آخرین اخبار

دليل اصرار عجيب مهدي طارمي براي رفتن به پانيونيوس پرسپوليس

دليل اصرار عجيب مهدي طارمي براي رفتن به پانيونيوس

  بزرگنمايي:

چه خبر - تلاش مهدي طارمي براي رفتن به پانيونيوس يونان

مهدي طارمي براي بررسي پيشنهادات خارجي خود و جلب نظر باشگاه براي گرفتن رضايتنامه، فرصتي براي عدم حضور در تمرينات خواسته بود که اين زمان به پايان رسيد.
آقاي گل فوتبال ايران بايد به ورزشگاه شهيد کاظمي مي‌رفت و در تمرين شرکت مي‌کرد اما ترجيح داد بار ديگر به ملاقات علي‌اکبر طاهري سرپرست باشگاه برود. اگر کنجکاويد که بدانيد در اين جلسه چه گذشت، تا انتهاي اين گزارش ما را همراهي کنيد.

4ميليارد تومان تصويب هيأت مديره است

يک ميليون يورو يا معادل همان 4ميليارد تومان مبلغي است که هيأت مديره باشگاه روي رضايتنامه مهدي طارمي قيمت گذاشته است. اتفاقاً اين موضوع به اطلاع وزارت ورزش و جوانان رسيده و شنيديم اين وزارتخانه هم تأکيد دارد بهترين راه درآمدزايي باشگاه پرسپوليس و همين‌طور استقلال تهران، ترانسفر بازيکن است و نبايد کوتاه آمد!

به عبارت بهتر تخفيف دادن يا ندادن به مهدي طارمي از عهده علي‌اکبر طاهري خارج است و اگر هم سرپرست باشگاه پرسپوليس بخواهد، نمي‌تواند 4ميليارد تومان را کم کند!

از قرار معلوم طاهري همان ابتداي جلسه و پس از به پايان رسيدن مهلت درخواستي مهدي طارمي اين موضوع را به اطلاع آقاي گل رسانده‌اند.

طارمي: جور مي‌کنم! طاهري: چه‌جوري؟!

شنيديم بار ديگر مهدي طارمي در گفت‌وگو با علي‌اکبر طاهري مهلت خواسته است که 48 ساعت ديگر مهلت بدهد تا پول رضايتنامه‌اش را جور کند! سرپرست باشگاه پرسپوليس که اتفاقاً خيلي هم آقاي گل را دوست دارد، پرسيده است: چه‌جوري؟!

طاهري کلي هم پدرانه سعي کرده طارمي را نصيحت کند. شنيده‌ها حکايت از آن دارد که مهدي طارمي در مجموع اين 3 سال بازي در پرسپوليس 2 ميليارد و خرده‌اي (!) پول گرفته است. اگر هيچي هم نخورده يا آن را به باد نداده باشد، بايد حدود 1ميليارد و 600 يا 700ميليون تومان ديگر هم روي تمام اين سال‌ها بگذارد و به باشگاه پرسپوليس بپردازد!

آيا منطق چنين حکمي مي‌کند که يک بازيکن حاصل 3 سال زحمت خود را به علاوه نزديک 2 ميليارد تومان هم رويش بگذارد، بدهد و برود؟!

فقط مي‌خواهم در پانيونيوس بازي کنم!

طاهري بار ديگر پرسيده که بالاخره مي‌خواهي به کدام تيم بروي؟ حداقل تيمي را معرفي کن که بتواند 4ميليارد تومان پول رضايتنامه‌ات را بپردازد. جواب مهدي طارمي به سرپرست باشگاه هم در نوع خود جالب بوده است: «مي‌خواهم در سال منتهي به جام جهاني به پانيونيوس بروم!»

طاهري مي‌گويد: «اين تيم يوناني که پول ندارد!» اما آقاي گل بار ديگر حرفش را تکرار مي‌کند: «مي‌خواهم به پانيونيوس بروم چون مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي آن‌جا هستند و مشکل جا افتادن، زبان و... نخواهم داشت!»

آقاي گل در حالي اين حرف را مي‌زند که باشگاه پانيونيوس تيم متمولي نيست و فقط 200هزار يورو حاضر است بابت رضايتنامه و خود مهدي طارمي پرداخت کند و اين پول مشکل رضايتنامه ستاره ملي‌پوش پرسپوليس را حل نمي‌کند!

آاک و المپياکوس يونان هم آقاي گل را مي‌خواهند اما...

آاک و المپياکوس دو تيم مطرح و پولدارتر يوناني هم خواهان مهدي طارمي هستند که به ترتيب حاضرند 1ميليون و 200هزار يورو و 1ميليارد و 700هزار يورو بابت خريد آقاي گل فوتبال ايران بپردازند اما اين وسط يک مشکل بزرگ وجود دارد. پولي که آاک و المپياکوس مي‌دهند، گره طارمي و پرسپوليس را باز مي‌کند ولي هر دو باشگاه يوناني ستاره 25 ساله ايراني را 3 ساله مي‌خواهند!

اين در حالي است که مهدي طارمي به دنبال عقد قرارداد يک‌ساله است چون مي‌خواهد با درخشش در جام جهاني 2018 روسيه به عنوان بازيکن آزاد به تيم معتبرتري در اروپا برود. بنابراين آقاي گل به اين دو پيشنهاد پاسخ منفي داده است.

قهرمان جام حذفي هلند يک ميليون يورو مي‌دهد

ويتس، قهرمان جام حذفي هلند هم مشتري بعدي مهدي طارمي است. تيم هلندي هم حاضر است يک ميليون يورو بابت اين ستاره ايراني بپردازد ولي کمتر از 3 سال قرارداد نمي‌بندد. آقاي گل تصور مي‌کند با حضور 3 ساله در فوتبال هلند، نمي‌تواند به هدف اصلي‌اش که بازي در اسپانيا يا انگليس است، برسد.

«آپوئل نيکوزيا» قهرمان ليگ قبرس که فريدون زندي هم سابقه بازي در آن را دارد، حاضر است يک ميليون يورو به شرط عقد قرارداد 3 ساله به مهدي طارمي بدهد. پيشنهادي که مورد نظر آقاي گل نيست.

اوراواردز ژاپن تمام شروط طارمي را مي‌پذيرد

پيشنهاد ديگر مربوط به اوراواردز ژاپن است، تيمي که به مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کرده و فصل گذشته هم قهرمان جي‌ليگ شد. اين تيم ژاپني تمامي شروط مهدي طارمي را پذيرفته است و حتي حاضر شده با آقاي گل ايران قرارداد يک‌ساله هم ببندد. اوراواردز يک ميليون يورو پول رضايتنامه باشگاه پرسپوليس و 2 ميليون يورو هم به خود مهدي طارمي مي‌دهد اما آقاي گل نمي‌خواهد در آسيا احتمالاً روبه‌روي پرسپوليس بازي کند. گذشته از آن دليل اصلي مخالفت ستاره پرسپوليس با پيشنهاد تيم ژاپني اين است که مي‌خواهد در اروپا بازي کند تا جايگاه ثابت خود در ترکيب تيم ملي در جام جهاني 2018 روسيه را از دست ندهد. بر همين اساس پيشنهادات چين و قطر هم منتفي است.

پيشنهاد 50- 50 از بوروسيا دورتموند

در حال حاضر محمودرضا فاضلي، ايجنت سرشناس ايراني شاغل در آلمان دنبال کارهاي مهدي طارمي است. در حالي که گفته مي‌شد الکساندر نوري و وردربرمن هم نيم‌نگاهي به مهدي طارمي دارند اما شنيده‌هاي جديد حکايت از آن دارد که نيمچه پيشنهادي هم از بوروسيا دورتموند رسيده است. دورتموندي‌ها هم مثل بقيه تيم‌هاي اروپايي مي‌خواهند طارمي 3 ساله ببندد با اين تفاوت که اين تيم معروف آلماني ارزش عقد قرارداد بلندمدت را دارد.

طارمي ويزاي اوکراين دارد!

هر چند مهدي طارمي پاسپورت خود را براي اخذ رواديد کشور اوکراين تحويل پرسپوليسي‌‌ها نداده است اما براي آقاي گل هم ويزا گرفته‌اند! با توجه به اينکه رواديد اعضاي تيم پرسپوليس کلي و با ارائه کپي پاسپورت تهيه شده و با عنايت به اينکه کپي گذرنامه طارمي در اختيار باشگاه بوده است، مشکلي از اين جهت به وجود نيامد.

در واقع پرسپوليسي‌ها براي آن که بهانه‌اي به دست مهدي طارمي ندهند، رواديد اوکراين او را هم تهيه کردند تا به همراه تيم به کيف برود اما ظاهراً آقاي گل چنين تصميمي ندارد که ندارد! مسئولان باشگاه پرسپوليس به او گفته‌اند بيا همراه تيم به اوکراين برو و برانکو را سر لج نينداز.

خلق رامين 2!

اغراق نيست اگر بگوييم داستان فصل گذشته برانکو، سرمربي پرسپوليس و رامين رضاييان از کفر ابليس هم مشهورتر است.

همه مي‌دانند مرد کروات بابت بي‌‌پاسخ گذاشتن تلفن‌هاي خودش و مسئولان باشگاه از سوي رامين رضاييان و قال گذاشتن پرسپوليس و سفر به ترکيه چقدر از دست اين بازيکن ملي‌پوش شاکي شد. گرچه برانکو با وساطت مسئولان باشگاه و علي کريمي به ناچار رضايت به بازگشت رامين رضاييان به تمرينات پرسپوليس داد اما تا اواخر فصل هم نتوانست اين موضوع را هضم کند. رامين روي نيمکت نشست، گل ساخت و باز روي نيمکت نشست. گل زد و باز روي نيمکت نشست و حتي نتوانست يک لبخند روي لب‌هاي مرد کروات بنشاند. رضاييان هر کاري کرد دل برانکو را به دست بياورد ولي در نهايت به دليل يک درگيري در تمرين براي هميشه از پرسپوليس اخراج شد.

مهدي طارمي ستاره بزرگي است. بازيکني محبوب و استعدادي بي‌نظير که فوتبال ايران برايش کوچک شده است. او به راحتي مي‌تواند در اروپا توپ بزند اما به دليل تصميم اشتباه فصل گذشته مجبور شد قراردادش را دو ساله تمديد کند.

حالا طارمي بايد تاوان اشتباهات فصل گذشته را بدهد. او بازيکن تحت قرارداد پرسپوليس است و بايد تابع تصميم باشگاه باشد. حتي نزديکان و دوستان آقاي گل هم به او توصيه کرده‌اند در تمرينات شرکت کند و در پرسپوليس بماند تا پيشنهادات بهتري برسد اما طارمي جفت پاهايش را در يک کفش کرده و اصرار دارد به پانيونيوس يونان برود و به مسعود و احسان ملحق شود!

متأسفانه با اين رفتار و تصميم و شناختي که از برانکو و لجاجت‌هايش داريم، به نظر مي‌رسد مهدي طارمي هم در حال خلق قصه رامين 2 در باشگاه پرسپوليس باشد مگر اينکه...




منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد