آخرین اخبار

دام کثيف يک راننده براي زنان در مسير فرودگاه حوادث

دام کثيف يک راننده براي زنان در مسير فرودگاه

  بزرگنمايي:

چه خبر - کمين در مسير فرودگاه‌هاي تهران براي زنان و دختران

شامگاه 31 مرداد ماه زن 30 ساله که پزشک متخصص زنان و زايمان بود با پريشاني و آشفته حالي خود را به پليس فرودگاه مهرآباد رساند و پرده از اقدام شوم راننده جوان يک خودروي پژو 405 برداشت.
اين زن در حالي که به‌شدت گريه مي‌کرد، به افسر پرونده گفت: «ساعتي پيش از استانبول به فرودگاه امام خميني(ره) رسيدم و منتظر يک تاکسي بودم تا بتوانم براي پروازي ديگر به مهرآباد بروم. در همان حال راننده جوان پژويي مقابلم ايستاد و ادعا کرد مسافرکش است. او برخورد خوبي داشت. به همين خاطر اعتماد کردم و سوار خودرويش شدم. همه چيز عادي بود اما ناگهان در مسير به بهانه خراب شدن خودرو به سمت اتوبان فتح پيچيد و کنار جاده خاکي و خلوتي متوقف شد. من از تاريکي هوا و خلوتي جاده ترسيده بودم به او اعتراض کردم و خواستم پياده شوم که او با چاقويي به سمتم آمد و بي‌توجه به التماس‌هايم مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. در آن لحظه تنها چيزي که به ذهنم رسيد اين بود که بگويم ايدز دارم تا دست از سرم بردارد. وقتي اين حرف از دهانم درآمد او بشدت کتکم زد و مرا در بيابان رها کرد و با خودرويش دور شد.»
غافلگيري متهم سابقه‌دار در خانه
با اظهارات اين زن با دستور سرهنگ شاهپور جعفري مرام، فرمانده پليس فرودگاه مهرآباد پرونده آدم ربايي و آزار و اذيت تشکيل شد و پرونده در اختيار بازپرس سيفي از شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 9 تهران قرار گرفت. با توجه به حساسيت موضوع، مأموران پس از انجام تحقيقات پليسي و چهره نگاري متهم توسط زن جوان، توانستند رد او را در ميان تبهکاران سابقه دار به دست آورند.
به اين ترتيب با انجام هماهنگي‌هاي قضايي، مأموران پليس نيمه شب به محل زندگي متهم به نام «محسن» 31 ساله در شهرک بروجردي افسريه رفته و راننده جوان را که سابقه آدم ربايي و تجاوز به عنف دارد، دستگير کردند. از آنجا که متهم با خواهر، مادر و پدرش در يک خانه زندگي مي‌کرد، اعضاي خانواده‌اش در برابر مأموران مقاومت کردند اما او موفق به فرار نشد. اين متهم سابقه دار که ابتدا منکر ربودن زن پزشک بود با ديدن مدارک پليس مجبور به اعتراف شد.
شکايت دومين قرباني
پس از دستگيري اين مرد شيطان صفت، زن 36 ساله‌اي هم که کارمند بانک بود به پليس فرودگاه مراجعه کرد و با اعلام اينکه تصوير متهم را در فضاي مجازي شناسايي کرده است، به سرهنگ عرب رئيس آگاهي پليس فرودگاه مهرآباد گفت: «شامگاه 9 مرداد سوار يک خودروي پژو405 شدم تا راننده مرا به شهرستان کرج برساند اما در ميان راه او به سمت جاده شهريار تغيير مسير داد و در مکاني خلوت و تاريک با تهديد چاقو و بي‌توجه به التماس هايم به آزار و تعرض من پرداخت و سپس در تاريکي بيابان رهايم کرد. من متاهل هستم و از ترس آبرويم شکايتي نکرده بودم تا اينکه در فضاي مجازي اين راننده را شناسايي کردم و مي‌خواهم از او شکايت کنم.»
با اظهارات اين زن، متهم از زندان به اداره آگاهي احضار شد و به آزار و اذيت کارمند بانک نيز اعتراف کرد و با اين اعتراف با قرار 2 ميليارد ريالي به زندان رجايي کرج انتقال يافت تا به جرايم احتمالي ديگر او نيز رسيدگي شود.
سکوت قربانيان به مجرمان فرصت ارتکاب جرم مي‌دهد
سرهنگ شاهپور جعفري مرام، فرمانده پليس فرودگاه مهرآباد با توصيه به شهروندان بويژه زنان و دختران گفت: «متأسفانه در اين پرونده هردو شاکي، متاهل هستند که ابتدا به‌دليل ترس از آبرو سکوت کرده بودند. اما بايد بدانيم اگر فرد قرباني از ترس آبرو سکوت کند تبهکاران به رفتارهاي شيطاني‌شان ادامه مي‌دهند و قربانيان بيشتري را به دام خود مي‌اندازند. همان‌طور که مي‌بينيد در اين پرونده با شکايت خانم دکتر در کمتر از 3 ساعت توانستيم مرد تبهکار را دستگير کنيم. از شهروندان تقاضا دارم در صورت بروز چنين مواردي سريعاً به پليس مراجعه کنند و مأموران را در جريان قرار دهند. همچنين مردم توجه داشته باشند که همواره از خودروهاي مسافربر مخصوص تاکسيراني استفاده کنند.»
فرمانده پليس فرودگاه تهران با اشاره به اينکه احتمال افزايش قربانيان متهم وجود دارد ادامه داد: «با تو جه به احتمال وجود قربانيان ديگري در اين پرونده بازپرس خواستار چاپ تصوير بدون پوشش متهم در رسانه‌ها شده است. افرادي که طعمه اين متهم قرار گرفته‌اند با اطمينان از محفوظ ماندن مشخصاتشان مي‌توانند به کارآگاهان پليس آگاهي فرودگاه مهرآباد يا به شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 9 تهران مراجعه کنند تا به شکايتشان رسيدگي شود.»


منبع: روزنامه ايران



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت