آخرین اخبار

نظر وزير احمدي‌ نژاد در مورد رئيس دولت اصلاحات سياسي

نظر وزير احمدي‌ نژاد در مورد رئيس دولت اصلاحات

  بزرگنمايي:

چه خبر - نظر صفارهرندي در مورد رئيس دولت اصلاحات

محمدحسين صفارهرندي در جمع پاسداران و پايوران سپاه روح‌الله استان مرکزي با اشاره به شبهاتي که سال‌هاست از سوي بدخواهان نظام مطرح مي‌شود، اظهار کرد: شبهه‌اي که از اواخر دوران جنگ تحميلي و اوايل دهه 70 مطرح شده اين است که در تزاحم نظام و حکومت کدام را بايد فدا کرد.وي با تاکيد بر اينکه نبايد کسي ايستادگي در برابر باطل را زيرسوال ببرد و با ترفند و پيچش‌هاي رندانه صورت توجيه به آن ببخشد، تصريح کرد: کساني هستند که آرمان‌خواهي براي آنان اصالت دارد ولي توجه ندارند که اين آرمان‌خواهي در کنار يک سري واقعيت‌ها بايد مطرح شود.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح کرد: درخصوص عاشورا و نهضت امام حسين(ع) فراوان شنيده‌ايم و توصيف مشترک همه ما از حماسه عاشورا چيزي به غير از مصاف جبهه حق عليه باطل و نقطه سازش‌ناپذيري حق در برابر باطل نخواهد بود.
صفارهرندي با اشاره به شهادت امام حسين(ع) گفت: سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) براي آرمان بزرگ قرباني مي‌شود و همه عزيزان خود را در اين راه تقديم مي‌کند؛ جرياني که در روز عاشورا در مقابل حضرت قرار گرفتند در همه اديان منفور است و کسي حاضر به دفاع از اين جريان منفور و ظالم نيست.
وي با اشاره به شبهاتي که در سال‌هاي اخير از سوي برخي مسئولان مطرح شده است، گفت: آنچه که برخي مطرح مي‌کنند اين است که چرا عاشورا را تنها تقابل دو جبهه حق و باطل بيان مي‌کنيد؟ اين افراد عاشورا محل مذاکره مي‌دانند!
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اينکه اين بيان جسورانه قصد دارد با يک آرمان بزرگ در مقام نظر دربيافتد، تصريح کرد: اينکه بخواهند فلسفه قيام را به بازي بگيرند و مطرح کنند که قيام امام حسين(ع) براي سازش بوده است، بزرگ‌ترين خيانت است؛ نبايد اجازه داد که فلسفه قيام اولياء خدا در برابر جريان کفر و شرک و نفاق را اينگونه به بازي تحريف بگيرند، قيام آرمان است که نبايد اجازه داد مخدوش شود.
صفارهرندي ادامه داد: اين افراد که در مقام نظر، اين آرمان‌ها را به بازي مي‌گيرند بزرگترين خيانت را مي‌کنند چراکه جابه جا کردن نقاط ارزشي همه چيز را متزلزل مي‌سازد،در حقيقت اين افراد چون خود عُرضه ندارند که در مقابل جبهه باطل بايستند ارزش‌ها را جا به جا مي‌کنند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت با اشاره به اينکه عده‌اي تفاسير اشتباه از سخن حضرت امام راحل در همان زمان داشته و دارند، تصريح کرد: آرمان اعتلاي نام مقدس خدا و نام جمهوري اسلامي و نام اين انقلاب است و ما دشمن را هميشه دشمن مي‌دانيم. آرمان‌گراي واقع بين يعني کسي که نسبت به آرمان واقف بوده و واقعيت‌ها را هم مي‌بيند و متاثر از واقعيت‌ها هرجا لازم بود صلح مي‌کند و هرکجا نياز بود جنگ مي‌کند.
صفارهرندي ادامه داد: مشکلي که ما در حال حاضر با يک دسته از افراد داريم اين است که وقتي در اين جبهه کم آوردند شروع به ايجاد ترديد کردند و گفتند در اين عالم که همه چيز دعوت به سکولار مي‌کند شما حکومت مبتي بر شريعت را دنبال کنيد اين از همان ابتدا اشتباه بود و از هر کجا جلوي اشتباه را بگيريم منفعت است.
وي افزود: بهانه اين افراد اين است که چه کسي جواب خون‌هاي ريخته شده را مي‌دهد؟ بهانه حفظ کشور و حفظ نظام است و مي‌گويند نظام به اين آساني به دست نيامده که آن را از بين ببريم؟ چون خودش کم آورده است اين حرف را مي‌زند. اما به اين افراد بايد گفت که شما آرمان‌ها را در درون خود حفظ کن نه اينکه آن را جا به جا کرد.
عضو مجمع تشخيص مصلحت تصريح کرد: اينکه مي‌گويند امام حسين(ع) سازش کرد يعني خيانت؛ حفظ نظام از ديد حضرت امام خميني(ره) اوجب واجبات است و بايد در اين مسير حرکت کنيم. چارچوب‌هاي اين نظام الَّذينَ إِن مَکَّنّاهُم فِي الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عاقِبَةُ الأُمورِ است.
صفارهرندي با طرح اين سوال که چه زمان انقلاب با نظام درگير است؟ گفت: درگيري در اين بخش وجود ندارد حفظ نظام و انقلاب بر يکديگر منطبق هستند.
وي در ادامه با بيان اينکه اگر قرار بود کساني که تسليم واقعيات بودند و آرمان‌ها را لگدکوب مي‌کردند، راهور تاريخ چند صد ساله ما بعد از کربلا باشند، محبين و شيعيان بايد در پستوي خانه‌هايشان ارادت خويش را به اهل بيت(ع) نشان مي‌دادند به جاي اينکه شاهد پياده‌روي عظيم اربعين باشيم.
عضو مجمع تشخيص مصلحت با کنايه به اينکه هستند برخي افرادي که تصور مي‌کنند امروزه تبديل به محور و قطب شده‌اند، گفت: رئيس جمهور دوره اصلاحات سخنراني در آمريکا داشت و از سوي آمريکايي‌ها مورد تعريف و تمجيد قرار گرفت ولي يکي دو سال بعد مورد تمسخر آنان قرار گرفت و در زمان او ايران را به عنوان قطب شرارت معرفي کردند.
صفارهرندي گفت: نور حق‌گرايي در وجود ملت ايران وجود دارد و به رغم اينکه هاله‌اي وجود آنان را مي‌پوشاند اما هر زمان که لازم بوده اين نور حق گرايي جلوه مي‌کند.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد