آخرین اخبار

پسري که عاشق واقعي شما است اين نشانه ها را دارد!! روابط عاطفي

پسري که عاشق واقعي شما است اين نشانه ها را دارد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - نشانه هاي پسران عاشق

شايد براي خيلي از خانم‌هاي مجرد پيش آمده باشد كه احساس كنند يكي از همكاران در سر كار يا يكي از همكلاسي‌ها در دانشگاه به‌ زودي از آن‌ها خواستگاري مي‌كند اما همين سوال كه احتمالا كي او به خواستگاري مي‌آيد مي‌تواند دوران پرتنشي را بسازد، اگر مي‌خواهيد بدانيد آيا همكار يا همكلاسي‌تان به‌ زودي از شما خواستگاري مي‌كند يا نه به نشانه‌هاي رفتاري او دقت كنيد. مي‌توانيد از حركات او بفهميد كي زمان خواستگاري است. علاوه‌ بر اين‌ ها بعد از خواستگاري و در دوران آشنايي نيز مي‌توانيد با خواندن رفتارهاي خواستگارتان بفهميد كه آيا شما را پسنديده است يا نه؟ پس معطل نكنيد تمام نشانه‌هاي رفتاري يك مرد عاشق اينجاست.

پسري که عاشق شما است، وقتي چشم در چشم شما مي شود او كمي سرش را به سمت راست يا چپ كج مي‌كند

كج‌كردن سر يك حركت كاملا ناخودآگاه در مردان است كه وقتي نسبت به زني احساس نزديكي مي‌كنند از خود نشان مي‌دهند. اين حركت و ژست را زماني مردها نشان مي‌دهند كه به زني علاقه‌مند شده‌اند ولي خودشان اين شجاعت را ندارند كه جلو بروند و علاقه‌شان را ابراز كنند و از او خواستگاري كنند. در واقع او با كج كردن سر، خود را آسيب‌پذير نشان مي‌دهد تا خود را در دسترس نشان دهد شايد جالب‌تر به نظر برسد. اگر همكار يا همكلاسي‌تان هنگام صحبت و درحالي‌كه ارتباط چشمي برقرار كرده گردنش را كج كند، احتمالا به‌زودي از شما خواستگاري خواهدكرد.

پسري که پنجه پاهايش را به سمت داخل مي گذارد، مي خواهد از شما خواستگاري کند

به احتمال زياد شما طرف مقابل را عصبي و دستپاچه كرده‌ايد، اين رفتار نشان‌دهنده اعتماد به نفس نداشتن اوست، به همين دليل اگر همكار يا همكلاسي‌تان هنگام صحبت چنين ژستي گرفت، يعني نسبت به شما احساس تمايل دارد ولي هنوز آنقدر اعتماد به نفس ندارد كه از شما خواستگاري كند، او احتياج دارد تا از علاقه شما نسبت به‌ خودش مطمئن شود. اگر هنگام صحبت وقتي او دستپاچه است چند دقيقه با او دوستانه رفتار كنيد و به‌ طور غير مستقيم اشتباهاتش را به او بفهمانيد، بعد از مدتي او راحت‌تر خواهد شد و حتي ممكن است درخواست ازدواجش را نيز مطرح كند. در واقع وقتي مردي انگشتان پنجه پاهايش را به سمت هم متمايل مي‌كند، يعني مي‌خواهد درباره موضوع مهمي مثل ازدواج صحبت كند، در اين مواقع بهتر است بيشتر ساكت باشيد تا او فرصت كند درخواست ازدواجش را مطرح كند.

پسري که تمايل به ازدواج با شما دارد زماني که به شما نگاه مي‌كند خيلي سريع شانه‌هايش را به سمت بالا جمع مي‌كند و به سمت جلو مي‌دهد

در اين حالت احتمالا شما حركتي انجام داده‌ايد كه توجه او به سمت شما جلب شده‌ است. وقتي پسري رفتارهاي يك خانم را تحسين مي‌كند در واقع او را مورد مناسبي براي ازدواج مي‌داند و به همين دليل در اين مواقع كاملا ناخودآگاه شانه‌هايش را به سمت جلو مي‌آورد و جمع مي‌كند، اين حركت در مردان نشان‌دهنده محبت عميقي است كه در دل دارند و دوست دارند به نوعي آن را ابراز كنند. ‌حتي در زندگي زناشويي نيز وقتي مردي از همسرش حركتي تحسين آميز مي‌بيند ولي غرورش اجازه نمي‌دهد آن را ابراز كند شانه‌هايش را به سمت جلو جمع مي‌كند، در اين مواقع مي‌توانيد براي خوشحال كردن همسرتان، شما نيز به‌طور كلامي علاقه خود را به او نشان دهيد.

پسري که عاشق شما است شخصيت خود را در مقابل شما بزرگتر از آنچه هست نشان مي دهد

اين حركت نشانه‌اي روشن از اين است كه طرف مقابل شما تمام حقيقت را به شما نمي‌گويد، در واقع با اين حركت او مي‌خواهد به‌خود زمان بدهد تا پاسخ يا حرفي مناسب پيدا كند. به همين دليل حرفي كه بعد از اين حركت از او مي‌شنويد، نمي‌تواند كاملا دقيق و درست باشد و حتي ممكن است كاملا اغراق شده هم باشد. در اين حالت احتمالا او مي‌خواهد شخصيت خود را در مقابل شما بزرگ‌تر از آنچه هست نشان دهد و شما را آماده كند تا به درخواست ازدواجش جواب مثبت دهيد. به‌ خصوص اگر او در حال صحبت درباره خودش است و مي‌خواهد خود را توصيف كند تا شما را تحت‌تاثير قرار دهد، به حس‌هاي زنانه‌تان اعتماد كنيد؛ آن‌ها به شما مي‌گويند طرف مقابل در كجاها دروغ مي‌گويد اما اگر اين حركت را زماني انجام داد كه مي‌خواست شما را درباره موضوعي بزرگ مثل درخواست ازدواجش قانع كند، حواس‌تان را كاملا جمع كنيد تا مبادا تصميمي غيرعقلاني بگيريد. البته اشتباه نكنيد اين حركت نشانه حقه‌بازي طرف مقابل نيست او فقط فكر مي‌كند كه اگر صادق باشد شما حرفش را باور نمي‌كنيد.

پسراني که کف دستشان را از شما قايم مي کنند و پشت دست شان رو به شماست مي خواهند مرزها را حفظ کنند

وقتي كف دست به سمت پايين است به‌طوري كه ديده نشود نشان‌ دهنده آن است كه فرد موضوعي را پنهان مي‌كند، وقتي خواستگار شما تنها پشت دست‌هايش را به شما نشان مي‌دهد يعني كمي حالت دفاعي به‌ خود گرفته است و مي‌خواهد نشان دهد كه شخصيتي قوي دارد و قصد دارد به‌طور موقت توازن را به رابطه بازگرداند. به همين دليل بهتر است در اين حالت به حرف‌هاي او بيشتر گوش دهيد مثلا انتخاب محل صحبت يا غذا يا. . . را به او بسپاريد. وقتي براي نخستين بار با خواستگارتان بيرون مي‌رويد و او مرتب كف دست‌هايش را از شما پنهان مي‌كند به اين معناست كه مي‌خواهد مرزها را كاملا حفظ كند تا به شناخت كافي از شما برسد به همين دليل كاملا رسمي و همانند قرارهاي كاري رفتار مي‌كند و تا وقتي كه از جواب مثبت شما مطمئن نشود، همين رفتار رسمي را حفظ مي‌كند.

وقتي دست‌هايش را بين موهايش مي‌برد

وقتي پسري چنين رفتاري مي‌كند در واقع مي‌خواهد براي فرد مقابل زيبا‌تر به‌نظر برسد. معمولا زن‌ها براي اين‌كه زيبا‌تر به‌نظر برسند راه‌هاي زيادي دارند ولي مردها نه، تنها راه آن‌ها براي زيباتر به‌نظر رسيدن، موهاي‌شان است. چون موها بيشتر از همه در چهره به چشم مي‌آيند و به راحتي مي‌توانند حالت بگيرند. اگر در مرحله آشنايي براي ازدواج هستيد و براي نخستين بار است كه با خواستگارتان بيرون مي‌رويد، اگر خيلي به موهايش نرسيده و كاملا مدلي معمولي دارد و كلاهي بر سر گذاشته است يعني مي‌خواهد خود را باهوش و زيرك نشان دهد. البته اگر هم با نامزد يا شوهرتان بيرون رفته‌ايد و او براي قرار با شما حسابي موهايش را مرتب كرده‌است، به او بفهمانيد كه از مدل موهايش لذت مي‌بريد چون اين كار در رابطه شما تاثير بسياري دارد.

اگر بيشتر اوقات سعي مي‌كند به نوعي كنار شما بايستد نشان دهنده علاقه او به شماست

بسيار پيش مي‌آيد كه در دانشگاه يا سركار، دانشجويان يا همكاران به خاطر موضوعي دورهم جمع مي‌شوند، اگر در اين مواقع هميشه يكي از همكلاسي‌ها يا همكاران‌تان سعي مي‌كند خود را به شما نزديك كند و در كنار شما بايستد اين مي‌تواند نشان‌دهنده توجه او به شما باشد. مردها قدرت خارق‌العاده‌اي براي رصد كردن رفتارهاي زن مورد علاقه‌شان دارند به‌خصوص اگر مردي هنوز از احساسش نسبت به زني مطمئن نباشد، سعي مي‌كند همه جا او را تحت نظر بگيرد و رفتارهاي او را كنترل كند بدون اين‌كه كسي متوجه شود ولي اگر كاملا از احساسش مطمئن باشد هر طور شده خود را سر راه زن قرار مي‌دهد و حتي سعي مي‌كند جلب توجه كند و با نگاهش موضوع را به او نشان دهد.


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟