آخرین اخبار

ميل جنسي خود را با اين خوراکي ها افزايش و يا کاهش دهيد تغذيه

ميل جنسي خود را با اين خوراکي ها افزايش و يا کاهش دهيد

  بزرگنمايي:

چه خبر - خوراکي هاي افزايش دهنده و يا کاهش دهنده ميل جنسي

در اين مطلب ليستي از غذاهاي مفيد و مضر براي رابطه جنسي را داريم. براي افزايش ميل جنسي کارهايي بيشتر از روشن کردن شمع و پخش کردن آهنگ عاشقانه لازم است. يک سبک زندگي سالم ( از غذاهايي که ميخوريد گرفته تا ورزشي که انجام مي دهيد)، مي تواند ظاهر و حس و حال شما را بهتر کند و زندگي جنسي شما را هم بهبود بخشد. همزمان بعضي خوراکي ها مي توانند قاتل ميل جنسي شما باشند.

به گفته دکتر سينتيا ساس ( Cynthia Sass) نويسنده مقاله لاغر خودتان، در مجله ريدز دايجست ( ماهنامه اي است مورد علاقه عموم مردم به ويژه خانواده‌ها که به مسائلي نظير بهداشت و سلامت،سينما، داستان، اقتصاد، اجتماع، روابط و دوستي، سرگرمي، ورزش، طنز، آشپزي و... مي‌پردازد)، ارتباط بين مواد غذايي و ميل جنسي فقط مشتاق ساختن افکار شما نيست، مطالعات نشان داده است که غذاها و مواد مغذي خاص مي توانند نقش تقويت کننده ميل جنسي و حمايت از يک زندگي جنسي سالم را بازي کنند.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : 5 خوراکي خوشمزه که ميل جنسي تان را زياد مي کند

توت فرنگي

بهترين گزينه

توت فرنگيتوت فرنگي

توت فرنگي جذب کننده است. چون باعث بهبود گردش خون شده که براي عملکرد جنسي زنان و مردان بسيار مهم است و توت فرنگي سرشار از آنتي اکسيدان هايي است که براي قلب و عروق شما مفيدند. علاوه بر اين، غني از ويتامين C است که همراه با آنتي اکسيدان هايي که دارد، باعث بالا رفتن تعداد اسپرم در مردان مي شود. امتحان کنيد انواع توت ها را در شکلات تلخ که حاوي متيل گزانتين ( methylxanthines، از مشتقات گزانتين) است و مي تواند باعث فعال شدن ميل جنسي شما شود.

الکل

بدترين گزينه

الکلالکل

يک ليوان نوشيدني الکي مي تواند در مدت زماني خاص باعث ايجاد آرامش يا پرحرفي شود و نقش يک روان کننده روابط اجتماعي را دارد که باعث مي شود غريبه ها بيشتر با هم صحبت کنند. اما در واقعيت، الکل مي تواند يکي از بدترين نوشيدني ها براي زندگي عاشقانه شما باشد. الکل بيش از حد مي تواند ميل جنسي را تعديل کرده و برانگيختگي و حساسيت را کاهش دهد و همين ميل جنسي کمتر ممکن است منجر به تصميم گيري براي انجام رابطه جنسي پرخطر شود.

آووکادو

بهترين گزينه

آووکادو آووکادو

اين ميوه فوق العاده غني از ويتامين E است که خواص آنتي اکسيداني، پتاسيم و ويتامين B6 دارد، که در پيشگيري و به تاخير انداختن بيماري هاي قلبي و بهبود جريان خون موثر است. همچنين منبع خوبي از چربي هاي اشباع نشده براي سلامت قلب است. چيزي که به سلامت قلب و گردش خون کمک مي کند و براي داشتن يک زندگي جنسي سالم بسيار مهم است. مردان مبتلا به بيماري هاي قلبي دو برابر ديگران دچار اختلال نعوظ مي شوند، زيرا هر دوي اين شرايط مي تواند نتيجه آسيب عروق باشد.

بادام

بهترين گزينه

بادامبادام

بادام حاوي روي، سلنيم و ويتامين E است، ويتامين ها و مواد معدني که براي سلامت جنسي و توليد مثل مهم مي باشند. سلنيم مي تواند در مسائل ناباروري کمک کند و ويتامين E براي سلامت قلب مفيد است. روي ماده معدني است که در توليد هورمون هاي جنسي مردانه و افزايش ميل جنسي نقش دارد. جريان خون براي اندام هاي جنسي شما اهميت دارد، بنابراين انتخاب چربي هاي خوب مانند اسيدهاي چرب امگا3 موجود در بادام، مي تواند ايده اي عالي باشد.

استيک

بدترين گزينه

استيکاستيک

با اين که گوشت مي تواند پروتئين و روي بدن شما را تامين کند، ولي گوشت، حاوي چربي اشباع و کلسترول بالا هم هست. يک رژيم غذايي با گوشت فراوان مي تواند خطر ابتلا به ديابت نوع 2، فشار خون بالا و بيماري هاي قلبي را افزايش دهد که اين بيماري ها شرايط سلامت گردش خون و عملکرد جنسي را تحت تاثير قرار مي دهند.

يک مطالعه کوچک در سال 2006 که در حواس شيميايي، منتشر شده، اعلام کرد، خوردن گوشت، ممکن است منجر به ايجاد بويي در بدن شود که جذابيت آن را کم مي کند. در اين مطالعه، 17 مرد که به دودسته تقسيم شده بودند، به مدت دو هفته يک گروه رژيم با گوشت و يک گروه رژيم بدون گوشت داشتند، که پس از يک هفته جابجا مي شدند. از زنان خواسته شد جذابيت را تنها بر اساس بوي پدي که زير بغل مردان گذاشته شده بود، مشخص کنند و آنها افراد غير گوشتخوار را ترجيح دادند.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : قاتلان ميل جنسي را بشناسيد

سيب زميني شيرين

بهترين گزينه

سيب زميني شيرينسيب زميني شيرين

سيب زميني شيرين غني از پتاسيم است که به مبارزه با فشار خون بالا کمک مي کند، يکي از عوامل بالا رفتن احتمال خطر اختلال نعوظ. همچنين غني از بتاکاروتن است که ويتامين A بدن را تامين مي کند و ممکن است به مشکل ناباروري ( البته ثابت شده نيست) کمک کند.

دانه کنجد

بهترين گزينه

دانه کنجددانه کنجد

روي براي سلامت جنسي مفيد است (مي تواند به توليد تستوسترون و اسپرم در مردان کمک کند)، و منبع شماره يک آن صدف است. ولي واقعا، معمولا چقدر صدف مصرف مي کنيد؟ منبع غني ديگر روي، دانه کنجد است. مي توانيد آن را روي خوراکي هايتان بپاشيد يا سرخ کنيد. برخي غلات صبحانه حاوي روي هستند.

هندوانه

بهترين گزينه

هندوانههندوانه

اين ميوه تابستاني محبوب، کالري کمي دارد، ولي به طور بالقوه ميل جنسي را افزايش مي دهد. در سال 2008 محققان دانشگاه تگزاس اعلام کردند که ليکوپن، سيترولين و بتاکاروتن موجود در هندوانه مي تواند باعث باز شدن عروق خوني شود که همين امر اين ميوه را تبديل به يک افزايش دهنده ميل جنسي مي کند.

غذاهاي چرب

بدترين گزينه

غذاهاي چربغذاهاي چرب

بسياري از مواد غذايي سرخ شده در روغن و فست فود ها سطوح بالايي از چربي هاي بد دارند، مانند چربي هاي اشباع و ترانس که مي توانند اثرات منفي روي قلب گذاشته و با ساخت پلاک در سرخرگها مانع از جريان خون شوند. سيب زميني سرخ شده مانند سيب زميني فرانسوي ( و ساير خوراکي ها ) خطر ابتلا به ديابت نوع 2 را افزايش مي دهند. اين بيماري يکي از عوامل شناخته شده در بوجود آمدن مشکلات جنسي در زنان و مردان است.

نوع روغن استفاده شده در سرخ کردني ها کليدي است. اگر در روغن نيمه هيدروژنه سرخ شوند، حاوي چربي هاي ترانس خواهند بود ( بدتر از چربي هاي اشباع است)، اگر در روغن هاي مايع گياهي سرخ شوند، ممکن است مقدار چربي هاي اشباع غذا پايين تر بيايد.




منبع: سيمرغ





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خواص شير کاکائو و برخي عوارض شير کاکائو

خواص دارويي زرشک + ميزان مصرف زرشک چقدر است؟

مقدار شير و لبنيات مورد نياز بدن کودکان چقدر است؟

معرفي 22 ميان وعده جديد و کم کالري

کاهش سريع فشار خون با نوشيدني معجزه آساي زنجبيل و سير

پيشگيري از پوکي استخوان با مصرف پروتئين کافي

درمان پوکي استخوان و خستگي زودرس با معجون شير و پودر سنجد

اين 2 عادت غذايي عمرتان را کوتاه مي کند

خواص آب گيلاس از عضله سازي تا بهبود خواب

مزاياي سلامت روغن فلفل سياه از درمان عفونت تا کاهش کلسترول

خواص تخمه کدو تنبل، از افزايش ميل جنسي تا درمان يبوست

مواد غذايي مناسب براي مصرف در فصل بهار

ميزان کالري بيسکويتها چقدر است؟ از بيسکويت مادر تا ساقه طلايي

دم کرده آويشن شيرازي و پونه چه خواصي دارد؟

اگر روزي 2 عدد خرما بخوريد چه اتفاقاتي در بدن شما مي افتد؟

غذاهايي که فکرش را نمي کنيد شما را بي خواب کنند

گردو بر هر درد بي‌درمان دواست!!

بخور نخور هاي وعده شام

خواص نبات در طب سنتي و درمان بيماري ها

بهترين ساعت روز براي جذب ويتامين هاي مختلف چه ساعتي است؟

درمان کمر درد و سياتيک در طب سنتي با شربت گل گندم

زنجبيل تقويت کننده نيروي جنسي يا دشمن آن؟

پاکسازي کبد و دفع سنگ کيسه صفرا با سرکه انگبين

هشدار ناخن ها در مورد کمبود هاي رژيم غذاييتان

کاهش وزن با ليمو و زنجبيل

ارتباط نمک يددار با افزايش فشار خون

سم زدايي بدن در هواي آلوده با اين خوراکي ها

اين خوراکي ها بيشتر از تخم مرغ پروتئين دارند

چرا هر چه مي خورم چاق نمي شوم

آلرژي بهاره با اين 7 خوراکي بدتر مي شود

فوايد سير براي کودکان

بهترين سبزي ها براي کاهش وزن

مکمل ها را بهتر است چه زماني مصرف کنيم

کنترل فشار خون با لبو

کاهش التهاب و پيشگيري از ديابت و آرتروز با اين خوراکي ها

خام گياهخواري را به اين 7 دليل ترک کنيد

چطور هوس شديد شيريني خوردن را ترک کنيم؟

تاثير شگفت انگيز آجيل در رژيم غذايي کودکان

کدام سبزيجات از ابتلا به کبد چرب پيشگيري مي کنند

بهترين صبحانه رژيمي براي کاهش وزن

درمان سردرد شديد با پوست موز

مصرف کره بادام زميني مفيد است يا مضر

روش صحيح مصرف دانه چيا براي کاهش وزن و کاهش فشار خون

عوارض رژيم هاي سم زدايي براي سلامت

خواص پوست ليموترش از ميوه اش بيشتر است

نکاتي که هنگام مصرف ميوه ها بايد رعايت کنيد

اصول رژيم غذايي براي کنترل وزن در نوروز

تاثير مصرف گوشت بر ابتلا به کبد چرب

صاف کردن شکم با خوراکي هاي ضد نفخ

پاکسازي ريه ها بعد از خانه تکاني با اين خوراکي ها