آخرین اخبار

سنگ تمام رامبد جوان و جناب‎خان براي عادل فردوسي‎پور! تلويزيون

سنگ تمام رامبد جوان و جناب‎خان براي عادل فردوسي‎پور!

  بزرگنمايي:

عادل فردوسي پور در خندوانه

رامبد جوان در همان ابتداي برنامه از مهمان عزيزي که همه حتي خود جوان مدت زيادي بود منتظرش بودند، دعوت کرد به روي سن بيايد. سپس عادل فردوسي پور وارد شد و همه به مدت خيلي طولاني براي او دست زدند و رامبد جوان از تلاش‌ ها و تماس‌ هايي که براي دعوت فردوسي‌ پور انجام داده بود، گفت.


در ابتداي گفتگو رامبد پرسيد: اين موفقيتي که با نگاه کردن به تو مشهود است از کجا مي آيد؟ عادل فردوسي پور پاسخ داد: هميشه مي گويند حفظ قهرماني از رسيدن به آن سخت تر است. من در کارهايم هميشه سعي کردم خودم باشم و از ريا و شو پرهيز کرده ام و فکر مي کنم اينکه مردم برنامه را دوست دارند به خاطر همين صداقت است ،براي همين مخاطبان گسترده اي از قشرها و جنسيت هاي مختلف دارد.


عادل فردوسي پور و رامبد جوانعادل فردوسي پور و رامبد جوانعادل فردوسي پور و رامبد جوان

وي در قسمتي ديگر با اشاره به برخي از ويژگي هايش عنوان کرد: من مقداري ديوانه هستم البته از نوع خوشخيم ،فوتبال خيلي ميبينم و گاهي 3تا 5 بازي را با راديو و چند تا تلويزيون و گوشي موبايلم با هم چک مي کنم ،و اگر کسي پهلويم نشسته باشد ديوانه مي شود. خلاصه بعد از اين توسط گروهمان نکات مهم آن را خارج مي کنيم و بعد به سراغ دکوپاژ آنها مي روم.

او در ادامه بيان کرد :براي اينکه بدانيد من چه قدر ديوانه ام بايد بگويم که همه خواب هايم فوتبالي اند،مثلا يکبار خواب ديدم بازيکني که همه اسم او را اشتباه مي گويند ،از من بابت تلفظ صحيح اسمش تشکر کرد،يا چندبار از شدت علاقه ام به ليورپول خواب ديدم که عضو هيئت مديره اين تيم شده ام . يکبار هم خواب ديدم با اشنايدرلين پنالتي مي زديم و سر بهتر و يا بدتر بودنش هم بحث مي کرديم،در ضمن من با همه ستاره ها بازي کرده ام،البته خواب هاي ديگري هم هست که قابل تعريف نيستند.

فردوسي پور درباره فشارهايي که روي او بوده گفت: من در طول دوره کاريم خيلي سختي کشيدم،از درگيري با نماينده مجلس تا وزير،ولي در کنار همه اينها، روي اصول خودم ايستادم و مديران سازمان هم حمايتم مي کنند چون فهميده اند که من سالم عمل مي کنم. همينطور من هيچ وقت از موقعيت و جايگاهي که دارم سوء استفاده يا حتي استفاده نکرده ام، به طوري که هرگز روي هيچ استيجي تا به حال حضور نداشتم،چون حس مي کنم اين طور شأن برنامه و من حفظ مي شود.


عکس عادل فردوسي پورعکس عادل فردوسي پورعکس عادل فردوسي پور

آنها بعد از اين صحبت ها به سراغ بازي رفتند و 4 دور پرتاب حلقه انجام دادند که عادل فردوسي پور برنده شد. سپس روي برآمدگي دکور با جوان پينگ پنگ بازي کردند که در انتها باز هم عادل برنده شد.

وي در خصوص حس شهرت اظهار داشت: اين اتفاق خيلي لذت بخش است ،البته بايد حواسمان باشد که فرق زيادي بين شهرت و محبوبيت وجود دارد. من در اين راه خيلي چيزها از دست دادم ،خيلي از کارها را ديگر نمي توانستم انجام دهم و حتي خيلي از جاها نمي توانم بروم، اما با همه اينها مردم واقعا انگيزه دهنده بودند و هستند.

رامبد در ادامه سوالي را با زيرکي پرسيد: اين که تو گفتي ماندگاري و محبوبيت 90 به خاطر وجود صداقت است ،منظورت اين است که در برنامه هاي ديگر اين صداقت وجود ندارد؟


عادل فردوسي پورعادل فردوسي پور

عادل فردوسي پور

عادل فردوسي پور نيز گفت: برنامه هاي زيادي آمدند و رفتند،بعضي ها فقط مي سازند تا بلکه مثلا فلان برنامه را خراب کنند و زيرسوال ببرند. و چون نيت شان خير نبوده قطعا دلچسب و ادامه دار نمي شود.

وي راجع به عواملي که او را عصباني مي کنند اظهار داشت: من خيلي از هر نظر سالم زندگي کرده ام و وقتي از هر لحاظي تهمت مي زنند واقعا عصباني و ناراحت مي شوم که چرا با وجود همه تلاش هايم بايد هنوز اين مسائل را ببينم.


عکس فردوسي پور و جوانعکس فردوسي پور و جوانعکس فردوسي پور و جوان

فردوسي پور که پسر بزرگ خانواده با 10 سال تفاوت با برادر بعدي و 8 سال با خواهرش است،در ادامه از خاطرات آن زمان تعريف کرد ،اين که چون کم حرف بوده کلا جملات را اختصاري مي نوشته،مثلا ب خ يعني برقو خاموش کن ،د ب يعني در رو ببند ! بعد از اين هم خاطره ديگري از فرستادن پيام اشتباهي در جواب درخواست مودبانه يکي از خوانندگان براي دعوت او به کنسرتش گفت.


وي در خصوص خاطره دوم گفت: من کلا جايي نمي روم و وقتي آن خواننده به من پيام داد گفتم نمي روم ولي جوابش رو مي دهم،در همين حين داشتم با يکي ديگر در مورد تيمي که مي بستيم صحبت مي کردم ، از او درباره بازيکني پرسيده بودم و در جوابش که گفته بود نه ضعيف است پيام دادم مي خواهي مسي رو برات بيارم؟ ولي گويا اين جواب را براي همان خواننده محترم فرستاده بودم. يا مثلا يک بار ديگر سوار بر موتور در راه برنامه بودم و باعجله با يکي از بچه ها تماس گرفتم تا بگويم فلان فيلم را بياور،بعد در همان حال با صداي بلند گفتم داود نوار رو پس چرا نمياري ؟! بعد ديدم طرف گفت عادل جان سلام، بعد فهميدم به جاي او به آقاي داورزني رئيس فدراسيون واليبال زنگ زده ام!

در بخشي از اين برنامه جوان به او کيک تعارف کرد و عادل گفت :سعي مي کنم نخورم تا مثل تو چاق نشم. و پس از اين به طور جدي از خندوانه،گروهشان و رامبد تعريف کرد و اجراي بي رياي جوان را يادآوري نمود. سپس رامبد متوجه شد که عادل در شرف گرفتن مدرک دکتراي خود نيز هست و علاوه بر تدريس در دانشگاه درپي گرفتن PHD خود نيز هست و همه او تشويق کردند.


سلفي خندوانه اي هاسلفي خندوانه اي ها

سلفي خندوانه اي ها

همچنين او به تيراژ پايين کتاب در کشور و لزوم افزايش فرهنگ ما با مطالعه اشاره کرد و بعد از يک رفت و برگشت جناب خان به جمع آن ها پيوست و گفت که در دانشگاه شريف با عادل همکار است و لبولوژي درس مي دهد، وحتي از شدت علاقه شب خوابش را مي بيند،مثلا ديشب خواب لبو آلوئه ورايي را ديده که از او بابت بيان درست آلوئه ورا تشکر کرده است.

بعد هم با عادل مشغول صحبت درباره پست بين دياگو سيلوا ، داويد لوييز و ادينسون کاواني شدند در حالي که جوان به خاطر بي خبري از فوتبال چيزي از صحبت آن ها نمي فهميد.

فردوسي پور همينطور از کرمان و لهجه آن ها تعريف کرد و گفت که مي تواند لهجه داشته باشد ولي ندارد. سپس صحبت از غذا و آشپزي شد. او که بيان کرده بود که هيچ هنري ندارد اضافه کرد که بسيار بد غذا هم هست و از غذاهايي مثل ماکاروني، لازانيا، فسنجان، کدو بدش مي آيد.

جناب خان در ادامه گفت که يک سوال دارد که 12 سال ذهنش را مشغول کرده و آن اين بود: آقاي گل محمدي چه وقت چيپ زدن بود؟! اين جمله اي بود که عادل در بازي ايران و چين به آن بازيکن گفته بود که ماندگار شد، بعد از اين هم جناب خان شعري براي فردوسي پور خواند.


عکس عادل فردوسي پور در پشت صحنه خندوانهعکس عادل فردوسي پور در پشت صحنه خندوانه عکس عادل فردوسي پور در پشت صحنه خندوانه

در بخش ديگر گفتگو عادل از جوان پرسيد :تا به حال به مرگ فکر کردي؟دوست داري چه طور بميري؟ جوان در پاسخ گفت : ترجيح مي دهم متوجه لحظه به لحظه اش باشم و کلا مثل يک گيم به آن نگاه مي کنم يعني مي گويم الان به مرحله بعدي مي روم و بازي رو ادامه ميدم.

فردوسي پور سوال خود را اينطور پاسخ داد: من دوست دارم هيجان داشته باشه،مثلا سقوط هواپيما رو دوست دارم چون به نوعي جذاب است و دلم مي خواهد کسايي که دوستشان دارم هم بامن باشند،ترجيحا مي خواهم قضيه طول نکشد و هواپيما به يک صخره برخورد کند چون نمي خواهم مثل بعضي ها تو راه سکته کنم!


بعد از اين پرسش و پاسخ جالب جناب خان گفت: من آخر فرق دپارتمان داوري با کميته داوران را نفهميدم؟ عادل هم گفت که هيچکس هنوز درست متوجهش نشده! و سپس صحبت از حاميان برنامه ها شد و اينکه هيچ پولي مستقيم به دست برنامه مثلا نود يا خندوانه از طرف حامي نمي رسد بلکه اين پول به شبکه داده مي شود.


در پايان عادل خطاب به رامبد که با شنيدن واژه آنفيلد(ورزشگاه ليورپول) باز متعجب شده بود گفت: اي بابا خوب يکم فوتبال ببين ديگه. و بعد با جناب خان گفتند اينو ولش کن و به بحث فوتبالي خود ادامه دادند.

زماني هم که جوان مي خواست يادبود خندوانه را به فردوسي پور بدهد از اينکه هيچ چيز از حرف هاي آن ها نميفهميد به شدت خنده اش گرفت بود در حدي که نتوانست صحبت کند. و يکي از ناب ترين لحظات خندوانه را رقم زد.

در آخر وقتي حال جوان بهتر شد،عادل فردوسي پور طي آرزويش براي مردم ايران خاطرنشان کرد: آرزو مي‌کنم که شرايطي ايجاد شود تا تمام نوابغ در ايران بمانند و همه سلامت باشند.




منبع: سيمرغ / فريبا بيات




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)