آخرین اخبار

سخنراني تند حسن روحاني در جمع مردم لرستان سياسي

سخنراني تند حسن روحاني در جمع مردم لرستان

  بزرگنمايي:

چه خبر - روحاني در لرستان: قيم نمي خواهيم

حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني در جمع مردم استان لرستان گفت: درود و سلام من بر همه خطه‌هاي لر نشين ايران. مردم خرم‌آباد در دفعات گذشته من به خدمت شما رسيدم و شما را ديدم ولي امروز شور ديگري را در شما مي‌بينيم. شما آمده‌ايد تا بگوييد تا روحاني بار دگر خدمتگذار شما باشد.

او با بيان اينکه افتخار من خدمت به مردم ايران و لرستان است، اظهار داشت: ما راهي را انتخاب کرده‌ايم به نام اتحاد و وحدت ملت صددرصدي ايران. مي‌خواهيم همه جناح‌ها و همه گروه‌ها، همه اصلاح‌طلبان، همه اصولگرايان، معتدلان، اقوام و مذاهب همگي در کنار ايران متحد باشيم. نمي‌پذيريم يک جناحي منزوي باشد و اقليتي بخواهد بر اکثريت افکار مردم حکومت کند، ما 4 سال قبل راه آرامش، ايستادگي در برابر اختلافات، وحدت، اتحاد و همبستگي را انتخاب کرديم. در آن فضاي وحدت و آرامش کشور را به سمت پيشرفت و تعالي آماده کرديم. ما مسير درست و صحيحي را انتخاب کرديم.

رييس‌جمهور تاکيد کرد: امروز روز مشارکت عمومي مردم ايران است. حق بزرگ مردم، حق مشارکت و حضور در پاي صندوق آرا براي ساختن ايران سربلند و پر آوازه است. من از شما مي‌پرسم آرامش در کشور بيشتر است يا در سال 91؟ آيا بازار کالا در سال 91 آرامتر بود يا امروز؟ وقتي قيمت اجناس ساعتي در سال 91 بالا مي‌رفت شما امروز احساس آرامش نمي‌کنيد؟ ما امروز هم مشکلات بسياري داريم ولي بسياري از مجمتع‌هاي کشاورزي و دامپروري شما که سال 91 تعطيل بود، امروز راه‌اندازي نشده است؟ آيا کشاورزي بهتري را امروز نداريم؟ ما هم به برکت آسمان و هم لطف خدا و هم به برکت باران و هم ايثارگران کشاورزان و هم به خاطر برنامه‌هايي که براي آبياري مدرن اجرا شد، امروز وضعيت‌مان بهتر شده است؟

او ادامه داد: در طول مدت در لرستان، 320 روستا گاز داشتند ولي در اين مدت 4 سال، 320 روستاي گازدار به 720 روستا رسيده است. آيا گازرساني و آبرساني به روستاها بيشتر نشده است؟ آيا وضع روستاها بهتر نشده است؟ اما براي رسيدن به نقطه مطلوب مسير زيادي داريم. هنوز روستاهاي زيادي بايد آبرساني و گازرساني شود و خط ارتباطات به آنها برسد و راه‌هاي روستايي ما آبادتر شود.

رييس‌جمهور تاکيد کرد: ما مسير درازي در پيش داريم تا همه مردم بتوانند از ابراز درمان و بهداشت استفاده کنند. پيام امروز اين است که مي‌خواهيم بگوييم براي تحول و پيشرفت ايران و حرکت و آزادي جوانان و اشتغال آنها و رفع معضلات جدي قدم‌هاي بيشتري برداريم. سوال عجيب و غريبي از من مي‌پرسند که چرا همان روز ابتدا براي افتتاح نرفتيد؟ من فکر مي‌کنم پاسخ به اين سوالات براي کودکان جامعه هم روشن است. ما روز اول با مردم عهد بستيم و با اين مردم تصميم گرفتيم و بعد بودجه‌اش را فراهم کرديم و با همکاري مردم کارخانه‌ها و مزارع را ساختيم و امروز به افتتاح رسيديم و مي‌خواهيم با خرسندي افتتاح کنيم.

او خاطرنشان کرد: ما 2 هدف بزرگ را در 4 سال آينده دست به دست هم بايد دنبال کنيم. نخست رفع فقر و محروميت در ايران است. مي‌گويند چرا حقوق بازنشستگان و کارمندان را افزايش داده‌ايد؟ قبلا بازار نفت ما دست عربستان بود. بايد بتوانيم نفت بيشتري توليد کنيم و بفروشيم. امروز که پول نفت ما يک مقدار بيشتر شده، تصميم گرفتيم اين پول را به محرومان بوديم. آنها مي‌گويند تحريم‌ها بايد ادامه مي‌يافت تا کاسبان تحريم جيب‌هايشان پرتر مي‌شد. ما مي‌گوييم بايد بتوانيم نفت بيشتري توليد کنيم و بفروشيم. ما مي‌گوييم بايد قدرت مالي کشور بيشتر و بيشتر شود و اولين قدمي که برداشته مي‌شود اين است که زندگي محرومان بهبود يابد.

روحاني خاطرنشان کرد: من مشکلات اين کشور را مي‌شناسم در سال‌هاي فراوان معضلات و پيچ و خم‌هاي اين کشور را ديده‌ام و مي‌دانم چگونه بايد در برابر آنها راه‌حل‌هاي عملي را پيشروي ملت قرار داد. ما در گندم خودکفا شديم و در مسير خودکفايي حرکت مي‌کنيم. ما در مسير پيشرفت و تعالي جامعه قرار گرفته‌ايم ما براي کشاورزي قدم‌هاي بسياري را برداشته‌ايم. قدم هايي که براي کشاورزي و آبياري برداشته‌ايم بيشتر از 8 سال دولت قبل است.

او ادامه داد: ما قدم هايي که براي آبياري در کشاورزي برداشته ايم بيشتر از هشت سال قبل است ما گام‌هايي را که براي راه روستايي و آب روستايي برداشته‌ايم بيشتر از هشت سال قبل است. براي پنج هزار و 200 روستا در اين دولت آبرساني شده است ما به آنچه وعده داده‌ايم عمل کرده و به دنبال اجراي آن هستيم. البته اين مسئله با تلاش، ايثار، فداکاري و همکاري شما و در سايه وحدت و همکاري و همراهي اصلاح‌طلبان، اعتداليون و اصولگرايان معتدل بوده است.

رئيس دولت يازدهم با بيان اينکه ما جمع شده‌ايم تا راه پيشرفت را در کشور ادامه بدهيم، اظهار داشت: ما جمع شده‌ايم تا بگوييم که اعتدال قطع نمي‌شود ما آمده‌ايم بگوييم که منتقدان هم مي‌توانند حرف بزنند و همانطور که در شعار انتخاباتي‌ام گفتم اولين کلام آزادي است، دوم امنيت و سوم پيشرفت.

روحاني با بيان اينکه مردم بدانيد روز جمعه، روز پيروزي ملت ايران است، تصريح کرد: ما براي چهار سال تصميم مي‌گيريم، مردم عزيز بايد همه براي ايران بياييد اگر همه پاي صندوق‌هاي راي بياييد آنگاه مي‌توان راه را ادامه داد. ما بايد کشور را براي پيشرفت شايسته نسل آينده آماده کنيم.

او با يادآوري شعتر برخي نامزدهاي رياست جمهوري خاطرنشان کرد: مردم عده‌اي مي‌خواهند با دادن پول چند صباحي شما را بفريبند و سپس اجناس را گران کنند. ما اين را نمي‌خواهيم، جوانان ما به شغل پايدار و درآمد مکفي نياز دارند. کشور ما نيازمند راه‌ آندازي بنگاه‌هاي توليدي است.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري افزود: لرستان بايد مرکز کشاورزي، صنعت و معادن ايران باشد. در دولت دوازدهم، همه معادن اين استان بايد شکوفا و از خام‌فروشي بايد جلوگيري شود.

روحاني با ضروري دانستن توسعه روستايي ابراز داشت: در کنار کشاورزي و دامپروري روستاهاي ما مي‌توانند با جذب گردشگر متحول شوند. ما راه را براي گزارش توسعه گردشگري آماده خواهيم کرد.

روحاني با بيان اينکه برخي از افراد مي‌گويند اگر دولت يازدهم ادامه يابد يارانه‌ها قطع مي شود اما آنها دروغ مي‌گويند، عنوان کرد: ما پرداخت يارانه‌ها را ادامه مي‌دهيم اما دادن يارانه کافي نيست. ما با توسعه سمنهاي کالاهاي غذايي، توسعه کشاورزي، افزايش حقوق بازنشستگان و کارمندان و... به موفقيت مي‌رسيم.

او اضافه کرد: من با شما مردم عهد مي بندم که دولت يازدهم به شما آزادي بيشتري داد و در دولت دوازدهم دست به دست هم در برابر انحصارگرايان و اقتدارگرايان مي‌ايستيم. ما با همه نهادهاي انقلابي دوست و برادر هستيم ولي ما قيم نمي‌خواهيم.

رئيس دولت تدبير و اميد با بيان اينکه ما به شما مردم افتخار مي‌کنيم و به سپاهيان و ارتشيان خود افتخار مي‌کنيم، يادآورشد: ما مي‌گوييم هرکس بايد کار خود را انجام بدهد. ما دست نظاميان را مي‌بوسيم ولي نظاميان بايد کار نظامي خود را ادامه دهند. به کار خود بازگرديد که کار خويش نيکوست.

روحاني با بيان اينکه مردم لرستان روز جمعه ما ايران جديدي را خواهيم ساخت، تاکيد کرد: ما روز جمعه مي‌گوييم که دوران پرونده‌سازي پايان يافته است و با راي که مي‌دهيم با صداي بلند مي‌گوييم تخريب و نابودي اخلاق پايان يافته است. ما پاي صندوق‌هاي ‌آرا مي‌رويم و با آرامش، امنيت، وحدت و پيشرفت بيشتر ايران را خواهيم ساخت.

او خطاب به مردم بيان کرد: من در استان‌هاي ديگر درخواستي را از مردم تقاضا کردم و مجدداً آن را از شما مي‌خواهم که روز جمعه تنها به صندوق‌هاي آرا نرويد بلکه 11+1 به پاي صندوق‌هاي راي برويد.

در پايان روحاني از مردم تقاضا کرد که سخنان او را با شعار تکرار کنند و سپس گفت: اختلافات هرگز، تبعيض هرگز، فقر هرگز، بيکاري هرگز، اعتياد هرگز، ويژه‌خواري هرگز، فساد هرگز، زمين‌هاي نجومي هرگز و سوءاستفاده از مقدسات هرگز.

رئيس جمهور با بيان اينکه ما بايد همه دست به دست هم بدهيم اظهار داشت: بر اعتدال سلام، بر تدبير سلام، بر اميد سلام، بر اسلام و رحمت و رحماني سلام، بر اشتغال سلام، بر آزادي سلام، بر امنيت سلام، بر پيشرفت سلام، بر آباداني لرستان سلام و به مردم لرستان سلام.

منبع: ايلنا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد