سرپرست فني مسابقات گفت: کاملا حرف‌هاي رحيمي‌نژاد را تکذيب مي‌کنم. من آخر بازي به سالن آمدم و اين صحنه را که ديدم بسيار ناراحت شدم. خودم روسري را از سر اين مربي برداشتم و پرت کردم.
اعظم مقصودلو در واکنش به صحبت‌هاي رحيمي نژاد سرپرست فني مسابقه‌هاي کبدي آسيا اظهار کرد: من چه کاره بودم؟ خودتان کلاه‌تان را قاضي کنيد. من مدير فني تيم ملي‌ام. چه حقي داشتم که روسري سرمربي کنم و بگويم که به زمين برود؟ اصلا آن زماني که آن‌ها مي‌گويند من در سالن مسابقه‌ها نبودم و کنار تيم خودم بودم. کاملاً حرف‌هاي رحيمي‌نژاد را تکذيب مي‌کنم. امکان ندارد که من چنين کاري کرده باشم.
او تاکيد کرد: من آخر بازي به سالن آمدم و اين صحنه را که ديدم بسيار ناراحت شدم. خودم روسري را از سر اين مربي برداشتم و پرت کردم و گفتم اين چه کار زشتي است که انجام شده است؟ همکارانم، شاگردانم و دوستانم که آنجا بودند شاهد هستند. آن‌ها مي‌گويند که من از ابتدا در سالن بودم و روسري را سر مربي تايلندي کردم در صورتي که من ثانيه‌هاي آخر بازي آمدم.
مدير فني تيم ملي کبدي زنان ادامه داد: بعد از اينکه روسري را پرت کردم بهش گفتم چه کاري است که کرده است؟ از من عذرخواهي کرد و من به او گفتم که اين کار غير قانوني است. نمي‌شود که در کنار زمين بماند. اما او مي‌خواست که بازي را از نزديک ببيند. باز هم تاکيد کردم که ورود مربي مرد به داخل مسابقه‌هاي زنان غير قانوني است و مجوز ندارد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : افشاگري درباره پشت پرده حجاب مربي مرد تايلندي در کبدي آسيا

مقصودلو حتي مربي بودن اين مرد تايلندي را تکذيب کرد و گفت: به آن‌ها گفتم چرا مربي زن با خود آورده‌ايد و هزينه‌هاي ما را بيشتر کرده‌ايد. هم مربي زن آورده‌ايد و هم سرپرست تيم که به عنوان مربي مرد تايلند در شبکه هاي اجتماعي مطرح شد. اين بحث را با آن مرد تايلندي کردم و رفتم. تيم تايلند مربي زن به نام اليسا داشت که از بازيکنان قديمي تيمش است و همين اليسا روي نيمکت نشسته است. فيلم آن نيز وجود دارد. آن مرد تايلندي از کنار زمين دارد بازي‌ها را نگاه مي‌کند و مي‌خواست که تيمش را حمايت کند.
او ادامه داد: من به اين‌ها کاري ندارم اما اينکه من بخواهم روسري سر مرد تايلندي کنم خنده‌دار است. فدراسيون اگر رحيمي نژاد را برداشته است، چون توقع داشت که او به عنوان ناظر مسابقه‌ها دقت و نظارت بيشتري داشته باشد اما من به اين تصميمات فدراسيون کاري ندارم و دخالتي نمي‌کنم.
دختر رييس فدراسيون ادامه داد: روز قبل از برگزاري مسابقه‌ها يک اعتراض به خانم رحيمي نژاد داشتم که چرا قرعه تيم من سخت و فاصله بين مسابقه‌ها کم است؟ همين هم شد که ما به کره باختيم. من از رحيمي نژاد خواستم که اگر مي‌شود و به اين دليل که ما ميزبان هستيم، از اين امتياز استفاده کنيم و فاصله بين مسابقه‌ها را بيشتر کنيم. اما او مخالفت کرد و گفت نمي‌توان خلاف قوانين کاري انجام داد و بايد طبق قانون از پيش تعيين شده رفتار کنيم. چطور در آن شرايط نگفت که دختر رييس فدراسيون اين حرف‌ها را زده است اما الان مي‌گويد.
وي در پاسخ به اين سوال که سمت رحيمي نژاد چه بود گفت: رحيمي نژاد مسئول برگزاري مسابقه‌ها و نظارت کامل بر زمين را داشت. من به اين‌ها کاري ندارم. به اين معترضم که چرا اين حرف‌ها را درباره من زده شده است. من هيچ سمتي در برگزاري مسابقه‌ها نداشتم. اينکه گفته مي‌شود کميته تدارکات بوده‌ام اصلا اين طور نيست. هيچ ابلاغي هم ندارم. هيچ دخالتي در زمين نداشتم. من به چيدمان، داوران و نحوه برگزاري کاري نداشتم و اصلا به من ربطي نداشتم. مسئوليت من تنها مدير فني تيم ملي بوده است.
او خاطرنشان کرد: مگر من بچه‌ام که روسري بر سر مرد تايلندي کنم؟ به قول خود اين افراد نيز من دختر رييس فدراسيونم. من حيثيت پدرم را زير سوال نمي‌برم که اين کار را بکنم. سود اين داستان به من نمي‌رسيد. اين تيم حتي حريف من هم نبود. با آن‌ها هيچ صنمي نداشتم و حتي در يک گروه هم نبوديم. چرا بايد اين کار را کرده باشم؟
مقصودلو تاکيد کرد: هر کسي مي‌خواهد اين موضوع را گردن کس ديگري بيندازد. هيچ مشکلي وجود نداشت. ما از مردم هم عذرخواهي کرديم و باز هم عذرخواهي مي‌کنيم. ما از اين قضيه ناراحتيم اما يک اتفاق سهوي بود. ميزباني عالي بود و براي جامعه کبدي و آينده کبدي خوب بود. عمد در کار نبود و يک نفر اين وسط عکس گرفت و سوژه رسانه‌ها کرد. او در 4 بازي که گفته مي‌شود حضور نداشت. فقط دو عکس از اين مرد در رسانه‌ها موجود است و اگر با 4 روسري در کنار زمين بوده چرا ساير عکس‌ها وجود ندارند؟ فقط روز اول صبح و بعدازظهر در زمين مسابقه‌ها اين مرد حضور داشت و بعدازظهر او را از زمين بيرون انداختند. کجا 4 تا بازي در کنار زمين بود؟ فيلم‌ بازي‌ها وجود دارد.
مدير فني تيم ملي کبدي زنان در پاسخ به اين سوال که چرا هر کسي مشکل را گردن ديگري مي‌اندازد گفت: در اين خصوص فدراسيون بايد پاسخگو باشد. من هيچ دخل و تصرفي درباره رحيمي نژاد ندارم و در اين مورد هم اظهار نظر نمي‌کنم. فدراسيون به من ربطي ندارد. من مدير فني تيم ملي بودم ولي دليل اخراج رحيمي نژاد را از فدراسيون پرسيدم به من گفته شد بايد جوابگو باشد و نظارتش را بيشتر مي‌کرد. او به عنوان ناظر فدراسيون در سالن بوده و بايد نظارت مي‌کرده است و اکنون بايد جوابگو باشد.
او در پايان گفت: خانم رحيمي نژاد هم طبق قانون اجازه نشستن روي نيمکت را به او نداده است و او از کناره‌هاي زمين براي حمايت از بازيکنانش نظاره‌گر بود. رحيمي نژاد بايد همان موقع گزارش اين موضوع را ارائه مي‌داد. خانم رحيمي نژاد به خاطر کوچک‌ترين مسئله اجازه شروع مسابقه‌ها را نمي‌دهد و خيلي آدم مقيدي است. اگر مشکلي باشد اصلا اجازه شروع رقابت‌ها را نمي‌دهد و هميشه به قوانين احترام مي‌گذارد. اکنون هم از او انتظار مي‌رفت که دقت بيشتري مي‌کرد.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

روز خوب ايران در دو و ميداني قهرماني آسيا

واقعيتي درباره مسابقه صدف خادم که نميدانيد

صدف خادم 24 ساله اولين دختر ايراني در مسابقات جهاني بوکس

قهرماني احسان حدادي در کاليفرنيا

محروميت مادام العمر مربي کشتي که گوش شاگردانش را مي شکست!

بازگشت آقاي ستاره به تيم ملي واليبال ايران

مهاجرت کشتي گير سرشناس و حضور در تيم ملي جمهوري آذربايجان

درگذشت قهرمان وزنه برداري در روز اول عيد

اعزام تيم ملي وزنه برداري زنان ايران به مسابقات آسيا 2019

خداحافظي جذاب ترين اسکي باز زن از مسابقات! عکس

سوژه شدن مرجان کلهر اسکي باز کشورمان بخاطر اقدام غيرمنتظره اش!

چند نکته درباره چهارمين دوره تورنمنت بين المللي جام فجر

پشت پرده استعفاي اميررضا خادم؛ تلاش پنهاني براي رياست کشتي!

وضعيت پيچيده کشتي بانوان ايران

ادامه رفتار هاي زشت سيد محمد موسوي در ليگ واليبال

شاکي شدن محمد موسوي؛ از اين واليبال مي روم

حرف هاي عجيب کيانوش رستمي در برنامه زنده

خودکشي غيرمنتظره قهرمان دوچرخه سواري زنان در 23 سالگي!! عکس

جنجالي شدن کشيدن کاريکاتور از حرکت سرنا ويليامز! عکس

حذف کاراته از المپيک و جايگزيني برک دنس Break Dance !!

بچه دار شدن محمد بنا در 60 سالگي! + نام فرزندش

ميترا فلاحي پور قهرمان مسابقات اتومبيلراني ايران! عکس

حجاب را در المپيک ممنوع کنيد!

4 سال محروميت کشتي گير کشورمان بخاطر دوپينگ

سوژه شدن حرکت ماتريکسي ورزشکار زن ايراني! عکس

حذف غيرمنتظره سرنا ويليامز از تنيس اوپن استراليا

بازگشت قدرتمندانه ماريا شاراپووا پس از دوپينگ و محروميت

شکست غيرمنتظره ماريا شاراپووا در تنيس اوپن استراليا

مصاحبه با دختري که يک قاتل ژاپني است! عکس

برنده مسابقه هيجان انگيز راجر فدرر با سرنا ويليامز که بود؟

2 برنز براي کشتي آزاد ايران در رقابت هاي جهاني

حمله تند سعيد معروف به رئيس فدراسيون واليبال! عکس

چهره ديگر سعيد معروف با ادبياتي زننده!

نتايج ضعيف کشتي فرنگي ايران در 4 وزن نخست قهرماني جهان

افشاگري هاي عجيب فرهاد ظريف در برنامه تلويزيوني درباره واليبال ايران

تيم جودو زنان و مردان پاري سن ژرمن را ببينيد! عکس

کتک زدن محمد موسوي در ديدار جنجالي شهرداري اروميه و پيام مشهد

معرفي سرمربي تيم ملي کشتي آزاد

احسان حدادي بي خيال طلاي المپيک 2020 شود!

احضار سرمربي تيم ملي بانوان براي پاسخگويي

رکوردشکني تيم واليبال بانوان ايران

بهترين خبر براي کشتي فرنگي: محمد بنا سرمربي ايران شد

ماجراي خيانت و ظلم رسول خادم از زبان شاگرد محمد بنا

آزمايش غيرمنتظره دوپينگ از احسان حدادي در منزلش!

قرعه دشوار در کشتي آزاد قهرماني جهان در انتظار ايراني ها

عکس: بُهت حسن يزداني پس از شکست غيرمنتظره مقابل حريف آمريکايي

قرعه ناباورانه در مسابقات کشتي جهاني 2018 براي حسن يزداني

مونا آشفته و مهسا صابري در ليگ ترکيه!

دردسر مائده برهاني در اولين بازي براي تيم ترکيه اي بخاطر داشتن حجاب

محمد موسوي زير حرف خودش زد!