آخرین اخبار

منت هاي عجيب و غريب وطن امروز بر سر روحاني!!! سياسي

منت هاي عجيب و غريب وطن امروز بر سر روحاني!!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - وطن امروز: آقاي روحاني، ما با وجود تخلف مشهود، سطل زباله آتش نزده ايم!

حسين قدياني در وطن امروز نوشت: مي‌فرمايد: «اين انتخابات، پيروزي صلح بر جنگ بود.» و مي‌فرمايم: اگر شهداي اين ملت، ديروز در خرمشهر و امروز در بيرون مرزها، مايه حفظ امن و امان ما نمي‌شدند، اصلا و اساسا انتخاباتي برگزار نمي‌شد که حالا بخواهد برنده و بازنده‌اي داشته باشد! پس آقاي روحاني! منت بزرگي بر سر حضرتعالي گذاشتيم که با وجود آن همه تخلف مشهود، هرگز مثل ترمزبريده‌هاي عاري از عقل، عمل نکرديم!

سطل زباله‌اي را آتش نزديم! همين‌طور بي‌سند و مدرک، ادعاي تقلب را مطرح نکرديم! بي‌دليل، خواهان ابطال انتخابات نشديم! فتنه و الم‌شنگه دور و دراز راه نينداختيم! شادي شنبه‌شب هواداران شما، في‌الواقع حکايت از بدهي شما به ما دارد و الا، هنجارشکني و سلب امنيت و آشوب که کاري ندارد! اين، همان کار ساده اما بسيار زشتي بود که سال 88 انجام شد! و مسبب تحريم‌هاي موسوم به فلج‌کننده شد! خيال‌تان تخت! هيچ چيز عوض نشده! ما هستيم! درست وسط ميدان! و هر جا لازم باشد، عليه زر و زور و تزوير مي‌نويسيم!

و فرزندان مقتدر اما مظلوم خميني و خامنه‌اي باقي مي‌مانيم! تا رانت و ويژه‌خواري و اختلاس و برادران نجومي و فساد و تبعيض و اشرافي‌گري هست، ما نيز هستيم! و همچنان که خميني گفت: «تا مبارزه هست، ما هستيم»! آن هم متحدتر از گذشته! و با انگيزه‌ بيشتر! مبارزه اگر مي‌خواست ما را خسته کند، همان روزهايي بايد خسته مي‌شديم که براي يک يادداشت، چندين نفر از همکاران ما را بي‌خود و بي‌جهت و بي‌وجه به محکمه فرستاديد يا در عرض 6 روز، از 4 متن حقير شکايت کرديد، ليکن ما فقط از خدا حساب مي‌بريم!

هيهات! از 4 درصدي‌ها، براي پابرهنه‌هاي روح‌الله، ارباب درست نمي‌شود! گوش ما، فرمان‌ از ولي‌امر مي‌برد و اگر اينگونه نبود و اگر اطاعت ما از قوانين مملکت نبود، شنبه 30 ارديبهشت 96 را چنان به کام‌تان تلخ مي‌کرديم که براي ابد، از خاطرتان محو نشود! ما اين روزها، در مقام عمل نشان داديم انتخابات اگر سرشار از اشکالات متعدد هم برگزار شود، باز هم خروج از قانون نمي‌کنيم و هرگز به خاطر منويات خود، امنيت مملکت را مخدوش نمي‌کنيم اما شما باز هم ما را متهم کردي به خشونت، تا از ميزان انصاف خود، براي همگان رونمايي کني! قدر مسلم، هر جا اگر تخطي از اقتصاد و معيشت شود، سايه نقد ما بر سر دولت شما بلند است! اينجا «جمهوري اسلامي» است!

بسي مايه افسوس است که حضرتعالي به جاي شکر خدا بابت رواداري اصحاب نقد، در نخستين موضع‌گيري بعد از انتخابات، مخالفان خود را «خشونت‌طلب» مي‌ناميد! خشونت‌طلب اما برازنده همان افرادي است که نه تحمل شکست دارند و نه جنبه پيروزي! شکست اگر مي‌خورند، ادعاي تقلب مي‌کنند و پيروز اگر مي‌شوند، پيروزي خود را پيروزي صلح بر جنگ، مي‌خوانند! آقاي روحاني! تفوق صلح بر جنگ، آن روز تثبيت شد که شهيد مدافع حرم امنيت، با تقديم خون مطهر خود، مچ جنگ را به نفع صلح خواباند اما به اين هزينه که دختر 3 ساله‌اش، هر شب با روضه‌ رقيه بنت‌الحسين، سر بر بالين بگذارد! آري! پيروزي صلح بر جنگ، آن روز محفوظ شد که برادران ما در جبهه خان‌طومان، مشغول بيرون نگه‌داشتن دشمن از خاک پاک وطن بودند!

همان روز اما برادران عده‌اي ديگر، اشتغال به بدترين و بزرگ‌ترين مفاسد اقتصادي و مالي داشتند! کاش... کاش مي‌شد از قاسم سليماني و شيربچه‌هايش در سپاه قدس مي‌خواستيم فقط براي چند روز، جنگ با لعين داعشي را رها کنند تا جنابعالي ملتفت مي‌شدي پيروزي صلح بر جنگ، دقيقا يعني چه! ما اما هرگز چنين تمنايي از مدافعان حريم امنيت نخواهيم داشت، ولو آنکه سهم برادران ما گلوله تانک باشد و سهم برادران بعضي‌ها سهام بانک! و تا بوده، همين بوده! خدايا! بشنو... اين، قصه مملو از غصه دختربچه 3 ساله‌اي است که پدرش را براي امنيت اين کشور داد تا فرد پيروز انتخابات، عروسک محزون اين شب‌هاي او را خشونت‌طلب بخواند!

خدايا! پناه ما تويي در اين وانفساي غم! ما اما کوتاه‌بيا از راه تو نيستيم! و باز هم، تنها تو را مي‌پرستيم! نه! هيچ چيز عوض نشده! الا آنکه انگيزه ما براي دفاع از دين تو، بيشتر شده باشد! خدايا! تو را سپاس بابت طعنه‌هايي که به ما مي‌زنند! گمانم اين کنايه‌ها نبود، ما در منجلاب زندگي روزمره غرق مي‌شديم! تو اما بر ما «عافيت» را نمي‌پسندي! و جز در جامه رزم، دوست نداري ما را تماشا کني! باشد!

ما با افتخار، سربازان جنگ با زر و زور و تزوير، باقي خواهيم ماند! خدايا! در اين راه سخت اما نوراني، لطف و عنايت خود را از ما مگير! خدايا! شب عمليات الي بيت‌المقدس، با وجود آن همه شهيد، چه کسي فکر مي‌کرد قريب يک ماه ديگر، خرمشهر آزاد شود؟! خدايا!‌ اي پيروزکننده شکست‌خورده‌ها! و ‌اي رهايي‌بخش آدم! شکست آدميزاد، آن روز بود که دستش از دامان آفتاب کوتاه شد! و روزگار غيبت، آغاز شد! خدايا! قرون متمادي است که ابناي آدم، لذت هيچ بردي را نبرده‌اند! و تا «مهدي فاطمه» را نفرستي، باورم هست هيچ يوسفي، از قعر هيچ چاهي بيرون نيامده!

منبع: وطن امروز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد