آخرین اخبار

صحبت هاي مفصل عليرضا منصوريان پس از استعفا: مرا به آخر خط رساندند بعد از نود

صحبت هاي مفصل عليرضا منصوريان پس از استعفا: مرا به آخر خط رساندند

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي عليرضا منصوريان پس از استعفا

سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از تساوي تيمش برابر ذوب‌آهن گفت: بعد از بازي در رختکن با بازيکنان حرف زدم.
عليرضا منصوريان در نشست خبري پس از تساوي تيمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ممنونم که منتظر مانديد. در داخل رختکن با بازيکنان صحبت کرديم و به همين دليل دير آمدم.

وي افزود: ابتدا بابت اتفاقات برنامه 90 عذرخواهي مي‌کنم. صبحش برنامه را دوباره ديدم. از مردم فوتبال‌دوست ايران، از پيشکسوتان فوتبال ايران مثل علي پروين و علي جباري و کلا از ورزش بابت پريشب (دوشنبه) عذرخواهي مي‌کنم. آن اتفاقات نقطه تاريکي بود و دو، سه پيغام بد داشت. به قداست مربي‌گري در آن برنامه توهين شد. از فردوسي‌پور خرده نمي‌گيرم. مسير برنامه او خوب بود. او خودش هم گفت اسرار خانواده نبايد فاش شود. از همه عزيزان، پيشکسوتان، مديران سابق استقلال و هواداران بابت آن برنامه عذرخواهي مي‌کنم.

سرمربي استقلال اضافه کرد: پارسال در هجده ماه پيش يک کنفرانس خبري داشتم و کارم را در استقلال شروع کردم. هوادارنمان به من کمک کردند و کم‌کم داشتيم با حواشي روبه‌رو شديم. در ورودم به هوادارم قول دادم که داربي را مي‌بريم. بعدا فکر کردم ديدم چهار پنج سال است که داربي را نبرده‌ايم. گفتم تيم را اول، دوم مي‌کنم و خدا را شکر مي‌کنم که به هر دو حرف رسيديم. عقبه من براي شما معلوم است. با نفت روزهاي خوبي داشتم. شرايطم را پلکاني رشد کردم. توانستم به نقطه ايده‌آل برسم. سال قبلش مي‌شد به استقلال بيايم ولي به دلايلي يک سال بعد به استقلال آمدم.

او افزود: روزهاي اول 5000 تماشاگر به کمپ مي آمدند. خيلي فضا خوب و ايده آل بود. هواداراي که امروز گفت رها کن و حيا کن، اصلا از او ناراحت نيستم. من با نسلي ديگر که مال دهه 30 و 40 و 50 بودند در استاديوم بزرگ شدم و در استقلال با آنها کار کردم. افتخار مي‌کنم که شاگرد مکتب استقلال هستم. من همه جا مي‌چرخيدم. با گل مظلومي ورود به استاديومم را جشن گرفتم. من سريع بعد از اين بازي با فريبا و عبداللهي صحبت کردم. الان من بايد به شان خودم و خانواده خودم و استقلال توجه کنم. مي‌دانم که اين هواداران روزهاي خوبي با من گذراندند. اولين بار در بازي با پديده اتفاقي افتاد که تجربه‌اش را نداشتم. سال‌هاي آخر فوتبالم خيلي ناراحتم که هفته دومي که حجازي به استقلال آمد مصدوم شدم. همه مربيانم از دهداري و پورحيدري تا مظلومي در رشد من موثر بودند. امروز بايد به شان خود و هواداران احترام بگذارم.

وي اضافه کرد: امروز به بازيکنانم گفتم قداست هم را نشکنيد. به هم احترام بگذاريد. امروز به جرات مي‌گويم که مي‌توانستم بعد از بازي با پديده بروم. اصلا نمي‌خواهم درباره اتفاقات برنامه 90 صحبت کنم. نمي‌خواهم بگويم فلاني پشتم حرف زد. من را به آخر خط رساندند. يک وقت‌هايي شما به آخر خط مي‌رسيد ولي مرا به آخر خط رساندند.

منصوريان ادامه داد: به بازيکنانم گفتم که هوادار ديگر صبر مرا نمي‌کند. پارسال با ماشين سازي قبل از داربي در تهران بازي داشتم. با اين ادبيات حيا کن و رها کن آشنا نبودم. به خرمگاه آن موقع گفتم چگونه از جلوي هواداران رد شوم؟ امروز هم مي‌خواستم از جلوي هواداران رد شوم ولي فريبا چشمانش پر از اشک بود و به من گفت که از آنجا رد نشوم. من را به آخر خط رساندند. يک عده نمي‌توانند ببينند يک تيم جوان ايراني موفق است. بعد از بازي با پديده تنهاترين آدم تاريخ باشگاه استقلال بودم. هفته سختي بود. امروز بازي سختي داشتيم. بعد از بازي با پديده هم آماده رفتن بودم ولي مربيانم گفتند بمان و بجنگ. امروز وقتي بازي شروع شد با انرژي خوبي آمدم ولي احساس کردم سکوها ملتهب است. گل هم که زديم هواداران ما دو، سه گروه شده بود.

او ادامه داد: خدا را خوش نمي‌آيد که هوادار ما اذيت شود. امروز متوجه شدم که يک آفسايد مي‌تواند سرنوشت يک مربي را عوض کند. چند وقت پيش ساکت به فريبا گفته بود که به منصوريان بگو فوتبال ادامه دارد و امروز هم فريبا به من گفت که فوتبال ادامه دارد. سه بازيکن مرا برخلاف قوانين دنيا محروم کردند. مي‌شد جلوي اتفاقات را گرفت. ما 8، 9 مصدوم هم داشتيم. آرزو به دل مانديم که در يک زمين خوب تمرين کنيم و وقتي به توپ ضربه مي‌زنيم مسير توپ عوض نشود. آقاي ساکت و تاج فوتبال ادامه دارد. من تا 10 دقيقه پيش نمي‌دانستم که ساکت اين حرف را به فريبا زده است. حرف من اين است که فوتبال بايد دست فوتبالي‌ها باشد. امروز آخر خط من با استقلال است.

سرمربي استقلال ادامه داد: هواداران پارسال صبر کردند و تيم من درست شد. مي‌شد نيمه اول را با گل‌هاي دوم و سوم پشت سر بگذاريم. به بازيکنانم خسته نباشيد مي‌گويم. بازيکنان استقلال خيلي تلاش کردند تا مرا حفظ کنند. من براي استقلال فلسفه مربي‌گري‌ام را شروع کردم. وقتي به استقلال مي‌آييد بايد آماده خيلي از حرف‌ها باشيد. خوشحالم از وقتي که به استقلال آمدم نگذاشتم باشگاه عليه پيشکسوتي بيانيه بدهد. به بازيکنانم گفتم که امروز روز آخر من در استقلال است. بايد به فضاي خانوادگي تيممان احترام مي‌گذاشتم. من از همسر آقاي فريبا خواستم که او کنار من باشد. او به همراه آقاي عبداللهي بزرگ من هستند و روزي آرزو داشتم که روي لب آنها خنده را ببينم. نمي‌خواهم هوادارمان اذيت شود. هوادار صبر ما را نمي‌کند. امروز روز آخرم در استقلال بود و از بازيکنانم خداحافظي کردم. اگر در فضاي مربي‌گري باشم، از خداوند مي‌خواهم که بستري فراهم نکند که روي نيمکتي بنشينم که مقابل استقلال باشد.

منصوريان ادامه داد: در نفت که بودم وقتي استقلال را بردم نمي‌دانستم خوشحال باشم يا نه. اگر مقابل استقلال باشم امکان ندارد مقابل هواداران استقلال کنار زمين باشم. از فدراسيون فوتبال و آقاي ساکت هيچ‌وقت نمي‌گذرم. به آقاي فريبا هم گفتم که دير گفتيد اين مساله را.

او درپاسخ به اين سوال که چه کساني اذيتش کردند، گفت: نمي‌گويم چه کساني اذيتم کردند. يک وقت‌هايي بايد مثل حضرت علي (ع) سکوت کنيد. اسم ساکت و فدراسيون را آوردم چون يکسري چيزها را به چشم ديدم. در آبادان با بازيکنانمان چه کردند؟ بعد از آن هم گل ما را نگرفتند و امروز هم گل آفسايد خورديم اگر بخواهم اسم بياورم بايد 10 -15 نفر را اسم بياورم. برنامه 90 درس‌هاي زيادي به من داد. خود فردوسي‌پور هم گفت اسرار را نگوييد. نمي‌خواهم ماجراي 90 تکرار شود. درست است که قول دادم اسم‌ها را بگويم. ماهي دو تا اسم مي‌آمد جلوي چشمم و بعد از مدتي ديدم چه ليست بلندي شد. وقتي به استقلال مي‌آييد يک هيولاي درون را مي‌بينيد. آنهايي که در استقلال هستند اين هيولا را ايجاد مي‌کنند. براي صندلي داغ مديريت استقلال هميشه هيولاي درون وجود دارد، پرسپوليس سال 94 از اين هيولا فرار کرد. همه به اين نتيجه رسيدند منافع باشگاه از همه چيز مهم‌تر است و شما صدايي از پيشکسوتان نمي‌بينيد. به دوستانم گفتم که نگرانم استقلال وارد فضايي شود که پرسپوليس 5، 6 سال داخلش بود. پرسپوليس از اين فضا گذشت.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که حضور افرادي که به تيمش لطمه زدند در استقلال چگونه بود، گفت: يک مثال مي‌زنم تا مساله روشن شود. شما فکر کنيد من را الان بردارند و بدون هيچ اطلاع و سوادي بگذارند مثلا وزير يکي از وزارت‌خانه‌ها. اول اين که من ذوق زده مي‌شوم و تصميمات عجيب هم مي‌گيرم. اصلا نگاه نمي‌کنم که عقب‌تر چه کساني کار کردند و چه وجاهتي داشته‌اند. روزهاي اول تصميماتي مي‌گيرم و در ادامه بر آن تصميمات اصرار مي‌کنم. براي آوردن خيلي از دوستان کارشناسي نشده بود. من از هواداران مي‌خواهم که شان آقاي افتخاري را حفظ کنند. به او که سيد اولاد پيغمبر است توهين نکنند چون 20 سال سابقه دارد. ما در فوتبال به کساني نياز داريم که فوتبال را بفهمند.
منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون