آخرین اخبار

14 دليل که نمي گذارد شما به دومين قرار ملاقات با جنس مخالف برسيد!! روابط عاطفي

14 دليل که نمي گذارد شما به دومين قرار ملاقات با جنس مخالف برسيد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - 14 دليلي که موفق نمي شويد به قرار دوم برسيد

برگزاري اولين جلسه آشنايي براي ازدواج خيلي راحت است و معمولا مشکلي پيش نمي آيد ولي اين که اين اولين قرار را به قرار دوم براي آشنايي سوق دهيم کار راحتي نيست. اگر شما بارها و بارها با اين مشکل روبرو شده ايد و نمي دانيد چه اشتباهي مرتکب شده ايد ما به شما کمک مي کنيم تا شايع ترين مشکلاتي که باعث مي شود کارتان به قرار دوم نکشد را بشناسيد.
14 دليل که نمي گذارد شما به دومين قرار ملاقات با جنس مخالف برسيد!!

قضيه را زيادي جدي گرفته ايد

قضيه را زيادي جدي گرفته ايد

به جز چند استثنا مثلا وقتي طرفتان شوخي واضحي مي کند و ديگران با او همراهي مي کنند، صحبت کردن جدي در مورد آينده تان با فردي که در حال آشنايي با او هستيد ممکن است او را بترساند. از صحبت هاي خيلي جدي در مورد ازدواج ، بچه ها و تعهد بپرهيزيد و جلسه اول را فقط به شناخت اوليه از هم اختصاص دهيد.

بيش از حد پيامک مي فرستيد

" اگر قبل از برگزاري جلسه آشنايي در بيرون از منزل سوالات زيادي بپرسيد ممکن است بحث هاي بيهوده بينتان ايجاد شود." به همين ترتيب از فرستادن بيش از حد پيامک بعد از قرار اول هم اجتناب کنيد و به طرف مقابلتان فرصت تنفس بدهيد تا از ديدار دوباره شما هيجان زده شود.

رفتارتان گستاخانه بوده است

رفتارتان گستاخانه بوده است

" گاهي اوقات افراد اطراف شما به هيچ عنوان رفتار مودبانه اي ندارند. ولي شما نبايد رفتار عجولانه يا گستاخانه اي در پاسخ به رفتار ديگران نشان دهيد و از کنارش بي تفاوت بگذريد. " اگر شما هنگام آشنايي کوچکترين بي احترامي اي نسب به هر کسي داشته باشيد ممکن است شانستان را براي تکرار جلسه آشنايي از دست بدهيد. بنابراين در تمام طول مدت قرار آشنايي ( مانند زندگي ) محترمانه رفتار کنيد.

مکالمه مهيجي نداشته ايد

آيا تمايل داريد بيش از حد مودب باشيد و مانند چوب خشک رفتار مي کنيد؟ شما در ملاقاتتان بايد هوش خود را نشان داده و طرف مقابلتان را کنجکاو کنيد که بخواهد بيشتر شما را بشناسد. اگر مکالمه اي که در قرار ملاقاتتان انجام مي دهيد خسته کننده باشد شانستان براي رسيدن به قرار دوم تقريبا هيچ است. از پوسته خود بيرون آمده و مکالمه را به سمت موارد مورد علاقه تان و مواردي که نسبت به آن ها آگاهي لازم داريد سوق دهيد.

بيش از حد پر حرفي مي کنيد

بيش از حد پر حرفي مي کنيد

بسياري از مردم از سکوت مي ترسند و براي اجتناب از ايجاد سکوت بي وقفه حرفهاي نامربوط مي زنند. " درست است که مي خواهيد صحبت کنيد ولي مطمئن شويد که حتما بين صحبت هايتان تنفس داشته باشيد. به عبارت ديگر بايد به ياد داشته باشيد که گفتگويتان را با حرفهاي بيهوده پر نکنيد و بيشتر سوالاتي بپرسيد که منجر به شناخت طرف مقابلتان شود "

بيش از حد وارد بحث هاي سياسي مي شويد

" در حال حاضر هيچ چيز بحث برانگيز تر از سياست نيست " در چند قرار اول بهتر است بحث هاي سياسي را در حداقل ممکن نگه داريد. شما قرار نيست در مورد شخصيت طرف مقابلتان با افرادي که قبلا به آن ها راي داده است ، قضاوت کنيد.

حساب هاي اينترنتي اش را چک مي کنيد

حساب هاي اينترنتي اش را چک مي کنيد

اگر اولين قرار آشنايي شما اينترنتي است اشکالي ندارد صحت حرفهايي که به شما زده را چک کنيد يا از يک دوست مشترکتان در فيس بوک براي اولين قرار ملاقاتتان چراغ سبز بگيريد ولي نيازي نيست تاريخ کل زندگي او را زير و رو کنيد. نه تنها اين چک کردن اين پست هاي اينترنتي باعث ايجاد فعل و انفعالات نادرست در شما خواهد شد بلکه ممکن است سبب ايجاد تصور اشتباه از شخص مقابلتان هم بشود. بهتر است اولين قرار ملاقاتتان را بدون قضاوت و تفکر از پيش تعيين شده برگزار کنيد.

لباستان به اندازه کافي پوشيده نبوده

شما مي خواهيد جذاب به نظر برسيد ولي بهتر است لباسي تقريبا رسمي و پوشيده به تن کنيد. شايد بخواهيد چيزي بپوشيد که اندامتان را جذاب نشان داده و در اولين قرار خود را در ذهن طرف مقابل حک کنيد. ولي اين کار باعث مي شود طرف مقابلتان تصور کند که اعتماد به نفس کافي نداريد و بيشتر به دنبال جذب کردن او از راه ارتباط جنسي هستيد.

مستقيما از سر کار به محل قرار مي رويد

مستقيما از سر کار به محل قرار مي رويد

با وجودي که لباسي با پوشش ناکافي مي تواند براي مشکل ايجاد کند ، آماده نبودن براي انجام قرار ملاقات هم مي تواند همان تاثير را داشته باشد. " اگر طوري به نظر برسيد که انگار هيچ تلاشي براي ظاهر خود قبل از آمدن سر قرار انجام نداده ايد ، جاذبه فيزيکي اي ايجاد نمي شود. بنابراين اگر شما با عجله از دفتر کار به سر قرارتان مي رويد حداقل شلوار کار خود را با يک شلور جين که شما را لاغر تر نشان مي دهد و يک جفت کفش شيک و زيبا تغيير دهيد. هر دوي اين ها تاثير مشابهي روي مردان مي گذارد. اگر نتوانستيد سري به منزل زده و تغييري در لباس هايتان ايجاد کنيد حداقل مي توانيد از يک ادکلن خوشبو استفاده کنيد.

در مورد شريک زندگي سابقتان صحبت مي کنيد

مگر در مواردي که فرزند داشته باشيد يا دليل معتبري براي صحبت کردن در مورد شريک قبلي زندگيتان پيش بيايد، در ساير موارد از بحث در باره گذشته اجتناب کنيد. گذشته ها گذشته اند و بهتر است رهايشان کنيد. هيچ توضيح اضافه اي در اين مورد نياز نيست بدهيد.

اطلاعات زيادي به اشتراک گذاشته ايد

اطلاعات زيادي به اشتراک گذاشته ايد

" اسهال کلامي يعني اين که بيش از حد زود اطلاعات بيش از حدي را به طرف مقابل منتقل مي کنيد " در اولين قرار ملاقاتتان نياز نيست که داستان طولاني تبديل شدن دوست عزيزتان سوزانا در محل کار به دشمنتان را تعريف کنيد يا صحبت در مورد اين که چطوري يک باره صاحب 3 تا بچه گربه شده ايد. " هر کس گذشته اي دارد و هر کس مسائل خاص را دارد ولي بهتر است در بيان اين مسائل صرفه جويي کرده و براي قرار چهارم به بعد نگهشان داريد.

دير سر قرارتان حاضر شده ايد

دير رفتن سر قرار اول اين پيام را ارسال مي کند که در مورد اين آشنايي جدي نيستيد و به وقت طرف مقابلتان احترام نمي گذاريد. اگر قرار است دير برسيد حتما تماس گرفته و اطلاع دهيد حتي در مواردي که تاخيرتان طولاني مي شود بهتر است با رستوران تماس گرفته و يک نوشيدني براي طرف مقابلتان که منتظر شماست سفارش دهيد. "

حواستان به قرارتان نيست

حواستان به قرارتان نيست

به طرف مقابلتان توجه نشان دهيد و توجه کامل خود را صرف او کنيد. منظورم اين است که تلفن تان را کناري گذاشته و چشمانتان را به طرف مقابلتان بدوزيد نه اين که دور تا دور اتاق بچرخانيد. شما مي خواهيد به طرف مقابلتان نشان دهيد که به گفته هاي او اهميت مي دهيد.

تميز صحبت نکرده ايد

به هيچ عنوان بحث جنسي نکنيد. " شوخي جنسي يا بازي با کلمات يا هر چيزي از اين قبيل . اجازه دهيد اين فرصت با اين صحبت ها از دست نرود. در غير اينصورت شما ممکن است باعث ناراحتي طرفتان شده و احساس نادرستي از منظور خود به او منتقل کنيد.
نکته نهايي : حتي اگر 13 مورد از اين 14 مورد اين ليست را انجام داده ايد باز هم خودتان را سرزنش نکنيد! اين ها اشتباهات رايجي هستند که براي همه اتفاق مي افتند و داشتن چند قرار بدبه اين معني نيست که قرار بعديتان خاطره انگيز نخواهد شد. اين ليست را به خاطر بسپاريد و روي اعتماد به نفستان کار کنيد و به خودتان ايمان داشته باشيد. هر دوي شما در اولين قرار ملاقاتتان استرس داريد ولي اگر خودتان را دوست داشته و سعي کنيد بهترين باشيد در نهايت فردي که متناسب شما باشد را پيدا خواهيد کرد.


منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟