آخرین اخبار

قلعه‌نويي: فردوسي‌پور آمده فوتبال را نابود کند حاشيه هاي ورزشي

قلعه‌نويي: فردوسي‌پور آمده فوتبال را نابود کند

  بزرگنمايي:

چه خبر - "نبايد قربان‌صدقه بازيکني برويم که روزي 2 ميليون مي‌گيرد"

امير قلعه نويي سرمربي تيم ذوب آهن در نشست خبري پيش از ديدار برابر استقلال گفت: ابتدا جا دارد يادي از آقاي باباحاجي کنم. هفته دفاع مقدس را هم تبريک مي‌گويم. اگر آن عزيزان که جان خود را فدا کردند امروز بودند وضع مملکت اين گونه نبود.
او درباره وضعيت استقلال گفت: يک سري بازي‌ها است که ربطي به جدول ندارد. داربي پارسال را ببينيد. شرايط و جايگاه دو تيم متفاوت بود ولي استقلال برد. ما درباره تيم خود صحبت مي‌کنيم. درست است که شش گل در بازي قبل زديم ولي آن بازي به تاريخ پيوست. فرداي تمرين گفتم که ما نسبت به صدرنشين هفت امتياز کم داريم. اين که شرايط استقلال چگونه است، من نبايد در اين باره به لحاظ اخلاقي صحبت کنم. هميشه بازي استقلال و ذوب آهن تاکتيکي بوده است و اميدوارم فردا مردم از بازي لذت ببرند.
سرمربي ذوب آهن درباره حساسيت بازي با استقلال گفت: من در همه بازي ها حساسيت دارم و با قدرت وارد مي‌شوم. حتي بازي قبل هم تا آخر لب خط بودم. اين که چرا اين بازي حساس است را نمي‌دانم و از دوستان ديگر بپرسيد. البته شايد به قول شما اين بازي متفاوت‌تر از ديگر بازي‌ها باشد. من به بازيکنانم گفته‌ام به فکر بازي خوب و جوانمردانه باشند.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا هميشه در مواقع بحراني با استقلال روبه‌رو شود و آيا به دنبال بازگشت به اين تيم است گفت: اصول حرفه‌اي مي‌گويد جايي که مسئوليت ندارم صحبت نکنم. در آخر صحبت‌هايم يک سري حرف کلي را مي‌گويم. من هر تيمي بوده‌ام هميشه وجدان کاري داشته‌ام. من مربي پروازي نيستم. اجازه دهيد راجع به تيمي ديگر صحبت نکنم.
قلعه نويي در واکنش به اين سوال که نظرش راجع به اين که آذري گفته همه بسيج شده‌اند تا استقلال پيروز شود، گفت: آقاي آذري اين را گفته‌اند؟ من اين صحبت را نخوانده‌ام. شايد منظورش تلاش درون تيمي بوده است. يعني اين که استقلالي‌ها تلاش مي‌کنند ببرند. بهتر است باقي مساله را از خود ايشان بپرسيد.
وي درباره تقابلش با منصوريان گفت: من الان تمام تمرکزم روي ذوب‌آهن است. به هرحال چون هر دو از خانواده استقلال هستيم جدال حساس است ولي وقتي که منصوريان در نفت بود تمام تمرکزش روي تيم خودش بود. خوشحالم يک بار ديگر هواداران را مي‌بينم. ديدن هواداران در هر شرايطي لذت بخش است.
سرمربي ذوب آهن در پاسخ به اين سوال که آيا از هواداران استقلال دلخور است، گفت: من از استقلالي‌ها دلخور نيستم. اگر يک روز آقاي دکتر عسگري رياست صدا و سيما وقت بدهد يک ساعت درباره همه مسائل استقلال از زماني که در دسته سه بود تا الان حرف مي‌زنم. همه اين‌ها را يک روز مي‌گويم. از ايشان خواهش مي‌کنم که در يک شرايط مناسب درباره کليات استقلال يک سري مسائل را روشن کنم و قضاوت را هم مردم بر عهده دارند. من از طرفداران استقلال ناراحت نبودم. دوست نداشتم اين مسائل در استقلال باشد. من کي برخي مسائل را گفتم؟ الان خيلي چيزها را مي‌بينيم. ديشب من برنامه "90" را نديدم.
او ادامه داد: يک جا شنيدم که مجري محترم گفته که آقايان اسرار درون خانوادگي را نگوييد. چرا آن موقع که رختکن ما را نشان داد اسرار خانوادگي نبود؟ چرا حرف من را تاييد نمي‌کنيد؟ هزاردستان اينجا هم هست؟ هزار بار است که گفته‌ام کل آن فيلم رختکن ما را پخش کن. يک جاهايي را قطع و وصل نکنيد. يک روز بعد از جام ملت‌ها گفتم که تيم ما خوب مي‌دويد و او به من گفت که برو دونده بيار. کي‌روش همين حرف را زد و گفت به به! مي‌خواهم بگويم که او آمده فوتبال را نابود کند. مديران مملکت از او مي‌ترسند. ما آمده‌ايم تا قيمت پيدا کنيم نه به هر قيمتي زندگي کنيم. آن جاهايي که او صدا گذاري کرده من درباره مردم صحبت کردم. يک آقايي بود که آن زمان بعدها آمد از من حلاليت گرفت و گفت که با من بازي شد. احساس مي‌کنم که به خودم خيانت کرده‌ام. رختکن من اسرار نبود ولي ديشب اسرار بود. خداوند دست‌ها را يکي يکي رو مي‌کند.
وي درباره اتفاقات برنامه 90 گفت: مسائل درون خانوادگي بايد درون خانواده بماند. من در استقلال خيلي زجر کشيدم. خيلي کارها کرديم که کار به اينجا نکشد. آقايان آمدند به ما التماس کردند. با کد و نفر اسامي را مي‌گويم. يقينا ما هم مشکلات داشتيم ولي مشکلات را درون خانواده حل مي‌کنيم. من بعد از فجرسپاسي کلي داد و بيداد کردم. بازيکني که روزي 2 ميليون مي‌گيرد بايد قربان‌صدقه‌اش رفت؟ مگر شما خبرنگاران چقدر در ماه مي‌گيرد؟ يک جاهايي پرونده بعضي‌ها را در مي‌آورم و مي‌شوم مرد و يک روز به من مي‌گويند قلعه نويي ما را نابود کرد.
سرمربي ذوب آهن درباره اهدافش در اين تيم گفت: من اصفهان را دوست دارم و با هدف اين تيم را انتخاب کردم. ذوب‌آهن جزو تيم‌هاي ريشه‌دار و ساختارمند است. يقينا ما براي ذوب آهن چشم انداز خوبي داريم. ذوب آهن هميشه تيمي اخلاق مدار بوده و ما هم دنبال همين هستيم. کاري که هرجا کردم را اين‌جا هم کردم. در استقلال و تراکتورسازي تيم سايه ايجاد کردم. اين جوانان فعلي تراکتورسازي از کجا آمده‌اند؟ من جايي که هستم سعي مي‌کنم تيمي درست کنم که اگر نبودم هم تيم نتيجه بگيرد. سپاهان و مس کرمان را بعد از من ببينيد. مس بعد از من با درايت مظلومي سهميه آسيا گرفت. سپاهان بعد از من قهرمان ليگ شد. تراکتورسازي هم شرايط مشابه داشت. يک روز به آقاي ساکت گفتم که نيامدم دوتا توپ بزنم. آمده‌ام تا اثرگذاري داشته باشم. در ذوب آهن هم فکر و ذکر ما اين است که تيم سايه ايجاد کنيم. فوتبال اين گونه نيست که من بگويم چندم مي‌شويم. منچستر جزو تيم‌هاي ثرتمند دنيا است. بعد فرگوسن چقدر دچار مشکل است؟ ما اگر بدشانسي و اشتباهات داوري نبود شرايطمان فرق مي‌کرد.
او درباره احتمال گلزني تيمش مقابل استقلال گفت: هدف ما هميشه گل زدن و گل نخوردن است. دوستان هميشه به من مي‌تازند ولي هر جا بوده‌ام کمترين گل خورده و بالاترين گل زده مال تيم من بوده است. ما به دنبال يک فوتبال هجومي هستيم. فردا هم به دنبال قطع ارتباط هافبک و دفاع استقلال هستيم تا کار را پيش ببريم.
قلعه نويي درباره وضعيت بازيکن جديد تيمش "کي‌روش" گفت: نامه قبل از اين که به باشگاه ذوب آهن بيايد به آن برنامه (برنامه "90") رفته است. اين‌جا هم مي‌بينيم که اسرار درون خانواده است. شما از ليگ افغانستان مي‌توانيد بازيکن بياوريد ولي از برزيل نه. در برزيل ليگ‌هاي مختلفي هست. اين بازيکن هم از لحاظ کيفيت خيلي خوب است. ما اين بازيکن را خواستيم و آقاي آذري هم يک استعلام گرفت. نامه‌اي که باشگاه به سازمان ليگ زد وجود دارد. ما خودمان خواستيم تا استعلام گرفته شود و منتظر نامه کميته انضباطي هستيم. قيمت بازيکن با کيفيت، 2 ميليون دلار است و اين بازيکن هم به ايران نمي‌آيد. با اين قيمت‌ها مي‌روند ترکيه و کشورهاي عربي بازي مي‌کنند.
وي در پاسخ به اين سوال که چرا به جاي تلويزيون در يک نشست خبري افشاگري نمي‌کند، گفت: مي‌خواهم همه ببينند. آمدند مرا محاکمه کردند. در رنکينگ آسيا هم موفق بوديم. بعد 30 سال از عسگري مي‌خواهم که صحبت کنم. هر کس هم خواست بيايد روي خط، ما در خدمت او هستيم.
قلعه نويي در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به احتمال حضور تيمش در ليگ قهرمانان آسيا گفت: اميدوارم مشکلات نفت و استقلال حل شود و اين تيم‌ها که حقشان است به آسيا بروند.
وي در پايان با تمجيد از پرسپوليس گفت: من شخصيت و انسانيت برانکو را در آلمان شناختم. بابت بازي تاکتيکي و با غيرتشان به آنها تبريک مي‌گويم و اميدوارم پرسپوليس ايران، قهرمان آسيا شود. اين تيم از لحاظ فني و اخلاقي حقش قهرماني است.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت