آخرین اخبار

بهترين دمنوش براي لاغري را با اين دستورات درست کنيد!! تناسب و زيبايي

بهترين دمنوش براي لاغري را با اين دستورات درست کنيد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر -

لاغري و سلامتي يک نياز طبيعي است. اما براي بسياري به آرزو تبديل شده است. براي مثال همين چربي دور شکم که هم تناسب اندام را بهم مي‌زند و هم سلامتي را به خطر مي‌اندازند آنقدر سمج و سرسخت است که نه به راحتي آب مي‌شود و نه به اين سادگي‌ها دست از سرتان برمي‌دارد. اگر شما هم يک فرد چاق با شکم بزرگ هستيد احتمالاً دنبال راه حلي مي‌گرديد تا از شر اين مهمان مزاحم و حال خراب کن، راحت شويد.

گياهان دارويي و دمنوش‌هاي لاغري بدن را پاکسازي مي‌کنند. سوخت و ساز را افزايش مي‌دهند و با بيشتر کردن حجم ادرار و دفع باعث بهبود دستگاه گوارش مي‌شوند. اين دمنوش‌ها آنتي اکسيدان قوي براي دفع چربي‌ها و بافت‌هاي مرده و آسيب‌ديده دارند. قند خون و مقاومت سلول‌ها به انسولين را کم مي‌کنند و از همه بهتر آرام‌بخش قوي محسوب مي‌شوند.

بهترين دمنوش‌ براي لاغري

بسياري از دمنوش‌هاي لاغري آرام‌بخش قوي محسوب مي‌شوند. همين طور مي‌توان گفت در کاهش اضطراب و تنشي که اين روزها جزء جدا نشدني زندگي است بسيار مؤثر عمل مي‌کنند.

دمنوش‌هاي لاغري چگونه به کاهش وزن کمک مي‌کنند؟

با دفع سريع که غذا را براي جذب شدن غير قابل دسترس مي‌کند
با سوزاندن چربي‌هاي موجود بدن
با غيرقابل نفوذ ساختن چربي‌هاي دريافتي

_ دمنوش لاغري بابونه

دمنوش بابونه از گياهان خشک شده بابونه تهيه مي‌شوند که منبع غني آنتي اکسيدان‌هاي مختلف است. اين دمنوش به آرامش و تقويت مغز و اعصاب کمک مي‌کند و همين‌طور در درمان عفونت نيز مؤثر است. دمنوش بابونه باعث تقويت مغز و اعصاب مي‌شود.

يک قاشق چاي‏‌خوري بابونه را در يک ليوان آب جوش بريزيد و روي شعله غير مستقيم بگذاريد. دمنوش بعد از 10 دقيقه، آماده است. آن را صاف کرده و بنوشيد. با مداومت در نوشيدن دمنوش لاغري بابونه، به تأثيرات چشمگير آن پي خواهيد برد.

_ دمنوش لاغري زنجبيل

زنجبيل گياهي است که علاوه بر لاغري و سوزاندن چربي‌ها خواص بسياري دارد. دمنوش لاغري زنجبيل اگر چه کمي تند است ولي لاغرکننده‌اي قوي محسوب مي‌شود.

مقداري زنجبيل را در آب جوش بريزيد و اجازه 15 دقيقه بماند. بعد دمنوش را صاف کنيد و ميل کنيد. همراه اين دمنوش لاغري مي‌توان از دارچين هم استفاده کرد.

_ دمنوش لاغري زيره و زنجبيل و چاي سبز و نعنا

ترکيب چاي سبز با نعناع و زنجبيل و زيره فوق‌العاده است. در کشورهاي خارجي به اين دمنوش "چاي عربي" مي‌گويند که خاصيت لاغري دارد. زنجبيل لاغرکننده‌اي قوي محسوب مي‌شود. اين دمنوش لاغري بايد هر روز ميل شود.

براي آماده کردن اين دمنوش، مقداري چاي سبز، نعنا ترجيحا تازه، مقدار کمي زنجبيل و کمي زيره سياه را در آب جوش بريزيد و اجازه بدهيد بين 10 تا 15 دقيقه دم بکشد. سپس آن را صاف کنيد و در صورت تمايل با يک قاشق چاي‌خوري عسل بنوشيد.

_ دمنوش لاغري سير و ليمو ترش و عسل

آب ولرم را در ظرفي بريزيد، حبه‌هاي سير را له کنيد تا آب به جوش بيايد. سپس ظرف را از روي حرارت برداشته اجازه دهيد خنک شود، عسل و آب ليمو را اضافه کنيد. ملايم هم زده و کمي بعد صاف نماييد. هر روز 3 بار نصف ليوان از اين دمنوش لاغري فوق‌العاده ميل کنيد. با استفاده مداوم از اين دمنوش، به تأثير لاغرکننده آن پي خواهيد برد.

_ دمنوش لاغري ترش

يکي از بهترين دمنوش‌ها براي لاغري، چاي ترش است. اين دمنوش علاوه بر اينکه باعث دفع چربي‌ها مي‌شود، به تقويت عضلات نيز کمک بسيار مي‌کند. اين دمنوش را بايد 10 روز، روزي 2 بار ميل کنيد و سپس 5 روز وقفه ايجاد کنيد تا نوبت بعدي.

آب را بجوشانيد. وقتي به جوش آمد مقداري گل‌هاي چاي ترش را به آن اضافه کنيد و بگذاريد 15 دقيقه با حرارت ملايم بجوشد. سپس زير شعله را خاموش کنيد. اجازه دهيد 10 دقيقه به همان حالت بماند. در نهايت چاي را صاف کنيد. دمنوش چاي ترش خنک يا همراه با يخ نيز بسيار گوارا خواهد بود.

_ دمنوش لاغري برگ بو و دارچين

دمنوش لاغري برگ بو و دارچين از ديگر دمنوش‌هايي است که به شما کمک مي‌کند کاهش وزن پيدا کنيد. برگ بو و دارچين به کاهش وزن کمک مي‌کند.

آب را بجوشانيد و سپس يک چوب دارچين و برگ بو را به آن اضافه کنيد. بايد 20 دقيقه بجوشد و بعد 10 دقيقه دم بکشد. دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح ناشتا بنوشيد. اين کار را تا 10 روز ادامه دهيد بعد 1 هفته فاصله بيندازيد و دوباره دوره بعدي را شروع کنيد.

_ دمنوش لاغري رازيانه

دمنوش لاغري رازيانه متابوليسم بدن را سرعت مي‌بخشد. در نتيجه کالري‌ها سريع‌تر مصرف مي‌شوند و انرژي حاصل از آن به چربي‌سوزي کمک مي‌کند. دمنوش رازيانه همچنين احساس گرسنگي را کاهش مي‌دهد. بايد توجه داشته باشيد که هرچند رازيانه به کاهش وزن کمک زيادي مي‌کند اما زياد خوردن آن اين روند را سريع‌تر نخواهد کرد. براي اينکه تأثير اين دمنوش را ببينيد بايد مدت زماني حدود دو ماه يا بيشتر هر روز يک ليوان از اين دمنوش ميل کنيد.

براي تهيه دمنوش لاغري رازيانه مانند دمنوش‌هاي قبل دانه‌هاي رازيانه را با آب بجوشانيد و سپس صاف کنيد.

_ دمنوش لاغري گزنه

دمنوش گزنه فقط به کاهش وزن و سوزاندن چربي‌ها کمک نمي‌کند، اين معجون بدخلقي و بي‌حوصله‌گي را هم رفع مي‌کند. دمنوش لاغري گزنه را مي‌توان دو تا سه فنجان در روز نوشيد.

براي تهيه اين دمنوش دو قاشق غذا خوري برگ خشک شده گزنه را در يک قوري ريخته و دو ليوان آب با جوش به آن اضافه کنيد. اجازه دهيد که 20 دقيقه دم بکشد.

_ دمنوش لاغري زيره

زيره گياهي گرم و ضد نفخ است که مصرف آن به افراد چاق توصيه مي‌شود.

براي تهيه اين دمنوش يک قاشق غذاخوري پودر زيره آسياب شده را مانند چاي 15 تا 20 دقيقه دم کنيد. بهتر است اين دمنوش نيم ساعت پيش از غذا ميل شود تا تأثير معجزه‌آساي لاغري را نشان دهد.

_ دمنوش لاغري مريم گلي با عسل و ليموترش

مريم گلي و عسل را به آب جوش اضافه کرده و 20 دقيقه بجوشانيد. سپس زير شعله را خاموش کرده و 15 دقيقه صبر کنيد تا دم بکشد. در نهايت دمنوش‌تان را صاف کنيد. سپس آب ليموترش را به آن اضافه کرده و در طول روز ميل کنيد. مي توانيد اين درمان را تا 5 روز ادامه دهيد و سپس 5 روز استراحت کنيد.

_ دمنوش لاغري چاي سبز

چاي سبز حاوي آنتي‌اکسيداني است که باعث افزايش متابوليسم مي‌شود و حدود 43 درصد، چربي‌سوزي بدن را افزايش مي‌دهد. مصرف چاي سبز پيش از ورزش، باعث چربي‌سوزي طبيعي بدن مي‌شود. چاي سبز تا 43 درصد چربي‌سوزي را افزايش مي‌دهد. بهترين زمان نوشيدن اين دمنوش لاغري، دو ساعت پس از هر وعده غذايي است.

يک قاشق مرباخوري چاي سبز را همراه يک ليوان آب جوش در قوري بريزيد و 7 تا 8 دقيقه در آن را ببنديد. پس از گذشت اين زمان، دمنوش را صاف کنيد و بنوشيد.

_ دمنوش لاغري کرفس و چاي سبز

کرفس خام ميزان کالري بسيار پاييني دارد و دير هضم بودن آن سبب شده به عنوان يکي از خوراکي‌هاي لاغري شناخته شود. دمنوش ترکيب چاي سبز و کرفس تأثير چشمگيري در روند کاهش وزن دارد.

براي تهيه دمنوش لاغري کرفس و چاي سبز، يک ليوان را با آب جوش بشوييد تا گرم شود. سپس نصف قاشق چاي‌خوري پودر برگ کرفس و دو قاشق چاي‌خوري چاي سبز را در همان ليوان بريزيد و آب از جوش افتاده(حدود 85درجه سانتي‌گراد) به آن اضافه کنيد. ليوان را دور از حرارت نگه داريد و بعد از 5 دقيقه بنوشيد. براي طعم‌دار شدن دمنوش کرفس و چاي سبز، مي‌توانيد از اندکي زعفران و زيره سبز استفاده نماييد.



منبع : yjc.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد