آخرین اخبار

محدوديت هاي ترافيکي ويژه چهاردهم و پانزدهم خرداد اجتماعي

محدوديت هاي ترافيکي ويژه چهاردهم و پانزدهم خرداد

  بزرگنمايي:

چه خبر - محدوديت‌ ترافيکي ويژه مراسم سالگرد ارتحال امام

سرهنگ حسن عابدي در نشست خبري که صبح امروز در مقر پليس راهور تهران برگزار شد، در اين باره گفت: به منظور هماهنگي و جلوگيري از بي‌نظمي تردد کاروان‌هاي اعزامي به محل پارک اتوبوس‌ها و همچنين ساماندهي زائران و خودروهاي شخصي زائران تمهيداتي پيش‌بيني شده است برهمين اساس پارکينگ‌هاي شماره 2 و 3 براي پارک خودروهاي شخصي اختصاص يافته‌اند. پارکينگ شماره 4 براي پارک موتورسيکلت‌ها و همچنين ميني‌بوس هاي تحت شرکت واحد اتوبوسراني و پارکينگ‌هاي 5 و 10 واقع در ضلع و شمال شرقي حرم مطهر و طول بلوار اخلاقي براي پارک اتوبوس‌هاي ورودي از شهر تهران پيش‌بيني شده است.

به گفته وي، پارکينگ شماره 6 در ضلع شمالي حرم مطهر براي پارک اتوبوس‌هاي شرکت واحد و پارکينگ شماره 8 در ضلع غربي بزرگراه خليج فارس براي پارک اتوبوس‌هاي استان‌هاي سمنان، اصفهان، مرکزي، قم، البرز و سپاه سيدالشهداء حوزه غرب تهران اختصاص يافته است.

ممنوعيت و محدوديت‌هاي تردد و توقف

جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ درباره ممنوعيت‌هاي تردد اظهار کرد: براساس تدابير اتخاذ شده از ساعت 8 روز يکشنبه تا پايان مراسم و تخليه کامل پارکينگ‌ها و معابر تردد تمامي وسايل باربري سنگين در مسير جاده قديم قم از سه راهي حسن‌آباد تا پل آزادگان و طول بزرگراه شهيد هاشمي و بزرگراه شهيد رجايي از آزادگان به سمت جنوب تا جاده قديم و بالعکس ممنوع است.

عابدي اضافه کرد: اين وسايل مي‌توانند در اين مدت از طريق جاده حسن‌آباد به جاده ساوه و آزادگان غرب و شرق و همچنين براي تردد به قم از بزرگراه آزادگان به جاده ساوه، سلفچگان و سپس جاده قم وارد شوند.

وي اضافه کرد: طي همين مدت تردد کليه وسايل نقليه سنگين و اتوبوس‌ها به استثناي اتوبوس‌هاي حامل زائران از بزرگراه شهيد هاشمي از حد فاصل پل شهيد صنيع‌خاني تا بهشت زهرا و سه راه باقرشهر تا بزرگراه خليج فارس ممنوع است.

جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ادامه داد: همچنين از ساعت 13 روز يکشنبه 14 خردادماه در مسير جنوب آزادراه قم – تهران محدوديت تردد براي خودروها وجود داشته و تنها اتوبوس زائران قم – اصفهان و مرکزي مي‌توانند تردد کنند و ديگر وسايل مي‌بايست از پل حسن‌آباد به جاده قديم قم رفته و از آنجا به سمت تهران ادامه مسير دهند.

عابدي با بيان اينکه تردد وسايل نقليه سبک در مسير شمال به جنوب آزادراه تهران – قم حد فاصل پل شهيد کاظمي تا عوارضي تهران قم مجاز است، گفت: تصميمي براي اعمال محدوديت در اين زمينه وجود ندارد اما ممکن است با تشخيص فرمانده ميدان و همچنين رييس پليس راهور پايتخت محدوديت ترافيکي در اين محور اعمال شود که در اين صورت وسايل نقليه به جاده قديم قم هدايت خواهند شد.

وي درباره تاکسي‌هاي فرودگاه امام‌خميني (ره) نيز به ايسنا گفت: تاکسي‌هاي فرودگاه امام خميني (ره) در زمان اين محدوديت‌ها از جاده تهران – ساوه تردد خواهند کرد.

اعلام محدوده‌هاي توقف ممنوع

جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ درباره ممنوعيت‌هاي توقف نيز تصريح کرد: ممنوعيت‌هاي توقف نيز از ساعت 8 صبح روز يکشنبه آغاز شده و تا پايان مراسم و تخليه کامل محدوده اطراف حرم امام خميني (ره) ادامه خواهد داشت. بنابراين توقف در بزرگراه خليج فارس از پل حرم مطهر به سمت جنوب و عوارضي در هر دو مسير و همچنين توقف کليه وسايل نقليه در مدخل‌هاي ورودي و خروجي و خيابان‌هاي فرعي منتهي به پارکينگ‌ها و خيابان‌هاي اصلي منتهي به بهشت زهرا (س) ممنوع است.

به گفته عابدي، توقف اتوبوس‌هاي شرکت واحد در بزرگراه شهيد هاشمي در مسير شمال به جنوب تا ميدان ساعت در هر دو مسير نيز ممنوع است.

وي با تاکيد بر اينکه توقف کليه وسايل نقليه در طول بلوار علامه عسگري در هر دو مسير از سه راهي باقرشهر تا پل حرم ممنوع است، اظهار کرد: بنابر هماهنگي‌هاي اعلام شده اگر نياز باشد پارکينگ ضلع شمالي حرم خالي از خودرو شود از ابتداي مراسم عوامل انتظامي اجازه ورود به اين پارکينگ را نداده و در غيراينصورت پليس راهور مسووليتي درخصوص پاکسازي پارکينگ ضلع شمالي برعهده نخواهد داشت.

جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به مسيرهاي ورودي به پارکينگ‌ها اظهار کرد: اتوبوس‌هاي سپاه سيدالشهدا حوزه غرب تهران که قصد ورود به پارکينگ‌هاي شماره 5 و 6 را دارند مي‌توانند از طريق محور آزادگان و پل شهيد صنيع‌خاني وارد بزرگراه شهيد هاشمي شده و بعد از پل امام علي از طريق خيابان اخلاقي به سمت بخشداري آفتاب هدايت شده و در پارکينگ مستقر شوند.

همچنين اتوبوس‌هاي شرکت واحد از طريق محور آزادگان، پل شهيد صنيع خاني نرسيده به پل سرلشگر صالحي و از طريق جاده مزرعه مي‌توانند وارد پارکينگ شماره 6 شوند.

عابدي با اشاره به اتوبوس‌هايي که قصد ورود به پارکينگ شماره 8 را دارند، اظهار کرد: اين اتوبوس‌ها از مسير غرب به شرق بزرگراه آزادگان وارد فرعي مرتضي‌گرد در شهرک شهيد آويني شده و سپس با توجه به تابلوها و علائم راهنما مي‌توانند وارد اين پارکينگ شوند. همچنين اتوبوس‌هايي که از اسلامشهر و رباط‌کريم به سمت اين پارکينگ حرکت مي‌کنند بايد از جاده ميان‌آباد وارد اين پارکينگ شوند.

وي با اشاره به زائراني که از استان البرز قصد ورود به پارکينگ‌ها را دارند، گفت: اين عزيزان مي‌توانند از محور غرب به شرق آزادگان حرکت کرده و از لاين کندرو وارد شهرک مرتضي گرد شده و بعد از طي مسير در ادامه با تابلوهاي هدايت مسير از سه راه حسين آباد وارد پارکينگ شوند. زائران استان سمنان نيز براي ورود بايد مسير شرق به غرب آزادگان را طي کرده و پس از پل شهيد صنيع‌خاني به سمت جنوب ادامه مسير داده و از راست‌گرد شهيد هاشمي وارد بلوار علامه عسگري شوند و بعد از پل حرم به پارکينگ مي‌رسند.

جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ درباره زائران قم، اصفهان و مرکزي نيز گفت: اين افراد از مسير جنوب به شمال آزادراه قم – تهران حرکت کرده و پس از عبور از پل حسن‌آباد از طريق زيرگذر کهريزک وارد جاده نمايشگاه شده و وارد پارکينگ شماره 8 خواهند شد.

عابدي با اشاره به آماده‌باش صددرصدي پليس در اين ايام اظهار کرد: هنگام تخليه پارکينگ‌ها به منظور حفظ نظم و تسهيل در خروج شرکت‌کنندگان در پارکينگ‌ها، لازم است که وسايل نقليه برابر بنرهاي نصب‌شده و همچنين توجه به دستورات ماموران پليس محل را ترک کنند.

جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينکه نسبت به جابه‌جايي خودروهايي که در مناطق ممنوع توقف کرده باشند اقدام خواهد شد، از شهروندان و زائران خواست که با پليس همکاري لازم انجام دهند.



منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد