آخرین اخبار

7 گوشي موبايل خوبي که امسال وارد بازار مي شوند چه خبر ... ؟

7 گوشي موبايل خوبي که امسال وارد بازار مي شوند

  بزرگنمايي:

چه خبر - بهترين گوشيهاي هوشمندي که در سال 2017 ميلادي رونمايي خواهند شد

در بازار گوشي‌هاي هوشمند که با سرعت بالايي در حال پيشرفت است هر روز بايد منتظر رونمايي از محصولات جديد با قابليت‌هاي شاخص باشيم. در سال جاري ميلادي محصولاتي مانند گلکسي اس 8 و الجي جي 6 معرفي و به بازار عرضه شده‌اند اما همچنان گوشي‌هاي هوشمند متفاوتي وجود دارند که مي‌توانند در ليست بهترين محصولات معرفي شده در اين حوزه، در سال 2017 ميلادي قرارگيرند.

گلکسي نوت 8

مطمئنا همه با اين نظر موافقند که گلکسي نوت 7، پرچمدار پيشين شرکت سامسونگ در دسته فبلت‌هاي هوشمند نتوانست عملکرد موفقي را به نمايش بگذارد. سامسونگ در ادامه راه تصميم گرفته نسخه ريفربيشد گلکسي نوت 7 را نيز با عنوان Note 7R در برخي بازارها پيش روي کاربران قرار دهد. با وجود اين، برنامه اصلي سامسونگ، حول توسعه گلکسي نوت 8، پرچمدار جديد اين شرکت خواهد بود. پس از بروز بحران براي نوت 7، سامسونگ تضمين کرد تا برنامه‌اي را براي به‌روزرساني گوشي‌هاي مشکل‌دار و تعويض آن‌ها با گلکسي نوت 8 پيش روي کاربران گلکسي نوت 7 قراردهد.

انتظار مي‌رود رونمايي از گلکسي نوت 8 سامسونگ در بازه زماني آگوست يا سپتامبر و در IFA 2017 صورت پذيرد. هنوز جزئيات زيادي از اين پرچمدار جديد سامسونگ منتشر نشده اما انتظار مي‌رود اس پن، قلم ويژه برند سامسونگ به اين محصول اضافه شود و در کنار به روزرساني‌هاي معمول سخت‌افزاري و نرم‌افزاري، شاهد به‌کارگيري سيستم دوربين دوگانه در اين محصول باشيم.

به احتمال زياد نسبت ابعاد 18.5:9 مشابه با آنچه در گلکسي اس 8 شاهد هستيم در صفحه‌نمايش گلکسي نوت 8 به‌کار بسته خواهد شد اما هنوز اطلاع دقيقي در خصوص اندازه اين صفحه‌نمايش در دست نيست.


موتورولا موتو ايکس 4

موتورولا با مالکيت لنوو قصد دارد به‌روزرساني ويژه‌اي را در سال 2017 ميلادي براي سري موتو ايکس در دستورکار قراردهد. گوشي جديد موتورولا از سري موتو ايکس که تا پيش از اين با عنوان Moto X (2017) شناخته مي‌شد حالا با نام Moto X4 بر سر زبان‌ها افتاده است. انتظار مي‌رود اين محصول جديد موتورولا (يا بهتر است بگوييم لنوو) در دسته ميان‌رده‌ها به بازار عرضه شود. استفاده از بدنه فلزي در کنار سخت‌افزار قدرتمند‌تر از نمونه‌هاي قبلي و بهره‌مندي از صفحه‌نمايشي در حدود 5.5 اينچ از ديگر نکات محتمل است.

هنوز مشخص نيست که آيا موتورولا تصميم به سازگاري اين محصول جديد با مادهاي موتو زد 2016 خواهد گرفت يا نه؟! اين در حالي است که تصاوير غيررسمي که تاکنون منتشر شده، از بهره‌مندي اين محصول از طراحي متفاوت حکايت دارند. بايد منتظر ماند و ديد موتورولا چگونه تمايز محصولات را ميان سري‌هاي E، G، X و Z حفظ خواهد کرد.


آيفون 8 و آيفون 8 پلاس

آيفون 8 اپل قرار است در قالب بهره‌مندي از طراحي و مشخصات سخت‌افزاري کاملا متفاوت به بازار عرضه شود. همان‌طور که مي دانيد آيفون 7 در بخش طراحي، تغيير چنداني در مقايسه با آيفون 6 اس نداشته و از همين رو اپل قصد دارد در سال جاري پرچمدار جديد خود آيفون 8 را با ساختاري متفاوت پيش روي مشتاقان قراردهد.

شايد بزرگ‌ترين تغييرات مورد انتظار در آيفون 8 را بتوان از آنچه در ساختار اپل واچ جلوه مي‌کند متوجه شد. با رونمايي اپل از اپل واچ سري 2، اين شرکت نسخه سراميکي ساعت هوشمند خود را نيز پيش روي مشتاقان قرارداد. اين ترکيب در کنار رنگ جت بلک آيفون 7 احتمالا آينده تغييرات متريال استفاده شده در ساختار آيفون 8 را نشان مي دهد. اين در حالي است که بسياري معتقدند آيفون 8 از ساختار تمام شيشه‌اي در کنار قابليت شارژ بي‌سيم بهره‌مند خواهد شد و نسخه ويژه‌اي با بدنه سراميکي نيز رونمايي خواهد شد.

بهره‌گيري از صفحه‌نمايش OLED خميده در کنار احتمال تعبيه سنسور تشخيص اثرانگشت در پشت گوشي نيز از جمله موارد محتمل است. آن‌طور که از شواهد امر پيداست در سال جاري احتمالا آيفون 7 اس و آيفون 7 اس پلاس نيز در کنار آيفون 8 رونمايي خواهند شد.


وان پلاس 5

شواهد و قرائن حکايت از‌آن دارند که وان پلاس قصد ندارد نسخه چهارم پرچمدارهاي خود را با عنوان وان پلاس 4 رونمايي کند و در عوض، وان پلاس 5 جايگزين اين محصول خواهد شد. وان پلاس 5 احتمالا از بدنه شيشه‌اي يا سراميکي بهره‌مند خواهد شد و ترکيبي کاملا متفاوت با وان پلاس 3 تي را پيش روي مشتاقان قرار خواهد داد. البته اين اولين باري نيست که وان پلاس از ساختاري مشابه در توليد گوشي‌هاي خود استفاده کرده و در وان پلاس ايکس نيز همين روند را شاهد بوديم.

صفحه‌نمايش 5.3 اينچي در کنار پردازنده اسنپ دراگون 835 از جمله مواردي است که به طور غيررسمي از اين پرچمدار اعلام شده است. احتمالا در ماه مي يا ژوئن شاهد رونمايي از اين محصول خواهيم بود.


گوگل پيکسل 2

سري اول گوشي‌هاي پيکسل گوگل با بازخورد خوب در ميان کاربران روبرو شد و بسياري از عملکرد خوب اين محصول به ويژه در بخش دوربين ابراز رضايت کردند.

اين در حالي است که به تازگي خبرهايي غيررسمي در خصوص پرچمدار جديد گوگل که احتمالا پيکسل 2 نام خواهد داشت منتشر شده است. رونمايي از يک پرچمدار جديد در حوزه گوشي‌هاي هوشمند در سال جاري به تاييد Rick Osterloh مدير ارشد بخش سخت‌افزار گوگل هم رسيده است. با وجود اين اطلاعات بيشتري از اين محصول منتشر نشده است.

انتظار مي‌رود پرچمدار جديد گوگل در قالب تجهيز به جديدترين نسخه اندرويد يعني Android O پيش روي مشتاقان قرارگيرد. اين محصول احتمالا بازهم توسط اچ تي سي ساخته و پرداخته خواهد شد. به‌نظر مي‌رسد در ماه اکتبر يعني در حدود يک‌سال پس از رونمايي گوگل از نسخه اول گوشي‌هاي پيکسل بايد شاهد رونمايي از پيکسل 2 باشيم.


نوکيا 8

نوکيا در کنگره جهاني موبايل سال 2017 ميلادي سه گوشي اندرويدي جديد را رونمايي کرد. پيشتاز اين گوشي‌هاي هوشمند، نوکيا 6 بود اما همچنان جاي خالي پرچمدار اين برند يعني نوکيا 8 در رويداد يادشده احساس مي‌شد.

نوکيا 8 که تا پيش از اين در منابع خبري غيررسمي با عنوان P1 مورد خطاب قرار مي گرفت احتمالا از بدنه‌اي با کيفيت مطلوب بهره‌مند خواهد شد و در کنار بهره‌مندي ازاستاندارد IP68، به صفحه‌نمايش 5.5 اينچي با رزولوشن 2560 در 1440 پيکسل مجهز خواهد شد.

اکثر منابع غيررسمي مدعي هستند اين پرچمدار به تراشه اسنپ دراگون 835 شرکت کوالکام مجهز خواهد شد اما بازهم بايد منتظر ماند و ديد نوکيا چه ترکيب سخت‌افزاري را در اين محصول به کار خواهد بست.


سرفيس فون مايکروسافت

سرفيس فون مايکروسافت را بايد راهکار ويژه ردموندي‌ها براي نجات پلتفرم ويندوز فون يا همان ويندوز 10 موبايل به حساب آورد. با ورود نوکيا و پس از آن مايکروسافت به فرايند توليد گوشي‌هاي ويندوزفوني متعدد، بارها و بارها شاهد استفاده از عنوان سرفيس‌فون بوديم.

با وجود اين، هنوز هم انتظار مي‌رود اين گوشي هوشمند سطح بالا با برند سرفيس مايکروسافت و بهره‌مندي از پردازنده شرکت اينتل بالاخره در قالب سه نسخه مختلف رونمايي شود. از آنجايي که گفته مي‌شود تيم توسعه تبلت‌هاي سرفيس ماکروسافت وظيفه توسعه سرفيس فون را نيز برعهده خواهند داشت، در صورتي که اين محصول به خط توليد برسد مطمئنا گوشي هوشمندي جذاب و با قابليت‌هاي متفاوت خواهد بود.

حتي گفته مي‌شود سرفيس فون از نسخه ويژه و مستقلي از ويندوز 10 بهره‌مد خواهد شد تا تجربه ويژه‌اي را پيش روي کاربران اين محصول قراردهد. تا پيش از اين انتظار مي‌رفت در نيمه دوم سال 2016 ميلادي شاهد رونمايي از اين محصول باشيم اما حالا اين زمان به سال 2017 ميلادي موکول شده است. با وجود اين، بايد منتظر ماند و ديد آيا مايکروسافت بالاخره گوشي هوشمند جادويي خود را معرفي خواهد کرد يا نه؟




منبع: naghdestan.com




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس