آخرین اخبار

دستگيري متهم سابقه‌دار سايبري اغفال دختران اجتماعي

دستگيري متهم سابقه‌دار سايبري اغفال دختران

  بزرگنمايي:

چه خبر - دستگيري متهم سابقه‌دار سايبري اغفال دختران

پايگاه خبري پليس، سرهنگ دوم علي اصغر افتخاري رئيس پليس فتا استان هرمزگان با اشاره به شناسايي و دستگيري عامل مزاحمت و اغفال دختران درفضاي مجازي، گفت: با مراجعه فردي از شهروندان بندرعباس مبني بر مزاحمت و تهديد انتشار تصاوير خصوصي، با توجه به حساسيت پرونده، موضوع به صورت ويژه در دستور کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: برابر اظهارات شاکيه فردي در شبکه‌هاي اجتماعي با شماره ناشناس اقدام به تهديد وي کرده و مدعي شده که از شاکيه فيلم در اختيار دارد و براي عدم انتشار آنها در فضاي مجازي قصد اخاذي را داشته است. همچنين اين فرد ناشناس علاوه بر ايجاد مشکل براي شاکيه براي خانواده وي نيز مزاحمت بوجود آورده بود.
سرهنگ افتخاري افزود: با انجام اقدامات فني و تخصصي و شگردهاي خاص پليسي متهم به هويت ب.م شناسايي گرديد. با شناسايي به موقع هويت متهم و بررسي سوابق وي مشخص شد وي جز متهمين سابقه‌دار در امر اغفال دختران جوان و تهديد و اخاذي از آنها است.

اين مقام انتظامي گفت:با توجه به سابقه‌دار بودن متهم با هماهنگي مقام محترم قضايي و شناسايي مخفيگاه وي در شهر بندرعباس، با رعايت اصل غافلگيري متهم دستگير و به همراه ادله جرم شامل لپ تاپ، يک عدد گوشي‌ تلفن همراه، تعدادي سيم کارت و حافظه جانبي به پليس فتا دلالت شد.

وي اضافه کرد: در بازجويي به عمل آمده از متهم ابتدا منکرهرگونه اتهامي نسبت به خود شد اما با روبه رو شدن با مستندات جمع آوري شده به بزه ارتکابي مبني بر تهديد به انتشار فيلم ‌و تصاوير شخصي شاکيه و اخاذي از وي اعتراف و اين گونه بيان داشت حدود يک ماه پيش در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي به قصد ازدواج با شاکيه پرونده آشنا و پس از جلب اعتماد و ابراز علاقه به ايشان، چندين مرحله حضوري ملاقات نمودن. در ادامه شاکيه را به منزل مسکوني خود دعوت کرده و متهم ضمن تهديد شاکيه اقدام به تهيه فيلم و عکس از ايشان مي کرد بعد گذشت مدتي شاکيه ارتباط خود را با متهم قطع مي‌نمايد و متهم براي انتقام جويي اقدام به مزاحمت براي خانواده وي کرد.

سرهنگ افتخاري با اشاره به اينکه ضمن دعوت شاکيه به اين پليس، هدف از اين عمل متهم را سوء استفاده از اعتماد وي بيان داشت، گفت: با بررسي فني ادله کشف شده از متهم مشخص شد تصاوير و فيلم‌هاي بسياري از دختران نوجوان و جوان که متهم اقدام به اغفال آنها کرده و اقدام به سوء استفاده از آنها براي اعمال شيطاني خود کرده بود استخراج شد.

**کلاهبرداران 3 ميلياردي دستگير شدند
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالياز دستگيري 9 کلاهبردار حرفه اي با 3 ميليارد و 201 ميليون ريال کلاهبرداري در استان خبر داد.
سردارعليرضا مظاهري گفت: در پي اعلام 11 فقره شکوائيه مبني بر اينکه افرادي با ترفند هاي مختلف از شهروندان کلاهبرداري کرده اند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.
اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: ماموران با انجام اقدامات پليسي و همچنين بررسي اظهارات شاکيان پرونده ، موفق به شناسايي محل اختفاي کلاهبرداران شدند.
سردار مظاهري با بيان اينکه متهمان با ترفند هايي از قبيل اعطاي وام و فروش لوازم خودرو و منزل اقدام به کلاهبرداري مي کردند، تصريح کرد: کلاهبرداران در يک عمليات ضربتي در تور ماموران پليس آگاهي استان گرفتار شدند.
فرمانده انتظامي استان خاطر نشان کرد: در اين عمليات 9 متهم دستگير شدند، که در بازجويي از آنها به 11 فقره کلاهبرداري به ارزش 3 ميليارد و 201 ميليون ريال اعتراف کردند و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند

**توقيف محموله تصفيه آب هاي قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم از توقيف محموله يک و نيم ميليارد ريالي تصفيه آب هاي خارجي قاچاق خبر داد.
سرهنگ عبدالله زاده پاشاکي گفت:مأموران گشت کلانتري12نصيرشهر حين گشت زني در محورهاي اصلي به يک دستگاه خودرو سنگين با يک نفر سرنشين مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وي افزود:مأموران در بازرسي از خودرو موفق به کشف 80دستگاه تصفيه آب خارجي قاچاق شده و متهم را دستگير کردند.
پاشاکي تصريح کرد:متهم در بازجويي هاي پليسي به جرم خود اعتراف کرد و گفت کالاي قاچاق کشف شده را به صورت غيرقانوني بارگيري کرده و قصد انتقال آن به تهران را داشته که با هوشياري مأموران موفق نشده است.
به گفته وي، کارشناسان ، ارزش ريالي کالاي کشف شده را يک ميليارد و680 ميليون ريال ارزيابي کردند.

**کشف 144 دستگاه تلفن همراه قاچاق
رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه از کشف 144 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال خبر داد.
سرهنگ محمدرضا اميري گفت: به دنبال دريافت اخباري مبني بر اينکه عده اي از قاچاقچيان سودجو اقدام به خريد يک محموله تلفن همراه از کشور عراق نموده و قصد انتقال آن به استان هاي مرکزي کشور را دارند، پس از بررسي و صحت و سقم خبر، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبازره با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودروي حامل کالاي قاچاق مشخص و پس از رويت خودروي پرايد حامل کالاي قاچاق که از قبل شناسايي شده بود، متوقف و راننده نيز دستگير شد.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: در بازرسي از خودروي توقيفي144 تلفن همراه قاچاق به ارزش تقريبي 3 ميليارد ريال کشف شد و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي اعزام شد.

**کشف تراکتور قاچاق در غرب استان تهران
فرمانده يگان امداد غرب استان تهران از کشف يک دستگاه تراکتور قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال در عوارضي` تهران -ساوه`خبر داد.

سرگرد شاهين ناصح گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران يگان امداد حين گشت زني در عوارضي` تهران -ساوه`به يک دستگاه کاميون ايسوزو مشکوک شده و جهت بررسي، خودرو را متوقف کردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه ماموران در بازرسي از خودرو توقيفي يک دستگاه تراکتور خارجي قاچاق را کشف کردند، افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکي در اين خصوص، متهم بلافاصله دستگير و جهت بررسي بيشتر به مقر انتظامي انتقال داده شد.
وي با اشاره به اينکه ارزش ريالي تراکتور قاچاق کشف شده توسط کارشناسان يک ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.

**توقيف وانت آريسان با 7 ميليارد کالاي قاچاق
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از توقيف يک دستگاه وانت آريسان حامل کالاي قاچاق خبر داد و گفت: از اين خودرو 345 دستگاه تلفن همراه به ارزش هفت ميليارد ريال کشف شده است.
سردار منوچهر امان اللهي افزود: پليس آگاهي استان کرمانشاه با اقدامات اطلاعاتي و رصد قاچاقچيان سابقه دار، توانست يک محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، در جاده قزانچي توقيف کند.
وي ادامه داد:اين محموله از مرزهاي غربي کشور بارگيري شده بود و قاچاقچيان قصد داشتند محموله را پس از عبور از محورهاي فرعي استان کرمانشاه، در استان هاي مرکزي کشور به فروش برسانند.
اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: يک دستگاه وانت آريسان در اين زمينه توقيف و در بازرسي از آن 345 دستگاه تلفن همراه هوشمند که به طرز بسيار ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف شد.

 



منبع: ايرنا

 



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد