آخرین اخبار

راننده تريلي پسري 9ساله بود/ مهندس تقلبي سيکل هم نداشت حوادث

راننده تريلي پسري 9ساله بود/ مهندس تقلبي سيکل هم نداشت

  بزرگنمايي:

چه خبر - بسته حوادث 24 ساعت گذشتهبه گزارش روز شنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ نصراله بيکلري افزود: فرمانده پاسگاه پليس راه قزوين- رشت حين کنترل خودروهاي عبوري در محور جاده قديم قزوين- رشت ، يک دستگاه تريلر هوو را که رانندگي آن را پسري 9 ساله بر عهده داشت شناسايي کردند.

وي ادامه داد: پس از متوقف کردن خودروي مذکور مشخص شد پدر راننده 9 ساله در تريلر خواب بوده که بلافاصله کاميون متوقف شد.
سرهنگ بيگلري افزود: با توجه به اينکه راننده تريلر به سن قانوني نرسيده و توانايي جسمي و مهارت لازم را جهت رانندگي با خودرو سنگين نداشته و همچنين اقدام پدر براي در اختيار گذاشتن وسيله نقليه به شخص فاقد صلاحيت ، خودرو توقيف و راهي پارکينگ شد.
وي افزود : با توجه به ماده 26 آيين نامه راهنمايي و رانندگي، هر فردي بخواهد با هر نوع وسيله نقليه موتوري زميني رانندگي کند بايد گواهينامه متناسب رانندگي با آن وسيله نقليه را دارا و در صورت عدم رعايت قانون با متخلفان برابر قوانين و مقررات رفتار خواهد شد.

**14 شاکي براي مهندس تقلبي که سيکل هم نداشت
کلاهبردار حرفه اي که با جعل هويت و عنوان از شهروندان چهار استان کلاهبرداري کرده بود در اقدام هوشمندانه پليس آگاهي خراسان جنوبي دستگير شد.
سردار مجيد شجاع فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي در رابطه با اين خبر گفت: با دريافت اخباري از سوي منابع و گزارشات مردمي مبني براينکه فردي با اجاره يک واحد مسکوني در شهرستان بيرجند به بهانه استخدام و کاريابي از شهروندان وجه نقد دريافت مي کند بررسي موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: با توجه به احتمال کلاهبرداري ،موضوع به طور ويژه و نامحسوس توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي پيگيري شد و در تحقيقات اوليه مشخص شد که فرد مورد نظر غير بومي استان است و خود را مهندس معرفي کرده است.
فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي افزود: هويت واقعي متهم از طريق استعلام از سامانه هاي نيروي انتظامي مشخص شد و فرد مورد نظر که ساکن يکي از استان هاي همجوار بود تحت تعقيب استان هاي خراسان رضوي ، شمالي، جنوبي و شهرستان طبس به جرم کلاهبرداري با شيوه و شگرد فوق است و در شهرستان يزد نيز داراي دو فقره پرونده قضائي است.
سردار شجاع گفت :با هماهنگي مقام قضائي متهم در عملياتي غافلگيرانه دستگير و براي جلوگيري از امحاء مدارک و مستندات و با رعايت موازين قانوني و شرعي مخفيگاه وي بازرسي شد.
وي ادامه داد : در بازرسي از مخفيگاه متهم تعداد زيادي از مدارک جعلي از قبيل مهر شرکت ، فرم ،پاکت آرم دار و غيره کشف شد و در بررسي سوابق متهم پنج فقره محکوميت مالي از قبيل صدور چک بلا محل و تحصيل مال نامشروع احراز و 14 شاکي در رابطه با اعمال مجرمانه اين متهم شناسايي شد.
فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي افزود : شاکيان پرونده اظهار داشتند که فرد کلاهبردار با معرفي خود به عنوان مهندس و با رفتار و گفتار اطمينان بخش و متقلبانه مبالغي را بابت يافتن کار و استخدام از آن ها گرفته است . در تحقيقاتي که از متهم شد در ابتدا منکر هر گونه فعاليت غير قانوني شد ولي هنگام مواجهه حضوري با شاکيان به ناچار اعتراف کرد و گفت مدرکم سيکل است و به خاطر عشق و علاقه اي که به مهندسي داشتم خودم را به شاکيان مهندس معرفي کردم و از آن ها پول مي گرفتم و هيچ شرکتي ندارم.
سردار شجاع تصريح کرد : پرونده متهم به مقام قضائي ارسال شده و تحقيقات در خصوص ساير جرايم احتمالي اين کلاهبردار ادامه دارد.

**ساختمان هايپر مارکت در شيراز منفجر شد
بر اثر انفجار در پارکينگ يک هايپر مارکت در شيراز، 15نفر از شهروندان مجروح شدند.
ساعت 49دقيقه بامداد امروز، بر اثرانفجار در پارکينگ هايپر مارکت در بلوار نصر شيراز، بلافاصله عوامل 110 و آتش نشاني در محل حاضرشدند.
در اين حادثه 15نفر از شهروندان مجروح و به بيمارستان منتقل که خوشبختانه افراد بستري با حال عمومي خوب تحت نظر و درمان هستند.
شدت انفجار ساختمان در بلوار نصر شيراز به حدي بود که ديوارهاي اين فروشگاه بزرگ فرو ريخت و موج انفجار به مغازه ها و منازل نزديک خسارت وارد کرده است.
بر اساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه، علت وقوع حادثه عدم رعايت اصول ايمني و وجود مواد اشتعال زا در فروشگاه بوده است.

**يک کشته و 5 مجروح حاصل بي احتياطي راننده
فرمانده انتظامي جيرفت از کشته شدن يک نفر و زخمي شدن پنج نفر ديگر بر اثر تصادف دو خودروي پژو در محور جيرفت-کرمان خبر داد.
سرهنگ ماشاالله ملائي گفت: برابر اعلام مرکز فوريتهاي پليسي مبني بر وقوع يک فقره تصادف فوتي در محور جيرفت-کرمان حوالي دهستان دلفارد بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.
وي گفت: پس از بررسي هاي به عمل آمده در محل مشخص شد يک دستگاه پژو پارس با يک دستگاه خودرو پژو 405 برخورد کرده که بر اثر اين تصادف راننده خودرو پژو 405 جان خود را از دست داده است.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: سه سرنشين خودرو پژو 405 به همراه دو سرنشين خودرو پژو پارس به علت شدت جراحات وارده توسط نيروهاي امدادي جهت مداوا به مراکز درماني منتقل شدند.
ملائي گفت : در بررسي هاي به عمل آمده از صحنه توسط کارشناس تصادفات مشخص شد راننده خودرو پژو پارس به علت عدم رعايت فاصله عرضي نسبت به خودرو پژو 405 باعث اين حادثه دلخراش شده است.

**يک کشته و 4 مجروح با واژگوني سواري
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل از وقوع حادثه واژگوني خودروي سواري خبر داد و گفت: اين حادثه يک کشته و 4 مجروح برجاي گذاشت.
سرهنگ کريم نوري گفت: ساعت 18 و 23 دقيقه عصر روز گذشته مأموران انتظامي از طريق اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع حادثه رانندگي در محور رضي-گرمي مطلع و به محل اعزام شدند.
وي افزود: مأموران انتظامي با حضور در محل مشاهده کردند اين حادثه مربوط به واژگوني خودروي ال90 بوده که براثر آن راننده و 4 سرنشين خودرو مجروح و توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان فاطمي اردبيل منتقل شدند، ولي با استعلام صورت گرفته مشخص شد يکي از مصدومان حادثه به علّت شدت جراحات وارده در بيمارستان جان باخته است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل تصريح کرد: علّت وقوع اين حادثه از سوي کارشناس پليس راه تخطي از سرعت مطمئنه از سوي راننده خودرو اعلام شده است.

**کشف بيش از 630 کيلو ترياک در مرز ميرجاوه
مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه در پاکسازي از منطقه بيش از 630 کيلوگرم ترياک دپو شده، کشف کردند.
سردار سعيد کميلي گفت: مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه با انجام اقدامات اطلاعاتي و عملياتي، از دپو محموله مواد مخدر مطلع شدند و بلافاصله با آمادگي و تجهيزات کامل، تشديد پوشش نوار مرزي را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: قاچاقچيان که قصد داشتند در فرصتي مناسب محموله مواد مخدر را وارد کشور کنند با هوشياري و واکنش سريع مرزداران در دستيابي به اهداف شوم شان ناکام ماندند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: مرزبانان با پايش‌هاي دقيق ضمن شناسايي محل اختفاي محموله مواد مخدر، دو سوداگر مرگ را دستگير و در پاکسازي منطقه 630 کيلو و 900 گرم ترياک که به طرز ماهرانه در زير بوته‌هاي و شيارهاي خاکي پنهان شده بود، کشف کنند.
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچيان و متجاوزان بدانند، مرزنشينان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبي به حفظ حريم امنيتي مرزهاي جمهوري اسلامي ايران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غيرقانوني در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

**کشف بيش از 2 ميليارد ريال کالاي قاچاق
جانشين انتظامي استان کردستان از کشف بيش از دو ميليارد و 635 ميليون ريال کالاي قاچاق در شهرستان ديواندره خبر داد.
سرهنگ جعفر آژنگ اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا وحمايت از توليدات داخلي روز گذشته عوامل انتظامي شهرستان ديواندره تعداد هشت دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کردند.
وي افزود: با تجربه بالاي ماموران، تعداد60 دستگاه گوشي تلفن همراه، 50 هزار نخ سيگار، سه هزار و242 ثوب البسه زنانه و مردانه، يک هزار و 180 کيلو چاي، 288بسته تنباکو، 450 متر پارچه و سه هزار و 600 قلم بدليجات قاچاق کشف شد.
سرهنگ آژنگ اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقريبي اين کالاهاي مکشوفه 2 ميليارد و635 ميليون ريال برآورد شده است.
جانشين انتظامي استان گفت: در اين رابطه هشت دستگاه خودرو توقيف و روانه پارکينگ شد و هشت متهم نيز دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

**انهدام باند قاچاق مواد مخدربا 147 کيلوگرم ترياک
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 147 کيلو و 500 گرم ترياک طي عمليات ويژه ماموران اين پليس خبر داد.
سرهنگ سيدتقي حسيني اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اشرافيت بالاي خود از فعاليت باندي در زمينه قاچاق مواد مخدر از مبدا استان هاي شرقي به سمت استان هاي مرکزي کشور به وسيله خودروهاي سواري تيزرو با خبر شده و بلافاصله دستگيري آنان را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: بر اين اساس اکيپ هاي عملياتي براي دستگيري اين باند به يکي از محورهاي شرقي استان اعزام که نهايتا يک دستگاه خودروي پژو پارس حامل مواد شناسايي شد.
اين مقام مسئول گفت: قاچاقچيان به محض مشاهده ماموران اقدام به دور زدن کرده و در محور خاکي به صورت خلاف در لاين محور اصلي متواري شدند که ماموران نيز به تعقيب خودرو پرداخته که قاچاقچيان حين فرار اقدام به پرتاب کردن کيسه هاي ترياک کردند.
سرهنگ حسيني با بيان اينکه در اين عمليات 147 کيلو و 500 گرم ترياک از قاچاقچيان کشف شد اظهار داشت: سرانجام اعضاي اين باند سه نفره که به شهرستان تفت گريخته بودند با همکاري ماموران فرماندهي انتظامي يزد دستگير شدند.

**کشف 65 ميليارد ريال کالاي قاچاق
فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: در 48 ساعت گذشته طي 3 عمليات جداگانه 65 ميليارد ريال پودر و قرص نيروزا در شهرستان هاي عسلويه و گناوه کشف شده است.
سردار حيدر عباس زاده گفت: پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان عسلويه پس از چند روز اقدام اطلاعاتي موفق به کشف بيش از 7400 کيسه پودر و 336 هزار قرص نيروزا و مقاديري مايع مکمل غذايي غيرمجاز شدند.
وي ارزش ريالي کالاي قاچاق کشف شده توسط کارشناسان را 2 ميليارد تومان عنوان کرد و گفت: در عملياتي ديگر در همين شهرستان 15ميليارد ريال وسايل الکترونيکي و انواع مواد نيروزا کشف شد.
سردار عباس زاده همچنين از کشف 30 ميليارد ريال قرص نيروزا غيرمجاز در شهرستان گناوه خبرداد و افزود: در اين رابطه 3 دستگاه خودرو ايسوزو حامل 4500 قوطي و کيسه پودر نيروزا و 47 هزار قرص بدنسازي کشف شد.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به ارزش 65 ميليارد ريالي محموله هاي قاچاق کشف شده عنوان داشت: 5 نفر متهم در اين رابطه دستگير و در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.

**واژگوني سمند با 2 کشته و 5 مجروح در آباده
رئيس پليس راه شمالي استان فارس گفت: بر اثر واژگوني يک دستگاه سواري سمند در محور آباده به اصفهان، دو نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.
سرهنگ احمد احمدي گفت: شب گذشته خبري مبني بر وقوع يک فقره حادثه رانندگي در محور آباده به اصفهان به مأموران اعلام شد.
وي ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند يک دستگاه سواري سمند با هفت سرنشين در محور آباده به اصفهان در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن دو نفر از سرنشينان در دم فوت و راننده و چهار سرنشين ديگر مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.
رئيس پليس راه شمال استان اضافه کرد: کارشناسان بي احتياطي راننده و عدم توجه کافي به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي را علت وقوع اين حادثه رانندگي اعلام کرده اند.

**کشف 4 ميليارد ريال داروي قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر از کشف دارو هاي قاچاق نيروزا به ارزش چهار ميليارد ريال خبر داد.
سرهنگ ابراهيم حسن آبادي گفت: در جريان اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالاهاي ممنوعه و با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتي از تخليه مقاديري قابل توجهي داروهاي پروتئيني و انرژي زا در انباري در احمد آباد مستوفي، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي با انجام تحقيقات اوليه موفق به شناسايي محل دپوي داروهاي پروتئيني و انرژي زا شده و با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از انبار 6 هزار و 600 کيلوگرم پودر بدنسازي انرژي زا ، انواع قرص هاي بدنسازي و آمپول هاي هورموني قاچاق کشف کردند.
اين مقام انتظامي گفت: در اين عمليات دو قاچاقچي دستگير و محل انبار پلمب و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
وي گفت: ارزش ريالي اقلام مکشوفه توسط کارشناسان چهار ميليارد ريال برآورد شده است.

**توقيف تريلي با 27 هزار ليتر نفت سفيد قاچاق
پليس شهرستان جغتاي خراسان رضوي 27 هزار ليتر سوخت قاچاق از يک دستگاه تريلي کشف کرد.
سرهنگ دوم مجتبي موهبتي فرمانده انتظامي شهرستان جغتاي گفت: روز گذشته تيم گشت کلانتري مرکزي هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي به يک دستگاه کشنده ولوو حامل سوخت که در حاشيه جاده پارک شده بود مشکوک و براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.
وي افزود: ماموران کلانتري پس از بررسي مدارک راننده متوجه شدند که خودرو حامل 27 هزار ليتر نفت سفيد قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل است.
سرهنگ موهبتي با اشاره به توقيف يک دستگاه پژو 405 که محموله سوخت قاچاق را هدايت مي کرد، افزود: افراد متخلف با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.

**275راس دام قاچاق در تفت کشف شد
فرمانده انتظامي شهرستان تفت استان يزد گفت: ماموران پليس اين شهرستان ضمن توقيف دو دستگاه تريلي هوو تعداد 275 راس دام قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ احمد غلامزاده گفت: در راستاي مقابله با واردات دام هاي قاچاق فاقد مجوزدامپزشکي، ماموران پليس اين شهرستان با انجام يک عمليات ايست و بازرسي دو دستگاه تريلي هوو را که با محموله دام از شرق کشور عازم گلستان بودند براي بررسي مدارک متوقف کردند.
غلامزاده ادامه داد: با بررسي ماموران پليس مشخص شد که محموله تريلي ها 275 راس گوسفند قاچاق خارج از شبکه دامپزشکي مي باشد که به همين منظور خودروها به پارکينگ منتقل و محموله دام قاچاق به دامپزشکي استان منتقل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان تفت ارزش اين دام هاي قاچاق را 2 ميليارد و 313 ميليون ريال بيان کرد و گفت: در اين خصوص سه متهم نيز دستگير و به مراجع قانوني معرفي شدند.
سرهنگ غلامزاده خاطرنشان کرد: حمل هرگونه دام مستلزم مجوز قانوني از نهادهاي مربوطه است.

**کشف 850 هزار نخ سيگار قاچاق در بندرلنگه
فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان850 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال از يک دستگاه نيسان در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمود حافظي فت: درپي دريافت خبري مبني بر بارگيري سيگار خارجي قاچاق توسط قاچاقچيان ، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با شگرد خاص پليسي موفق به شناسايي يک دستگاه خودرو نيسان شده که راننده به محض رؤيت ماموران از محل متواري و در بازرسي از خودرو مذکور تعداد 850 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال کشف شد.
سرهنگ حافظي با بيان اينکه خودروي مذکور توقيف و روانه پارکينگ شد، افزود: محموله مکشوفه پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با کالاي قاچاق ارجاع و تلاش براي شناسايي و دستگيري متهم ادامه دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه با اشاره به اينکه قاچاق کالا پديده اي است که از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يک جامعه را تهديد مي کند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند.

** دستگيري يک متهم با 100 راس دام قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان خراسان شمالي گرمه از کشف 100 راس گوسفند قاچاق و دستگيري يک متهم خبر داد.
سرهنگ محمد حداديان گفت: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران با انجام يک سري اقدامات فني و پليسي و گشت زني هاي هدفمند به جهت برخورد با محموله ها و کاميون هاي باربر حامل کالاي قاچاق، اقدام به راه اندازي چند تور ايست و بازرسي در ورودي هاي اين شهرستان کردند.
سرهنگ حداديان با اشاره به اينکه ماموران حين کنترل خودرو هاي عبوري به يک دستگاه کاميون مشکوک و دستور ايست صادرکردند، خاطر نشان کرد: در بازرسي به عمل آمده تعداد 100 راس گوسفند فاقد مجوز اداره دامپزشکي کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان گرمه با بيان اينکه در اين عمليات يک متهم دستگير شد افزود: خودرو به همراه متهم و احشام مکشوفه براي سير مراحل قانوني تحويل اداره دامپزشکي شهرستان گرمه شد.



منبع: tasnimnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت