آخرین اخبار

متلک هاي تند و تيز علي کريمي به حميد درخشان بعد از نود

متلک هاي تند و تيز علي کريمي به حميد درخشان

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي علي کريمي در تمرين تيم نفت

علي کريمي در تمرين نفت گفت: بعد از يک رفت و برگشت دوباره به نفت تهران برگشتيم. حقيقتاً همان زمان هم که با تيم نفت کار را شروع کرديم، همين آقايان که اکنون مديريت تيم را به عهده گرفته‌اند، بودند.

با مديريت جديد اميدوارم مشکلات را حل کنيم

با شرايطي که اکنون با مديريت جديد در تيم به وجود آمده، اميدواريم که مشکلات را حل کنيم. مربي، بازيکن يا مديريت به تنهايي نمي‌توانند تيمي را به موفقيت برسانند. بايد همه وظايف خود را انجام بدهند تا موفقيت يک تيم حاصل شود. خدا را شکر از وقتي ما دوباره بازگشتيم، با مديريت جديد شرايط نفت تهران خوب بوده است که قبلاً چنين چيزي نبود. من اميدوارم شرايط خوبي براي تيم به وجود بيايد تا ما بتوانيم کارمان را پيش ببريم تا در نهايت اتفاقات خوبي براي تيم رخ بدهد.

براي جذب بازيکن در نيم فصل اقدام مي‌کنيم

يک سري بازيکنان را زير نظر داريم. البته متأسفانه سهميه بزرگسالان ما پر است و طبيعتاً تا نيم فصل نمي‌توانيم بازيکن جديدي جذب کنيم. بايد در نيم فصل جاي خالي را براي بازيکنان جديد ايجاد کنيم تا در نيم فصل يارگيري کنيم. با اين حال ما در حال حاضر مي‌خواهيم تيم را جوان کنيم و بازيکنان خوبي در رده زير 23 و زير 21 سال وجود دارند. البته اين به شرطي است که اين بازيکنان جوان خودشان را به خوبي نشان بدهند، چون خيلي مواقع بازيکنان جوان پس از يکي دو بازي خوب سراغ کارهاي خودشان مي‌روند و شرايط حرفه‌اي را دنبال نمي‌کنند. با اين حال ما مي‌خواهيم به سمت جوانگرايي برويم.

برخي بازيکنان فعلي نفت در باشگاه و تيم ملي همبازي من بودند

طبيعتاً هر مربي سيستم و طرز فکر خودش را دارد، همانطور که او گفته بود بازيکناني که من جذب کرده بودم به درد تاکتيک تيم او نمي‌خورد، من هم يک سري بازيکنان در تيم مي‌بينم که چنين شرايطي دارند. يک سري بازيکنان نيز هم دوره من بودند که در باشگاه و تيم ملي با من هم بازي بودند و اکنون در نفت حضور دارند. اکنون تنها در ليست بازيکنان زير 23 سال جاي خالي داريم و بايد روي بازيکنان جوان کار کنيم، چون انتخاب ديگري نداريم.

مي‌خواهيم در آسيا از حيثيت فوتبال ايران و نفت در آسيا دفاع کنيم

با اين حال اکنون شرايط خوبي است و خيلي از اين بازيکنان هم به باشگاه لطف کردند. پس از 7، 8 روزي که تمرينات تعطيل بود و اين تعطيلي هم به تيم ضربه زد، بازيکنان از شرايط ايده‌آل دور هستند. بايد زحمت زيادي بکشيم تا تيم را به شرايط ايده‌آل برسانيم، چون پنجشنبه هم اولين بازي نفت پس از حضور ما مقابل گسترش فولاد برگزار خواهد شد و زمان کمي داريم. کار سختي است، اما بازيکناني هستند که مي‌توانند در ادامه مسير به ما کمک کنند، چون امسال در ليگ قهرمانان آسيا هم هستيم و فصل سنگيني را پيش‌رو داريم. تلاش مي‌کنيم آبرومندانه از حيثيت فوتبال ايران و باشگاه نفت دفاع کنيم.

در ادامه کار هم چيزي مشخص نيست

فعلاً که ما کار را پيش مي‌بريم. متأسفانه چيزي قابل پيش‌بيني نيست و هر اتفاقي ممکن است رخ بدهد. ما اميدواريم که بتوانيم کار را به خوبي پيش ببريم و اتفاقات خوبي براي باشگاه نفت، براي فوتبال ايران رخ بدهد.

امکانات تيم ملي خوشبينانه در حد تيم ششم آسياست

مديريت جديد نه شرايط بسيار خوب، اما شرايط ايده‌آلي را براي ما فراهم کرده است. در تيم ملي هم که مي‌گوييم تيم اول آسيا هستيم، بسيار خوشبينانه در حد تيم ششم هم نيست. با اين حال مديريت جديد تيم نفت خوب برنامه‌ريزي مي‌کنيد تا شرايط ايده‌آل باشد. ما هم تيم را جلو مي‌بريم و مي‌بينيم که چه اتفاقاتي در آينده رخ مي‌دهد.

براي صادقيان اتفاق خوبي رقم خورد

وي در واکنش به اين موضوع که خيلي بازيکنان دوست داشتند با او کار کنند، خاطرنشان کرد: خيلي‌ها لطف دارند، اما قسمت‌شان نبوده است. براي پيام صادقيان هم اتفاق خوبي رخ داد و او به ليگ ترکيه رفته است که اميدوارم شرايط خوبي براي اين بازيکن به وجود بيايد و فصل خوبي داشته باشد. ديگر با اين شرايطي که داريم بايد پيش برويم و اگر شد در نيم فصل بازيکنان جديد و با کيفيتي بگيريم. نه اينکه فقط بخواهيم بازيکن به تيم اضافه کنيم و بايد بازيکن با کيفيت بگيريم. قصد جذب بازيکن بي کيفيت را نداريم و بازيکناني که به تيم ما مي‌آيند بايد با کيفيت باشند.

بازيکني که به تاکتيک کادرفني قبلي نخورد، بهترين بازيکن استقلال خوزستان است

«در ليست بازيکنان خارجي هم جاي خالي داريم که قرار شده بازيکنان خارجي ابتدا به تمرينات ما بيايند و اگر کيفيت خوبي داشته باشند، آنها را جذب مي‌کنيم». سرمربي تيم فوتبال نفت تهران با بيان اين جمله گفت: متأسفانه يک بازيکن خوب در نفت تهران داشتيم که به استقلال خوزستان رفت، اما به تاکتيک کادرفني قبلي نخورد و اکنون جزو بهترين بازيکنان تيمش است. اين شانس ماست و سليقه مربيان هم با يکديگر متفاوت است، اما فکر مي‌کنم سليقه من با آقاي ويسي يکي باشد، چون او بازيکن گرجستاني ما را جذب کرد و اکنون از او استفاده مي‌کند.

اگر آقايان استعفا ندادند، چرا تمرين تيم را تعطيل کردند؟

استعفا نداده‌اند و اين خيلي خوب است، اما آقايان اگر استعفا ندادند، چرا تمرين تيم را تعطيل کردند؟ فدراسيون فوتبال موظف است مسائل را روشن کند. همه تيم آمده بودند طبق برنامه‌ريزي به اردوي عباس آباد بروند. اتفاقاً من همان روز در کلاس رده B در ورزشگاه راه‌آهن بودم که ديدم همه بازيکنان آمده‌اند و در نهايت اردوي آنها کنسل شد. خود آقايان هم نيامده بودند و فقط نيما نکيسا آمده بود. وقتي يک مربي مي‌آيد و تمرينات يک تيم را تعطيل مي‌کند، به منزله چيست؟ اگر من فردا به تمرين نيايم، انگار کناره‌گيري کرده‌ام، غير از اين نيست! اگر من مريض شوم يا کاري برايم پيش بيايد، اطلاع‌رساني مي‌شود و مشخص مي‌شود چه اتفاقي براي من رخ داده که چه روز نمي‌توانم بيايم.

آقايان تا دل‌شان مي‌خواهد مي‌توانند مصاحبه کنند

با اين حال تمرينات تيم نفت 8 روز تعطيل شده، آن هم تمرين تيمي که قرار است به ليگ قهرمانان آسيا برود و وضعيت خوبي هم در ليگ ندارد. معدود بازيکني پيدا مي‌شود که وقتي تمرين تيم تعطيل مي‌شود، به صورت انفرادي تمرين کند. با اين حال فدراسيون فوتبال بايد در خصوص اين آقايان تصميم‌گيري کند. اکنون که ما اينجا هستيم و آقايان هم تا دل‌شان بخواهد مي‌توانند مصاحبه کنند. به هر حال سوژه‌اي شده که خبرنگاران به اين آقايان زنگ بزنند و مصاحبه کنند.

تيم واگذار شده و از کادرفني قبلي کسي حق ندارد به تمرينات بيايد

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در خصوص اينکه آيا از کادرفني قبلي کسي به تمرينات آمده يا نه، اظهار داشت: اصلاً کسي حق ندارد به تمرينات بيايد. تيم واگذار شده و حالا اين وسط مي‌دانم يک سري مشکل‌شان چيست و به اين نتيجه رسيده‌اند داخل باشگاه پول آمده است. مديريت جديد شرايط خوبي دارد و حالا آقايان به فکر افتاده‌اند. آنها قبل از اينکه بيايند، نمي‌دانستند شرايط تيم قبلي چطور بود و چرا آمدند؟

شايد قسمت شده آقايان اولين مربي لژيونر شوند!

شايد قسمت شده آقايان بروند لژيونر شوند. فکر مي‌کنم اولين مربي لژيونر هم شوند. قبل از اينکه الکساندر نوري هم مربي وردربرمن شود، کسي او را نمي‌شناخت و حالا او را به برنامه‌هاي ورزشي مي‌آورند. حتي خود من هم که در آلمان بازي مي‌کردم، شناختي از الکس نداشتم و حالا آقايان مي‌توانند اين رکورد را به نام خودشان ثبت کنند و اولين مربي لژيونر شوند.

مقابل پرسپوليس کنار زمين هم مي‌ايستم

او در خصوص ديدار مقابل پرسپوليس در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حدفي که برخي مي‌گويند کريمي در اين بازي روي نيمکت نمي‌نشيند، تصريح کرد: نظر بقيه محترم است، اما من روي نيمکت مي‌نشينم و اگر قسمت باشد حتي کنار زمين هم مي‌ايستم.

الاهلي ساده‌ترين حريف پرسپوليس است

به نظرم اين ساده‌ترين بازي براي پرسپوليس است. چه در مرحله مقدماتي و چه در مرحله پلي‌آف که با لخويا بازي کردند، آن تيم‌ها قابل قياس با الاهلي نيستند. به نظرم الاهلي ضعيف‌ترين تيم بود که در اين دوره با پرسپوليس بازي کرد و به نظرم پرسپوليسي‌ها در بازي رفت غافلگير شدند و الاهلي تيمي نبود که بتواند گل بزند. ديديد که در بازي رفت هم پرسپوليسي‌ها شکست 2 بر صفر را در 7، 8 دقيقه توانستند بازي را به مساوي بکشند. البته اين فقط تحليل من است.

هواداران پرسپوليس چيزي جز قهرماني نمي‌خواهند

اگر بخواهم نتيجه را هم پيش‌بيني کنم پيروزي 80 به 20 به سود پرسپوليس است. البته در فوتبال گاهي اوقات اتفاقاتي رخ مي‌دهد و نتيجه را عوض مي‌کند. من دلم روشن است که پرسپوليس مي‌تواند نتيجه را عوض کند، چون بازي هم در ابوظبي برگزار مي‌شود که ايراني بيشتر است و پرسپوليس مي‌تواند برنده باشد و هواداران را خوشحال کند. اگر اين بازي را ببرند، هواداران پرسپوليس هم به چيزي جز قهرماني آسيا راضي نمي‌شوند.

من و علي دايي يکديگر را ببينيم راه‌مان را کج نمي‌کنيم

من و علي دايي هر وقت يکديگر را مي‌بينيم، با هم سلام‌عليک مي‌کنيم. ما خوش‌وبش‌هايمان را داريم. اين‌طور نيست که راه‌مان را از هم کج کنيم. اينها مسائلي است که بيشتر در رسانه‌ها مطرح مي‌شود. اختلافات در هر خانواده وجود دارد. ممکن است بين دو برادر، دو خواهر و يا پدر و پسر اختلافي وجود داشته باشد. ممکن است من و علي دايي باز هم يکديگر را ببنيم، اما راه‌مان را کج نخواهيم کرد. ما باز هم با يکديگر سلام عليک خواهيم کرد. حالا ممکن است ايشان دو تا «تيکه» به من بياندازد، من من هم دو تا «تيکه» به او بياندازم. ايشان در بيان هميشه به من لطف داشتند، اما اختلاف در خانواده ممکن است پيش بيايد.
منبع: خبرورزشي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون