آخرین اخبار

زنان بعد از رابطه جنسي چه مي خواهند؟ روابط عاطفي

زنان بعد از رابطه جنسي چه مي خواهند؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - زنان بعد از رابطه جنسي چه انتظاري دارندبسياري از زوجهاي جوان به دليل عدم آشنايي و در پاره اي از موارد نبود آگاهي کا في درباره نحوه برخورد با روابط عاطفي و زناشويي بين همسران ، با مشکلاتي مواجه هستند، که متاسفانه اين مشکلات در برخي از موارد تبديل به بحران هاي خانوادگي مي گرد که آثار آن در معضلاتي همچون افزايش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبي جنسي و.... قابل مشاهده مي باشد . سيمرغ با هدف پيش گيري از ايجاد اين گونه مشکلات و با احترام به حريم خانواده ، جهت افزايش دانايي زوجهاي جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهيه و ارائه مطلب زير نموده است.

درباره اين موضوع که آقايان بايد قبل از ورود به رابطه جنسي، همسرشان را از لحاظ رواني آماده کنند خيلي صحبت شده است. البته که اين تأکيدهاي موکد نشان دهنده اهميت اين موضوع در ايجاد رضايتمندي همسران از رابطه است، اما براي رسيدن به ارضاء رواني به تنهايي کافي نيست.

مانده ام سخت عجب!

خيلي از آقايان که از قشر اهل مطالعه جامعه هم هستند، از اين مسئله متعجب مانده اند که چرا با وجود اينکه قبل از شروع رابطه جنسي وقت زيادي را صرف پيش نوازش همسرشان مي کنند، اما باز هم همسرشان يک خط در ميان راضي به رابطه مي شود؟ اگر اين مسئله، سوال شما هم است لطفاً چند مورد از رابطه هاي جنسي اخيرتان را در ذهن مرور کنيد. اينکه فقط به همسرتان گوش کنيد کافي نيست، بايد بتوانيد متقابلاً حرف هاي عاشقانه هم بزنيد. اگر آدمي هستيد که اهل بيرون ريختن احساسات نيستيد، سعي کنيد از اين موقعيت براي شروع به تمرين اين کار استفاده کنيد شما گفتيد که براي پيش نوازش وقت گذاشته ايد و سعي کرده ايد که مطابق چيزهايي که از منابع موثق آموخته بوديد، مرحله به مرحله اشتياق همسرتان را به سمت رابطه جهت بدهيد. اگر اين کار را خوب انجام داده باشيد، به احتمال زياد هم خودتان و هم همسرتان رابطه خوبي را هم تجربه کرده ايد.

تا اينجاي کار، شما درست عمل کرده ايد اما بعدش چه کار کرده ايد؟ پشت تان را به همسرتان کرديد و او را به سمفوني شبانگاهي خر و پفتان مهمان کرديد؟ شايد هم در حالي که داشتيد به حرف هايي که همسرتان مي زد گوش مي کرديد، فکر چکي که فردا بايد پاس مي کرديد شروع کرد در ذهن تان به ويز ويز کردن؟ اگر اينطور و يا مشابه اينها عمل کرده ايد، پس نبايد خيلي هم از دست رد زدن همسرتان به درخواست بعدي تان تعجب کنيد!

نگاه مردانه، نگاه زنانه

بين طول و عرض رابطه جنسي از ديد مردها و زن ها تفاوت هايي وجود دارد. يکي از تفاوت ها اين است که رابطه جنسي مردها را از لحاظ جسمي خسته مي کند و به همين دليل هم است که آقايان دوست دارند بعد از رابطه بخوابند. اما زن ها درست بر عکس مردها، از يک رابطه جنسي راضي کننده حسابي شارژ مي شوند و در نتيجه دوست دارند که بعد از رابطه همچنان مورد توجه همسرشان قرار داشته باشند. يک تفاوت ديگر هم اين است که مردها بعد از رابطه به چيزهاي مختلفي فکر مي کنند، از کفش هايشان که فراموش کرده اند واکس بزنند بگيريد تا برنامه ريزي يکساله براي مسائل کاري. اما زن ها بعد از رابطه فقط به يک چيز فکر مي کنند: «همين رابطه اي که داشتند». همين تفاوت هاي به ظاهر ساده، براي خيلي از زن و شوهرها مشکل درست مي کنند و مانع تداوم رابطه خوب جنسي آنها مي شوند.

اين گوي و اين ميدان

اگر مي خواهيد رابطه جنسي تان تحت تأثير تفاوت ها و سوءتفاهم هاي ناشي از آن قرار نگيرد، اگر مايليد تعداد پاسخ هاي مثبت همسرتان به درخواست هاي جنسي تان را بيشتر کنيد، و خلاصه اينکه اگر زندگي جنسي زيباتري مي خواهيد به چند راهکار ساده عمل کنيد:

همسرتان را بيشتر بشناسيد

بعضي از تفاوت هاي بين دو جنس همگاني هستند مثل دو تفاوتي که در پاراگراف قبل راجع به آن صحبت کرديم. اما در کنار اين تفاوت ها که بايد از آنها اطلاعات بيشتري به دست بياوريد، به ويژگي هاي منحصربفردي هم که مخصوص همسر شما هستند توجه داشته باشيد.

پس نوازش را وارد رابطه تان کنيد

همسرتان علاوه بر پيش نوازش شما، به پس نوازش تان هم نياز دارند. درباره ترجيحات همسرتان در چنين موقعيت هايي با او صحبت کنيد و پس نوازشتان را طبق انتظارات او تنظيم کنيد.

در برابر خواب کمي مقاومت کنيد

درست است که احساس بي رمقي مي کنيد، اما بعد از رابطه سعي کنيد دست کم به اندازه يک ربع ساعت بيدار بمانيد. مي توانيد وضعيتتان را در رختخواب تغيير بدهيد مثلاً به حالت نيمه نشسته به بالش لم بدهيد و خودتان را از حالت دراز کش کامل دور کنيد.

فردا را براي فردا بگذاريد

سعي کنيد مثل همسرتان فکر کنيد، يعني فقط روي رابطه تمرکز کنيد نه کارهاي کرده و نکرده تان.

دو تا گوش قرض بگيريد

زن ها بعد از رابطه دوست دارند درباره آن حرف بزنند. به غير از آن، به دليل بالا رفتن هورمون عشق آنها دوست دارند حرف هاي عاشقانه هم بزنند. پس شش دانگ حواستان را به حرف هاي او بدهيد تا احياناً با دادن يک پاسخ بي ربء او را از خودتان نا اميد نکنيد! همسرتان علاوه بر پيش نوازش شما، به پس نوازش تان هم نياز دارند. درباره ترجيحات همسرتان در چنين موقعيت هايي با او صحبت کنيد و پس نوازشتان را طبق انتظارات او تنظيم کنيد.

خوش زباني کنيد

اينکه فقط به همسرتان گوش کنيد کافي نيست، بايد بتوانيد متقابلاً حرف هاي عاشقانه هم بزنيد. اگر آدمي هستيد که اهل بيرون ريختن احساسات نيستيد، سعي کنيد از اين موقعيت براي شروع به تمرين اين کار استفاده کنيد. در حين تمرين کردن، خوب است از شيوه هاي عملي هم استفاده کنيد، مثلاً او را در آغوش بکشيد، با موهايش بازي کنيد و ...

براي فردا هم برنامه داشته باشيد

همانطور که پيش نوازش بايد از مدتي قبل شروع بشود و نه صرفاً ده دقيقه قبل از رابطه، پس نوازش هم نبايد به چند دقيقه بعد از رابطه محدود بشود. فردا و فرداي بعد از آن را هم در نظر داشته باشيد و با ابراز کلامي و عملي احساسات همسرتان را غافلگير کنيد.

زن ها شگفت انگيزند

اگر باور نداريد که انجام همين چند کار ساده مي تواند رابطه جنسي شما را از خماري در بياورد، مي توانيد امتحان کنيد. کافي است فقط کمي به خودتان زحمت بدهيد آن وقت خواهيد ديد که در برابر همين چند قدم کوچک شما، همسرتان هزاران فرسنگ عشق به پايتان خواهد ريخت.



منبع : tebyan.net



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟