آخرین اخبار

اين نشانه ها مي گويد شوهرتان ديگر شما را دوست ندارد روابط عاطفي

اين نشانه ها مي گويد شوهرتان ديگر شما را دوست ندارد

  بزرگنمايي:

چه خبر - نشانه هاي عدم علاقه مردانبه هر قيمتي مي خواهد که ظاهر خود را تغيير دهيد

هر فردي چهره و اندام خاص خود را دارد. ممکن است که شما اندام ايده آل مرد زندگي تان را نداشته باشيد اما اگر او شما را وادار کرد تا به هر قيمتي خودتان را تنها براي رضايت او تغيير دهيد، بدانيد که او فرد مناسبي براي شما نيست. چيزي که بايد در اولويت او باشد، سلامت شماست. آيا او حاضر است که شما با غذا نخوردن، تنها براي رسيدن به تناسب اندام، به جسم تان آسيب برسانيد؟ اگر اينگونه است، به جاي از دست دادن وزن، بهتر است که او را از دست بدهيد.

روياهاي شما را ناديده مي گيرد

شايد مرد زندگي تان با آرزوهاي شما يا حتي با برخي از آنها موافق نباشد اما اين بدين معني نيست که آنها را ناديده بگيرد. شما بايد بتوانيد در کنار او از آرزوهايي که در سر داريد سخن بگوييد، او نيز بايد با گوش جان آنها را بشنود، حتي اگر قبول شان نداشته باشد. در واقع مردي که شما انتخاب مي کنيد بايد حامي تان باشد. بنابراين اگر هر زمان که از روياهايتان براي او سخن گفتيد و عکس العملي منفي از او ديديد، بهتر است که دور او را خط بکشيد، در غير اين صورت از آروزهايي که در سر داريد بايد بگذريد.

به حريم خصوصي تان تجاوز مي کند

اعتماد، مهمترين بخش يک رابطه عاطفي است. شايد جذابيت فيزيکي اوست که شما را به سمت اش جلب مي کند اما در بلند مدت، اگر اعتمادي در کار نباشد، رابطه شما نيز دوامي نخواهد داشت. برخي از زوج ها عادت دارند که گوشي يکديگر را چک کنند. اگر اين کار بدون اجازه صورت گيرد، اشتباه محض است. بنابراين اگر شريک زندگي تان به شما اعتماد ندارد و به حريم خصوصي تان تجاوز مي کند، رابطه شما با او از پايه و اساس اشتباه است.

در ملا عام شما را سرزنش مي کند

هيچ رابطه اي نيست که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. شما با يک ربات در ارتباط نيستيد، بنابراين زمان هايي در رابطه عاطفي شما وجود دارد که شما با حرف ها و رفتارهاي طرف مقابل تان از کوره در مي رويد. اما اگر در اين شرايط در جمعي به سر مي بريد، بايد خودتان را کنترل کنيد و تا زمان تنهايي تظاهر کنيد که با شريک زندگي تان رابطه خوبي داريد. اگر مرد زندگي تان اين گونه نيست و در مقابل ديگران رفتارش زشت با شما دارد، مطمئنا شما حس يک بازنده را پيدا خواهيد کرد، حسي که لايق آن نبوده و نيستيد.

شما را در اولويت نمي گذارد

طبيعي است! ممکن است در دوره اي از زندگي، شما اولويت اول مرد زندگي تان نباشيد، به عنوان مثال او مجبور شود که در دوره اي زمان بيشتري را با خانواده اش سپري کند يا براي کارش وقت بيشتري بگذارد؛ اما اگر اين رفتار هميشگي شود مثلا او قرارش را با شما کنسل کند تا با دوستانش باشد، بدانيد که انتخاب اول او نيستيد. اگر چه شما نمي توانيد هر روز در اولويت برنامه هاي او باشيد اما در کل بايد اين حس را در شما ايجاد کند که يکي از مهمترين بخش هاي زندگي او هستيد، نه دائما آخرين انتخاب او. بنابراين اگر حس نمي کنيد که پادشاه زندگي او هستيد، وقت آن است که در انتخاب تان تجديد نظر کنيد.

از صحبت هاي جدي و مهم فراري است

خيلي ها از صحبت هاي جدي فراري اند، از اين جهت که فکر مي کنند ممکن است به دعوا و ناراحتي ختم شود. اما نمي توان هميشه از اين وضعيت فرار کرد زيرا بي شک اختلاف نظرهايي رخ مي دهد که جز با صحبت کردن حل نخواهد شد. اگر چه اين کار صبر و حوصله مي خواهد اما در نهايت منجر به حل مشکل مي شود. بنابراين اگر مرد زندگي شما مدام از حرف زدن در مورد مسائل جدي زندگي بيزار است، نشانه ضعف اوست. به مردي که در سختي ها شما را تنها بگذارد، اعتمادي نيست. شما لايق قوي ترين ها هستيد.

رابطه شما را پنهان مي کند

هر کسي به نوعي با فرد مورد علاقه اش برخورد مي کند. ممکن است مرد مورد علاقه شما دست شما را بگيرد و شما را به همه دوستان و اعضاي خانواده اش معرفي کند يا حتي شما را از آنها پنهان کند. اگر طرف مقابل تان جزو دسته دوم است، بايد به احساس او و جديت اش در رابطه شک کنيد. بايد دليل پنهان کاري اش را بپرسيد. شايد او در رابطه ديگري به سر مي برد يا شما را به عنوان زن زندگي اش قبول ندارد. دليل او هر چه باشد، شما بايد فردي را انتخاب کنيد که از نشان دادن شما به اطرافيان اش احساس غرور کند و به خود ببالد.

شما را از ديدار دوستان تان منع مي کند

در ابتداي رابطه، زماني که شما شور و اشتياق زيادي داريد، شايد ساده باشد که هر چه غير معشوقه تان را از زندگي تان حذف کنيد اما اين شرايط در دراز مدت صبر شما را به سر خواهد آورد. مهم نيست که شما در چه مرحله اي از رابطه به سر مي بريد، دوستان تان بخش مهمي از زندگي تان هستند که هيچگاه نبايد آنها را ناديده بگيريد. بنابراين اگر فردي خواست آنها را از زندگي شما بيرون کند، بهتر است که خودش از زندگي شما بيرون رود. همه ما به دوستاني احتياج داريم تا زماني را با آنها سپري کنيم، بنابراين زير بار حرف زور هيچ مردي در اين مورد نرويد.

شما را با ديگران مقايسه مي کند

مقايسه کردن در هر شرايطي يکي از بدترين رفتارها است. به عنوان مثال اگر مادر مرد زندگي تان مدام دست پخت شما را با مادرش مقايسه مي کند يا اين که ظاهر دختران ديگر را براي شما مثال مي زند، بهتر است که از همان ابتدا جلو اين رفتارها را بگيريد. شما براي خودتان شخصيتي منحصر بفرد داريد که هيچ گاه نبايد با مقايسه تحقير شود.

با احساسات تان بازي مي کند

شما بايد کنار مردي که انتخاب مي کنيد، احساس آرامش داشته باشيد. اما اگر طرف مقابل تان مدام با احساسات شما بازي کند، بدين معني است که هيچگاه طعم آرامش را در رابطه نخواهيد چشيد. رفتارهاي مختلفي مي تواند احساسات شما را خدشه دار کند، به عنوان مثال او اعتماد به نفس را از شما مي گيرد، شما را تحقير يا تمسخر مي کند، مدام روي شما عيب مي گذارد و... اين رفتارها به مرور زمان شما را افسرده کرده و اميد به زندگي را از شما مي گيرد. بنابراين هر چه سريع تر به رابطه تان با چنين فردي خاتمه دهيد و دنبال مردي باشيد که براي شخصيت تان ارزشي والا قائل است.


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟