آخرین اخبار

صحبت ها انتقادي امير قلعه نويي: از آن مجري تلويزيون مي ترسند و باج مي دهند! حاشيه هاي ورزشي

صحبت ها انتقادي امير قلعه نويي: از آن مجري تلويزيون مي ترسند و باج مي دهند!

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت ها انتقادي امير قلعه نويي

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي ذوب‌آن - استقلال خوزستان، اظهار داشت: قبل از اينکه در مورد بازي صحبت کنم، ابتدا مي‌خواهم دو مسئله را بگويم. من از آقاي اصفهانيان که ارادت خاصي هم به او دارم، يک سؤال مي‌پرسم. من حدود 30 سال است که او را مي‌شناسم. ايشان از همان زمان يکي از نفرات حاضر در جامعه فوتبال بود. متأسفانه ظلم زيادي به تيم ذوب‌آهن شده است که بايد پاسخگو باشند.

گناه ذوب‌آهن اين است که فصل گذشته تيم اخلاق شده!

وي افزود: يک موقع اشتباهات داوري داريم و يک موقع ظلم. آقاي فغاني در بازي ذوب‌آهن - سپاهان اشتباهات بزرگي مرتکب شد، اما در بازي بعدش يک بازي پخش زنده به عنوان هديه به او دادند. آقاي ملکي هم داور بازي ما مقابل فجرسپاسي بود که ممکن است همان قضيه فغاني براي او هم پيش بيايد و يک بازي پخش زنده به‌عنوان هديه به او بدهند. گناه ذوب‌آهن اين است که سال گذشته تيم اخلاق شده! استنباط آقايان اين است که وقتي تيم ذوب‌آهن تيم اخلاق شده، هيچ حرفي براي احقاق حق‌مان نمي‌زنيم.

اگر مشکل آقايان با ذوب‌آهن من هستم، بگويند

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: اين آقايان طرف قضيه‌شان هم من هستم که اگر من سرمربي اين تيم نبودم، شرايط الان جور ديگري برايش رقم مي‌خورد. اگر اين اشتباهات داوري در هر تيمي غير از ذوب‌آهن بود، در يک برنامه ورزشي بالاي 20 دقيقه برايش برنامه مي‌گذاشتند. آقاي ملکي، داور ديدار ما مقابل فجرسپاسي بود که اشتباهاتي داشت، اما به خطاهاي او پرداخته نشد. يک تيم مربيان، بازيکنان، مديران و هوادارانش از شدت ناراحتي سکته مي‌کنند، اما آقاي ملکي، داور مسابقه خندان از زمين بيرون مي‌رود. با آقاي اصفهانيان صحبت کردم، چون او فرد سالمي است. اين ظلمي که در حق ما شد، اميدوارم براي ديگر تيم‌ها نشود. ما دنبال حق‌مان هستيم. در ديدار مقابل گسترش فولاد، شريفات اخراج شد که کارت زرد اول او اشتباه بود. در بازي با سپاهان و فجر، به فوتبال ذوب‌آهن ظلم شد. اگر مشکل من هستم، بگوييد، اما اميدوارم بيشتر از اين تيم‌ذوب‌آهن که تيم اخلاق است، ضربه نخورد. هر کس، چه رئيس جمهور باشد و چه فرد عادي، وقتي از چراغ قرمز عبور مي‌کند، خطا کرده است. آقاي فغاني بازي ما را سوت زد و پاداش گرفت، ملکي هم حتماً مي‌گيرد. بايد يک مساواتي بين ايشان و آقاي ملکي باشد که هيچ‌کس ناراحت نشود!

آشکار نيست چه کساني اين سناريو را برنامه‌ريزي مي‌کنند

وي در ادامه يادآور شد: آقاي حاج‌ملک اشتباه کرد و چند هفته محروم شد. اشتباهات حاج‌ملک را فغاني و ملکي هم تکرار کردند، اما چه شد؟! چرا بايد با ذوب‌آهني که تيم اخلاق است، اين‌طور برخورد مي‌شود؟! داور ديدار ذوب‌آهن محروم نمي‌شود، چون طرف قضيه من هستم. ممکن است يک طرف ضربه‌ها من باشم. آقاي اصفهانيان بايد رسيدگي کند. اينکه چه کساني که اين سناريو و برنامه را برنامه‌ريزي مي‌کنند، آشکار نيست، اما واقعاً ظلم فراواني به تيم ذوب‌آهن شده است.

«ما مشکلات خاص خودمان را داريم»، وي با بيان اين جمله يادآور شد: از روي صورت اسماعيلي‌فر رد شدند، اما در برنامه‌اي که من راجع به آن صحبت مي‌کنم، در مورد آن صحنه صحبتي نشد. بازيکن فجر از روي صورت اسماعيلي‌فر رد شده، داور در دو متري است، نه خطا مي‌گيرد، نه آن برنامه نشانش مي‌دهد. ما او را به خاطر مصدوميت در اختيار نداريم.

يک بازيکن افغانستاني مي‌تواند در ليگ ما بازي کند اما بازيکن برزيلي نه

سرمربي تيم ذوب‌آهن در مورد آخرين وضعيت کي‌روش سوارز که نمي‌تواند براي تيمش بازي کند، تصريح کرد: اگر من نبودم، چند هفته پيش او هم بازي مي‌کرد. بازيکن اشتباه نکرده، اما جلوي بازي‌اش را گرفتند. يک بازيکن افغانستاني مي‌تواند در ليگ ما بازي کند، اما برزيلي نه. چرا؟ چون آقاياني که اين قانون را گذاشتند، اطلاعات ندارند. اينها نمي‌دانند که برزيل چند ليگ دارد و چون اقتصادشان روي فوتبال است، با ترانسفر و جابه‌جا کردن بازيکن درآمدزايي مي‌کنند. اين قانون غيرکارشناسي است، اما شايد مشکل من بودم. اگر مشکل من هستم، بگوييد تا بروم. اين بازيکن تا حدي به ذوب‌آهن علاقه دارد که به مديربرنامه‌هايش گفته مي‌خواهم در اينجا بمانم تا مشکلم حل شود و بازي کنم.

مي‌خواهيم با شکست استقلال خوزستان ظلم جام حذفي را فراموش کنيم

قلعه‌نويي با اشاره به ديدار ذوب‌آهن - استقلال خوزستان که فردا برگزار مي‌شود، خاطرنشان کرد: مقابل تيمي بازي مي‌کنيم که تفکر مربي‌اش فوتبال بازي کردن است. اميدوارم بازي خوبي باشد. استقلال خوزستان تيم بسيار خوبي است و روند حرکتي‌شان هم اين را نشان داده است. بازي سختي داريم. پس از ظلمي که در جام حذفي به تيم ما شد و بازيکنان ما ناراحت هستند، هم‌قسم شديم که استقلال خوزستان را ببريم. بخشي‌ از آن مشکلات هم مربوط به خودمان بود که از فرصت‌هاي‌مان استفاده نکرديم. اميدواريم سه امتياز بازي را بگيريم تا هم ظلم جام حذفي را فراموش کنيم و هم ليگ را قدرتمند ادامه بدهيم.

کي‌روش در تيمي غير از ذوب آهن بود حتماً بازي مي‌کرد

«اگر من در اين تيم نبودم، بازيکن برزيلي‌مان حتماً براي ذوب‌آهن بازي مي‌کرد»، وي با بيان اين جمله بار ديگر نسبت به مشکلات موجود معترض شد و ادامه داد: مشکل ذوب‌آهن اين است که من سرمربي اين تيم هستم. يک نامه از کميته تعيين وضعيت قبل از اينکه به ذوب‌آهن برسد، سه روز زودتر به آن برنامه رفته بود. اين خيلي براي ما جالب است که نامه کميته تعيين وضعيت قبل از رسيدن به باشگاه به آن برنامه مي‌رود. ما در مورد کي‌روش منتظر رأي کميته انضباطي هستيم. باشگاه استعلام کرده تا وضعيت او را مشخص کند. موضع ما اين است که فلان بازيکن، بازيکن خوبي است و چرا آن توپ را به بيرون زد، اما وقتي خوب است، او را نشان نمي‌دهد. در آن برنامه به چيزهاي خوب توجه نمي‌شود، اما همين يک مورد را بزرگ جلوه مي‌دهند. اگر من سرمربي ذوب‌آهن نبودم، آن برنامه نه اين «شو» را راه مي‌انداخت، نه اينقدر اين موضوع را طول مي‌داد. اگر اين ظلم‌ها به هر کس يا تيم ديگري مي‌شد، 10 دقيقه وقت مي‌گذاشتند، نه 10 ثانيه. اميدواريم به اين مسائل داوري رسيدگي شود، اما مطمئنم که نمي‌شود. آن هم دليل دارد. دليلش هم اين است که طرف‌شان من هستم.

امسال مبلغي به بازيکنان ذوب‌آهن پرداخت نشده است

سرمربي ذوب‌آهن در مورد مقدار دريافتي بازيکنانش در فصل جاري گفت: بازيکنان ما هنوز قراردادشان را دريافت نکردند. آنها از سال گذشته تسويه حساب کردند، اما امسال مبلغي به بازيکنان پرداخت نشده، نه بازيکنان ايراني و نه به بازيکنان خارجي.

قلعه‌نويي در ادامه انتقاداتش از يک برنامه ورزشي گفت: آن آقا خودش ابزار است. اين موضوع چند سال ديگر مشخص مي‌شود. مديران ما از ميز و منصب‌شان مي‌ترسند و به او باج مي‌دهند. يک روز کوپن آن آقا هم تمام مي‌شود، شما عجله نکنيد!
منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت