آخرین اخبار

دام اينستاگرامي براي 40 زن و دختر جوان حوادث

دام اينستاگرامي براي 40 زن و دختر جوان

  بزرگنمايي:

چه خبر - اخاذي و دام براي زنان و دختران

جوان شياد با اين ادعا که طلافروش است و وضعيت مالي خيلي خوبي دارد 40 زن و دختر جوان را به دام اينستاگرامي‌اش انداخت و حتي يکي از آنها را نيز مورد آزار و اذيت قرار داد. چندي قبل زن جواني نزد پليس رفت و از پسر جواني به اتهام تهديد و اخاذي شکايت کرد. او گفت: مدتي قبل براي خريد به پاساژي در شمال تهران رفته بودم اما موقع برگشت يک خودروي زانتيا طوري کنار ماشينم پارک شده بود که نمي‌توانستم خارج شوم. با اين حال راننده زانتيا شماره تماسش را پشت شيشه گذاشته بود و وقتي با او تماس گرفتم خيلي سريع خودش را رساند و ماشينش را جا‌به‌جا کرد.

پسر جوان خيلي معذرت‌خواهي‌کرد و کارت ويزيتش را به من داد و گفت صاحب يک طلافروشي بزرگ در منطقه اقدسيه است. او با اين کارش اعتمادم را به‌خودش جلب کرد و چند روز بعد براي خريد طلا با او تماس گرفتم اما او با من در محل ديگري قرار ملاقات گذاشت و ضمن ابراز علاقه خواست تا از طريق اينستاگرام با يکديگر در ارتباط باشيم.

اين زن که مادر 2دختر 10و 17ساله است، ادامه داد: او از طريق اينستاگرام توانست چند عکس خصوصي‌ام را به‌دست بياورد و چند روز بعد بود که چهره واقعي‌اش را نشان داد. ديگر خبري از آن جوان مودب و با شخصيت نبود و او شروع به تهديد کرد که اگر به او پول ندهم تصاوير خصوصي‌ام را منتشر مي‌کند. او حتي مي‌گفت بايد دخترم را هم نزد او ببرم. من هم از ترس آبرويم چند ميليون تومان پول به او دادم اما او باز هم دست از تهديدهايش بر نمي‌داشت. با اينکه او گفته بود نبايد اين ماجرا را به پليس بگويم اما سرانجام به اين نتيجه رسيدم که بهتر است از مأموران پليس کمک بگيرم.

اخاذي 100ميليوني

به‌دنبال اين شکايت مأموران با استفاده از شماره‌تلفن متهم توانستند مخفيگاه او را شناسايي و وي را دستگير کنند. هر چند پسر جوان ادعا مي‌کرد که بي‌گناه است اما وقتي مأموران به تحقيق از وي پرداختند معلوم شد که او نه‌تنها از شاکي اخاذي کرده بلکه براي حدود 40زن و دختر جوان ديگر نيز دام پهن و از آنها اخاذي کرده است.

در اين شرايط از طريق شماره‌هايي که در گوشي تلفن همراه متهم کشف شده بود ساير شاکيان نيز شناسايي و به پليس آگاهي دعوت شدند. با حضور شاکيان در آگاهي ابعاد تازه تري از اين پرونده بر ملا شد. آنها بعد از مواجهه حضوري با متهم جزئيات بيشتري از آنچه اتفاق افتاده بود بر ملا کردند.

اظهارات شاکيان نشان مي‌داد که متهم خودش را طلافروش معرفي کرده و به آنها پيشنهاد دوستي اينستاگرامي داده اما در ادامه با به‌دست آوردن تصاوير خصوصي‌شان از آنها اخاذي کرده است. همچنين برآورد‌هاي اوليه نشان مي‌داد که متهم از طعمه‌هايش حدود 100ميليون تومان اخاذي کرده است.

دام سياه براي دختر جوان

در جريان بررسي اظهارات شاکيان، حرف‌هاي يکي از آنها تکان‌دهنده و هولناک بود. او گفت که پسر شياد به او وعده ازدواج داده و وي را در خانه‌اش مورد آزار و اذيت قرار داده است. او گفت: با پسر جوان در پارک آشنا شدم. او شماره تلفنش را به من داد و گفت که به من علاقه‌مند شده و قصد ازدواج دارد. او مي‌گفت طلافروش است و وضعيت مالي خوبي دارد.

من هم فريبش را خوردم و حرف‌هايش را باور کردم. وي ادامه داد: يک روز او گفت جواهراتم را برايش ببرم تا او ارزش‌شان را تعيين کند. من هم طلاها را به خانه‌اش بردم اما او در آنجا من را مورد آزار و اذيت قرار داد و جواهراتم را دزديد. ادعاي اين زن از سوي متخصصان پزشکي قانوني نيز تأييد شد.

متهم در جريان تحقيقات گفت: براي اينکه توجه طعمه هايم را جلب کنم کارت ويزيت‌هايي چاپ کرده بودم. من زن‌هايي را که سوار بر خودروهاي مدل بالا بودند تعقيب مي‌کردم و وقتي ماشين‌شان را پارک مي‌کردند من خودروام را طوري کنار ماشين‌شان قرار مي‌دادم که نتوانند از پارک خارج شوند.

از سويي يکي از کارت ويزيت هايم را هم پشت شيشه ماشينم مي‌گذاشتم و منتظر برگشت طعمه هايم مي‌شدم و وقتي تماس مي‌گرفتند با معذرت‌خواهي ماشينم را بر مي‌داشتم و با آنها طرح دوستي مي‌ريختم. من هيچ کدام از آنها را آزار ندادم و پولي نگرفتم. آنها خودشان پول مي‌دادند تا براي‌شان ماشين بخرم.

به اين ترتيب با افزوده شدن اتهام تجاوز به عنف به ساير اتهامات جوان شياد پرونده او براي بررسي به دادگاه کيفري يک استان تهران فرستاده شد و قرار است وي به‌زودي در دادگاه محاکمه شود.



منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت