آخرین اخبار

خداداد عزيزي: دوست دارم علي کريمي, دايي را شکست دهد! بعد از نود

خداداد عزيزي: دوست دارم علي کريمي, دايي را شکست دهد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي خداداد عزيزي درباره فوتبال ايران

خداداد عزيزي در خصوص سرمربيگري علي کريمي در نفت‌ تهران و اينکه برخي‌ها با توجه به وضعيت باشگاه نفت و بازيکنان جذب شده، احتمال موفقيت کريمي را ضعيف مي‌دانند، گفت: شرايط باشگاه نفت و بازيکنان جذب شده را نمي‌دانم، اما مطمئن هستم کريمي در اين تيم موفق خواهد شد. چرا عده‌اي از بيرون دوست ندارند کريمي در مربيگري موفق نشود؟

فوتبال ايران با رانت دولتي اداره مي‌شود

وي افزود: 4 نفر از مربيان ايراني را معرفي کنيد که رزومه و علم و دانش دارند. غير از امير قلعه‌نويي که با گرفتن جام‌هاي زياد، رکورددار است و همچنين علي دايي، چه کساني رزومه خوبي دارند؟ فوتبال ايران بر اساس رابطه مي‌چرخد، اينکه فلاني باجناقش مسئوليت دارد و ديگري هم با معاون وزير آشناست. برخلاف اينکه ادعاي خصوصي‌سازي مي‌کنيم، فوتبال ما دولتي است و با رانت اداره مي‌شود. اين رانت کاري مي‌کند که با تماس تلفني بگويند فلاني را بردار و شخص ديگري را جايگزين کن. تيم‌‌هاي ما مانند بايرن مونيخ کميته فني ندارند که بررسي کنند مديرعاملي که فلان مربي را جايگزين کرده، چه رزومه‌اي داشته است.

تا کمر براي کريمي خم مي‌شوند

عزيزي با تمجيد از کريمي خاطرنشان کرد: کريمي فوتباليست بزرگي بوده و دانش فني هم دارد. او اسطوره و بازيکن سال آسيا بوده است. تصور کنيد قاره آسيا 5 ميليارد جمعيت دارد و يک ميليون فوتباليست. کريمي از ميان اين همه فوتباليست، بهترين شده است. آدم‌هايي که مغرض نيستند، وقتي کريمي را مي‌بينند يا نام او را مي‌شنوند تا کمر برايش خم مي‌شوند. اگر اعتقاد دارند که کريمي تيم را دير تحويل گرفته، دايي هم همين نفت را سال گذشته دير تحويل گرفت، اما قهرمان جام حذفي شد. وقتي در فوتبال ما جادوگر استخدام مي‌کنند، نيازي نيست بترسي چه زماني تيم را تحويل گرفته‌اي. من دو مورد در دوران بازيگري و مربيگري‌ام شاهد بودم که تيم‌ها با استخدام جادوگر قهرمان شدند. البته کريمي خودش جادوگر است و نيازي به استخدام جادوگر ندارد. اگر او جادوگر خواست، دوستاني در هند دارم تا مرتاض‌هاي‌شان را بفرستند!

چرا امثال کريمي و منصوريان نبايد باشند؟

بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال ادامه داد: نمي‌خواهم همه چيز از جمله قهرماني برانکو با پرسپوليس را زير سؤال ببرم، اما در فوتبال ما بحث فني اصلا مطرح نيست. يعني همه چيز تعطيل است. مي‌گويند نفت به درد کريمي نمي‌خورد، پس به درد چه کسي مي‌خورد؟ اگر کريمي نباشد، دلال‌ها فرد مورد نظرشان را مربي اين تيم خواهند کرد. همه اين روزها کارشناس شده‌اند. وقتي تلويزيون را روشن مي‌کنيم، کارشناسي را مي‌بينيم که باجناقش آدم معروفي بوده و به تلويزيون هم دعوت مي‌شود و درباره مسي و رونالدو صحبت مي‌کند. درستش اين است که امثال کريمي‌ها بيرون باشند تا آقايان خودشان با خودشان حال کنند. آقايان! اگر کريمي در اين فوتبال مربيگري نکند، چه کسي باشد؟ چرا امثال منصوريان نبايد باشند؟ يکسري مربيان 15،20 سال است کار مي‌کنند، اما هيچ کارنامه‌اي ندارند و حتي به مقام نايب قهرماني هم نرسيده‌اند.

داستان حاج آقاي معروف!

او با انتقاد از فضاي فوتبال ايران تصريح کرد: در فوتبال ما، حاج آقاي معروف، تلفنش را برمي‌دارد و تماس مي‌گيرد به طرف مقابلش مي‌گويد، سلام حاج آقا، لطفا اين کار را براي ما انجام دهيد. مربي‌اي براي ما شرح مي‌داد که دو هفته مشغول به کار بود که مديرعامل باشگاه به او گفت از زحماتش تشکر مي‌کند، اما فلان شخص بايد جاي او را بگيرد. همان حاج آقا با مديرعامل تماس گرفته و سفارش کرده بود! اين مربي هم مجبور شد بدون اينکه کارنامه و نتايجش را ببينند، جايش را به همان فرد سفارش شده بدهد.

دربي‌هاي ايران دوزار نمي‌ارزد

بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال در واکنش به تقابل علي دايي و علي کريمي در هفته دوازدهم ليگ برتر گفت: به نظر من، تنها ديداري که در ايران حساسيت زيادي دارد، دربي است. ساير دربي‌ها در ايران دوزار نمي‌ارزد. سال گذشته ديدار سياه‌جامگان و پديده مشهد با حضور هفت تماشاگر و نصفي برگزار شد! ديدار نفت و سايپا هم مانند ساير بازي‌‌هاست و تمام مي‌شود.

دوست دارم کريمي دايي را شکست دهد

عزيزي در پاسخ به اين سؤال که دوست دارد برنده تقابل دايي و کريمي چه کسي باشد، تصريح کرد: دايي دوست من است، اما دوست دارم کريمي ببرد، چون دهان يک عده بسته مي‌‌شود. افرادي مانند دايي، کريمي، مهدوي‌کيا و ... در فوتبال ما برند هستند. تيم‌هاي آسيايي دايي و کريمي را مي‌شناسند. به نظر من، دايي شناسنامه فوتبال ماست و کريمي کارت ملي. البته کارت ملي کريمي جديد است و با رمز چهار تا صفر!

سوپر گوشت‌هاي مشهد هم مدرک A مربيگري دارند!

او در مورد اينکه امثال فرهاد مجيدي هم با گذراندن دروه‌هاي مربيگري قصد مربيگري در فوتبال ايران را دارند، گفت: زماني که من در بهمن بودم، مجيدي بازيکن اميدهاي اين تيم بود. من با مجيدي در تورنمنت پيش از جام جهاني هم‌اتاقي بودم و مشکلي با او ندارم. فرهاد به دليل گل‌هايي که به پرسپوليس زده، براي استقلالي‌ها خيلي دوست داشتني است. چرا نبايد امثال مجيدي‌ها بيايند؟ من مربي سراغ دارم که بغل پا نمي‌زند، اما در حال حاضر سرمربي يک تيم ليگ برتري است! امروزه همه صحبت از مدرک A مربيگري مي‌کنند. خيلي از سوپر گوشتي‌هاي مشهد با بيش 140 کيلو وزن هم اين مدرک را دارند و مي‌گويند آقا خداداد هر وقت تيم گرفتي ما را هم بياور!

رقابت اصلي بين استقلال و پرسپوليس است

مهاجم پيشين تيم در خصوص اينکه چه تيم‌هايي مدعي قهرماني ليگ برتر هستند، خاطرنشان کرد: شک نکنيد رقابت اصلي بين استقلال و پرسپوليس است. اين دو تيم علاوه بر اينکه اسکلت خودشان را حفظ کرده‌اند، يارگيري خوبي هم داشته‌اند. سپاهان سال گذشته در گرفتن بازيکن موفق نبود. براي عبدالله ويسي احترام قائلم، اما سپاهان را نمي‌توان با استقلال خوزستان يکي کرد. سپاهان در سال‌هاي گذشته نتايج خوبي گرفته و نشان داده که مدعي است. امسال هم نمي‌توان از اين تيم چشم‌پوشي کرد. تيم‌هاي امير قلعه‌نويي هم هميشه مدعي هستند. تراکتورسازي سال گذشته با آن شرايط، نتايج خوبي گرفت.

جنس پرسپوليس از استقلال جورتر است

عزيزي در پايان گفت: اگر سال گذشته پرسپوليس قهرمان شد، جنسش جورتر از استقلال بود. منصوريان از دوستان خوب من است و خيلي به من محبت دارد. او خودش مي‌داند که موفقيت او موفقيت من است. سال گذشته زور خط جلوي منصوريان اندازه خط جلوي پرسپوليس نبود. بازيکني چون کاوه رضايي نمره خوبي گرفت، اما ساير بازيکنان تهاجمي استقلال نمره خوبي نگرفتند. از طرفي، استقلال نيم فصل اول را کامل از دست داد و چه بسا اگر از دست نمي‌داد، مدعي قهرماني بود. امسال هم جنس پرسپوليس از استقلال براي قهرماني جورتر است، مگر اينکه پرسپوليس دچار بحران شود.




منبع: 11news.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون