آخرین اخبار

برانکو در کنفرانس خبري بازي لخويا, جواب متلک منصوريان را داد! پرسپوليس

برانکو در کنفرانس خبري بازي لخويا, جواب متلک منصوريان را داد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي برانکو ايوانکوويچ قبل از بازي با لخويا

برانکو ايوانکوويچ پيش از شروع نشست خبري پيش از بازي پرسپوليس با لخويا در ليگ قهرمانان آسيا در جمع خبرنگاران درباره احتمال رويارويي با استقلال در مراحل بالاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: خيلي جالب مي شود که ما و استقلال در مراحل بالاتر به هم بخوريم.

وي سپس با کنايه و شوخي خطاب به منصوريان گفت: براي منصوريان آرزوي موفقيت مي کنم. جدال ما با تيم دوم ايران جالب مي شود!

اين در حالي است که منصوريان روز گذشته در نشست خبري خود گفته بود حيف است تيم دوم ايران (پرسپوليس) بدون تماشاگر به مصاف حريفش در ليگ قهرمانان آسيا برود.

سرمربي پرسپوليس همچنين بعد از شروع نشست خبري، در خصوص بازي با لخويا که فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود، گفت: خوشحال و مفتخر هستيم در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا حضور داريم که براي همه ما يک افتخار بزرگ است. متاسفانه بدون تماشاگر مقابل لخويا بازي مي کنيم. اين يک فقدان بزرگ براي ما است. فوتبال و بازي را به خاطر تماشاگران انجام مي دهيم.

برانکو افزود: متاسفانه 100 هزار هوادار شانس حضور در استاديوم و لذت بردن از بازي را ندارند. مجبوريم در اين فضا بازي کنيم ولي اين فضا و نبود تماشاگران، فضاي ورزشي و فوتبالي نيست.

سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد: لخويا در 5 سال اخير سه بار قهرمان قطر بوده است و استانداردترين و مستمرترين کار را داشته است. تيمي که قهرمان است، نمي تواند ضعيف يا بد باشد. ما دور قبل گروه سختي داشتيم. الان با بهترين تيم بازي داريم. بازيکنان کره اي لخويا به عنوان بهترين بازيکن ليگ قطر انتخاب شده است. اين تيم بهترين بازيکن دفاعي را هم دارد. نمي خواهم بيشتر از اين درباره کيفيت لخويا صحبت کنم.

وي يادآور شد: ما ترسي از حريف نداريم و به آنها احترام مي گذاريم. به طور ويژه با بازيکنانم صحبت نکرده ام که آنها را آماده کنم و بگويم بازي سختي داريم چون همه وضعيت را مي دانند و مطلع هستند بازي سخت و محکمي در پيش خواهيم داشت. لخويا نسبت به الهلال و الريان محکم تر بازي مي کند و طبيعي است که بازي سختي داريم.

سرمربي پرسپوليس افزود: انتظار داريم در بازي رفت برنده باشيم و گل نخوريم و با برد به بازي برگشت برويم. درباره خودمان بايد بگويم تمام بازيکنان به جز کاميابي نيا آماده هستند.

برانکو درباره دشواري کار با لخويا گفت: لخويا تيم خوبي است که قاطعانه قهرمان قطر شده است. همينطور صعودشان در ليگ قهرمانان آسيا هم قاطعانه بوده است. احترام زيادي براي اين تيم مثل تمام تيم هاي ديگر قائليم. ليگ قهرمانان آسيا يک رده بالاتر از ليگ داخلي است اما بازيکنانم نشان داده اند از هيچکس و هيچ تيمي نمي ترسند و به خودشان اعتقاد و اطمينان دارند. مطمئنيم هيچکس بهتر از ما نيست. بنده هم به بازيکنانم اعتماد کامل دارم. بازي سخت هست ولي دليلي براي ترس و از دست دادن اعتماد به نفس نداريم.

وي همچنين در پاسخ به سئوالي مبني بر تاثير منفي تماشاگران گفت: جاي تماشاگران خالي است. خودتان در طول فصل ديديد که تماشاگران يار دوازدهم بودند حتي اگر بد بازي کرده ايم، هواداران هيچ موقع ما را دور نينداختند و از ما حمايت کردند. آنها کمک بزرگي بودند. طبيعي است که نبود آنها براي ما فقدان بزرگي است ولي نمي شود کاري کرد.

خبرنگاري در جريان نشست خبري مجددا به صحبتهاي روز گذشته عليرضا منصوريان مبني بر اينکه پرسپوليس تيم دوم ايران است، اشاره کرد. برانکو در پاسخ به اين خبرنگار اظهار کرد: به خاطر نگراني منصوريان که بدون تماشاگر بازي خواهيم کرد و اينکه ايشان خيلي ناراحت هستند و احتمالا شب هم خوابش نبرده است، تحت تاثير قرار گرفتم ولي براي منصوريان و براي استقلال که بهترين تيم دوم جدول بودند، امروز بهترين آرزوها را دارم. ما فردا و آنها امروز به جز اينکه براي باشگاه خودمان بازي مي کنيم، معرف ايران هستيم. امروز من و بازيکنانم همه استقلال را تشويق خواهيم کرد.

وي همچنين درباره اينکه شايد منصوريان به خاطر اطلاعاتي که شما به سرمربي العين داده ايد ناراحت است و به اين خاطر اين حرفها را زده است، گفت: اينها هموطنان من هستند و علاوه بر آن، يک زماني اين مربيان بازيکنان من بودند. هيچ اطلاعاتي به العيني ها نداده ايم و اصلا نرفته ام آنها را ببينم. حتي مي توانم بگويم رابطه خوبي با ماميچ (سرمربي العين) و برادرش ندارم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص تقابل پرسپوليس با بهترين خط دفاع با لخويا با بهترين خط حمله، اظهار کرد: لخويا تيمي است که در کارش موثر است. ما به اين امر واقف هستيم. همينطور به تيم خودم اعتماد کامل دارم. وقتي بحث دفاع ما مي شود که بهترين هستيم، مربوط به خط دفاعي نيست. اولين خط دفاع ما مهاجمان هستند. انتظار دارم در حد وظايفمان عمل کنيم و گل نخوريم.

برانکو همچنين در خصوص تقابل خط حمله پرسپوليس با خط حمله لخويا که هر دو قدرتمند هستند، گفت: طارمي در حال حاضر آقاي گل ليگ قهرمانان است و انتظارم اين است که در اين تقابل مهدي برنده شود. با اين حال کار سخت است. آنها خط دفاع و حمله خوبي دارند. ما با الهلال قهرمان عربستان بازي کرديم و همينطور الريان که سال گذشته قاطعانه قهرمان شد. ما هم کيفيت خودمان را داريم که بازيکنانمان اين کيفيت را در بالاترين سطح نشان داده اند.

سرمربي پرسپوليس در پايان گفت: يکبار ديگر مي گويم از محروميت تماشاگران در يک بازي بزرگ متاسف هستيم ولي مطمئن هستم که بازيکنانم جاي يار دوازدهم را پر خواهند کرد. هوادارانمان هم از تلويزيون از کار ما لذت خواهند برد.




منبع: mehrnews.com




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد