آخرین اخبار

اشتباهات زنانه اي که عشق مردان را نابود مي کند!! روابط عاطفي

اشتباهات زنانه اي که عشق مردان را نابود مي کند!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - عشق مردان با اين اشتباهات زنان نابود مي شود

روابط انساني، مجموعه‌اي از فعاليت‌ها و تعاملاتي است که موجب تأمين نيازهاي افراد مي‌گردد و به عنوان يک نياز انساني، بين انسان‌هايي که با هم زندگي مي‌کنند، پديدار مي‌شود. در نتيجه برقراري روابط انساني، پس از تأمين نيازها، زمينه‌هاي پيدايش انگيزش، رشد، احساس سودمندي، رضايت، درک متقابل و اعتماد فراهم مي‌شود.

هر رابطه‌اي که در زندگي ما وجود دارد به نوعي منحصربه‌فرد است؛ اما گاهي زن‌ها کارهايي را به طور غيرارادي و ناخواسته انجام مي‌دهند که ممکن است روابطشان را کم رنگ يا حتي نابود کند. اگر مي‌خواهيد بدانيد اين کارها چه هستند ادامه مقاله را بخوانيد:

از اينکه خودتان را کم ارزش بدانيد دست برداريد

آسيب پذير بودن و احساس ناامني کردن در اين جهان پرهياهو خيلي سهل و آسان است. بايد دائماً خودتان را ثابت کنيد و پيوسته با شکست‌ها و موفقيت‌هاي خود مواجه شويد. از اين رو، احتمال دارد که در مواقعي عزت‌ نفس تان کاهش يابد و حس کنيد که ديگر فرد ارزشمندي براي خود و جامعه نيستيد. ولي صبر کنيد، هرگز خودتان را کم ارزش ندانيد. بدانيد که شما لياقت هرچيزي را در اين دنيا داريد و هر چيزي که به دست آورده‌ايد سزاوار آن بوده‌ايد.

هرگز به طور کامل به شريک خود تکيه نکنيد

اگر کسي شما را به قدري دوست دارد که مي‌خواهد تکيه‌گاه محکمي براي شما باشد چيز بدي نيست، اما نبايد به قدري به اين شخص وابسته شويد که بودن او در زندگي‌تان مانند چوبي باشد که در زير بغلتان مي‌گيريد تا به آن تکيه کنيد، اگر اين طور است بدانيد که کار شما اشتباه است زيرا اين موقعيت در نهايت منجر به کاهش عزت‌نفستان، از دست رفتن ثبات احساسي‌تان و وابسته کردن شادي شما به چيزي که هيچ‌گونه کنترلي بر آن نداريد خواهد شد. به شريک خود براي حمايت تکيه کنيد نه براي نياز.

از برقراري ارتباط با او غافل نشويد

برخي اوقات سخت است که کسي را به خوبي درک کنيم. بخصوص زماني که ما ناراحت، عصباني و غمگين هستيم خيلي ساده است که صحبت خود با ديگران را قطع کنيم. با اين حال، زماني که نمي‌توانيد به‌درستي نيازهاي شريک تان يا روش برقراري ارتباط او را درک کنيد، هميشه ايده‌اي خوب براي صحبت و پرسش در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر وجود دارد. اين کار را انجام دهيد تا رابطه خود را تقويت کنيد و به ديدگاه بهتري نسبت به يکديگر دست يابيد.

هرگز براي تغيير او تلاش نکنيد

مردان و زنان هم نسل ما و افرادي که قبل از ما زندگي کرده‌اند، هميشه در طرز فکر، عمل و رفتار با يکديگر متفاوت بوده‌اند. هميشه بعضي کارهاي شريک زندگي‌مان را دوست داريم و از برخي صفات او زياد خوشمان نمي‌آيد. اين امري طبيعي ست، بهتر است او را همان‌طور که هست بپذيريم و دوست داشته باشيم. هرگز سعي نکنيد او را مطابق ميل خود تغيير دهيد بلکه تلاش کنيد بيشتر بر روي صفاتي که در رفتار اوست و شما آن‌ها را مي‌ستاييد تمرکز کنيد و به کمبودها و نقاط ضعف او کم تر اهميت بدهيد.

کارهايي که او براي شما انجام مي‌دهد را هرگز دست کم نگيريد

برخي مردان با روح لطيف و خواسته‌هاي عاطفي زنان آشنا هستند؛ اما اکثر مردان با اينکه شريک زندگي خود را دوست دارند ولي با تعريف زنان از خواسته‌هاي عاطفي و مسائل زناشويي آشنا نيستند. به خاطر بسپاريد که او فقط بدين دليل بعضي چيزها را نمي‌داند که شما به او نمي‌گوييد. اگر کاري هست که دوست داريد او برايتان انجام دهد، رک و راست به او بگوييد. اين امر زندگي مشترک شما را شيرين و لذت‌بخش خواهد کرد.

نسبت به چيزهايي که هيچ‌گونه کنترلي بر آن‌ها نداريد، به خود سخت نگيريد

خاطرات را افرادي مي‌سازند که زياد به جزئيات توجه نمي‌کنند. در زندگي به ندرت پيش مي‌آيد که کارهاي ما همان‌طور که پيش‌بيني کرده‌ايم انجام شود. هنگامي که زندگي ما بر اساس برنامه‌هايمان پيش نمي‌رود اينکه ناراحت شويم و زبان به شکوه و گلايه بگشاييم، همه را مقصر بدانيم و خلق‌وخوي شريک زندگي‌مان را تنگ کنيم خيلي آسان است. حتي اگر اين مشکلات تأثيري فراوان بر روي سلامتي و امنيت اقتصادي ما دارند، بهتر است به موفقيت خودمان ايمان داشته باشيم ، زياد درگير جزئيات نشويم، از اين موقعيت درس بگيريم و به دنبال نکته ي مثبتي براي شاد بودن در کنار همسر و فرزندان خود باشيم.

هرگز او را مسئول ندانيد

به عنوان راهي براي تأمين امنيت در روابط، اکثر زنان به دنبال تعهدات بلند مدت هستند. هيچ اشکالي ندارد که در زندگي خود به دنبال امنيت و آرامش باشيد اما نبايد شريک خود را مسئول تأمين اين شرايط بدانيد زيرا در اين صورت بيش از حد به او وابسته خواهيد شد. ممکن است پنج سال بعد ديگر عاشق شريک خود نباشيد زيرا انسان‌ها در حال رشد و تکامل هستند و اگر امروز با همکار يا هم‌کلاسي خود در دانشگاه ازدواج کنيد هيچ تضميني وجود نخواهد داشت که چند سال بعد نيز به همين اندازه عاشق يکديگر باشيد البته هستند کساني که سال‌هاي سال با يکديگر در نهايت صلح و آرامش زندگي مي‌کنند. اگر مي‌خواهيد رابطه خود را تقويت کنيد و احساس امنيت بيشتري داشته باشيد، بهتر است با همسر خود صحبت کنيد و راه‌حلي بيابيد تا بر اساس آن همسرتان بتواند آرامش و امنيت بيشتري را براي شما فراهم کند.

سعي نکنيد او را فريب دهيد

ما انسان‌ها به‌گونه‌اي خلق شده‌ايم که هيچ محدوديتي در افکارمان وجود ندارد و بايد هم به همين شکل باشد. آزادانه فکر کردن يکي از حقوق اساسي افراد است که بايد به آن احترام گذاشت؛ اما زماني که ما بر اساس افکار خود عمل مي‌کنيم داستان کمي پيچيده مي‌شود. در زندگي مشترک روابط ما ممکن است وارد مراحل پيچيده‌اي شود که شايد در اين مراحل ما به شدت احساس ناامني و ناراحتي کنيم و زيادي حساس شويم. در اين مواقع بهتر است با شريک خود صحبت کنيد، شايد شما چيزي مي‌خواهيد که رابطه کنوني‌تان قادر به تأمين آن نيست. پس شجاع باشيد و با همسر خود درد و دل کنيد. اگر نمي‌خواهيد اين مطالب را با او در ميان بگذاريد پس عاقل باشيد و به دليل ناراحتي‌هاي لحظه‌اي و دلخوري‌هاي زودگذر پا بر روي اعتماد مشترک بين خود و همسرتان نگذاريد. مهم است که با همسر خود به‌گونه‌اي رفتار کنيد که دوست داريد او با شما رفتار کند. وفادار باشيد.

به جاي او تصميم نگيريد

همه ما دوست داريم که در تصميمات و انتخاب‌هاي شريک زندگي‌مان سهيم باشيم. شايد به شما احساس خاص بودن و با ارزش بودن بدهد، اما در بيشتر مواقع ما در اين مورد زياده‌روي مي‌کنيم. بگذاريد سؤالي از شما بپرسم: وقتي ديگران در تصميم‌گيري‌هاي شما دخالت مي‌کنند چه احساسي پيدا مي‌کنيد؟ دقيقاً به همين دليل نبايد به جاي همسر خود تصميم بگيريد.
اگر از اين اشتباهات پرهيز کنيد به زني تبديل خواهيد شد که همسرتان عاشقانه او را مي‌پرستد. نظر شما چيست؟ کدام يک از موارد ذکر شده مهم‌تر هستند؟ مردان بايد چگونه با همسران خود رفتار کنند؟



منبع : 7ganj.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟